JP du är ju knappast den enda som skriver här i tråden och när i princip alla barcafans utom t2dafuckin gnäller som småbarn (vilket jag också hade gjort antar jag) så är det väl klart att X ska få försvara sig och Inter. kan inte tänka mig annat än att X är glad som fan men varför skulle han sluta bli förbannad när väldigt många dissar inter?
mike_ Klart han får bli förbannad, men jag menar att han inte behöver försvara ett lag som helt klart var bättre och raderade ut Barca. Hade United kört över Barca sådär hade jag bara skrattat åt alla roliga ursäkter barca-fansen kommer med. Och att jag tog åt mig när han skriver att "någon längre upp skrev" var för jag tror faktiskt att han syftade på mitt inlägg och ville bara förklara att han hade missuppfattat om så var fallet. Det vet ju du också, hade Wenger utmanövrerat Ferguson på OT och jag hade suttit och klagat på hur tråkigt gunners spelade och hur Riley dömde fel så hade du haft all rätt i världen att skratta i min general direction och vara nöjd över segern =) Jag bråkar alltså inte, eller säger åt X vad han ska göra, jag kände mest att han borde, för sin egen skull, strunta i alla barca-fans och bara njuta. Hans lag är i CL-final för första gången på jag vet inte hur många år, det är en glädjens dag för honom och jag hoppas att han tar tillvara på den. Det förtjänar han och Inter.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
JP aight, jag förstår er båda. :) tycker dock det är soft att han står upp mot barcafansen.. har fått ta en del skit av dem själv så jag backar honom :P
JP.. Om du är United-fan så vet du exakt hur vi känner.. Vi raderade ut er totalt i finalen förra året. Ni va regerande mästare, bästa laget i världen, hade bästa spelaren i världen, bästa tränaren nånsin tex.. I den matchen visade Barca hur man besegrar ett mästarlag UTAN att svälja sin stolthet, förändra hela sitt spel och mest viktigt av allt UTAN en diktatorcoach som bestämmer varenda spark o behandlar sina spelare som juniorer.. Vi kan snacka detta fram o tillbaka men jag tror inte att nån ger sig, vi får helt enkelt acceptera våra olika åsikter.. Det sköna med att vara culè är att det alltid finns "nästa år", Interfansen får nog leva på detta ytterliggare 50-60 år..
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Olic vinner skytteligan! Hat-trick i finalen och går upp på 10. Xtremesia: Vad kostade din biljett och resa ner till finalen? (Antar att du ska se på plats?)
Priyan En resa till Madrid är inte så dyr, biljetterna släpps på Inter.it nästa vecka så jag ska väl försöka campa där från 00-08 varje morgon tills de släpps.. Annars så blir det en snabbvisit till Milano för att eventuellt fira en vinst med halva staden eller att sörja den med mina bröder där nere.... O blir det inte så har många Interisti i stockholm uppenbarats för att anordna matchträffar osv..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Om jag bara hade haft ett jobb...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
...får du inte cash för att promota Inter på Whoa?!
Definierad ironi: klubb köper en spelare som vill byta klubb för att kunna vinna champions leage, men förlorar mot spelarens gamla klubb i semifinalen.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
Definierad ironi: klubb köper en spelare som vill byta klubb för att kunna vinna champions leage, men förlorar mot spelarens gamla klubb i semifinalen. och ännu roligare blir det om Inter vinner och Eto'o blir en av de få som vunnit med olika lag på två efter varandra följande säsonger.
och real är dom stora förlorare iochmed sneijder o robben i cl final :):)
be the change
Uefa är rätt stora vinnare också eller vad sägs om Mourinho vs sin mentor Van Gaal Sneijder-Robben TYSKLAND-ITALIEN Lucio vs Sitt gamla lag Ska Eto'o göra det för Inter? Osv osv :) Hursomhelst njuter jag av varje match som kapten Zanetti och Cambiasso pissar på Maradona i.. Kan ni tänka er att det tog Maradona fram tills förra landskampen att ta ut Samuel? Apmaradona..
Häda inte Maradona, det är en dödssynd oavsett vilket lag man håller på, oavsett hur mycket kokain han pumpat i sig, oavsett hur mycket chokladtårta han käkat etc. Någonstans drar man en gräns, och dissa Maradona är ett allvarligt brott. Du är sjutton och sett honom på you-tube på sin höjd så jag kan förstå, men gör om gör rätt. ps " :) "
9-1
Definierad ironi: klubb köper en spelare som vill byta klubb för att kunna vinna champions leage, men förlorar mot spelarens gamla klubb i semifinalen. Dock köpte den gamla klubben in 5 startspelare, bl.a för pengarna de fick för spelaren. :) Men lite ironiskt är det allt. Men dummast av alla måste ändå Real Madrid känna sig.
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Real Madrid är ALLTID förlorare, även när dom vinner.. Den stora förloraren är dock fotbollen
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
örisJP.. Om du är United-fan så vet du exakt hur vi känner.. Vi raderade ut er totalt i finalen förra året. Ni va regerande mästare, bästa laget i världen, hade bästa spelaren i världen, bästa tränaren nånsin tex.. I den matchen visade Barca hur man besegrar ett mästarlag UTAN att svälja sin stolthet, förändra hela sitt spel och mest viktigt av allt UTAN en diktatorcoach som bestämmer varenda spark o behandlar sina spelare som juniorer.. Vi kan snacka detta fram o tillbaka men jag tror inte att nån ger sig, vi får helt enkelt acceptera våra olika åsikter.. Det sköna med att vara culè är att det alltid finns "nästa år", Interfansen får nog leva på detta ytterliggare 50-60 år.. Skillnaden mellan förra årets barca o dagens inter e ju att det barca satt på jävligt mycket bättre spelare o då e de klart man kan spela offensivt.. Alla som någon gång spelat idrott i ett lag som är sämre än motståndarens vet att det enda sättet att vinna e att stänga försvaret. Just barca har ju varit ruskigt gryma på att luckra upp betongförsvar men mot inter låste de sig totalt, framför allt mentalt, tror ja aldrig sätt messi så dålig. Mitt älskade bayern i fínal också , känns jävligt bra. Vilken resa vi har haft, vi snackar moral o vi snackar mod. INGEN kan iaf säga att bayern fegat sig genom cl ...
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Osv osv :) Hursomhelst njuter jag av varje match som kapten Zanetti och Cambiasso pissar på Maradona i.. Kan ni tänka er att det tog Maradona fram tills förra landskampen att ta ut Samuel? Apmaradona.. Maradona borde fått sparken för länge sen. Att han inte tagit ut Diego Milito med flera före pensionärer som Palermo säger allt.
INGEN kan iaf säga att bayern fegat sig genom cl ... Nej, det kan vi nog alla hålla med om. Bayerns väg till finalen har gått genom friskt mod och ett fint spel.
Häda inte Maradona, det är en dödssynd oavsett vilket lag man håller på, oavsett hur mycket kokain han pumpat i sig, oavsett hur mycket chokladtårta han käkat etc. Någonstans drar man en gräns, och dissa Maradona är ett allvarligt brott. Maradona som spelare är en femma. Men som coach hade jag hellre sett
-valfritt namn- som coach för Argentinas landslag.
Dock köpte den gamla klubben in 5 startspelare, bl.a för pengarna de fick för spelaren. :) Inter gjorde en grymt bra affär. I princip fick man Milito, Pandev och Sneijder för Zlatan. Säger sig självt vad man väljer.
Ja, Mou gjorde en riktigt imponerande affär. Har Bayern överklagat Riberys finalavstängning?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Kohler.. Förstår din poäng men jag tycker inte att försvaret är det ENDA sättet.. Kolla tex Atletico Madrids spel mot Barca.. Kolla Bayerns spel.. Det finns oändliga exempel på matcher där "det sämre" laget vunnit UTAN att bara fega. Messi har sällan varit så blek men jag tyckte att det va en kollektiv genomklappning.. Med lite perspektiv så här, så kan jag oxå uppskatta det goda i Inters insats.. Heroiskt
bayern gick ju vidare på ett bananskal, dom skulle ju vart ute mot fiorentina, glömt det eller?? =P
be the change
Kolla på Ribery från 00:07 till 00:17
Karma is a bitch, vifta med ditt osynliga kort nu din jävla råtta.
TopDogz147 P20
Karma is a bitch, vifta med ditt osynliga kort nu din jävla råtta. tänker man på karma så var det ju rätt att ge Rafael rött där... eftersom han egentligen skulle haft det vid ett tidigare tillfälle, men det har du väl glömt..
"life's a garden, dig it."
T2da okej jag ger mig du har rätt det går som sämre lag att spela offensivt o vinna, men det är lite som att köra rysk roulette eftersom att spela offensivt försvar ofta bygger på att man ska vara bättre på alla positioner, annars blir du ju bortgjord o då har du en fet kontring i baken. aja spela roll. Jackvegas .. kan hända att vi hade lite flyt men efter alla lag vi slagit ut finns det inget o säga anser jag .. Kolla bara på lyon som blev ordentligt rövknullade, där visade bayern iaf att man var två klasser bättre på alla positioner även utan ribery..
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Det värsta med Ribery äcklet är ju att Bayern först överklagar det och sen när överklagan inte går igenom går till en idrottsdomstol för att få igenom överklagan. Om man jämför Mottas och Riberys utvisningar med Bayerns och Inters agerande i de två situationerna är det en av klubbarna som skämmer ut sig -.-
Hoppas inte att Inter gör första målet i finalen bara, och sen backar hem. Vill se en öppen grym match..!!
be the change
Ett tecken från ovan... Milito har... nr 22 Antal Ligamål.22 Finaldatum... 22 Maj
Xtremesia P17 Äh, ligan har ju inget med cl å göra. Hade han haft 22 cl-mål så kanske, men nej förresten, hade han då gjort mål i finalen hade hans fina siffror förstörts; Nr 22, Mål 23, datum 22. Helt osymmetriskt och allt! Nä fy! BLÄ FÖR INTER!
hejhej
Nu överdrev du lite i din hatorade va? ;)
Fyfan för att dom sätter CL finalen på en lördagskväll
Vi är överallt!
Moderator
2010-05-21 00:24
Haha vadå då? Jobb? Annars lär ju varenda ställe visa matchen, både hem som pub. Utgång på lördag men har fortfarande knappt hittat något ställe som inte kommer visa matchen, haha. Vilket såklart är tur :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Lundakarnevalen startar idag så det blir nog fan till att missa clfinalen imorron.. kan nog vara sunt att vara utan fotboll nån månad så man kan komma till vm med laddat batteri. jag håller för övrigt med de som tycker att det är rysk roulette att spela offensivt mot barcelona. det finns alltid några få undantag som lyckas vinna på det sättet under en säsong men grundreceptet borde vara att stänga matchen. det säger jag som arsenalfan. hade varit nice med bayernvinst. mourinhos people skills ligger så långt på minus att jag inte pallar med vad han än får i sina händer.
Gott att min kolega som är totalt ointreserad av sport fick för sig att boka bord på olearys just imorgon av alla dagar för våran lilla jobbsammankomst :) Blir nog att lägga någon krona på inter, slår man barca så kan ju inte bayern vara någon konst att tråka ut för Mourinho!
Men lika glad är jag för det!
Klockren jävla hands på Maicon i straffområdet. Har alla domare bestämt sig för att hjälpa Inter vinna CL?
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Vilken action!
Grattis Inter!
Milito var ju helt klart skillnaden. Men visst vinner Inter på sitt lagbygge. Milito visar varför han är en av de bästa idag. Tycker det är märkligt byta ut Olic i en sån här match. Hade varit mycket mer logiskt byta ut Müller. För övrigt var det ju kul att Balotelli var med på 50% av bilderna med pokalfirandet... Nåväl, grattis Inter... Och grattis Zlatan!
Tycker det är märkligt byta ut Olic i en sån här match. Hade varit mycket mer logiskt byta ut Müller. Helt klart.
Moderator
2010-05-23 03:07
Är jättenöjd med vinnaren! Fan vad synd att jag inte sa resultatet här också. Men var ett gäng grabbar som satte 100 spänn var, och fick tippa resultat och första målskytt, 2-0 och Milito sa jag, och gick därifrån ett par hundralappar rikare!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Grattis Inter, välförtjänt. Grattis ramuz också till vinsten =)
För övrigt var det ju kul att Balotelli var med på 50% av bilderna med pokalfirandet... Varför är det kul?? ska han inte va det eller? pajas..
Ett tecken från ovan... Milito har... nr 22 Antal Ligamål.22 Finaldatum... 22 Maj Haha och så gjorde han 2 mål.
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Balhoo: Du tycker inte att alla spelare borde få sitt sken av kakan de bidragit till eller? Men det är klart, man är ju en pajas om man tycker en spelare ska ha all shine...
uppfattade det som att du inte tycker att balo har bidragit till titeln.. är väl inte balotelli's fel att producenterna valde att filma honom... tror nog att hela inter fick känna på pokalen tills dom var trötta.
Blev visst ett 'inte' för lite där ovan egentligen... Anyways, jag bryr mig inte om vilka som gör vad, men det var ju ändå skumt det var så mycket just Balotelli. Fick vi ens se backarna eller Julio Cesar springa omkring med pokalen? Hursomhelst så var det förjävla synd Müller inte kunde sätta sin chans. Då hade det blitt en helt annan matchbild.
kan ju också vara så att man såg balotelli mer på tvbilderna för att han för det första inte hade matchtröja på sig, men för det andra var den enda med vit t-shirt. sen kan vi ju sitta i all evighet och räkna sekunder han syns med pokalen i bild men till vilken nytta?
Il 23.. é un mito per me...
Jag unnar ingen detta mer än dig.. Mina kära.. älskade.. kapten... gud.. Otroliga människa.
Att utelämna dessa från VM.. skäms maradona..
Det finns en man jag unnar CL titeln mer... eller iaf lika mycket..... Grazie Presidente..
O jag avslutar mitt bildspel med.. årets.. :
Återkommer med lite mer tankar... o Eufori imorn..
Grande Inter. Tack Gud
maybe you might be more than just a one night lady<br>