Har fortfarande inte slutat le. Tack Pjanic, tack Lyon!
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Moderator
2010-03-10 23:27
Haha, United är nog dåliga! Vi är så jävla bra! Nanis passning är ju så jävla vacker, usch vad jag gillade det där. Kul som fan att Fletcher får göra mål också, mums. Gött att slå tillbaks dom där jävla italiernarna!
Bara hålla sig till det dom gillar att göra!
time isn't wasted when you're getting wasted .
När Milan torskar med 2-3 hemma i CL och 4-0 borta är det the beginning of a new era..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
grymt av lyon! kul att de e vidare, det är ett riktigt bra lag som spelar rolig fotboll.
KUKENSpoiler Real va fan...... KUKEN
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Pjanic var rätt medioker men skänkte oss alla en gåva. Fy FAN(!) vad gött.
Are you watching Merseyside?! :)
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Fan va gött att Real åkte ut stor vinst för fotbollen :)
Vem vet vad en spelar och framgångskåt Perez kan göra i sommarfönstret med dessa motgångar.. ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Avnjuta segern i La Liga
Haha oh dear...Aja, när man faller så här tungt så vill man gärna greppa efter allt möjligt runt omkring sig.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Styrka visad av Arsenal & United, dom italienska lagen har inget att göra i CL och det kommer chelsea visa inter oxå :) Och Lyon! Ohh, vet inte om jag är gladare att real åkte ut än att arsenal gick vidare! typ så känns det! UNDERBART.
be the change
Jackvegas Så länge som Hilario spelar och inga Interspelare går sönder imorn mot Catania är jag rätt säker på att vi kan få med oss ett positivt resultat.. ;) Sen tror jag att vi hade mått bättre av United/Arsenal än Chelsea.. Men men.. Den som lever får se.
Mourinho torskar aldrig på Stamford..
haha real :P FAN va najs!!!!!!!
Sant, hilario är inge bra alls
be the change
Moderator
2010-03-15 12:45
Hoppas faktiskt att Chelsea går vidare, blir förjävligt om Chelsea åker ut och får chansen att nästan enbart satsa på ligan.
de gör dom inte....inter fixar dehär och tar hem hela skiten till slut!
som arsenalfan hoppas jag på inter. mest för att jag inte är speciellt rädd för inter. har glada minnen av tidigare möten även om det lär bli lite jobbigare med "no way josé" vid rodret. chelsea vill jag inte veta av!
mike_ Inte samma Inter med Zaccheroni som tränare som endast är känd för att ha spelat en trebackslinje mot en Henry som då nog var världens bästa spelare... ;) Synd att Inter och chelsea stöter på varann redan nu..
Xtremesia nä, givetvis är det skillnad på då och nu, det jag vet är att vi har torskat två ligamatcher mot chelsea i år och det har inte sett bra ut alls. inter är givetvis bra, jävligt bra till och med men det är ingen maskin på samma sätt och just maskiner (som united och chelsea) har arsenal svårt med. jag hejar lätt på inter ikväll. önskar chelsea all olycka!
Moderator
2010-03-16 18:56
Har tippat mina pengar på Inter, så hoppas också att Inter vinner och Mourinho behåller sin förlustfria svit på Stamford Bridge!
Jag är helt jävla imponerad över hur jävla dåliga Chelsea var.. :o
be the change
jag med... är helt tom! inter förtjäna vinsten, grattis. Roligt att CSKA är vidare iaf!
"life's a garden, dig it."
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA O till mr Terry, ska va glad att han själv och Malouda inte blev utvisade .. Den här otrogna apan Terry försöker tom råkapa Zanetti i slutet vilken ful jävel.. Äckel. Gillar att rit-ola ändå inte erkände Mourinho som the special one trots att vi vann, utan "det var Chelsea som var dåliga". O när vi "stänger igen" så är det något som Italienska lag är så bra på bla bla, när Chelsea, United m.fl. lirar defensiv kontringsfotboll är det briljant taktik.. Ett stort + till våra fans som våldtog på Stamford..
Är det något fel på en om det första man tänkte var "nu blir xtremesia glad" ..?! Anyways... Vetefan vad jag ska säga... Jag gillar verkligen Milito och Sneijder och den offensiv Inter ställer med Eto'o och Pandev därtill... Men att Chelski inte lyckades bjuda upp bättre än så här förvånar mig lite. Känns som Chelski hade räknat med att det skulle trilla in en boll iaf och att man skulle hålla nollan... Inters offensiva spel var kanske inte vad de räknat med? Sen när målet kom var det lite för sent tänka om. Bilderna på Ancelotti tycker jag säger allt. Sen tycker jag att det borde vara straff i något läge när bland annat både Motta och Samuel bokstavligen brottar och drar ner Chelskispelare inom straffområdet. Det skedde ju faktiskt flertalet gånger. Fast man ska inte klaga på sånt, det hade likväl kunnat bli ett mål om Anelka inte varit Anelka utan kunnat skärpa till sig lite bättre som en normal spelare hade gjort. Sekvensen där Drogba får rött är det ju lite svårt se vad som sker exakt på den vinkel man fick på tevereprisen men jag uppfattade det som att det är 50/50 där och Motta fejkfilmar en träff i ansiktet Drogba inte gav honom? Kanske har fett fel dock. Anyways, grattis Inter. Det blir spännande se hur det går i fortsättningen! Och ja, go CSKA!
Sen vill jag tillägga att Milito borde sluta se upp till Pippo och börja träna på offsideregeln......................................
Priyan Tror att Drogba får det röda för att han typ stampade sönder Motta läget precis efter.. Motta är ett riktigt svin.. Ett skönt svin, en sån som alla hatar förutom vi, typ som Terry fast Motta har inte knullat sin bästa kompis brud.. Fredy Espitia säger det bra :Thiago Motta är ett ärkesvin. Men jag älskar honom. Han spelar hela tiden på gränsen, för det mesta över den, och är vid varje hörna nära att ge Chelsea en straff. Men han klarar sig hela tiden. Ett svin. Men en älskad sådan ikväll. Sjukt ful påkörning av Drogba när denne sedan svarar och blir utvisad. Thiago, i min bok får du en 8:a i betyg.
Xtremesia P17 O till mr Terry, ska va glad att han själv och Malouda inte blev utvisade .. Den här otrogna apan Terry försöker tom råkapa Zanetti i slutet vilken ful jävel.. Äckel. inte för att va sån, men var inte så respektlös.. Inte som att Inter och framförallt Motta spelade snyggt där i boxen, blev mer imponerad av hans nacksvingar.. plus att ingen har väll fel i att chelsea spelade dåligt ikväll?
Balhoo Jag är väl van vid att man inte kapar och äcklar sig mot en sådan spelare som Zanetti.. Så varför spelar Chelsea dåligt ? Varför? Vi gör dom otroligt dåliga. Mourinho pippar Ancelotti i taktiska kampen och Sneijder får dem ytor han behöver, vilken tränare som helst kan se att det behövs en PARK vs PIRLO mot Sneijder.. Osv osv. Chelsea spelade dåligt, men Inter var det bättre laget.
Chelsea spelade dåligt, men Inter var det bättre laget. ja där sa du det själv.. fast jag skulle vilja lägga till ett "...ikväll" därefter :P
Jag fuckade upp det lite... Lite vimsig o fortfarande fast i ett glädjerus.. Låter Mourinho tala:
"It is a great moment for the team and for all the players that year after year it was hard to overcome this stage in the Champions League. An qualification obtained not with luck or with full defense, or with a bad opponent, but this was the result of an outstanding performance. From the first to the last player, it was a perfect team. A game that brings Inter to the quarter-finals. After Manchester, Liverpool and Villareal and many difficulties, we have now eliminated and beaten Chelsea, we beat a great team twice. I watched 7 times their last home game. I know their players and I knew it would be impossible to equalize playing defense, instead we attacked them because their game is very predictable, they always play the same way but it is difficult to play against because they have quality players. That's why I choose 3 strikers and Sneijder."
ja Mourinho har huvvet på skaft. har är en fantastisk tränare, gillar även att han visade CFC och stamford respekt iom att gå ut och fira..
Balhoo I Mourinho mått så kan man nästan inte ens räkna det där som att fira..
gott att inter vann. var bättre helt enkelt. samtidigt som drogba sprang runt och tramsade sig halva matchen så skulle motta också fått det röda för det som provocerade fram drogbas röda. terry skulle fanimig haft rött också.. hur man klarar sig undan kort när man delar ut armbåge på armbåge är helt sanslöst och det här med att skälla ut domare och ha en allmänt värdelös attityd är så jävla talande för honom. för mig får han knulla vilken tjej som helst, hans moral på planen är tillräckligt för att man ska fatta vad det är för typ. milito verkar ha pluggat offside med adebayor... kan man våga hoppas på stuttgart imorron? hade varit så skönt att säga tack och hej till spanien för det här året!
kan man våga hoppas på stuttgart imorron? hade varit så skönt att säga tack och hej till spanien för det här året! Nej det ska bli bra mkt till för att barca torskar retur mötet hemma på camp nou med ett 1-1 resultat på bortamötet.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Moderator
2010-03-17 00:47
Kan lova att Mourinho sagt till sina spelare att gå Drogba på nerverna och rubba hans psyke, exakt så man ska störa en stjärnspelare. Sen känner jag också att det borde varit straff vid någon av dom där jävla hörnorna, helt ofattbart!? Men jag är glad, fick hem 700 spänn på CL ikväll, så helgen är väl nästan säkrad. Nu hoppas vi på Stuttgart imon också så blir det Arsenal och United det står mellan, med Bordeaux som joker!
Om Rubin kunde så kan stuttgart =D
be the change
Riktigt trevligt Inter! Man måste även berömma Etoos avslut som visade riktigt hög klass. Äckel-Drogba utvisad på slutet var en höjdpunkt, han var grinig, egoistisk och värdelös matchen igenom. Kom Lampard till skott - ens skottläge under hela matchen? Ballack är gammal och Joe Coles inhopp var tämligen dåligt. En bra dag igår.
9-1
Kom igen nu Stuttgart!
be the change
Moderator
2010-03-17 20:57
Satt Stuttgart och Bordeaux på lången, så kom igen nu!
mmmm messi är nog dålig... gourcoff är nog dålig också... fifan
be the change
Någon här som tittat på nån match via viasatondemand dom senaste dagarna och lyckats se en hel match utan problem? 2 matcher, 2 dar i rad har det strulat för mej iaf, missat sista 10 minutrarna, så rekomenderar inte viasatondemand förtillfället ifall någon funderar på att kolla via dom :P
Trippel X ~ X - X-ett - Xpekt
xpekt P21 - exakt samma problem för mig ikväll. dock första gången av 3 som jag haft problem. men missade sista 10min ikv och därmed Zlatans fina målpass :(
Haha trodde ni verkligen att Stuttgart skulle kunna slå barca dom kom ju fan knappt över på barcas planhalva.. Var beredda på att barca blir historiska iår när dom vinner cl 2 år på raken ;) De kommer bli Barcelona-Inter i finalen
om dom inte stöter på varandra innan dvs :D
Nja, om Messi får benet avsparkat så åker barca ut i nästa omgång =P Längtar tills imorn, kl12. Tagga.
be the change
Tar lite emot att säga det, men Messi är fan helt galet bra. Världens bäste spelare just nu. Va ju ren njutning att se honom spela igår och då hatar jag egentligen Barca. Bara bita i det sura äpplet och gratulera Barca och framför allt Messi. Tror dem håller hela vägen i CL, enda laget som har något att sätta emot är kanske United. Förutsatta att Barca spelade som igår, dem brukar vara bra när det gäller.
Arsenal, inter, united & barca har alla imponerat, vad sägs om att dom 4 ställs mot varandra direkt nu i kvarten haha
be the change
Ne, ska faktiskt bli spännade att se vilka Arsenal får rape'a denna gången
be the change