Den äckliga bögen är ute ur champions league:)
be the change
Det är rätt kul att lag som : Cska Moskva Bordeaux Lyon Bayern Är kvar.. O t.ex. Milan, Juve, Real Madrid, Chelsea, Liverpool har åkt ut.. Sen har vi kvar: Arsenal Barcelona Inter Manchester United Champions League är jävligt oviss, jag känner t.ex. att Chelsea hade klarat sig bättre mot Barca än Inter hade gjort, men att Inter iår är bättre rustat att ta sig an United än Arsenal är.. Samtidigt som jag tror att Arsenals fotboll absolut inte skulle passa Inter osv osv.. Drömlottningen Inter-Cska Moskva Lyon-Bayern Semi: Inter-Bayern Barca-Arsenal Bordeaux-United Semi: Barca-United Final Inter-Barca o Zlatan missar avgörande straffen medan Eto'o skjuter Inter till CL pokalen :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
när är lottningen? hoppas arsenal får ngt lag som passar dem. vad är det med zlatan, han ser så jäkla aroogant ut på plan, han jobbar ju knappt. ok han gjorde en snygg assist men han trillade ju mest när han kom in.
Imorn klockan 12.00. xtrem: min drömlottning är om lag som inter & bayern, united & barca möter varandra nu! så blir chansen större för "lättare" matcher för arsenal om det nu finns lätta matcher i CL slutspel.. men lite kul som du sa, att dom lagen är kvar, och att det är riktigt bra lag som åkt ur.... :o
be the change
Arsenal åker, bendtner är sämst. Inter går till final
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ändå ligger han delad tvåa i skytteligan i CL tillsammans med Owen, Jovetic, Rooney, Dzeko, Pjaic, messi, falcao och Krasic... haha...
be the change
På mindre speltid än dom andra dessutom!
be the change
Moderator
2010-03-18 14:44
Bara jag slipper möta Arsenal eller Barcelona innan final är jag lugn, det är dom lagen jag kan tro att vi får problem med. Men Rooney tar hem CL till oss, finns inte en mittback i världen som kan stoppa honom nu. Ett jävla ånglok som trycker ner Puyol i gräset.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Ramuz jag förstår inte varför du vill slippa Arsenal, united vet precis hur arsenal spelar, och vi såg ju sist match hur ägda vi blev av uniteds kontringar.. Men det är klart, nu kanske wenger har sätt hur fergie vill spela mot arsenal... ja, vi får se..
be the change
jag vill gärna se en barca-arsenal final - united blir svåra så det beror på hur lottningen blir.
ramuz Han har inte stött på Lucio än ;) Sen håller jag med Mr Jack, om Mourinho våldtog Ancelotti senast så vettefan man ska kalla taktiska kampen mellan Fergie och Wenger senast det begav sig ..
Arsenal - Barca, kommer bli en riktigt fet match. Hade dock vart kul att se dom båda i en final, två riktiga offensiva lag.
Vi är överallt!
fan vad gott det ska bli att möta barca. vinner vi tar vi ner dem från sin jävla pidestal och förlorar vi så är det mot regerande mästarna. Inte några dumma förutsättningar alls faktiskt. det blir två sköna matcher helt enkelt. united har sin väg till final utstakad, det enda man kan hoppas på är att rooney tappar sin formtopp så kan det nog bli jämt mot bayern. come on arsenal
Arsenal kommer att plocka Barcelona, watch this space. För övrigt intressanta lottningar!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Moderator
2010-03-19 13:07
Bordeaux - Lyon Bayern München - Manchester United Arsenal - Barcelona Inter Moskva För dom som inte orkar leta fram. Känns skönt att slippa andra halvan där, vägen är utstakad till finalen nu! Tror inte vi ska ha några problem med de här matcherna, allt är bara jättebra nu.
Bayern - Arsenal i final då. Inga konstigheter.
Tippar på att det blir Inter - United i finalen.
Vi är överallt!
Där rök mitt tips Barca-Inter i finalen nu Hoppas man Lyon-Barca i en final. Mitt kära Barca kommer ge Arsenal en lektion i hur man ska spela fotboll eftersom de spelar på samma sätt, så gunnar se o lär säger ja bara haha :)
Känns nästan fel att hurra över CSKA i kvarten när en semi isåfall skulle innebära pest eller kolera..
Kvarten:Bordeaux - Lyon Bayern München - Manchester United Arsenal - Barcelona Inter - CSKA Moskva Semi: Bordeaux - Manchester United Inter - Barcelona Finalen: Barcelona - Manchester United Det kommer bli samma lag som förra årets final, men den här gången med ett annat resultat. ;)
Lustan Då får iaf Uefa som de vill ..
Underbar lottning. Mike är livrädd som en liten kanin och är framme med garden redan, patetisk. Messi kommer våldta erat försvar.
9-1
Hah, Barca ska sättas på plats, tas ner från sin tron, Messi kommer sitta fast mellan Campbells tänder.
be the change
Och skönt att man blev lite rikare idag oxå:) Tippade att arsenal skulle få barca, visste att henry>arsenal fabregas>barca skulle ske efter ALLA sådana grejer iår Mourinho/chelsea - Beckham/United - Benzema/Lyon - Kaká-Milan - vart slutar det haha
be the change
Just det faktum att Messi förhoppningsvis ställs mot J U D A S gör det extra kul. Men jag är medveten om eran vidriga styrka, kan bli riktigt bra fotboll detta.
9-1
... Jag har alltid trott att lottningarna är så jävla rigg.
Don't!
Tottenham
det här är det närmsta du och Sp*rs kommer oss andra.
skulle jag vara rädd för barca? knappast...
Well stilpoäng där. Dock är Chrille Sjögren ett uttalat Arse-fan.
9-1
räcker de inte med att ni london supportrar tjaffsar med varandra i PL tråden? Ska ni ta över här oxå haha
vilket skämt att man ska tro att arsenal ens har något litet att sätta imot barca, kommer köra över er som ni körde över porto senast
blazeandamaze det lät precis likadant när arsenal skulle möta milan förrförra turneringen och det är alltid lika roligt att se alla idioter som ploppar upp och ska ventilera sina hjärndöda kommentarer. det var väl ingen som trodde att stuttgart skulle ha något att sätta emot barcelona, trots det borde de ha vunnit sin hemmamatch. det är kvartsfinal i cl, det finns inga dåliga lag, inga lätta matcher oavsett om du heter barcelona, arsenal, united, inter eller bayern munchen.
Moderator
2010-03-22 13:51
Var ju ingen som trodde något annat än storvinst för Barca mot Rubin Kazan heller?
jaja men i en kvartsfinal så blir de annat..bara vänta å se :)
tycker arsenal va den lättaste lottningen barca kunde få
Moderator
2010-03-22 14:38
Usch vad jag hoppas att du får äta det du säger nu! :) haha,
Håller med dig Ramuz. Men vi får helt enkelt vänta o se, det kan gå hur som helst i mina ögon. Nu när Almunia har börjat göra räddningar, Abou "Den Svarta Messi" Diaby springer igenom allt, song röjer på mitten, bendtner börjat hitta mål, vi behöver dock att arshavin kommer igång på allvar, jag tror det kan gå, Men har vi inte Gallas och vermaelen som mittbackar är det självklart ett stort - . För Campbell är inte snabb nog för Messi men stark nog för Ibra
be the change
Glöm inte bort Henry som joker i leken...
Henry gör säkert 2 självmål. =D
be the change
Blir det inte jämnt då med tanke på att Almunia lär slarva in minst 2 bollar också?
Han har faktiskt börjat göra lite räddningar nu det sista, även en straff
be the change
med tanke på att du använder ett ord som bär en negativ klang som "faktiskt" så säger det väl allt? ;)
Jag har varit jävligt negativt inställd till Almunia under hela denna säsongen, men nu på slutet har han börjat att ta tag i sitt spel :) Så jag menar!
be the change
arsenal vs messi..... sjukt svårstoppad om formen håller i sig, gårdagens match (förvisso mot ett bottenlag, men ändå) stryker under att barca har världens bäste fotbollsspelare i messi. forza barca!
klart att barca är bra som fan och messi är ett jävla monster så visst är barca favoriter. den stora frågan är väl om messis form håller i sig och om den inte gör det så har resten av barcelona inte rosat marknaden på sista tiden faktiskt. skulle det bli riktigt jämt dvs. X till sista avgörande tio minuterna sätter jag mina pengar på arsenal. vi har kravlat oss vidare på de sjukaste sätt den sista tiden och börjar komma in i ett "united-stimm" med mål sista 10 i varje match. henry kommer hem igen. det kommer bli tårar i ögonen... henry alltså, för mig är messi ingenting i jämförelse.
Kvartsfinaler Tisdag 30 mars 20.45, Kanal ej fastställd: Lyon-Bordeaux 20.45: Kanal ej fastställd: Bayern München-Manchester United Onsdag 31 mars 20.45, Kanal ej fastställd: Arsenal-Barcelona 20.45, Kanal ej fastställd: Inter-CSKA Moskva Undrar vilka matcher som visas vart..Barca kommer visas på Viasat fotboll.. Jag tippar på United på 6an då de gillar att ha engelska lag på sexan.. känns som att både semifinaler och finalen kommer att va matcher där Uefa har mycket att tjäna..
Arsenal-Barca... Henry tillbaks där han hör hemma, fabregas mot sina landslagskamrater m.m. Det kommer bli sjukt,, fifan
be the change
fan jag jobbar båda de kvällarna. seeeegt.
Philip Segare är att jag åker till Milano dagen efter CL matchen.. O att de skulle kosta(i mina mått) en förmögenhet att boka om resan en dag så jag hade kunnat checka CL på plats :(
Det segaste är att jag var tvungen att ta ledigt från jobbet dagen efter båda matcherna så man kan antingen fira eller sörja ordentligt med alkohol.
be the change