I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2012-09-04 23:50
Grattis till Landeskog, den yngsta kaptenen någonsin, slog Crosby med 11 dagar!
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Moderator

2012-09-05 17:10
Se där ja. Trevligt, trevligt!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2012-09-17 08:57
Frågan är om det är det bästa alternativet idag! Jag förväntade mig att Landeskog skulle vara kapten för Avalanche inom något år, men det visar väl om inte annat att dom satsar för framtiden. Blev verkligen förvånad, trodde ingen skulle slå det rekordet på väldigt länge.

Lockout är klart, för tillfället.. Dom har fortfarande drygt en månad på sig att komma till en överenskommelse, så vi får väl se.

En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2012-10-13 12:14
Fan jag vill att NHL SKA komma igång, hoppas de når fram till en lösning snart fast d verkar mörkt=/

4
Moderator

2012-10-13 19:23
Ja, det är fan deppigt utan NHL-hockey.

Har ni hört om Zetterberg förresten? Han spelar tydligen för 14 000:- i månaden i Zug :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Moderator

2012-10-17 12:31
Ägarna har lagt fram förslaget att dela 50/50 på hela kakan. Om spelarfacket accepterar drar säsongen igång redan 2 november! Håll tummarna för bövelen!

2012-10-17 17:36
Kan någon förklara hur lockouten började egentligen? anledningen? har inte hängt med på sistone
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2012-10-18 09:15
Metastrof

Kollektivavtalet gick ut inför säsongen och de båda parterna (klubbägarna och spelarfacket) hann inte komma fram till en lösning innan säsongstarten om var planerad i början av månaden.

Det handlar, lite förenklat om hur ligans intäkter ska fördelas under de kommande åren. Både ägarna och spelarna vill ha så många procent som möjligt av pengarna som ligan drar in.
Moderator

2013-01-07 16:33
Då kör vi så det ryker!

... Eller har ni tröttnat efter allt spektakel?