Vi tar det på Emirates. Det är jag helt säker på. Då har vi säkert song & arshavin i laget också.
be the change
Jag börjar ana konspiration mot Serie A... O hur fan kan idioten ovrebo, övrebö vad fan han nu heta få beträda en fotbollsplan ? Hans jävla domarteam har rånat Chelsea på en finalplats i CL o nu gav dem Bayern ett 3 meters offsidemål + ett obefintligt rött kort till Fiorentina..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hörde det xtremesia.... svenskarna gjorde väl inte en drömmatch i portugal heller =P
be the change
Jackvegas.. Jo det var ju också åt helvete.. Lär ha vart ännu en skandinavisk domare som håller på Liverpool..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2010-02-17 23:57
Har inte sett några matcher ikväll, men gött att se Porto starka iår igen!
time isn't wasted when you're getting wasted .
får väl ta och gratulera vår härliga målvaktsuppsättning. stabilare än på länge. får väl hoppas att portugiserna kan låna ut lite virke så att fabianski kan rama in tavlorna. vad i helvete pågår???
jackvegas- jag är med dig nu.. skönt att våra jävla målvakter lyckas övertyga mig om att den bäste av dem är nr 3 i ordningen. sätt in en fjärrstyrd permobil istället.
det är ju helt vansinnigt faktiskt.... men annars var det en jävligt öppen match.... mycket fina filmningar från portos sida oxå haha..... Jaja.. 2-1 är inte så farligt resultat faktiskt... Men det borde inte blivit det....
be the change
Har aldrig vart så nära att skita ner mig inför en match som denna..
Fyfan va Stuttgart spelar bra, förtjänar 1-2 baljor till samt så blir man rånade på en straff :) Bordeaux gör ett mål på fast situation igen, kan gå långt.
Moderator
2010-02-23 21:52
Ohh, leder både Bordeaux och Stuttgart, jag blir ju bara mer och mer glad under den här dagen :')
ibra! 1-1 känns verkligen som stuttgart kommer bli trötta på jaga boll där vid 75-80 min.. mkt fin 1a halvlek dock, men räcker nog inte till någon vinst
"life's a garden, dig it."
Om inte Arsenal vinner CL vill jag att Bordeaux gör de.
be the change
vafan pinsam dommare, låter stuttgart sega hela extratiden och lägger inte till en sekund extra då barca äntligen får sparka igång bollen, fattar han inte att vissa har lagt sina dollars på barca... aja barcelona var iaf pinsamma ikväll.
Undra hur många "grande" vi får se om resultatet håller sig...?
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Niklas Holmgren är ju för övrigt i högform nu... Snarlik grodan boll i hälften av kommentarerna.
barcelona var iaf pinsamma ikväll. Ja det var inte en bra match spelad, men men bra läge till hemmamötet! 0-0 räcker ju men jag tror på högre siffror.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Starkt av Inter och ok resultat för chelsea... Bäst ikväll var redan nämnde Holmgren som i stort sett satt och gurglade halva matchen.
Bakelse1 P22 - nä alltså pinsamma med barca-mått mätta, man har förväntningar att inte en pass ska gå fel från deras håll..' Riktigt fin match ikväll men fel lag vann.. piss inter alltså, dom hade det flyt som behövdes ikväll men finns inte en chans att dom tar oss på stamford. ribba och blåsta på en straff händer inte där..
Balhoo Samma som det inte händer att Eto'o missar det där läget och att Julio Cesar släpper in det där målet. Hade han inte vart inblandad i en bilkrock är jag rätt säker på att han hade tagit skottet.. Av alla skitskott i matchen var det de där ni gjorde mål på, förövrigt var Chelseas farliga chanser Drogbas ribba och det där grymma anfallet som avslutades med ett halvtaskigt skott från någon.. Frågan är vad gör Eto'o ? Vad gör du ? För i helvete.. du sitter på Serie A:s fetaste lön kom igen nu.. O Maicon det där läget där han hade kommit helt fri tsm med Eto'o om han inte hade haft en P8as touch ... Det finns många om och men.. Men resultatet kvarstår.. 2-1, även om jag hade föredragit 1-0. Straffen är inget att diskutera, men jag tror det är för att han förstärker i slutet.. Jag vet inte. Linjedomarn stod perfekt. Tycker annars att domarn gjorde en jävligt bra match, var inte petig med korten osv osv. Drogba är en fucking läskig jävel.. Läskigt hur bra grabben är.. Det är nog första gången Inter hade flytet med sig i CL.. Blåsta på en straff kan nog hända på Stamford, fråga bara Drogba och Ballack.
O jag glömde.. GRANDE LUCIO!!!!!! Samt som jag ska ta o dela ut en jävla fet känga till alla fittapor i Viasat's studio, speciellt Sladjan som alltid öser ur sig skit om Inter.. Håll fucking käften om du inte har något vettigt att komma.. Jag som nästan var glad när Elin Ekblom var borta hade glömt resten av apnollorna..
Xtremesia P17 - aja har lugnat mig lite nu. hatar när andra håller på med om & men så ska inte börja själv :D håller med dig om domarn. vill inte klaga på honom allt för mycket för att han sket i straffen för resten av tiden var jag positivt överaskad att de var så onpoint. Lucio var äckligt irriterande där sista 20, men bra antar jag. terry var rätt off ikväll men istället var ivanovic grym. Hade resultaten 1-1 innan matchen och tycker det hade vart rättvist. men ingen idé att grina nu. nya tag!
Ivanovic var riktigt jävla bra. Ett rappt steg som ingen på Inters betongmittfält kunde haka på .. Den enda på vårt mittfält som kan agera under press antingen med boll och utan boll med en snabbtänkt hjärna det är Sneijder.. Supermarios inhopp gjorde att Malouda också hölls ner på egen planhalva och det var bra av Mou..
men vilket jävla skott av cambiasso.. när man får iväg ett sånt skott så tar de en två sekunder innan man e på G igen, men killen sköt med all sin kraft och va uppe och redo och sköt samma skott en halvsekund senare. Matchens prestation. Och att ta in balotelli va jävligt smart. Tror dock (tyvärr) att chelsea kommer gå vidare. Drogba sätter väl två på SB
Mourinho: I never loose at stamford bridge.. ;)
O jag glömde.. GRANDE LUCIO!!!!!! Han spelade riktigt bra i onsdags. Kanske hans bästa match hittills i intertröjan, men fan vad lätt killen faller. Lite skämmigt med tanke på att han faktiskt är mittback.
your heart pump project kool-aid
Rutinerade fall är dem bästa fallen. Jo denna match och Dynamo Kiev borta där han som ensam mittbacks i en trebackslinje tog allt.
hehe det kmr bli en rolig match mellan chelsea inter känner jag på mig..
be the change
Jackvegas Jag hoppas på ett snabbt mål sen ett 11 manna försvar.. Vi lär se ett elvamanna försvar från Inter anyways borta.. Jag ser mest fram emot Arsenal-Porto och United-Milan.. just nu iaf.
arsenal-porto kan bli hur bra som helst faktiskt..... men united-milan vet jag inte.. fast det är klart milan fick ju 2-3 hemma... dom behöver ju bara hålla nollan och göra 2 mål... men ja .. CL är alltid intressant.. fan va kul :))
be the change
fan börjar bli riktigt orolig för ikväll... ingen cesc och ingen gallas. förhoppningsvis gör almunia en något stabilare insats än vad fabianski gjorde. walcott har kanske hittat formen och det hade ju varit rena komedin om inte bendtner har med sig sina shooting boots idag. för många frågetecken för att det här ska vara riktigt roligt... dessutom har vi tydligen inte vänt ett underläge från första matchen på typ 15 år eller nått så det gör det hela ännu mer lustigt..
sorry, make that 32 years 1978 mot hajduk split tydligen....
Moderator
2010-03-09 18:03
Jag har tippat på Arsenal idag, så efter idag kommer jag enbart finna glädje! Antingen vinner ni eller åker ut, jag blir lika glad vad som än händer!
cesc böir ett tungt avbräck, förhoppningsvis höjer sig de andra men porto e bra så det blir tufft. ska bli intressant att följa om inte annat.
Bra taggad inför detta. Make my day Porto.
9-1
Moderator
2010-03-09 22:12
Bra gjort av Arsenal :) Fattar dock inte vad Porto höll på med, gick dom i matchen för att hålla nollan så är dom ju idioter.
de var nog inte beredda på den anstormning som arsenal körde första kvarten. arsjhavin var grym denna matchen, låg ju bakom tre mål. riktigt kul att de gick vidare! håller vi tummarna för lyon imon!
jag orkar inte googla. när lottas kvartsfinalerna?
Fan så skönt, vilket jävla mål av Nasri! Medoria TROR det är den 20/mars
Ojdå, rätt imponerande måste man säga.
9-1
SUPER SUPER SAM SUPER SUPER SAM SUPER SUPER SAM SUPER SAMIR NASRI det där gick fan lättare än vad jag trodde. tyckte porto underpresterade ordentligt, deras backlinje var fan horribel.
Porto var helt chanslösa. Tror inte det finns en enda sekvens i matchen man kan se tillbaka på och tänkt "om de hade gjort mål där...". Bollen som Nasri rensade vid stolpen såg ut att vara på väg utanför, om inte annat så stod ju Nasri placerad och täckte som han skulle. Hulks lobbförsök tror jag nog ändå Almunia hade koll på. Och Nasris mål var bland det vackraste jag sett på länge. Det är sådana konststycken som gör att man förstår varför han kallats "den nye Zidane" (förvisso är det väl ett par spelare i varje årskull som jämförs vid Zidane, men ändå). Måste säga att det känns skönt att ha Campbell tillbaka i laget. Förvisso är han inte lika dominant som tidigare, och han har problem när det kommer spelare med fart. Men han är smart, stor, stark och framför allt är han en Invincible. En naturlig ledare som är hur nyttig som helst att ha i laget. För övrigt hade jag inte haft något emot att se Helton vakta Arsenals mål nästa säsong.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
nej en riktigt bra målvakt hade jag velat se i arsenal, nu med chamach till sommaren ser anfallet vassare och bredare ut och de unga spelarna fortsätter ju utvecklas så lite spets påa anfallet känns bra. vad tror ni om kvällen då? vilka tar det?
Real M och Man Utd går vidare, inga högoddsare.
9-1
Det såg svårt ut för de rödsvarta med den rapporterade skadan på Pato, är nu även Nesta och Antonini skadade kommer man mönstro en otroligt dålig backlinje mot Rooney på topp. Dock har den offensiva tredjedelen i Milan all möjlighet att lyckas
gott lyon! come on slå ut real!!!!
såååå jävla najs att dem e ute! Pjanic e så jävla grym!
LYON!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
så jävla fett med lyon trodde det var över efter ronaldos 1-0. synd bara att jag har benzemas namn på min lyon-tröja.