I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Uefa Champions League -09/10-

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

Moderator

2010-03-30 07:28
Idag smäller det!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-03-30 09:58
Synd att schweini, robben och gomez alla missar matchen i kväll. Lite spänning hade inte skadat..

Moderator

2010-03-30 12:09
Det är så asså? Då hoppas jag vi punkterar matchen och vinner med två mot noll så är det klart redan. Sen håller jag mina tummar för Bordeaux ikväll också!

2010-03-30 12:15
Saknar gamla goda tiderna när 6an visade topmatcherna både tisdag och onsdag. Hade vart grymt att se Barca - Arsenal
Vi är överallt!

2010-03-30 16:13
Schweinsteiger är ju avstängd och Robben och Gomez är båda på väg tillbaka från skador.. På sin höjd ett inhopp för någon av dem kan jag tänka mig..
Minst två mål av Rooney borde väl vara spelvärt hos ombuden ikväll, hehe.

Poet

2010-03-30 22:46
FIIIIINT Bayern! väl värda den vinsten tycker jag
"life's a garden, dig it."
Moderator

2010-03-30 22:54
Så sjukt dåligt av försvaret. Men dom förtjänade det, och spelar inte så stor roll, dom kommer inte klara av oss hemma :)

2010-03-30 23:35
gott att bayern vann. lite spänning är alltid roligt. otroligt att viasatgänget lyckas döda glädjen med allt sitt jävla pladdrande, de är dock lite smarta som inte visar alla mål direkt utan tvingar en lyssna att lyssna och dö lite mer inombords.

2010-03-30 23:54

Ser lite sådär ut...
Damn right I'm an asshole, you pussies ain't even half this tight //Qwel

2010-03-31 06:03
Spelade segrar för Bayern och Lyon igår, några hundralappar extra är alltid trevligt.
 9-1

2010-03-31 12:16
All cred till Bayern som spelade bra. United var inte alls med på mittfältet och lät Van Bommel, ensam, diktera tempot.

Orolig för Rooney. Han grinar sällan om det inte är något riktigt allvarligt. Får höra på fredag vad SAF säger.

Och ja, Viasat är en klåparkanal som saknar motstycke. Hittar inte Bosse P.s kommentar före matchen men det var en kommentar av "no shit sherlock" karaktär. Typiskt för det gänget.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2010-03-31 13:58
För den riktigt inbitne nörden kan man följa allt om Rooneys skada här.

http://www.united-latest.com/1/post/2010/03/live-updates-on-wayne-rooneys-ankle-injury.html?

9-1
Moderator

2010-03-31 14:19
Haha helt underbar sida, suttit två timmar i sträck och uppdaterat nu för att se det senaste om skaden.

2010-03-31 15:28
2-4 veckor pratas det om. Vore riktigt bra, då kanske vi slipper honom mot er, samt att han hinner repa sig i god tid till vm. Klart man håller på England i vm!
 9-1

2010-03-31 18:52
någon som vet vilken kanal som kommer sända Arsenal-Barca matchen ?

2010-03-31 18:58
Viasat fotboll visar Arsenal - Barca.
Rädda en ko, ät en vegetarian!

2010-03-31 19:35
smäller om en dryg timme.. helvete.. känns som att man har en rejäl laddning racerbajs på gång i magen.

hålla nollan någon?

2010-03-31 22:38
Straff och rött kort på Puyol för vaddå? Tyckte långt innan straffen att domaren blåste för allt (åt bägge håll), men detta var fan patetiskt. Men är knappast förvånad över att ett Engelskt lag får hjälp av domaren. Folk tjatar om Barca-Chelsea förra året och ignorerar varje annan match..

Och vad fan byter Pep ut Zlatan och messi för? Så att engelsmännen ska få se "sin" Henry? Idioti. Tappade ju all anfallskraft..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2010-03-31 23:16
han skulle isåfall bytt ut pedro, helt osynlig i andra halvlek, sen vettefan om ja tyckte det var straff heller, ja menar han måste ju få försöka hindra ett skott, o han hade ju armarna uppåt så man såg att han inte använde dom...

men men, 3-1 hemma sen så det är lungt, Messi gör 2.
Trippel X ~ X - X-ett - Xpekt

2010-03-31 23:41
Vi borde ha vunnit med mer, men 1-0 får ändå ses som godkänt med tanke på att de har två avstängningar i nästa match (Bl.a. Krasic) och vi får tillbaks Lucio och Thiago Motta! Grande Inter.. Milito visar återigen vilken kung han är..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-01 00:00
det blir inte helt enkelt i returen med pique och puyol borta! sen får man hoppas att messi kan leverera för idag var han i stort sett osynlig stora delar av matchen, även om det var nära att han nätade ett par gånger. överlag verkade barca lite väl försiktiga efter 1-2 och tappade sitt fina spel från första?

nåväl, ibrakadabra nätade två gånger mot ett engelskt lag i cl...YEAH
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-01 00:03
psykel
Grejen med Messi är (om jag inte har helt fel) att det är hans löpningar som öppnar upp för båda Ibras mål.. ?

2010-04-01 07:51
fan va surt, okej 2-2 e bra resultat me tanke på att de va borta match, men inte fan va det straff å definitivt inte rött kort, vilken jävla idiot asså! nu saknas 2 viktiga mittbackar till returen..

2010-04-01 11:56
ALMUNIA storspelade första halvlek. Det kunde ju stått 0-3 till barca! Men 2-2 är bra eftersom vi tog igen underläget. Men domaren var tveksam hela matchen igenom tycker jag. Många gula kort.... Synd dock för Arshavin, GALLAS och cesc om dom blev skadade
be the change

2010-04-01 12:45
Xtremesia
visst, det är ocksåe en uppgift...men killen är ju en sjukt viktig målskytt också vilket förmodligen kommer behövas i returen

2010-04-01 13:33
Vad talar för Arse i returen? Några tunga skador och utspelade större delen av matchen på hemmaplan. Borde stått tre-noll till Barca efter sjutton minuter.
 9-1

2010-04-01 14:05
Finns inget som talar för Arsenal i dagsläget. Barcelona spelade ut dem fullständigt första halvleken. Och det på bortaplan. Kan inte se hur Arsenal ska kunna vända detta utan Gallas och Fabregas.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2010-04-01 14:28
Men barca står där utan Pique & Puyol, vilka mittbackar har dom mer som kan spela?

Det kan gå hur som helst.
be the change

2010-04-01 15:32
Fan vad pinsamt av domaren att blåsa straff där i 85:e. Puyol borde ju ändå få sitt röda kort upphävt i efterhand. Arsenal var som sagt totalt utspelade. Skulle inte förvåna mig om det blir typ 5-1 till Barca eller liknande i returen.
Bitches Ain't Shit

2010-04-01 17:55
Jack Vegas

Dem har chygrynsky(vet ej hur det stavas) och milito.. hoppas dem grabbarna verkligen går in för det å ser till å täppa igen där bak!

Damien

håller me om att puyol borde få det upphävt!

2010-04-01 18:03
sen har de ju marquez också, vet inte om ngn förutom milito kan spela för alla har ju varit skadade.

2010-04-01 18:13
Jag tycker de borde lira Toure och Marquez, Chygrynskiy får inte lira cl och Milito är katastrofdålig
hejhej

2010-04-01 18:27
Bra koll! På senare tid har Milito varit stabil och riktigt bra efter att ha kommit tillbaka från en 15 månaders frånvaro. Marquez har å andra sidan varit tvärtom och sett riktigt darrig ut. Sen är Abidal tillbaka som ockå kan ta en mittbacksplats eftersom Maxwell lirat bra.

Mina förslag på backlinjer i returen är:

Alves - Yaya - Milito - Abidal

Alves - Milito - Abidal - Maxwell

Något sådant tror jag på, har svårt att se Marquez få speltid. Dessutom får somsagt inte Dmitro Chimichurri spela CL då han spelat i Europa League.
Rädda en ko, ät en vegetarian!

2010-04-01 20:29
Kan bara garva åt Jackvegas. Barca kan om de vill spela trebackslinje med Alves - Militio och Abidal bara för att jävlas....4-1 till barca ska jag sätta trehundra på, brukar sällan ha fel.
 9-1

2010-04-01 22:30
Att en match i CL kan gå hur som helst? Ja du gör verkligen bort dig gång på gång.

Hur gick det mellan rubin kazan o barca? hur gick det mellan lyon & real, osv osv, listan kan göras lång min vän tottenham.
be the change

2010-04-02 11:22
Tottenham
du håller på tottenham bara det är generalfel.

en match varar i 90 minuter... utspelade i 60.. 30 räckte tydligen för arsenal.

jag må vara färgad men jag tycker straffen är straff. cesc är före puyol som hakar upp hans ben i skottögonblicket och det röda kortet är en följd av att han dömer straffen. goalscoring opportunity kallas det om nån vill veta.
nivån på domarbesluten genom hela matchen var låg och barcelona grät till sig frisparkar på löpande band. det är fan skönt att slippa se barcelona i premier league, halva laget gör inte annat än att gråta eller lägga sig för minsta jävla beröring. hur fan skulle de klara sig i en busskö?

2010-04-02 14:45
Manchester United ftw!

2010-04-05 05:57
mike_ P25

Du kommer gråta efter matchen imon haha :D

Semifinalerna kommer att se ut så här:

LYON-BAYERN
BARCA-INTER

2010-04-05 11:17
Så jävla onice att man spelar match på lördagen och sedan har 1 dag på sig att testa konstgräset nere i moskva... Vafanculo. Forza Inter!!! :D

2010-04-06 13:29
IMurderTracks
tveksamt... med tanke på att jag lärde hålla mig att hålla inne med tårarna från barnsben klarar jag mig nog. om nu cesc går till barca har han ett och annat att lära ut till dagisbarnet Alves.

det gäller ikväll. jävlar vad nervöst, kul att se hela gatwick fyllt med arsenalsupportrar imorse, kommer vara en del gooners på plats (och höras förhoppningsvis).

2010-04-06 13:57
så jävla kul att folk verkligen helt seriöst tror att "allt kan hända" i en semi på camp nou ha ha skitkul verkligen, arsenal som knappt kan vinna hemma ska alltså vinna med två mål, bendtner kommer verkligen briljera haha

2010-04-06 14:00
tror inte ens arsenal hade kunnat vinna ett returmöte med det resultatet mot något lag som är kvar i CL. kommer bli ordentlig kross, 6-1!
Admin

2010-04-06 14:38
Om Arsenal bara hade sluppit så mycket som hälften av alla skador vore det en annan femma. Eller faktum är att hade bara en eller två av Gallas, van Persie och Cesc varit tillgängliga hade matchen varit helt öppen eftersom det är sådana extremt viktiga nyckelspelare. Nu blir det tuffare. Inte blir det bättre av att Song inte är med, Rosicky kanske inte är med och Sol kanske inte orkar. Visserligen är Sol långsam men fortfarande bättre än Silvestre. Nu ska vi se att Vermaelen drar på sig en förkylning på uppmärkvärmningen också.

Arsenals skador är ungefär som att Barca tvingats spela utan Zlatan, Messi, Xavi, Puyol, Iniesta och Toure. Nu är förvisso två (kanske tre) ur den skaran borta samt Pique, men det är ändå ljusår från Arsenals situation.

Nåväl, Arsenal har inget att förlora. Bara köra.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2010-04-06 14:56
Evolution
bara 10 spelare på skadelistan sammanlagt.. skönt..

i övrigt känns det givetvist nervöst. ser dåligt ut men det har skett bra mycket märkligare saker. vi gjorde trots allt 2 mål på en halvtimme på emirates och med lite underskattning finns chansen. det man har lärt sig genom åren är att om man håller på och skryter om hur bra man är osv så kommer man ner på jorden desto snabbare. har inte sett ett inlägg av afropolak sedan arsenal slog ut milan ur cl. kan man hoppas att man slipper se gänget ovan? vi är inte slagna innan matchen är spelad.

2010-04-06 16:05
Cska är som Milan, bra på att flytta matcher! FORZA FORZA FORZA

2010-04-06 20:30
I min ensamhet i denna tråd när alla väntar på Barca-Arsenal vill jag bara få en sak sagt..:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2010-04-06 20:55
dani alves... twat!

2010-04-06 21:05
GET IN THERE!!!!!

2010-04-06 21:19
vad är det för jävla domare dom har hittat??? gult kort på denilson? för en perfekt brytning. snälla

messi är för övrigt underbar.. måste sägas. bäst i världen, även om inte silvestre ska vara måttstock när det kommer till att dribbla av spelare

2010-04-06 21:38
HEJ DÅ MIKE HAHA

de va bra att du trodde ni skulle ha någon chans ;)