I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2011-11-09 20:23
Om det är två målvakter som är venzina trophy kandidater just nu är det Kari Lehtonen och Khabibulin.. behöver nog inte ens förklara varför dom är självklara ;p
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Producent

2011-11-10 19:23
NHL:s 5-6 bästa målvakter (ej i rätt ordning) just nu: Niklas Bäckström, Pekka Rinne, Kari Lehtonen, Tim Thomas, Henrik Lundqvist & Nikolai Khabibulin?
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.

2011-11-10 22:12
Förstår inte varför du tycker bäckis är aktuell överhuvudtaget i ärlighetens namn.. Josh Harding har stått 4 matcher, har inte förlorat en enda och har .965 i räddningsprocent.. Den som inte vet vem Josh Harding är, så är det MIN's andra keeper(borde vara första keeper atm).. så har vi bäckis på 9 matcher: 4 vinster, 3 förluster och 2 ÖT samt .926 SV%

Skulle väl säga att dom bästa målvakterna JUST NU är följande:

Kari Lehtonen
Khabibulin
Marc-Andre Fleury
Pekka Rinne
Thomas Voukon

Även Brian Elliot(6matcher) har sett riktigt bra ut men jag är inte beredd på att lägga upp han på top5, lägger inte upp Josh Harding(4matcher) heller för att dom inte spelat nära lika många matcher som de övriga..

En annan som är väldigt duktig just nu är Jonathan Quick.. skulle väl placera han efter Voukon om jag fortsatte..

2011-11-10 22:20
Lät nästan lite aggressiv där haha.. Jag tycker också att Bäckis är en underskattad målvakt men varför jag tjatar om Kari Lehtonen är för att han är OTROLIGT bra nu och han måste vara väldigt bra när Dallas förlorade Brad Richards(som troligtvis är en av NHL's top5 bästa BP-forwards)

Varför det går så bra för Dallas är till stor del för att Lehtonen spelar på topp (enligt mig själv iaf) :)

2011-11-13 15:42
Så jäkla gött med Game Center Live via viaplay, såg på Detroit-Dallas lite inatt och det var en riktigt bra bild, i princip hd :)

Kul att det är Detroit som spöar alla lag som annars går väldigt bra, som Edmonton och Dallas. Bådar gott detta :)

Moderator

2011-11-15 18:29
Jag kollade lite på Pens morgonvärmning som streamades via NHL.com för en stund sen för att se Crosby glida runt på isen, men efter en kvart kom jag på att det är otroligt nördigt att sitta på just ett morgon pass. Skäms på mig!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2011-11-15 23:10
Hörru Squirtle, jag har hört att det är lite inne att vara nörd nu för tiden så det är bara o titta! :P Hur såg han ut då? Gjorde inget extraordinärt får man förmoda..? Vore bra för ligan om han kom tillbaka snart även om just jag har lite svårt för honom egentligen.

Bra sugen på att se Wings - Blues inatt men kl 2...stor skillnad på kl 1 o kl 2 tyvärr :/

Moderator

2011-11-16 12:25
Han åkte mest runt och log, hehe. Lite svårt att döma av en morgonträning där övningarna kördes på typ 10%, men han såg ut som "vanligt", fina händer osv.

Jag satt faktiskt och tänkte på just hur stor skillnaden är mellan matcher som börjar 1 och 2. Ju tidigare desto bättre, men samtidigt går jag hellre upp och kollar kl 4 än kl 2, haha.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2011-11-21 23:52
Någon förutom jag som ska kika matchen mellan Penguins och NYI inatt? :) Crooosby!

2011-11-22 00:20
Ja jag kanske tar o gluttar lite och visar sig matchen vara bra kanske jag ser klart, högst otroligt dock då jag inte gillar varken Penguins lr Islanders ;) Men trots allt kul att han gör comeback.

2011-11-22 10:44
Helt ok comeback...4 poäng från Sid, det får väl duga ;)

2011-11-22 20:01
Duger väl, helst med tanke på att hans mål efter 5 minuter var ett av de snyggaste för denna säsong.. hittills.. Kan inte komma på något mycket snyggare mål iaf ;o

Jag var dock sjuuktligt förbannad på hur jävla dåligt NYI spelade i egen zon, varför fick det alltid stå en spelare fritt vid ena stolpen..? Och trots att dom har 2 backar som fokuserar på Crosby, Malkin som kommer in så kan dom inte ens blocka av passnings banan..? Tycker synd om Nilsson faktiskt.

Nåväl, Crosby bevisade att han är världens bästa spelare.. no doubt about it.
Moderator

2011-11-22 23:21
Alltså, Sidney Crosby! Sjuhelvetes vilken hockeyspelare han är! 2+2 och han har inte spelat på nästan ett år, fantastiskt. Vid 24 års ålder har han hunnit med att vinna JVM-guld, avgöra en OS-final i sudden death, sätta sista straffen i snöstorm i Winter Classics, vunnit Stanley Cup och alla induviduella utmärkelser som finns.

Förra året gjorde han ju typ 300 poäng på 40nånting matcher. Ärligt talat, om Sid får vara frisk fram till våren så kommer han nog vara med och slåss om Art Ross, även om Kessel och grabbarna har nästan 30 poängs försprång.

Killen är magisk.

2011-11-25 13:55
Crosbys comeback var ju helt underbar :D Inatt ska jag nog se Boston vs Detroit.

2011-11-30 22:19
Kanonmatch inatt när Detroit tar emot Tampa Bay kl 01:30! Nån mer som tänker se?

Moderator

2011-12-03 22:37
Jag har inte hunnit se en enda NHL-match på flera veckor nu :/

Ska dock försöka spana in Pens vs. Canes inatt. Mest för att se Sid lira :)

2011-12-04 14:13
Har sett kanske 5-6 matcher i sin helhet hittills, alla med Detroit förutom kanonmatchen mellan Chicago och Tampa :)
Detroit har verkligen kommit igång och jag vågar börja tro att de kan ta sig till final i år :) Howard motbevisar tvivlarna och visar att han håller. Datsyuk har kommit igång, Lidas är fortfarande bäst och Filippula har växt ordentligt! Hoppas bara Zäta kan börja göra lite mer poäng..

2011-12-08 12:06
Verkar som att Hunter fått igång Ovie, gillar att han vill jobba på "2 vägs spelet".. nu kanske man får se Ovechkin jobba hemåt också, som han gjorde 1a och 2a året :)

Moderator

2011-12-08 20:49
Ja, men han lär aldrig bli någon Datsyuk ;)

2011-12-09 07:11
Ovechkin har inte tekniken som Datysuk besitter, så självfallet inte :) Ovie är ju en powerforward som måste ha glöd, hjärta & vilja på isen för att prestera. Han är en av världens bästa när han har det, utan det så är han bara.. bra :p

2011-12-09 12:51
Ovie är inte vad han var. Jag brukade alltid hylla honom men nu börjar det lugna ner sig. Washington verkar ha nån förbannelse eller nåt. Kommer inte gå långt i år heller tror jag..

Det är farligt med viaplay. Har sett några matcher nu "för att somna till" men oftast somnar jag inte för än i tredje perioden o då känns det som slöseri om jag inte ser klart. Skolan och dygnsrytmen blir ganska lidande. Får nog ta o lugna ner mig lite till det verkligen gäller, dvs slutspelet och omgångarna innan den :)

2011-12-09 14:32
Måste ändå säga att det är Capitals fel som gav han ett långtidskontrakt, 13 år och sammanlagt 124 miljoner dollar rätt in i kontot oavsett hur han presterar. Det enda som kan hända är att han blir trade'ad, men kontraktet hänger ju med.

Man ska aldrig ge en spelare ett sådant kontrakt, klart som fan man någon gång kommer känna att man inte måste prestera.. Speciellt ska man inte ge det åt en spelare som Ovechkin som måste "vara vid liv" so to speak.

Aja..!

Vad tycker ni om säsongen såhär långt annars då? :)

2011-12-09 14:53
Precis. Man borde nästan införa prestationslön, där en hyfsad summa är garanterad men om man åker omkring o alibilirar så mister man några miljoner!

Ja säsonen så här långt har bjudit på en del överraskningar!

I West så är det rätt oväntat för min del att Minnesota gått så bra och leder nu den konferensen. De har ett ganska bra lag men inte så bra. Lär dock falla framöver men en liten skrällvarning där ändå! Phoenix har också imponerat som ligger trea, detsamma kan sägas om St Louis till viss del. Edmonton såg länge riktigt vassa ut men har fallerat lite nu på sistone, men de lär ha chans på slutspel iaf. Detroit har kommit igång vilket glädjer mig mycket som Wing-fan :) Kul att Dallas går hyfsat också.
Besvikelsen här är nog LA som borde ligga högre upp, de har ett riktigt bra lag.

I East är ju givetvis Florida den stora skrällen. Tycker alltid de har haft en anonymt och trist lag och i år är inget undantag direkt även om de förstås har bra spelare, men inga som egentligen borde vara så bra. Bergenheim, Versteeg och Fleischmann är bra förstärkningar dock.
Trodde mer på Buffalo som öppnade starkt men som nu är ganska ojämna. Mitt skrälltips till SC-finalen var ju Detroit-Buffalo...hoppet lever men ser inte så trovärdigt ut. Hoppas det går bra för Toronto, unnar dem lite framgång. Ser rätt bra ut för deras del.
Största besvikelsen är helt klart Tampa Bay, går inge vidare nu.

Moderator

2011-12-10 12:59
Jag instämmer på allt Slug säger. Jag hade nästan glömt bort att Florida Panthers existerade innan den här säsongen. De har verkligen överraskat på mig. Samma sak med Dallas.

Vad tycker ni om det "nya" konferenssystemet?

2011-12-10 19:31
Jag är lite kluven ang det nya systemet men har inte kollat upp det tillräckligt mycket än. Några lag blir ju rätt lidande, som typ de Florida-baserade lagen som tvingas åka upp till kanada har jag för mig...vissa divisioner blir ganska tuffa med många bra lag, vilket kan te sig ganska orättvist...aja vi får se hur de blir :)

Moderator

2011-12-13 00:20
Jag har inte heller analyserat det supernoga, men jag kom väl fram till samma ungefär.

Schyst för för lagen i norr att få åka ner till Florida och värma sig lite oftare dock ;)
Producent

2011-12-15 17:38
Nya conference-systemet har jag inte heller så stor koll på, bara att ännu fler matcher för Minnesota Wild kommer att spelas mot bl.a. Detroit Red Wings och Dallas Stars, något jag personligen föredrar. Systemet kommer också underlätta lagen med tidsskillnader och resevägar.

Håller med Slug om angående både L.A. Kings och Minnesota Wild i år, mina favoritlag. Wild har iofs halkat dom två senaste matcherna, medan Philadelphia Flyers klättrat en hel del.

Halva NHL-säsongen har snart gått, drygt 10 matcher kvar. Jag tror att Wild, Red Wings & Blackhawks samt Flyers, Penguins, Rangers & Bruins kommer att slåss om första placeringarna i väst, respektive öst.
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
Moderator

2011-12-16 00:18
A2K

Tidsskillnaden tänkte jag inte ens på. Låter sunt!

Jag är en sån där tråkmåns som tycker att man ska bete sig schyst och sportsligt på sidan av isen och när det är dags för match för man svina hur mycket som helst. Men jag älskar när det hettar till som det gjort i veckan mellan Chicagos Bolland och Vancouvers bröder!

O, ni allsmäktiga hockeygudar. Låt Canucks möta Blackhawks i slutspelet! :D

2011-12-22 15:49
tänkte bara informera om att "The Road to the NHL Winter classic" finns att se nu :)
Moderator

2011-12-22 16:21
... Den kommer även visas på SVT i början av februari, men varför vänta på nåt gott när man kan få det nu, nu, nu?! :D

2012-01-02 15:54
Ikväll äre så dags för Winter Classic :) Själv planerar jag att först se nämnda "The Road to..." och sedan se matchen. Bra tid för en gångs skull också, kl 21 :)

Moderator

2012-01-04 22:39
Rupp tvåmålsskytt, vad var oddsen på det? ;)

Rangers vändning var riktigt fin, och Henkes räddning på straffen i slutet var grym!
Moderator

2012-01-09 23:20
Vad tror ni om fortsättningen av säsongen om man kikar på tabelläget just nu? Vilka går till slutspel tex?

Personligen tror jag att Caps (som just nu ligger på tionde plats i East) kommer klättra en bra bit innan det är över. De har ju ett lag som förväntas ligga betydligt bättre till efter halva säsongen. I Eastern Conference skulle det vara roligt om Toronto gick till slutspel. Det skulle betyda otroligt mycket för Brian Burke & CO. När var det i slutspel senast? 1800-nångång?

På den västra sidan (den bästa sidan ;) så har jag svårt att tro att St. Louis kommer sluta där de ligger just nu (fjärde plats). Annars känns Western Conference ganska spikad. Det är iofs sjukt jämnt, som vanligt. Men jag blir förvånad om Chicago, Detroit, San José och Vancouver inte är med bland det fyra första. Kanske att Minnesota kan vara med och kriga i den absoluta toppen.

2012-01-10 06:04
Ingen speciell ordning

East:

Rangers
Boston
Philadelphia
Penguins
Washington
Toronto
Tampa bay

Sedan tar jag och säger Buffalo faktiskt..

West:

Vancouver
Detroit
Dallas
Nashville
San Jose
Chicago
Kings

Sedan säger jag Wilds bara för jag tycker dom har en nog stark trupp för att ta sig till slutspel, dom har en bra 1a keeper och jag gillar deras andra keeper som fan! :) Tar dom sig till slutspel åker dom ut direkt dock, Heatley vet inte hur man spelar i slutspelet.

2012-01-10 10:26
East:

Rangers
Philadelphia
Boston
Toronto
Florida
Pittsburgh
Washington
Buffalo

Skulle gärna se att att Ottawa gick till slutspel men det känns inte som de kommer hålla hela vägen. Ser bra ut just nu men jag tror de får det svårt. De får slåss om sista platsen med Buffalo och New Jersey tror jag. Tampa borde lira slutspel men jag tror faktiskt inte de kommer greja det. Möjligt att de kan vara med o kriga om sista platsen..

West:

Vancouver
Detroit
San José
LA
Chicago
Nashville
Dallas
Minnesota

St Louis kan mycket väl knipa sista platsen ist för Wilds men jag hoppas lite på Wild för att få se nåt lag som typ aldrig är i slutspel. Blues känns också ganska tunna, liten felmarginal så att säga, men de har imponerat så de har rätt stora chanser de med. Hade varit kul om Colorado kunde ta sig dit men tyvärr blir det nog bra tufft.

2012-01-10 20:47
Intressant att välja Florida framför Tampa.. modigt men det kan likväl hända, men det känns som att ett lag med så pass många stjärnor inte ska kunna missa slutspelet. Å andra sidan behöver man bara titta på Anaheim som är pinsamt dåliga trots laguppställningen.

2012-01-11 16:09
Ja det är lite vågat att tro på Florida men de känns ganska gedigna i år. Dock tror jag inte att de hamnar på 5e plats som min tabell visar utan snarare kanske 7e plats men hur som :) Vi får se hur det går. Fattar inte varför Tampa har det så svårt...jag vill ha dem i slutspel men jag är inte så säker på att de kommer greja det...de hamnar nog på typ 10e plats ;) Anaheim är ganska pinsamma nu ja, jag lider lite med dem även om jag egentligen avskyr det laget ;)

Sen börjar jag tvivla på Buffalo nu...de är hemskt ojämna men borde ha ett lag för slutspel. Jag antar att jag tog med dem så mitt SC-final-skrälltips inför säsongen med Detroit-Buffalo skulle leva vidare.. ;)

2012-01-11 20:41
Om tampa inte går till slutspel är det tack vare deras målvakt(er).. Roloson är 100år gammal och har ingen bra säsong, han gjorde det bra förra året!

Garon är väl en 34-35 och är inte bra nog för att bära upp Tampa.

Nä jag håller fast vid det jag sa efter förra säsongen, Victor Fasth skulle valt att dra till Tampa! Han hade inte behövt spendera en minut i AHL, greedy som krävde ett 1vägskontrakt.. Fast jag har inte koll på vilka lag som ville ha han, men är rätt så säker att Tampa hörde av sig.

Moderator

2012-01-11 23:36
greedy som krävde ett 1vägskontrakt

Jag känner mig ansvarig att kliva fram och försvara min forne klubbkamrat här. Viktor valde att stanna i AIK och Sverige därför att för att han blev pappa i somras och inte ville riskera att eventuellt åka jojo mellan NHL och AHL och behöva flyga mellan familjen och hockeyn (om vi tar Tampa Bay som exempel så skulle det innebära att pendla mellan Florida och Virginia).

Viktor Fasth har ett grymt tålamod. Han har trots allt tagit den långa vägen till dit han är idag och känner nog att han har råd att vänta en säsong extra på ett kontrakt som inte sätter familjen i kläm.

MEN, med facit i hand så håller jag självklart med! Han skulle konkurrerat ut Roloson alla dagar i veckan. Nästa säsong kanske :)
Moderator

2012-01-11 23:43
Oops, mitt inlägg vart kanske lite väl "hårt", haha. Jag brukar själv ofta tycka att svenskar är jävligt klena när de begär tvåvägskontrakt. Åk över och platsar du inte direkt så acklimatisera dig till rinken och jobba på, för helvete! Allt för många ger upp och åker hem till Elitserien eller spelar för pengar i Allsvenskan (hej Linus Klasen) eller KHL.

Det jag egentligen ville få fram är att i Viktors fall handlade det inte om girighet eller what not, utan om familjeorsaker, vilket inte alltid framkommer i media :)

2012-01-12 08:18
Pappa biten i all ära, många respekterar det.. Jag anser att det kan ha kostat honom en NHL karriär som han egentligen aldrig trott han skulle ha :) Får se efter sommaren om någon fortfarande vill ha han.

På tal om annat, vad tycker ni om Jagr's beslut att dra till Philly för pengarnas skull..? Jag log när publiken buade ut honom när philly mötte penguins. Det är som att Lidström tog en paus vid 35 och vid 38 års ålder sa "nä jag sticker till avalanche, mer pengar där"

Eller att Foppa valde Detroit i sin lilla comeback.. Han hade kunnat ha sin tröja upphissad i Consol Energy Center i så många år framöver som klubben finns, men han väljer pengar.. Legend eller inte, han tappade all respekt jag hade för han.

Moderator

2012-01-12 11:54
1. Jagr valde väl Philly för att få mer speltid? Det var iallafall vad han sa...

2. Foppa i Detorit? Peter Forsberg?

3. Forsberg har ju sin tröja hissad i Pepsi Center. Varför skulle den hissas i Pittsburgh?

Vem av oss är det som är snurrig? :D

2012-01-12 12:35
1.
När Jagr slutade efter säsongen 2007-2008 så sa han följande: "Om jag någonsin återvänder till NHL så kommer jag att spela penguins" - Han följde även med att han skulle återvända till penguins om han så skulle få minimum lön, att han var skyldig Lemieux det.

När han väl återvände till NHL så sa han att: "Penguins inte verkade vara särskilt intresserade av mig" trots det så erbjöd penguins Jagr 2 miljoner dollar för en säsong.. Är det någon som köper "istids lögnen"? Penguins skulle inte vara villiga att ge han ett $2 miljoners kontrakt ifall dom inte skulle ge han istid.

Det enda han fick från Philly som han inte skulle fått från Penguins var $1 miljon extra..

Hoppas det var värt det Jagr.. pajas..

2.
Aldrig sagt det, läs om läs rätt :)

Moderator

2012-01-12 22:00
Ah, okej. Jag hade ingen aning att Jagr sagt innan att han skulle återvända till Pens. My bad. Personligen tyckte jag att "istidslögnen" lät rimlig när man kollar på de lagens trupper som var intresserade av Jagr. Men men, han är ju inte direkt känt för att spela gratis :)

Eller att Foppa valde Detroit i sin lilla comeback.. Han hade kunnat ha sin tröja upphissad i Consol Energy Center i så många år framöver som klubben finns, men han väljer pengar.. Legend eller inte, han tappade all respekt jag hade för han.

Hur jag än läser så får jag inte ihop det?

2012-01-13 08:24
Eller

Är nyckelordet ;)

Att Jagr valde philly är som att lidas hade valt avalanche vid en eventuell comeback, eller som att foppa hade valt red wings vid sin comeback..
Det enda han gjorde när han inte valde att komma tillbaka till Penguins var att spotta fansen i ansiktet mer eller mindre! :)

Jo, jag hade väl kunnat köpa istids argumentet om Jaromir Jagr envisades med att spela center, vilket han aldrig gjort tidigare hehe :)

Moderator

2012-01-13 12:22
Jaha! Så det är alltså ett hypotetiskt eller vi pratar om! Då är jag med på banan igen :)

På tal om något helt annat: har ni läst Sport Illustrateds lista över de mest överskattade spelarna i NHL, framröstad 160 spelare? Här finns listan annars -->

SpoilerJag tycker det är skamligt att Iginla och Kesler är med på listan. Iginla är allt annat än överskattad i mina ögon. Han är en riktig ledare som bär Flames på sina axlar. Kesler vann Selke Trophy i våras och är ett exempel på en defensiv forward med grym offensiv.

Däremot håller jag med om Bouwmeester, Kovy, Lecavalier, Heatly, och några till. Luongo platsar väl också på listan.

2012-01-13 13:32
Precis!;)

Listan:

Ovechkin: Ja tittar man bara till den här säsongen så kan jag väl hålla med.. men inte annars

Iginla: Killen har vunnit Maurice richards, Art Ross, Lester B. Pearson, King Clancy m.m

Gomez: Aldrig gillat han, han är en bra spelare.. men tycker faktiskt han är lite överskattad.

Heatley: Gör mer än 1 poäng per match i snitt, oerhört bra spelare. Dock faller han på sina usla prestationer i slutspel, så jag vill nästan men bara nästan hålla med.

Kovalchuk: Han är en av dom bästa i hela ligan, pinsamt att han är med på listan.

Lecavalier: Maurice richards, king clancy m.m + Stanley cup..

Bouwmeester: Skulle inte säga överskattad, men väldigt väldigt överbetald.

Kesler: Hm, duktig två vägs spelare som alltid gör det han ska.. men han är inte så bra som folk vill få fram att han är. Överskattad på så vis, inte annars..

Komisarek: Den sista jag trodde jag skulle få se, ser folk ens han som en "superstjärna" i status med Ovechkin, Perry, Crosby, Malkin..? Han gör sitt jobb.. tycker inte han förtjänar att nämnas, finns andra.

Pronger: Nu får dom väl skärpa sig..

Semin: Han sägs och är en av dom bästa i hela ligan, men han bevisar det nästan aldrig.. Ja, han är överskattad i dagsläget.

Jokinen, Jovanovsky förstår jag heller inte vad dom gör på listan.. Tycker inte dom har den status så dom ska kunna nämnas här. Tycker dom hellre borde tagit upp en sådan som Paul Statsny som räknas som superstjärna men har bara under 1 år bevisat det.

Moderator

2012-01-13 17:52
Fan vad stiligt du radade upp dem! :)

Nu såg jag också att en lista med NHLs mest underskattade spelare har givits ut.

SpoilerLouie Eriksson på plats nummer ett! Roligt! Jag vet inte om han är så underskattad längre. Spelar sin andra raka All Star-match i år, och det om nåt är väl bevis på uppskattning och ett kvitto på att man gjort ett avtryck i NHL.
Moderator

2012-01-13 17:54
Sju svenskar förresten till All Star-matchen i Ottawa i slutet på månaden. Lidström, Sedins, Erik Karlsson, Affe, Edler, Henke. Gabriel Landeskog ska spela rookie-matchen om jag kommer ihåg rätt.

2012-01-13 18:24
haha tackar! :)

Tyckte det var svårt att avgöra om Phaneuf samt Luongo är överskattade eller inte.. :/

___

Kul att Eriksson kom 1:a, tycker faktiskt han är underskattad.. Alla vet att han ruskigt bra, men där borta ger dom han inte "den statusen" han förtjänar. Samma visa med Franzen, finns en hel drös med underskattade spelare, men ah! :)

Blev inte Adam Larsson uttagen till NHL-all star rookie? :/ ifall han inte blev det är det en jävla skam ;p