I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Uefa Champions League -09/10-

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2010-04-11 03:35
Mike

Ja jag e medgångsupporter fuck you gon do about it? Barca knullar arsenal i 9/10 matcher, deal With it! Du e en pung som tror du kan nått om fotboll drar fram massa statistik o grejer gå o runka till din arsenal tröja så du kan sova fint o drömma om titlar som ni aldrig kommer att få tag i (cl) haha bitch

2010-04-11 11:50
Jack.. Det gör jag men ändå inte.. Poängen va ju att beskriva hur troligt det är att Inter slår ut Barca.
Jag tror inte riktigt att folk fattar vilken motivation det är för Barca att finalen spelas på Bernabeu, det e som när Jesse Owen(?) tog OS-guld i Berlin o höjde den knutna näven mitt i nazze-land
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!!
Givetvis gratis
usershare.net/orismusik
Moderator

2010-04-11 12:21
Aja killar, nu fortsätter vi snacka fotboll och slopar allt bull! Ingen bryr sig om man är medgångssupporter eller inte. Har absolut inget att göra med diskussionerna vi håller nu.

Haha, hade faktiskt inte tänkt på var finalen spelas. Nu fattar jag verkligen att Barca är taggade :)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-04-11 14:46
IMurderTracks
glömde ta medecinen i morse eller? och ja, jag kan ett och annat om fotboll, av någon anledning tycker jag man kan behöva det när man diskuterar just fotboll men det är tydligen inte vedertaget...

barca på bernabeu... franco vrider sig i sin grav. o andra sidan hade madridborna inte varit alltför missnöjda om barca skulle förlora där. kommer bli galet om barca tar sig dit.

2010-04-11 16:32
ah en ev final med barca i madrig kan vara sinnessjuk.

2010-04-12 12:55
t2dafucking och damien
Vad spelar det för roll, det är nu som gäller och med Mourinho som tränare är det ett HELT ANNAT INTER. Det spelar mig fan ingen roll att Milan vunnit flest CL och att Inter vann senast 64/65 när Inter vinner över Chelsea hemma och Borta och Milan får våldtäkt av ett United som iår ska ha en mellansäsong efter att ha sålt Ronaldo och Tevez är det nya tider. Det borde ni också förstå. Tror du seriöst Milan skrämmer någon när det är möjligt att ställa upp med:
Abate-Kaladze-Favalli-Jankulovski?

Inters VÄRSTA backlinje skulle se ut:
Zanetti-Cordoba-Materazzi-Santon

Vi har numera bättre spelare på varje position och vi har en bättre mentalitet både i Europa och i ligan. Vår trupp är anpassad för att kriga på tre fronter medan jag tycker det är ett mirakel att Milan gått så bra i ligan med den truppen man har. Leonardo är ett geni ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-12 16:35
Xtrem.. Ett HELT annat Inter än det som för ett par månader sen inte lyckades göra mål på Barca på 180 minuter menar du??
Eller ett helt annat Inter än det som ligger 2a i den tredje bästa ligan??
Eller kanske ett HEELT annat Inter än dom som har andra klubbars rejects som sina stjärnspelare?? (ej Zanetti)
Givetvis gratis
usershare.net/orismusik

2010-04-12 16:58
Frågan är ju inte om Serie A ligger 2a efter PL. Jag menar, hur kul är det när det alltid handlar om 2 lag? =P
be the change

2010-04-12 17:05
Jack.. Smakfråga.. PL e ju 1a sen handlar det om vilken typ av fotboll man föredrar. Att ligan är ojämn är ju sant men kolla på tex Sevilla som tog uefacupen 2 år i rad.. Sen finns ju även Valencia, Atletico o Villareal som alltid brukar göra hyffsat från sig i internationella samanhang
Givetvis gratis
usershare.net/orismusik

2010-04-12 17:57
JackVegas-
man hade ju kunnat säga samma sak om premier league egentligen: hur kul är det när det varje år handlar om 3 lag (visserligen byts ett ut varje säsong men ändå) eller 4 lag?

sen tycker jag visserligen att pl är bättre men det är en smaksak. vad man vill ha helt enkelt.

2010-04-12 18:47
Men vet du inför nästa säsong vilka lag som slutar 1a och 2a i italienska eller pl? det gör verkligen inte jag iallafall.

Men i la liga är det barca o real. :)

Men det är en smaksak, helt klart.. Men Atletico... Vad har dom gjort för bottensäsong iår då? Trodde dom skulle fajtas om 3 platsen i la liga iår.

Peace
be the change

2010-04-12 18:47
PL är ju bäst på grund av att den är jämnast, spanska topplagen är bättre än topplagen italienska topplagen därför är spanska ligan nr 2 o italienska nr 3.

2010-04-12 19:35
Om man mäter ligan efter hur bra den är i CL i år är väl PL sämst av de tre? De har ju inget lag kvar.
hejhej

2010-04-12 20:31
Jag rankar Bundesliga högre än Serie A numera.. Skönt att det kommer synas på antalet CL-platser till säsongen 2011/12 också.

2010-04-12 20:51
Hyvni
well, hade man mätt på det viset då hade man lika gärna kunnat argumentera att franska ligan tillsammans med pl är bäst eftersom de hade flest lag längst kvar i turneringen. båda ligorna hade två lag i kvarten eller ska man bedöma bästa ligan efter vilket ligalag som vinner cl? känns ju jävligt snedvridet

2010-04-12 21:06
Xtrem.. Ett HELT annat Inter än det som för ett par månader sen inte lyckades göra mål på Barca på 180 minuter menar du??
Eller ett helt annat Inter än det som ligger 2a i den tredje bästa ligan??
Eller kanske ett HEELT annat Inter än dom som har andra klubbars rejects som sina stjärnspelare?? (ej Zanetti)

Du är ju fan ute och cyklar. Ja, det Inter som mötte Barca var riktigt dåligt, men sen kan du kolla på det Inter som mötte Chelsea och dra upp huvudet ur arslet. Sneijder var när vi mötte Barca den enda kreativa mittfältaren vi hade, då var han skadad och då hade vi inte Pandev. I hemmamötet vill jag komma ihåg att Barca tilläts trilla boll men vi hade både fler skott på mål och fler avslut. Bortaplan var utskämning, men det är fan inte många som spelar bra mot Barca på Camp Nou.

Serie A den tredje bästa ligan? Tänk om tänk rätt, Spanska ligan handlar om Real och Barca. Det är 21 poäng ner till trean. Serie A är jämnare överlag och ingen match är enkel, att vi spelar Söndag-Onsdag-Söndag tar på krafterna och vi drabbas mest av det. Vi har vunnit ligan 4 år i rad så ligan är inget jag skulle snacka om.

Rejects? Kallar du Sneijder en reject? Kallar du Cambiasso en reject? Kallar du Samuel en reject? Eller ska vi kanske kalla Real Madrid för den sämsta klubben på att göra affärer i hela världen? Om du har sätt våra matcher iår så är vet du att ALLA våra nyförvärv har gjort sitt i 3frontskriget och det är jävligt lätt att snacka när man håller på Barca som vinner allt och alla.
Julio Cesar
Maicon-Samuel-Lucio-Zanetti
------Motta-Cambiasso-------
Balotelli-----Sneijder-------Eto'o
-----------Milito----------------

Mourinho
Pandev
Chivu
Muntari
Stankovic
Quaresma
Toldo
Cordoba
Borde skrämma dig mer än vilket annat jävla italienskt lag som helst.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-12 21:45
Håller med Xtrem även om Chelsea underpresterade.

Att slå ut chelsea så som Inter gjorde, det är starkt. Om man kollar tex på förra året när barca gick vidare MYCKET turligt.
be the change

2010-04-12 21:53
Sen är det fan inte bara underprestering.. Det var vi som gjorde de dåliga och inte lät de spela boll. Över två matcher hade Chelsea 1 bra anfall, ett helt anfall resten var långskott, det är fan inget lag de senaste åren som spelat en så bra match som vi gjorde på Stamford Bridge på otroligt länge.

2010-04-12 22:06
Roma kommer vinna ligan och Barca kommer slå ut Inter.

The End.
Bitches Ain't Shit

2010-04-12 22:20
vi vann förra året hmmf hmff ;)

Ne men håller med dig Xtrem. Inter körde ut chelsea sönder o samman. :) Tyvärr;)
be the change

2010-04-13 00:17
"Eller kanske ett HEELT annat Inter än dom som har andra klubbars rejects som sina stjärnspelare?? (ej Zanetti)"

Att Inter fått vissa spelare pga deras tidigare klubbar nobbat dem säger dock mer om dessa klubbar överlag. Real var till exempel IDIOTER som lät Sneijder gå... Sneijder hade varit guld värd för Real idag. Men så kan tyvärr inte souvenirsäljande Real tänka... Alltså i sportsliga ting.

2010-04-13 08:50
Xtrem.. Det handlar inte om flest skott på mål, det handlar om flest skott I mål.. men det e sant, nu när ni har Pandev så vinner ni nog hela CL:D Han e ju SÅ bra mittfältare, speciellt när både Xavi o Iniesta e på plan haha..

Du säger emot dig själv när du säger att La Liga bara handlar om två lag o sen säger att ni vunnit ligan 4 år i rad.. Jag minns dessa fyra åren och om man ska använda ditt eget resonemang så kan man säga att italienska ligan bara handlat om ETT lag..

Och JA, jag kallar Sneijder för reject.. Samuel e så gammal, långsam o trög att det e pinsamt. KOmmer ihåg när Kaka kroppsfintade honom så hans knä gick sönder o han missade en hel säsong haha.. Ni spelar Etoò på kanten liksom.. Motta o Quaresma är spelare som varit i Barca men blivit utkastade för att dom e så jävla dåliga, passar perfekt i Inter:)

Givetvis gratis
usershare.net/orismusik

2010-04-13 16:20
t2DAFUCKING
Du är så himla efter.. Vem tappa dig ? Pandev är inte en så bra mittfältare, men han har den speltypen som saknas på mittfältet ifall Sneijder är borta. O vem har jämfört Xavi och Iniesta med Pandev.

Du har verkligen inte följt Inter när du säger så om Samuel, jag tror mig komma ihåg att Puyol sträckte baksida lår när han skulle haka på en tjock avdankad Ronaldo? Eto'o på kanten endast för att Milito är så bra och bara för att en spelare var kass i Barca betyder det inte att han är helt förstörd när han lämnar. Kallar du t.ex. Fabregas en Barca reject?

Att snacka med dig är som att snacka med en vägg så. Passs på dig.

2010-04-13 16:48
Xtremm.. Okej, vi gör så här:
Vi tjaffsar inte mer om detta förrän matcherna e spelade.. O SEN kan du hylla ditt lag om dom vinner.. Jag jämförde mittfältet i de olika lagen.. Inte så konstigt att då nämna Xavi o Iniesta..

Jag kallar inte Fabregas reject eftersom vi inte avisade honom.. Han blev köpt pga olika lagar i olika länder, i spanien är inte barn-slaveri tillåtet som det är i England..

Jag har ALDRIG kallat Etoò för kass i barca.. Han är en ikon..

Och att sträcka en muskel i en match är en sak, att vrida knäet ur led pga en kroppsfint är nått heeelt annat:)
Men det e chill, lycka till i dubbelmötet o så snackar vi mer när Barca är i final, okej??
Givetvis gratis
usershare.net/orismusik

2010-04-13 17:19
Vi kommer ge er en match. Det är lätt att vara Barcafan tänk på de ;)

2010-04-13 17:22
T2dafuckin
hehe slaveri... hur fan hamnade messi i barca då? :) fabregas byttes för övrigt mot van bronchorst om jag inte minns fel.

Xtremesia
knappast så att cesc var kass i barca han gick när han ar knappt 16 och hade väl inte spelat en sekund i alaget (?)

fan vad skönt med lite gammal hederlig whoa-hets. det hade varit ypperligt om åkersberga dök upp och framhävde liverpool lite men han har tydligen försvunnit nu när det inte handlar om Cl för deras del...

2010-04-13 17:27
mike
Det var i princip det jag menade ;) Men då upplyste han mig om att det inte var riktigt samma grej som i Sneijder/Cambiasso/Samuel fallen.

Barca verkar ju iaf få vila i helgen..

2010-04-13 19:58
Iniesta är borta i en månad, synd då det är en fotbollsspelare jag älskar att se på planen. Bra för Inter, nu är det bara: Xavi, Messi, Zlatan, Abidal, Alves, Maxwell, Yaya, Pedro, Bojan, Pique, Puyol, Valdes kvar. ;)

2010-04-13 20:28
Mike.. Messi-historien är jävligt speciell o det vet du.. Det handlade inte om nått slaveri, Barca räddade hans liv o nu betalar han tillbaka.. Jag va där när Messi gjorde A-lags debut(nästan 17) och en sån spelare är verkligen ett fenomen..

Xtrem.. En sak ska du veta, då du kanske är för ung för att komma ihåg det:) Barca har inte alltid varit så här bra.. De två senaste säsongerna är något som vi culès bara kunnat drömma om.. Jag vet dock att allt har sin tid så det gäller att njuta medan man kan.

Att Iniesta e skadad e FÖR JÄVLIGT
Givetvis gratis
usershare.net/orismusik

2010-04-13 23:10
t2dafuckin
Jo men nu ere jävligt skönt när man vinner 6 titlar på ett år och alltid spelar en grym fotboll lxm.

Nu är vi iaf i cupfinal också.. Match i lördags borta mot fiorentina i ligan. Match idag borta mot Fiorentina i cupen. Match på fredag mot Juve och match på tisdag mot Barca. Kan fan inte bli värre.. Men vi fightas väl i trefrontskriget och vad fan som än händer är jag stolt över våra spelare och mitt lag.

2010-04-14 08:58
Xtrem.. Jag tycker absolut att du ska vara stolt för ditt lag även om ni inte vinner CL, Inter har äntligen lyckats bevisa att man är ett stort lag i europa.. Att vinna 6 titlar på ett år e ju bara sjukt.. Om PEP följer upp det med ligan o CL detta året så e det galet.
Inter har jobbigt schema just nu men det handlar om att prestera dessa 10 dagarna, då vinner man allt:)
Förra året så hade ju Barca först Chelsea sen Real, sen Chelsea igen, sen valencia osv..
Givetvis gratis
usershare.net/orismusik

2010-04-14 10:39
T2dafucking
Då vet du känslan och medvetandet om att helt plötsligt kan man torska allt..

DAI DAI DAI DAI

2010-04-14 12:21
T2dafuckin
klart messigrejen är sin egen historia men det var knappast så att cesc kidnappades för slaveri i england :P

2010-04-14 17:23
Mike.. Haha, jag vet:)
Är, som sagt, bara missnöjd att han inte spelar hos oss.. Nu är jag iofs ganska säker på att han kommer tillbaka inom VÄLDIGT snar framtid och det är perfekt inför generationsbytet på mitten:)
Givetvis gratis
usershare.net/orismusik

2010-04-14 18:10
"The players who are at the end of their contract can sign where they want but, with the players under contract, we decide on their future."

Arsène Wenger April 14 2010

2010-04-17 18:21
Går vinnaren av Europa League direkt till CL?
Vi är överallt!

2010-04-17 22:51
Kort sagt, ja.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2010-04-17 23:55
Det visste jag inte, så om Liverpool vinner har England alltså 5 lag till CL nästa år...

Men det är ju som sagt OM dom vinner :)
Bitches Ain't Shit

2010-04-18 00:51
Gör de väl inte ?

2010-04-18 01:49
Nej, fel av mig. Det stämmer inte.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2010-04-18 02:12
Mike.. Att citera ett uttalande från en tränare känns ju sådär.. Vad annars skulle han säga liksom?
Om Barcelona vill ha Cesc så lägger dom ett bud som gör att dom får honom, enkelt.. Sen kan Arsène säga vad han vill.
Det andra uttalandet från han i Arsenal-ledningen säger desto mer, jag menar det där om att Barcelona hade lovat att inte bjuda på Fabregas:)
Givetvis gratis
usershare.net/orismusik

2010-04-18 22:56
T2dafuckin
det är ju en ganska bra poäng wenger har, är en spelare under kontrakt (ej utgående) så kan klubben säga nej tack till vilket bud som helst, den här gången sitter vi inte i skiten ekonomiskt. att citera tränare är tusen gånger bättre och mer trovärdigt än att tro på all skit spansk media plus valfläsk från tilltänkta presidenter häver ur sig.

2010-04-19 09:09
Mike.. Ja, Wengers poäng är korrekt o stämmer bra MEN om det skulle bli så att någon av de 4 stora klubbarna VERKLIGEN skulle vilja ha honom så kan inte Arsenal stoppa det.. Även om de inte har ekonomiska problem så skulle dom inte kunna tacka nej till en miljard tex..
Fotbolssklubbar är vinstdrivande företag med ägare som inte är lika intresserade av fotbollen som av vinsterna

Givetvis gratis
usershare.net/orismusik
Admin

2010-04-19 11:13
T2dafuckin

om det skulle bli så att någon av de 4 stora klubbarna VERKLIGEN skulle vilja ha honom så kan inte Arsenal stoppa det.. Även om de inte har ekonomiska problem så skulle dom inte kunna tacka nej till en miljard tex..

De fyra stora du snackar om, är det Chelsea, Real, Barca och Manchester City? För de är nog de enda som har cash nog att slänga upp en miljard bara sådär. (Alltså, detta är ingen dryg fråga, utan jag vill bara veta vilka du rankar som "de fyra stora klubbarna".)
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2010-04-19 11:30
JP.. Barcelona, Real Madrid, Man U och Milan.. Jag menar inte bara det ekonomiska utan trycket från omgivningen o suget en spelare själv har för att tillhöra de största, där ens idoler när man va liten spelade.. Suget efter titlar osv..
Givetvis gratis
usershare.net/orismusik

2010-04-19 17:47
det finns några anledningar till att arsenal faktiskt skulle tacka nej till en miljard:

1. Wenger är Arsenal. Det finns väldigt lite som inte går igenom honom, därför kan han bestämma sig för att tacka nej till en miljard. Vilket han verkar ha gjort.

2. Skulle styrelsen tacka ja till en miljard blir de inte bara av med Cesc utan Wenger kommer också att gå. Då blir man av med 2 och inte 1 person (som är värda bra mycket mer än den där miljarden). Detta vill ingen, därför tackar man nej till en miljard.

3. Arsenal är en ekonomiskt välmående klubb som visar plusresultat medan resten av världen visar negativt, spelarförsäljningar är en del av fotbollen och ekonomin men det finns ingen ekonomi i att sälja sin absolut bäste spelare när det inte finns någon som kan ersätta honom. Därför tackar man nej till en miljard.

4. Vad vill Cesc? Han har sagt otaliga gånger att han vill vinna med Arsenal. Visst är han från Barcelona men han är inte Barcelona utan han är Arsenal. Han är en av de mest intelligenta spelarna i Premier League och då snackar jag inte på planen, grabben har båda fötterna på jorden och vet att pengar inte ger honom varken speltid eller titlar. Han är lojal och kapten i Arsenal. Därför tackar han nej!

Jag ser fram emot hösten med Cesc som kapten och härförare!

2010-04-19 18:23
Jag kanske har missat något men varför skulle någon erbjuda en miljard för Fabregas?
Nog för att han är extremt bra, men en miljard? Det bjöd man ju för att Ronnie sålde även mer än sportkunskaper... Det gör ju knappast Fabregas?
Kanske är Pri som är naiv...

2010-04-19 18:32
Pri.. Det va jag som drog till med en miljard.. Helt ur det blå egentligen då jag oxå vet att han max e värd 650-700 miljoner..

Men vi får se hur det går i VM o sen kommer det nog bli svårt för Arsenal att behålla honom, det e va JAG tror iaf..
Alla Cescs uttalanden ser jag mer som sånt som en kapten o spelare måste säga i intervjuer.. Va skulle han säga liksom?
Dessutom så har Barca en hel del småpojkar att erbjuda Wenger i utbyte tillsammans med en massa pengar:)
Givetvis gratis
usershare.net/orismusik

2010-04-19 22:52
Imorn smäller det, vi får hoppas på mirakel.. Tills dess:

2010-04-19 22:56
Ohfan, är det imorn... Nice
be the change