IMurderTracks det är en halvlek kvar.
ja de sant, synd om er du hade någ hellre sätt att matchen tog slut nu ;)
4-1 till barca ska jag sätta trehundra på, brukar sällan ha fel. haha ser ut som att du får rätt
fair enough. jag tänker inte tjura, messi är messi. barca är ett jävligt bra lag och det är synd att vi inte kunde möta dem med ett skadefritt lag. lycka till säger jag till barca, deras fans är fortfarande twats hela högen :P nu ska jag vara förbannad i en vecka eller två
Barca hade ju knappast hela laget heller, fyra ordinarie saknades. Men, men, gick ju rätt bra ändå. Messi.. Finns inga ord. Kul också att Inter gick vidare, men fan vilken tråkigt match. Synd att de möter Barca i semin, hade gärna unnat Mourinho att gå till final. Bara Bayern inte sviker imorgon så är alla Engelska lag ute, vore lustigt. Borde inte vara nåt problem mot ett ManU utan Rooney.. Förhoppningsvis.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Jag är Ateist, men om Messi fortsätter såhär börjar jag tro på gud
Messi är bra. Men att Arsenal saknar stommen i sitt lag:) Ja, barca saknar också spelare så så äre. Men 4-1 speglade inte matchen, hade bendtner satt sin nick 3-2 hade matchen levt utav bara helvete. Btw till er barca supportrar......... Det finns inget mer man hatar än alla dessa jävla ZLATAN älskade MEDGÅNGSSUPPORTRAR TILL BARCAFANS, VILKA ÄR NI???? snorungar...
be the change
Jag är Ateist, men om Messi fortsätter såhär börjar jag tro på gud Då har du inte sätt Javier Zanetti ;)
Caliber
Riktigt tråkig skitmatch, men men. Det är ett annat Inter och vem vet? Vi kanske kan slå de.. Även om jag själv inte tror på det.. Vi är i semin iaf och det är stort
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Trist att skadorna blir en ursäkt för en förlust. Hade varit roligare med ett skadefritt lag. Då hade vi kanske sett vad Arsenal eventuellt går för, eller inte. Angående Messi så... Vad fan säger man? Det saknas ju ord för grabben...
Det är ju pojklagsmisstag överallt, upphävda offsider en backlinje där hälften ligger högt och andra lågt osv osv osv. Arsenal skulle må bra av en Mourinho typ av coach som kan något om försvarsfotboll.. O om man inte vill börja lira bra försvarsspel så är det bara att börja köra 80-20 i bollinnehav som Barca. Jag kommer inte ihåg någon match med Arsenal jag sätt när man spelat kompakt defensiv med briljant kontringsfotboll som typ United gör..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2010-04-06 23:44
Fan vad tråkigt, Barcelona och United i final iår igen ;'> mohaha , ser vi bara till att vinna med 1-0 imon så äre chill!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Till er arsenal fans bara inse att barca va bättre i båda matcherna ni fick en fotbollslektion de kvittar om ni hade haft hela laget eller ej. Blir så trött på pungar som er att alltid skylla på era skador skaffa er en bättre fys tränare för helvete sluta klaga. Bow down and kiss the mófuckin ring!!!
Ska inte ta något ifrån Xavi och Messi som var helt outstanding. Men, Arsenal hade ett fullständigt katastrofalt försvarspel matchen igenom.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
IMurdertracks Var det inte du som höll på Smuts Real? Köp dig ett liv isåfall.
be the change
Trist bara att Barca sätter filmningar på kartan mer än Italienska spelare. Men men, jag är inte bitter, Barca var det laget som tog vara på sina chanser bäst förutom den första halvleken på emirates. Cheers.
be the change
Haha grymt JackVegas jag har hållit på barca sen ronaldo (den riktige) tiden kompis hatar real vetefan var fan du fick de ifrån.
IMurderTracks P21 AHHHHH you know that feeling när ens favoritspelare sviker..... Barca-> Real Inter-> Milan shii... :(
Tyckte jag kände igen ditt namn i real sammanhang. Blandade du ihop Ronaldo och Zlatan? :)
be the change
messi - gunnar 4-1 frågan är hur det går mot inters täta defensiv? kommer de kunna låsa barca helt och kontra in 1-0 eller va tror ni?
det är väl ingen (här) som använt skadorna som undanflykt? jag skrev att det var synd att vi inte fick möta barca utan en massa skador. som sagt, fair enough, barca var bättre och förtjänade vinsten. messi visade att han är världens bäste. friska laget ------------almunia sagna-vermaelen-silvestre-clichy ---nasri-diaby-denilson walcott-bendtner-rosicky skadelaget -----vakant djourou-campbell-gallas-gibbs ----cesc-song-ramsey arshavin-van persie- vakant man kan ju undra vilket lag som klarat sig bäst mot barca. sätt in skadefria reserver på de vakanta posterna och jämför.
Om man har en så pass tunn trupp att man inte klarar av att gå de stora matcherna i slutet av säsongen så är man inget storlag. Nu har iofs ingen hävdat att Arsenal är ett storlag men klasskillnaden i detta dubbelmötet va så stor att det nästan va pinsamt för hela PL. Det är bara Clichy i hela Arsenals trupp som skulle ta en plats i Barcas första 11a. Messi är något annat
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
1. mike_ : Du spelar väl inte hellre Campell än Vermaalen eller Gallas än Silvestre? Tror du blandade ihop friska och skadade laget också =) 2. Det är sant att Arsenal alltid har många spelare skadade, och ett tag trodde man att det var otur, men alltså, i flera år? Nä, det stämmer nog att ni behöver en bättre fystränare eller att Wenger gör något riktigt off när det gäller hans matchning eller vad det kan vara, för det kan inte bara vara otur. 3. Man kan inte jämföra PL och La Liga utifrån Barca eller Real. En liga består av fler än två lag och när frågan innan säsongen är om Barca eller Real ska vinna ligan så är det ingen bra liga. Det är två helt fenomenala lag, speciellt Barca, med stjärnspelare utöver det vanliga, i en ganska medioker liga. För övrigt så kommer Macheda att avgöra ikväll =D
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Nu har iofs ingen hävdat att Arsenal är ett storlag men klasskillnaden i detta dubbelmötet va så stor att det nästan va pinsamt för hela PL. inte så men vad snackar du om? att arsenal inte skulle vara något storlag? att ingå i big four i PL, ligga på en 3e plats i världens bästa liga, ha slutat topp 4 senaste säsongerna, ha varit i CL final några år sedan etc etc gör inte att de är ett storlag enligt dig? håller med om att truppen är tunn och att de måste göra ngt konstigt när de alltid har många spelare skadade men jag tycker deras prestationer säger emot ditt påstående.
Philip Dock så ryker de ju alltid när det väl gäller mot större lag i CL. Det är rätt enkelt att chilla sig förbi en skitgrupp och skitlag i åttondelen för att sedan gå på råpump i semi/kvart. Förra året mot United i semin vill jag komma ihåg att Inter i princip hade fler ramträffar än Arsenal hade skott på mål över två möten mot United och att man ändå kan stå och gotta sig över att ha vart i semin.. Dock är Arsenal ett föredöme för alla klubbar när det kommer till ekonomi osv och man spelar en jävligt bra underhållande fotboll, men frågan är om inte denna underhållande fotboll blir lite väl naiv ibland och hindrar laget från att börja ta titlar med det materialet man har. Sen är det över för "världens bästa liga" :D
Moderator
2010-04-07 13:07
Bara för att ni trycker ner Arsenal så kommer dom säkert vinna PL, och då kommer jag skylla allt på ert skitsnack .. Karma is the shit. Men fan, jag hoppas också Macheda avgör idag! Känns som det är enda anfallaren vi har tillgänglig som kan göra mål!
Arsenals trupp är egentligen inte för tunn men skadorna gör den tunn. Visst kanske laget skulle behöva en anfallare och en mittback till, men det är sådana behov alla lag har i olika lagdelar. I det fallet handlar det snarare om att byta ut spelare som av olika anledning inte lyckas prestera (kan vara att de inte är bättre än så här eller inte passar in i spelet) än att bredda. Men visst, Arsenal borde ha minst trippla alternativ på varje plats för att kunna utmana. Vad skadorna beror på är svårt att säga. Antingen har det med fysträningen att göra oavsett om den är dålig eller otillräcklig. Eller om det är PL som knäcker Arsenal. Inget annat lag i England spelar som Arsenal. De är bollskickliga och snabba och enda motmedlet för många är att spela extremt fysiskt vilket tär på spelarna. (En intressant tanke att leka med är hur väl t ex Barcelona skulle klara sig en säsong i PL rent skademässigt). I vilket fall krävs någon form av anpassning på något plan. Nåja, att Arsenal skulle åka ur var väl ingen större överraskning. En besvikelse så klart, men inte så överraskande. I synnerhet inte med tanke på Barcas 2 mål på Emirates och med tanke på alla skador. Såg inte matchen men gissar att avsaknaden av defensiva krafter i form av Gallas och Song var mer saknade än Cesc i den här matchen (även om Cesc gjort mer poäng den här säsongen än typ hela Barcas mittfält tillsammans om man räknar bort Messi).
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
ramuz De gynnas ju helt klart i ligaspelet av detta, jag hade nästan tänkt säga att om United går vidare så missar ni ligan. Men ni har väl med Inter den mest breda truppen i världen + Fergusson så det kan ni ändå ta.
Evolution kom just med den första förklaringen jag faktiskt kan köpa. Kanske dags för Arsenal att flytta till en annan liga? ;)
Jag tror man behöver den där arga jäveln som kan dra på sig uppmärksamhet och spela lite fult. En Vieira igen. Diaby jämförs ju ganska ofta och spelmässigt visar han vissa tendenser men saknar helt ledaregenskaperna. När Vieira var på plan så aktade sig motspelarna lite mer eftersom han satte hårt mot hårt. Förvisso var exempelvis Ljungberg skadad halva tiden men det var nog minst lika mycket förslitningsskador sprungen ur en aggressiv spelstil samtidigt som hans läkekött inte verkar vara det allra bästa. Pires var delvis skadebenägen men det var hyffsat överkomligt. Men hur ofta var t ex Henry eller Bergkamp skadade? Men Vieira var inte ensam. Flamini var den senaste riktigt riviga jäveln. Innan det fanns exempelvis Ray Parlour, Gilbergo Silva eller varför inte Martin Keown? Minns hans lilla psykbryt över Nistelrooys missade straff. Och Lehman, även om han var målvakt. Dagens Arsenal är över lag för snälla.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
JP det "friska" laget är det som startades mot barca igår och det skadade är de spelarna vi har på skadelistan. det jag helst hade sett var en blandning av båda lagen. inget av dem hade på egen hand slagit ut barca. mittbacksparet jag helst hade velat ha är givetvis gallas o vermaelen men med gallas skadad så funkar inte det. jag förstår inte riktigt vad du menar i första meningen. när det kommer till arsenal i pl så handlar det om för de mindre lagen att spela sjukt hårt mot arsenal. detta leder till våra skador. som vissa efterlyser behöver vi bli ett lag som kan ge igen med samma mynt och vi måste ha en vieira eller keown som visar att man inte kan trampa på oss hur som helst. det eller att reglerna efterföljs bättre och att idiottacklingar som bla. shawcross delar ut leder till strängare straff. tyvärr finns varken eller just nu. om arsenals cl-äventyr så kan man säga vad som helst om de vi möter, vi går ändå till kvart eller semi ofta nog. jag köper inte det här med "sämre" lag och vill någon ta en titt på de lagen vi slagit eller blivit utslagna av så finns det lika många bra på båda sidorna. vi har åkt ut mot chelsea, barca, united och liverpool samtidigt som vi slagit real, juve, inter och milan. jag tänker inte argumentera mer. barca var bättre än oss och de förtjänar att spela semifinal. det säger ingenting om huruvida arsenal är ett storlag. prestationerna de senaste 10 åren talar för sig själva. om någon vill ha dessa uppräknade kan ni skicka pm eller skriva i min gästbok så kan jag länka till wikipedia plus lägga till några extra prestationer som kanske inte står med. Vi ses nästa år i Cl igen, förhoppningsvis med ett arsenal som slutsegrare
jag köper till viss del att arsenals spelstil gör de extra utsatta för ett hårdare spel av de lagen som inte är lika skickliga bollbehandlare som arsenal. men det måste vara ngt mer också, van persie har ju aldrig spelat en hel säsong vad jag kan minnas, eduardo brutit ben o verkar vara rätt skadebekymrad. att en trupp har skador e ju inget konstigt, det är bara det att arsenal åker på långtidsskador på löpande band och spelare som vart skadade skadar sig igen.
Messi är gud men barca skulle klara sig utan honom, men om xavi och iniesta försvinner blir det svårare.
Rooney startar, Rafael startar, Gibson startar! No fucking excuses now. Let's twat ze Germans!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
oddset sjönk när elvorna presenterades. 2.22 på x2, det är taget.
mike_ Ah, då fattar jag, missförstod =)
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
kul match. ett mål till av bayern och dom är vidare trots att united är mkt bättre! kan bli en riktigt rolig andra halvlek.
be the change
men vad gör bayern? på de två första matcherna är det typ noll bevakning och målvaktens ansiktsuttryck efter 1-0 är ju bara ett stort wtf? påminner kusligt mkt om tyskland-sverige 06 då svenskarna stod som rundningsmarkörer första 20.... vore kul om de fick in 2-3 nu i början av andra så det blir lite spänning!
Wow Robben.
be the change
Wow, Inga engelska lag i semin.. När hände det senast?
be the change
"En stor kväll för oss fotbollsälskare" / Don Thomas Nordahl
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Philip o Mike.. Jag förstår att man backar upp sitt lag, det har jag respekt för.. Men sanningen är faktiskt att Arsenal(trots sina vinster i PL) inte har en enda europeisk titel (nånsin?), dom har ingen fungerande akademi utan köper andas klubbars unga lovande spelare(pga olika åldersregler i länderna).. Att räkna upp andra o tredjeplatser bekräftar bara min åsikt. OM Arsenal är ett storlag, vad är då lagen de alltid förlorar mot när dom aldrig vinner internationella titlar? Älskar dock Arsenals sätt att spela fotboll och tycker verkligen att dom är en frisk fläkt i england men det kanske beror på att dom inte har några engelska spelare haha.. E<volution.. Att Cesc har gjort mer poäng än barcas mittfält tillsammans säger inget annat än att Arsenals anfall är katastrofalt.. Jag menar, Bendtner??????????
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
öper andas klubbars unga lovande spelare(pga olika åldersregler i länderna). det gör ju alla stora pl lag, se chelseas transfer förbud.
Moderator
2010-04-08 00:24
Rafael gör en misstag á la Kieran Gibbs kan man säga, ett misstag som fäller hela laget. Det är förjävla tråkigt då vi verkligen är bättre, men jaja. Nu blev ju hela turneringen ointressant som in i helvete, tror knappt jag ser någon mer match nu.
Håller med Ramuz, men ska bli kul att se Lyon dra hem CL iår;)
be the change
ramuz Missar du Inter-Barca -.- Hater! Känns rätt off med Lyon-Bayern när Inter-Barca spelar i semin... Inter-Barca final någon ?
Nu kan man äntligen koncentrera sig på turneringen, riktigt, riktigt trevligt.
9-1
T2dafuckin tja, vi har cupvinnar cupen och inter-cities fairs cupen, sen har vi ett gäng andraplatser. så visst, inga större vinster i europa. frågan är om man kan vara ett storlag ändå och det tycker jag definitivt med tanke på hur bra pl stått sig gentemot de andra ligorna sedan starten. höll på att sätta i halsen när du sa att vi inte har någon fungerande akademi, du måste ha rökt liiiite för mycket. ta en titt på vad vår akademi har vunnit senaste åren och vilka spelare vi har fostrat. vi värvar spelare till vår akademi av olika skäl, det främsta är de regler som finns i england. det är både lättare och billigare att flytta en hel familj från ett annat land för att låta dem spela i akademin än att fixa brittiska spelare till akademin. många spelare tar inte steget och blir såpass bra att de kan spela i gunners men nästan hälften av pls lag innehåller spelare som spelat i arsenals akademi. ang. storlagsteorin så finns det ett antal storlag i europa. jag går med på att vi definitivt inte är lika stora som de allra största men likväl ett storlag. de lagen vi har blivit slagna av är storlag och vi har slagit ett gäng storlag genom åren. som lite halvretorisk fråga: är liverpool ett storlag? de har inte vunnit premier league. enligt mig ett storlag! nåja, jag tänker inte fortsätta försvara, jag är nöjd som det är (förutom uteblivna titlar de senaste 5 åren).