Att ta tjejen till krogen
Att ta tjejen till krogen är väl jävligt mysigt ? Man sitter där och dricker vad man än dricker och känner inget behov att vara med någon annan eller att vara någon annanstans. Men hur reagerar man sen när man ser sin tjej dansa med en annan kille? För mig är det helt okej. Hon måste ju få ha roligt, right ? Mitt problem just nu är att killen hon dansade med drog sin hand upp i skrevet på henne tidigare under kvällen. Såg det själv inte, men tjejen berättade hur det gick till: "När jag kom ut från toan så drog han upp handen i skrevet på mig" Hon ska tydligen ha dansat med honom efteråt för att vara allmänt trevlig, medan jag sitter där som ett fån. Och som inte det var nog, så tar hon fram killen till mig och vill att jag ska presentera mig och vara trevlig mot honom. Vafan ska jag göra? Hon låg och grät hela natten för att jag fick monsterryck och jag "förlät" henne imorse. Men jag vet inte om jag vill se henne mer, då det inte är första gången en sån sak hänt. Help me out brothers and sisters! Vafan ska jag göra ? Kan även nämna att vi har varit förlovade ett bra tag nu.
Du skulle presenterat dig med en fet höger! Såvida det inte redan är det du menar med monsterryck.
njut
Fick inte reda på allting förstän vi va på väg hemåt. Sprang upp för att hitta honom då, men jag såg honom aldrig...
finns väl inte mycket att göra, presentera dig på riktigt om du ser han igen? hon verkar ju inte direkt vart med på det.. men vad vet jag
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Det hela handlar om att hon dansade med honom efteråt och kommer fram med honom till mej och står och ler när jag snackar med killen. Sånt som gör mej riktigt förbannad.
Jo, jag skulle nog lackat satan och dragit därifrån, jag hatar sånt! Sen undrar dom varför vi blir svartsjuka?
Jag va på väg att gå hem (1.5 mil ungefär), hellre än att sitta i bilen med henne. Frågan kanske var lite luddigt ställd: Vad skulle ni gjort angående tjejen i den här situationen ?
Jag skulle nog vänta lite och se, träffas och så som vanligt, se om hon sköter sig så att säga.. händer det igen pang bom hejdå!
att dansa med andra tycker jag överlag är okej, men det där är inte en situation jag hade gillat. hur förklarar hon att hon dansade med honom efter at han tagit på henne? sa hon bara att hon ville vara artig?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Det är i dom banorna jag också har tänkt. 1 gång innan, när vi var en millimeter från att verkligen vara tillsammans så strula hon med en annan kille på krogen för att hon "var full". Sånt som ligger och tuggar i bakhuvet...
Misery: För att vara allmänt trevlig sa hon
Hazn_ P0 hm, det verkar ju onekeligen som om du har gått och fått ihop det med en fjortis. det är inte honom hon ska oroa sig för att vara trevlig mo, det är dig, åtminstone med anke på at hon verkar ha en väldigt billig syn på vänlighet. hur gamla är ni?
hon är 18, jag är 19 Fjortis har hon erkänt att hon var en gång i tiden, men det är en väldigt mogen tjej måste jag säga trots gårdagens händelser
hm, i övrigt kanske, men det lilla man vet om henne utifrån den här tråden får en ju att tro att hon mentalt ligger på en 13-14årings nivå.
Kan uppfattas så :) Känner mej bra jävla förvirrad just nu alltså...
förlova dej aldrig med en ödla.
Hazn_P0 Gör slut och avakta/skaffa en ny/eller lek med livet, innan det blir något värre! Hon fattar tydligen inte din gräns när hon inte kan respektera dig, och hon verkar vara en svag brud som inte kan säga ifrån om hon ställer sig upp och dansar med killen igen efter en sådan händelse!
alltså, det är ett ganska vanligt beteende, tyvärr. många tjejer (och säkert många killar också) skäms över att råka ut för sånt här, och försöker släta över det genom att ignorera det, låtsas att det bara var ett skämt, inte ta det på allvar. man skäms både för killen som gjorde det och för en själv som utsattes för det. jag tror inte att din tjej menade någonting illa mot dig, men säg åt henne att hon ska säga ifrån när människor tar sig friheten att tafsa på henne mot hennes vilja. jag har själv slätat över sånt. senast förra året, så stod jag och skrattade åt att en kille gick fram och greppade mitt ena bröst. jag vågade inte bli arg eller ledsen, (kanske mest för att det var en två meter lång nazist med vithajsögon), det är lättare att bara skratta bort det och gå därifrån.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
Hade hon varit rädd för att säga ifrån så borde hon kommit direkt till mig. Hon visste var jag satt, och hon visste var alla polarna var på krogen. Finns ingen som helst anledning att hon skulle blivit rädd för honom eller för att säga ifrån.
snorty missade du nåt?Hon ska tydligen ha dansat med honom efteråt för att vara allmänt trevlig, medan jag sitter där som ett fån. Och som inte det var nog, så tar hon fram killen till mig och vill att jag ska presentera mig och vara trevlig mot honom.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
du verkar ju ha nerver av stål, jag hade bett henne dra åt pipsvängen direkt. Aldrig att jag hade accepterat att bli utskämd av min flickvänn på det där sättet. Hon ska veta vilka personer hon bör värdesätta, en uttråkad ensamsittande pojkvänn eller en random idiot som tallar henne på könet. Även om hon inte varit i förhållande borde hon fatta att man inte har någon skulld att fortsätta vara trevlig mot sådana idioter. Lämna henne och be henne skaffa lite stolthet.
att du finner dej i det hela är ju intressant bara det. är du lindad kring det där lillfingret kompis?
Rhetoric P22 nej, det missade jag inte. jag menar att hon kanske gjorde det för att hon ville släta över det som hänt för att hon själv kände sig skyldig till att det hände alls, från början. att bli tafsad på är överlag ganska skambelagt. jag tror att det är vanligare att man slätar över det på t.ex. det sättet, eller liknande, än att man skriker nej och stampar ner foten i marken som i en feministisk självförsvarskurs. tyvärr. inte för att hennes beteende är någonting jag skulle vilja uppmana till.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
HereComesTheSun: Flera varv, kompis
snorty den där logiken köper jag inte för fem öre. tror jag är av fel kön för att jag ska kunna tänka mig att det möjligtvis var så som du beskrev.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
håller med snorty... vad fan, det är inte så lätt för alla att vara hård mot sånt där faktiskt. tycker inte att du ska vara arg på din tjej. är hon ångerfull så borde väl det räcka, hon har ju inte varit otrogen?
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Varför ska han inte vara arg för? han har all anledning i världen. Om en brud tog mig mellan benen och jag efter det gick o presenterade henne för min flickvänn skulle jag bli arg om inte min tjej reagerade eller övervägde och lämna mig, fan man måste ha lite karaktär
Rastasite: Drog samma exempel för henne, och hon sa att hon hade reagerat likadant. Kändes lite som att hon sa det som hon trodde jag ville höra.
FuelDOg exakt! det där är bara kvinnologik...
Blir man tallad på så gör man ingenting av ren artighet mot den idioten sen, speciellt inte om de bara är nått äckel på krogen.. Enda anledningen ja ser till att hon dansade med honom sen var för att hon inte var helt emot smekningen, antingen så gilla hon de eller så är hon så vriden så hon tog de som en komplimang och ville ha mer.. Knäpp tjej
Leker live eller?
Toastare
2007-10-12 21:31
går jag på "krogen" (låter medelålders) men min pojkvän dansar jag med honom.. iof super jag mest. men jag hade inte dansat med random snubbe.. speciellt inte någon som tagit mig i skrevet. Då hade han fått stryk.. på ett vänligt men bestämt sätt.
Jag skyller allt på Emma!
Säg till henne att gå på en gång om någon kille kommer fram och börjar gnugga sin kuk mot hennes röv. Killarna i linköping tar sånt förgivet tat det är okej att göra så. och du måste å henne att å killarna att förstå attdet INTE är okej.. Själv brukar jag smälla killarna över käften olm de försöker något.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
åt helvete med tjejer, jävla lödder
work some magic
vänta vänta,.... ANTINGEN går man ut för att umgås med sina respektive eller sina vänner... då chillar man med dom, dansar med dom, dricker med dom... ELLER så går man ut för att mingla, ragga, osv... men då tar man fan inte med sin respektive. Man borde inte ens göra det om man har nån redan... Men man kan fan inte göra båda samtidigt... var lite lojal mot din partner... ASSÅ vadå jag har väl rätt att ha lite kul även om jag har pojkvän... nej tack.
Jävligt fult gjort mot dig jag hade aldrig tollererat det. När jag hade tjej så gick vi ut och festa med kompisar, ja det övre alternativet, det funkade bra för det mesta. Det värsta stället var när vi var på Spy Bar, jag fick skrämma iväg ett antal sliskiga snubbar som skulle ragga på henne. Det saknas ställen att gå ut på för folk som inte är ute efter att ragga.
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
För att vara allmänt trevlig lät denne tjej alltså någon random snubbe behandla henne som en knulleksak man får talla på hur man vill, för att sedan belöna honom för tilltaget med en dans... *insert fula ord och obscena svordomar here* Kör den förvirrade gåsen till psykakuten NU
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Help me out brothers and sisters! Vafan ska jag göra ? är väl rätt uppenbart, misshandla henne verbalt för att sedan dumpa henne. Har hon något husdjur så kan du skada det också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skulle min brud ens ha dansat med en annan random kille hade jag slagit sönder honom och ställt till med scen sen spottat henne i ansiktet och bett henne dra åt helvete. Ja, bara för att jag är tuff ja. Hassan, min vän, dumpa bruden. Lita på pappa.
Vem är du, tjänsteman?
asså varför förlovade ni er om ni inte är dem enda för varandra? jag skulle inte acceptera att min partner dansade med en annan tjej även om vi bara var pojkvän-flickvän. och jag hade verkligen inte accepterat att han gjorde ngt sånt när vi var förlovade. asså det känns som om ni inte tar erat förhållande seriös. ni kanske borde tänka en extra gång om ni är mogna för att va förlovade....
Tizzle Tazz
Booo: Varför säger du "ni" ? Jag dansar inte med andra tjejer. Jag tittar inte ens på andra tjejer.
Hazn: varför ska det inte vara lika mellan er då? om du inte gör det så varför ska hon få göra det?
Tizzle Tazz
Inte killens fel, utan din tjejs fel.
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
gett han en höger och spottat henne i ansiktet
The Only Good System Is A SoundSystem! http://www.myspace.com/thundahvibesound
Hanz Seriöst...varför är du ens förlovad med en sån instabil tjej? Varför är du ens förlovad nu?! Du är 19 år, lev livet min vän! Förövrigt; Ta rådet från de flesta i tråden här och Dumpa den där kvinnan.
There must be a beginning of any great matter, but the cuntinuing unto the end until it be thoroughly finished yields the true glory.
LEGENDEN: Är det hans tjejs fel att killen tog henne på fittan? Missade du något där eller? :) -Negative-: Broder!
Vem är du, tjänsteman?
Fick snubben en örfil av tjejen? Hon verkade ju acceptera det. Varför ens dansa med honom?
Booo F21 fast alla har ju inte problem med at ens partner dansar med andra, även om skrevtafsandet var att gå alldeles för långt. du får det att låta som att är man upptagen så får man inte dansa med andra alls, någonsin?
fan va arg jag blir...
work some magic