De blir fuskarslakt ikväll ;)
Vi gör en perfekt taktisk genomförd match om man bortser från första målet som är slarv och inte ska hända. Vi har de mesta framåt annars och de kommer inte så långt trots bollinnehavet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Patetisk domare
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Inte för att va dum... men Inter va bra idag, bättre än mot chelsea
"life's a garden, dig it."
Vi har fan två frilägen felaktigt avblåsta i första, o de jämnar ut sig sen. Alves ska fan ha rött för att han fucking äcklar sig hela matchen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skadeglädje är den enda sanna glädjen och ingen annan dag har det varit mer sant än idag! Forza Inter!
Extremt spännande match. Det lovar gott inför en öppen retur. Underbart taktiskt spelat av Inter och Mourinho måste ju sova gott inatt. Milito var ett kap av Inter. Sagt det förr. Säger det igen.Xtremesia: Kan hålla med, men just i straffsituationen kan jag nog faktiskt ge Alves att Sneijder fäller honom. Han är definitivt på och trycker ner vaden iaf på Alves.
Priyan Jag säger nej, nej nej nej igen. Efter repriserna så ser man att Alves drar en råfilmning som så många ggr förr. Cazzo. Men det är helt jävla välförtjänt.
Ja, det va en välförtjänt seger för Inter.. Barca kom inte alls upp i standard, hela laget kändes off på nått sätt. Sen måste jag ifrågasätta Pep(det händer inte ofta), va hände med att byta ut Zlatan mot Abidal o flytta upp Maxwell på topp o sen inte göra fler byten??? Är han verkligen så lugn o säker på att ta det på Camp Nou? Domaren kan man alltid snacka om så det e väl knappt lönt men det e tråkigt att en så "enkel" offside som på 3-1 målet missas.. Jag är inte LIKA säker på att vi tar det som innan denna matchen men jag är fortfarande ganska säker.. Visca Barca, Visca Catalunya
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Hoppas du fortfarande är rädd för Milan ;)
Grattis Xtremesia och Inter ni va bättre idag! Men de ska spelas en match till!! Ses på Camp Nou ;)
Moderator
2010-04-21 00:38
Usch vad skönt med en seger där! Men fan vad loj Balotelli ser ut ibland? Aja, förstår inte heller Barcas byta men men ..
time isn't wasted when you're getting wasted .
Priyan Sneijder sätter ju sig ner, ingen kontakt alls. Se reprisen, han går in för en tackling. Alves vet om det.Sneijder sätter sig på arslet utan att göra något och Alves filmar för att få en straff. Offsidemålet... Som de sade i studion. Förra året mot Chelsea fick Barca många domslut med sig i den egna boxen. Så det jämnar ut sig. Sen var Milito ungefär 20 cm offside, och domaren som inte ens befann sig i linje med situationen kunde inte haft det lätt.
Camp Nou blir ett helvete, speciellt när Messi har kört K1 och armbågade SÖNDER Maicon som tydligen har brutit käken.. Ramuz Balotelli är en idiot. Att som 20 åring, med en kvart kvar när man blir inbytt inte kunna löpa en tiondel av vad den 37årige(orättvis jämföring för Zanetti jag vet) Zanetti gör är åt helvete. Il Capitano fick fan ta hela jävla kanten själv och hade det vart någon annan än Il Capitano hade det gått snett. Jag förstår inte vad felet på grabben är, jag tror det sitter någonstans långt uppe i hjärnan. Eto'o är en perfekt mentor för grabben men han vägrar ju fatta ett skit. Även om vi skulle åka ur nu.. Kommer jag vara så jävla stolt över Inter. spela såhär mot barca, slå ut Chelsea osv osv. Det är stort.. ikväll gråter jag mig till sömns av glädje lyssnandes på Pazza inter amala och C'e Solo L'inter
Balotelli är en mystisk spelare, är han verkligen rätt i Inter? Tyckte jag såg att han gjort sju inhopp iår, eller är det i CL? Att sälja honom är att gå miste över en talang, och han kanske vägrar bli utlånad? Nu är ju säsongen snart slut, men inte fan kan han vara kvar med den attityden.
9-1
Xtrem.. Messi armbågade inte Maicon, det va axeln.. Armbågen fick han av en egen spelare på väg ner.. Superotur men fan va jag e glad, Maicon är verkligen världens bästa högerback
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Nu såg jag inte situationen med Alves eftersom jag slutade titta ganska tidigt, men om det är så att det kanske var straff så får Alves skylla sig själv om han inte får den. Så mycket som den pajasen filmar varje match är det omöjligt för domarna att avgöra när han verkligen inte gör det. På så sätt jämnar det väl ut sig. Han har säkert fått med sig sin beskärda del farliga frisparkar och kanske nån straff där han filmat. Nu slog det tillbaka i ett viktigt skede. Filmare som straffas är aldrig fel, oavsett när det händer.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Jag har egentligen inte så mycket att säga om matchen men tänker säga ett par punkter ändå. För det första: Grattis Inter, riktigt bra match. För det andra: Domarn var riktigt bra.... fast nej. Det finns 4 spelare jag respekterar i Inter, Julio Cesar, Zanetti, Maicon och Etoó. Maicon för hans fotboll inte för hans attityd. MEN! Jag tycker det är tråkigt att se att domarn slänger med korten till Barca för minsta lilla skitgrej, Busquets blir varnad för att han anser att han hade kontroll över bollen och ville spela vidare, han slår bollen med handen tillbaks till där den ska ligga och får gult kort. Maicon och andra sidan får hålla på att sparka bort bollar, sparka ner spelare och sen leka oskyldig utan att få gult. Sen att kapten Puyol får gult för att han och milito krockar i en löpning är också fudged up, nu missar han returen. Det är låg jävla nivå på domarinsatsen, Interspelarna främst Motta fick leka hur mycket ryggsäck på Messi utan att domarn agerade, kolla innan 2-1 målet. Att Samuel får brottas hur mycket han vill i eget straffområde och med spelare som inte ens är nära bollen utan att domarn ingriper är också helt efterblivet. Det är inte första matchen jag ser honom rycka tröjor och ta nacksvingar. Smuts. Sen att 3-1 målet är offside och kan bli helt avgörande orkar jag inte ens kommentera utan låter den smutsiga linjedomarn få skämmas när han ser repriserna istället. Såg inte sista halvtimmen så allt som hände där uttalar jag mig inte om. Allt för mig, tack.
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Men håll käften istället för att skriva som en idiot bara för att favoritgullet på 1.65 inte syntes genom hela matchen. Inte heller näsan med 1.90 syntes och klagar du på Maicons attityd?!?!?! Vad fan säger du om ditt äckel Alves som kapas, snackar skit med domarn och filmar matchen igenom. Att Milito o Puyol krockar är det värsta jag har hört, det märks helt klart att ni inte är vana vid att förlora och TILLSKILLNAD FRÅN VAD CHELSEAS SUPPORTRAR MÅSTE HA KÄNT FÖRRA ÅRET NÄR DE SPELAR UT ER HELT OCH HÅLLET och torskar pga domarn så fick ni en ganska fet rådick igår kväll och förtjänade att förlora. Att du endast kan respektera de 4 spelarna i Inter är åt helvete. Som sagt, vi missade två frilägen pga linjedomarn också som vi hade kunnat göra två mål på. Offsiden är offside, men inte KLAR offside som amatörerna i studion vill få det till. Att ligga sådär på Messi är det enda som går att göra, men Thiago Motta låg regelrätt hela tiden och tillsammans med 3-4 spelare kunde vi plocka bort Messi på det här sättet. Jag tror att det måste svida när man inte möter ett lag med hjärndöd offensiv och som inte har någon som helst tanke för Messi och Xavi. T2dafucking Jag måste säga emot. Samuel som är närmsta interspelare träffar inte Maicon utan det är helt och hållet Messi som råmördar honom. Avsiktligt eller oavsiktligt, först e de axeln o sen in med armbågen. Maicon deckar ju på plats. Hade domarn vart så petig med korten som Pontyone hade velat få det till hade Messi haft ett gult i första för filmningen och sedan sitt andra här för armbågen som gjorde att Maicon tappade två tänder..
Vill bara säga att jag varken gillar Barca eller Inter för fem öre, men måste fan hålla med om att domarinsatsen var pinsam och blåste sönder matchen, och det syntes tydligt rakt igenom att han gav Inter fördelarna. Och att det är offside vid 3-1 är det fan inget snack om, katastrof att man missar sånt i en CL-semi, men jag är inte förvånad längre då hela säsongen bestått av usla domarinsatser. Sen tycker jag också Alves borde haft straff, oavsett hur mycket han brukar lägga sig och filma annars, det skiter jag i. Sneijder är tydligt på honom, det kan vem som helst se. 2-1 eller 3-2 hade varit mer rättvist. Tror ändå att Barca gör minst 3-4 mål på hemmaplan, hur mycket dom släpper in är dock en annan femma. Balotelli finns det väl inte så mycket att säga om, han måste nog vara världens mest efterblivna spelare genom alla tider....
Bitches Ain't Shit
Det finns inte i min värld hur fan du kan tycka det är straff. DET FINNS INTE.
Kolla reprisen, Sneijder håller in tacklingen och Alves lägger sig ändå. Det är bara i enögda Barcarövslickande Sverige vi endast kan fokusera på "STRAFF" och offsidemålet och helt skita i våra två frilägen som vi inte får..
2:12 ungefär har du straffsituationen.
För det första skiter jag i om vilka som vinner, och jag skulle hellre skjuta mig själv med hagelbössa i huvudet än att slicka någon av dessa lags röv. För det andra så såg jag reprisbilderna igår ur bättre vinkel än din länk och behöver knappast se dem igen, det är fortfarande straff, oavsett hur mycket Alves väljer att överdriva efter. Sen om domaren blåser av en Interspelare felaktigt för offisde så rättfärdigar väl det knappast att ge dom ett mål GRATIS för det... det är ju bara mer efterblivet isåfall.
Bitches Ain't Shit
Nej Damien, men det visar att domarn var efterbliven åt båda håll och två frilägen är två gyllene chanser speciellt när två av världens bästa anfallare får lägena. Det är inte straff, basta cosi. Det är nog dags att inskaffa hagelbössan, för slickandet verkar inte ha några gränser. 3-1 står sig, vi var perfekta, sluta skyll på domarn. Dai
Haha, snacka om att skjuta sig kraftigt i foten. Jag hatar Barca av hela mitt hjärta. Vem som helst som spelar fotboll SJÄLV förstår nog poängen bättre. Jag vill bara ha en match med lika villkor att se på. Och tyvärr fick vi inte det igår.
Bitches Ain't Shit
Jag spelar fotboll själv. Du som spelar fotboll själv borde veta att om du inte har en väldigt intränad filmarmentalitet så lägger du dig inte i straffområdet utan beröring. Du lägger dig inte för att du vet att grabben där bak tänker glidtackla dig för att se ut som ett fån när han håller in tacklingen.
Xtremesia P17 Haha du börjar ju bli pinsam nu, alla som inte såg matchen ur enbart blåsvarta ögon vet att domarn var väldigt hård mot Barca och snäll mot Inter. Jag håller med Damien på alla punkter.
hejhej
Moderator
2010-04-21 13:40
Haha Xtremesia, du kan lugna dig lite! :') Jag tycker det är jättesvår vinkel att se straffsituationen riktigt, skulle vilja se den från sidan. Spontant när jag såg det direkt såg det ut som straff, reprisen gjorde mig tveksam då det inte känns som att Sneijder nuddade honom alls. Men den är svår så vill helst ha det osagt. Annars tycker jag Mourinho är så jävla bra, taktiskt geni asså. Att lägga bollarna bakom backlinjen hela tiden är underbart och tvingar Barca att försvara på ett sätt (jag tror) dom inte brukar behöva göra. Aggressivt och hög press, underbart. Jag är neutral, helt klart.
Kul för er, ni har något gemensamt. Det fanns som sagt situationer som gick mot oss och mot Barca. Om du såg Stankovic varning så är den också löjlig, men kom bara ihåg Barcas skit. De e lugnt, vi var bättre vi vann och Pep förlorade sin första match med 2 mål. Ni kan fortsätta snacka om domarn i all evighet :D
I'm done
Efter att ha kollat på reprisen av Dani Alves ras i straffområdet tycker jag att det var ett av de bästa domaringripandena någonsin. Det vore oerhört lätt att blåsa straff men domaren såg att Alves föll oerhört lätt när Sneijder nästan nuddade honom. Hur domaren var i övrigt kan jag dock inte uttala mig om. Möjligen skulle Messi haft frispark innan Inters andra mål, men samtidigt förlorar han bollen på att Interspelaren har högre fart och är större och starkare.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Har inte sagt att jag gillar Alves attityd heller, eller? Tycker han skämmer ut sig ofta också men jag gillar honom för sin fotboll och sitt slit och offrande för klubben. Att du sedan svarar som en 11åring med sockerkick gör inte att jag tar dig mer seriöst. Jag skrev även att Inter gjorde en riktigt bra match och jag gratulerade till vinsten, får man inte ha synpunkter på matchen ändå? Jag verkar inte vara den enda som har synpunkter på domaren heller. Glöm inte att det fortfarande är en match kvar.
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Xtrem.. Du snackar om att Barca-fans är enögda va?? Hur e det med din egen objektivitet?? Du snackar som om ni vunnit Champions redan, trots att ni ALDRIG har vunnit tidigare.. Finns bara ett lag i Milano.. Du snackar om Samuel som om han vore bästa backen i världen när han i verkligheten är så extremt långsam o dålig att det är en skam för alla som håller på laget.. Lucio?? Come on maan.. Sämsta mittlåset av alla top12-klubbar.. Du snackar om Messi som en dvärg när han sänkte er största spelare, enkelt.. Hoppas att han svalde tänderna o dör.. O Motta?? En Barca reject som BARA kan sparka o dra ner folk.. Inga skills alls utöver det, därför blev han fet-kickad från Barca Och en sak som jag HATAR.. Snacka inte om Zlatan på sättet du gör.. Näsan o sånt.. Förra året slickade du kråkorna ur hans näsa när han ledde ditt pisslag till ligavinst och nu ska du snacka som om du glömt vad han gjort för klubben.. Un maricon de primero Men som jag sagt, vi snackar efter returen.. Det e inte lönt att diskutera i halvtid ps. notera att jag inte nämnt domaren trots att det va han som spelade den största huvudrollen igår..
Alves gör en riktig jävla filmning, glad att domarn gav han gult. Big up till Inter som taktiskt raderar ut barcelona helt och hållet i princip. Big up till Milito som springer tills han dör, och big up till Zanetti som var mycket mycket mycket mycket mycket mycket bra. Domaren gav ju felaktigt offside till 1-2 frilägen för milito, så att inter får göra ett offside mål är ju fan bara rättvist! jag tror inter går vidare
be the change
Moderator
2010-04-21 19:02
Vi önskar inte spelare döda här va, chilla hetsen lite nu allihopa. Ska bli jävligt kul att se matchen i Spanien nu, är det nästa vecka? Har ingen vidare koll längre .. Kommer bli fett med ett Barcelona med full attack och ett Inter som lägger djupledsbollar på Eto'o och Milito, det lovar mycket detta!
Sorry, jag önskar inte honom döden..
Men du säger att motta bara kan göra en grej: Men det verkar ju som att det funkar susen iallafall....
be the change
jag håller varken på inter eller barca. jag uppskattar bra fotboll. tyvärr så var domarinsatsen usel överlag.
jag har inte sett repriser mer än de som visades på tv och där såg det iaf ut som alves faktiskt blev touchad av sneijder. men det är okey. jag bryr mig varken mindre. jag tycker också alves filmande och humörsvängningar på plan är så extremt jobbiga att jag helst av allt vill se han ruttna bort i juventus istället...
Och en sak som jag HATAR.. Snacka inte om Zlatan på sättet du gör.. Näsan o sånt.. Förra året slickade du kråkorna ur hans näsa när han ledde ditt pisslag till ligavinst och nu ska du snacka som om du glömt vad han gjort för klubben.. instämmer fullt ut. jag trodde faktiskt xtremesia var lite bättre än så. antar han bevisade det vara fel.
Jack.. Ja, det verkade faktiskt funka igår.. I Milano:) Tror inte att den typen av fotboll funkar på Camp Nou dock, hoppas bara att det är samma domare så att vår publik oxå får kalla de viktiga domsluten:)
Men hur kan du säga så om Samuel-Lucio när de helt klart är det bästa mittbacksparet i världen denna säsong? Hur är det möjligt ? Samuel må vara långsam, är Pique-Puyol snabba? Det Samuel inte har i speed väger han upp med positionsspel och brytningssäkerhet. Att du inte kan ta ironin om Messi sitter jag och skrattar åt, är det svårt att sänka någon med en ful och feg armbåge? Det hade Sneijder också kunnat göra. Du pratar mer som en Milanista än en Barcafan, kanske en såpass dålig medgångare som höll på Milan och Barca för att Barca inte tog så många titlar fram till 2005- Som jag sa till dig innan, vindarna har vänt och det enda laget från Milano är blåsvart. Motta inga skills. Jag vet inte om du är ute efter att försöka få mina smått omogna adrenalinfulla inlägg att se bra ut med det du skriver. Men kan berätta för dig att herr Motta sprang 10.8 km och var delaktig i 2 mål samt utraderandet av Messi och Xavi på mittfältet. Känns helt ok av en "Barca-Reject" O angående Zlatan, ledde han ett pisslag till ligavinst? DET VAR VI SOM GJORDE HAN BRA. Du ser själv hur han fungerar utan att ha en central roll i uppspelsfasen och vara en del av spelsystemet. Det var Inter som gjorde han till den han är idag och det är inget snack om saken. Zlatan sjönk otroligt mycket i mina ögon när han kysste Barcas klubbmärke på presentationen på Camp Nou. Tacka vet jag Eto'o som både har så stort hjärta och såna ballar att neka fans ett kyssande av tröjan med en motivering: Jag har inte uträttat ett skit för den här klubben än. Att han sen går och säger att han skulle sänkt Materazzi gör honom bara ännu mer tragiskt i försöket(på Mourinho-vis) att få media att fokusera på något annat än hans usla insats. Men som sagt, halvtid.
Lucio?? Come on maan.. Sämsta mittlåset av alla top12-klubbar.. haha nädu, blir bakläxa för dig
Priyan Zlatanfrågan är kluven. Jag älskar han för hans år i Inter, men vi kan inte frånta faktumet att han kom från vår värsta fiende Juventus efter att ha synts på bilder med Luciano Moggi bl.a. När han sedan erövrade Milano och Italien var han störst, men i slutet börjar han bete sig som skit. Han säljs till Barca. Vi är tacksamma för: Delaktigheten i 3 raka titlar. 45-50 Miljoner Euro + eto'o Direkt efter så kommer negativa uttalanden om Inter. Han kysser klubbmärket på presentationen(han pissar de som älskat honom i ansiktet). Han fortsätter säga negativa saker om Inter varje gång han får chansen och igår snackar han skit om en av ikonerna i dagens Inter med mer hjärta för klubben och som har mer kärlek från fansen än han någonsin kommer få. Om vi därtill lägger till Laziomatchen hemma när han tystar fansen och ber dom suga kuk med en gest som är allt annat än fin.. Så har vi Vi ogillar: Beteende mot fans och klubb efter uttåg i CL mot United. Negativa uttalanden om Inter som klubb som är helt onödiga Kyssandet av Barcelonas klubbmärke på presentationen Uttalandet efter matchen igår i ett försök att ta bort fokus från hans skitiga insats.
bra skrivet
be the change
Extrem.. Inte lönt att diskutera, får ont i fingrarna haha.. Tycker bara att det e lite kul att du ser det som att DU va med att göra Zlatan bra i Inter.. Som om DU o fansen på nått sätt hade nånting med hans position att göra.. Varken Mancini ELLER Mou skulle nog snacka om Zlatan på sättet du gör så innan du sätter dig själv på en pidestal o kastar ut domar så kanske du borde kanske vara LITE neutral.. För som du själv sa:Vi är tacksamma för: Delaktigheten i 3 raka titlar. I fotboll räknas titlar och oavsett vad som sagts eller gjorts innan så kan INGEN förneka att Zlatan va mer än bara delaktig i Inters titlar.. Jag lovar att du skrek sönder din hals när han klackade in målet som betydde ligan förra eller förrförra året
Klacken betydde Zlatans vinst i skytteligan. Jag skrek sönder mig 07/08 borta mot Parma när han avgjorde ligan ja. Zlatan lämnade inte Inter på ett fint sätt och om vi jämför med Eto'o. Eto'o kysste inte vårt klubbmärke på presentationen, hur hade du känt om Eto'o hade kysst vårt märke och snackat skit om Barca efter att han kom till Inter? Eto'o tvingades mer eller mindre bort från Barca det gör hans agerande ännu större i mina ögon. Skadeglädjen mot Zlatan var stor innan, men att han går o skiter ur munnen efter en så otroligt dålig insats...
Fredy Espitia på Svenskafans säger det bra:
Zlatan, du är en superstar. Du var kung i Inter. Vi älskade dej. Du hjälpte oss till tre raka scudetti. Du är och förblir en svartblå legend. Ditt namn står skrivet med guld i våra historieböcker. Du har alltid svar på tal på allt. Men Zlatan, ibland ska man bara hålla käften och se sig besegrad. Efter din mest förnedrande match i karriären - då du kommer tillbaka till San Siro, skapar INGENTING! Får sämst betyg av alla i Barcelona (igen). Blir utbuad av Curva Nord samtidigt som du blir utbytt mot en vänsterback(!) från Lyon(!!!) så är det inte riktigt rätt läge att spela Allan på efter-match intervjuerna.
Extrem.. Asså, jag skyddar inte Zlatans beteende i intervjuer eller på presentationen eller nån annastans.. Jag menar bara att det va mindre än ett år sen han lämnade o du snackar om honom som Barcafans snackar om Figo.. Det är inte rättvist.. Att skriva att han va sämst i Barca, eller att han blev utbytt mot en vänsterback eller att han blev utbuad(betyder inte så mycket när dom tom buar ut sina egna spelare) är däremot rättvist.. För så va det.. Sen är det faktiskt skillnad på att gå från Inter till Barca mot att gå från Barca till Inter.. Hur stort hjärta du än har för din klubb så VET du att Barca är en större klubb och om du inte kan förstå glädjen hos en spelare som vill o får komma dit och som manifesterar det i att kyssa klubbmärket så är du mest bitter.. Jag FÖRSTÅR att man som anhängare snear men om man FÖRSÖKER se den stora bilden så kan det faktiskt vara så att Zlatan har haft Barca som mål sen han va 10 och varför skulle han INTE kyssa klubbmärket då?? Zlatan hade ju sagt att den enda klubben han ville gå till va Barca, det borde vara smickrande för Inter-fans.. Så kan man ju inte säga om Etoò tex.. Om han hade kysst Inters märke så hade det bara varit löjligt, han ville ju inte dit
Bra match nu. Ribery utvisad efter en jävligt ful stämpling och Källström hade en galet skott från närmare 40 meter som målvakten räddade. 0-0 i halvtid.
9-1
Word. Publiken kan bua hur mycket som helst, men det såg fult ut(Vill dock se en repris till för jag var tvungen att springa ifrån snabbt).
be the change
inget fel att ge rött där.. Ribery kan inte va nöjd med sig själv nu :/ missa ev. final