Hahaha, lets all laugh at Liverpool! hahahahaha, fyfan vad underbart.. Nu är det bara Real kvar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ah... Detta var det absolut.. fucking..sämsta...jag sätt. Barca gör det bra, men såhär dåligt får de fan inte vara.. Fy va otroligt jävla pissdåligt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Inter blir ju favoriter ikväll och jag tror på en ganska så klar 3-0 vinst för Eto´o och Milito. Var dom ens med i matchen? såg dom knappt xD
Trippel X ~ X - X-ett - Xpekt
xpekt Inte ens nära. Otroligt dåligt var det.
Ville bara lägga över lite press på Inter för jag var så pissigt nervös, den där jävla Pedrito alltså, han kommer fan rätt när det gäller som mest och målar alltid när Barca behöver det som mest. Sen fattar man hur långt ner Maxwell är på skalan när Abidal med svinins går från sjuksängen rakt in i elvan och förmodligen tillbaka rakt ner i sjuksängen efter matchen.
juve mot bayern lär ju bli en rolig match i sista omgången hehe
be the change
hehe, starkt av united
be the change
var är juventus?? kan man hoppas på att barca åker ur, det hade varit så jävla bra för fotbollen i stort om barca åkte ut. tänk att få slippa se alla dessa jävla barcareklamer och hur man tillägnar dem 95% av all sändningstid. tänk om viasat kuksugarna helt plötsligt skulle ha tid att kolla upp sanningshalten bakom allt jävla skitsnack de häver ur sig om andra lag och faktiskt göra lite research istället för att filma när zlatan trixar till 29 och fylla ut varje jävla sekund med barcajämförelser.
Det snackades mycket om juventus iår, om att dom värvat bra och så vidare, synd för deras del att det inte höll
be the change
O Mourinho ställer upp med den mest offensiva startelvan han någonsin har gjort.. Maicon-Lucio-Samuel-Zanetti ------Stankovic-Motta--------- --------Sneijder--------------- Balotelli-Milito-Etoo Jag hoppas du vet vad du gör José
Den upprullning Barca bjöd på nu till 1-1, oj oj oj.
9-1
Målisen i Standard Liege som går upp i 95e och nickar dem vidare.. fan va coolt haha. O Mario tack gud för din assist och din frisparksbomb, men du har fortfarande mycket att lära. Zanetti är fan gud på plan
Xtremesia till europa league bör tilläggas. men grymt av målisen! arsenal slängde in några a-lagsdebutanter i backlinjen och ett gäng cl-debutanter för den delen. med tanke på frilägena vela hade och övriga målchanser borde vi gjort minst 2 mål men men, det betydde inget för vår del ändå. 2-2 hade varit mer rättvist. vad vill folk ha för åttondelar? det hade varit roligt att få möta inter eller milan för arsenal men kanske inte ultimat. stuttgart någon? porto känns som det värsta alternativet för min del.
Mike Har ju sällan känts sämre att komma tvåa.. Det gör de alltid när det gäller Inter. Men om man kollar lineupen av lag vi kan möta så är det jävligt tufft..
Porto har ett mycket trevligt anfallspar i Hulk och Falcao som stör alla motståndare.
9-1
Synd bara att resten av laget är skit.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Stuttgart - Barcelona Olympiacos - Bordeaux Inter - Chelsea Bayern - Fiorentina CSKA Moskva - Sevilla Lyon - Real Madrid Porto - Arsenal Milan - Manchester United Ohh. några roliga jävla matcher..
be the change
Stuttgart - Barcelona Olympiacos - Bordeaux Inter - Chelsea Bayern - Fiorentina CSKA Moskva - Sevilla Lyon - Real Madrid Porto - Arsenal Milan - Manchester United Sådär tror jag på ett ungefär det slutar!
be the change
Mest svårtippade blir nog Olympiakos - Bourdeaux och Milan - Man U. Förstnämnda är två lag som oavsett vinnare inte överlever nästa omgång ändå, men matcherna kanske kan bli öppna och roliga (såvida inte Olympiakos backar hem som man gjorde mot Arsenal i gruppspelet). Milan och ManU är två bra lag där Milan ofta är bra i CL men samtidigt är mycket mer ojämna än ManU. Inter - Chelsea blir väl skyttegravskrig med Chelsea som drar längsta stråt. Lyon - Real Madrid tror jag blir mest underhållande. Lyon kan absolut rubba Real som dock står som favoriter. I övrigt tror jag inte på några större överraskningar utan Barca, Bayern, Sevilla och Arsenal går vidare. Men samtidigt vet aldrig vad som händer. Fiorentina kanske inte misslyckas kapitalt igen, Arsenal kanske måste skicka P97 pga alla skador, CSKA hemma är nog ingen kul uppgift för Sevilla och Stuttgart... kommer inte ha en suck.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Bourdeaux är ett lag som jag tror kan gå långt. men vi får se.
be the change
Moderator
2009-12-18 13:54
Usch, att möta Milan är nästan en mardröm känner jag ..
time isn't wasted when you're getting wasted .
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ INTE CHELSEA
Italien England direkt i första omgången. intressant som fan. hoppas innerligt att arsenal kan slå porto men är inte i närheten av hundra procent säker oavsett så känns det som att det kan bli en riktigt bra upplaga i år.
Hehe.. Har ni märkt att dom visar 2 matcher ikväll, 2 imorn, och samma visa nästa vecka.... Det innerbär att man kan se meeer champions league :) underbart
be the change
Jaa, och 6an har börjat sända vettiga matcher istället för den absolut sämsta dom hade. Dock hade det varit fett att se Milan - United, men Lyon - Real får duga fint.
Vi är överallt!
Everlast Sen är det ju rätt stort att dem visar Inter-Chelsea nästa vecka.. På sexan alltså.
Aa såg det, blir riktigt grymt =)
Vi är överallt!
Gazzettans förmodade startelvor till matchen ikväll. Dem har till skillnad från de engelska tidningarna rätt bra koll på motsatt lands lag ;)
Nja. United kör inte 4-3-3 dom kör 4-5-1.. Ingen koll alls hörrö ;)
be the change
arsenal känns lite oklara iom alla skador och ingen anfallare som är i form. men jag håller de fortfarande som favoriter. barca dras också med massa skador så första matchen finns utrymme för stuttgart att skrälla även om jag inte tror det kommer bli så. real är i bra form och jag tror de kommer gå vidare även om lyon är ett riktigt bra lag. nog den matchen som kommer ge bäst spel. chelseas känns riktigt starka och inter med sin historia får nog tacka för sig redan i 8-delen. den mest öppna matchen är nog den mellan milan och man u, men jag tror ändå på united i denna, men det kan bli en rysare. bayern med sin rutin tar nog viola även om de kan bjuda upp till bra match. sevilla kan få problem på bortaplan men annars är det ett skickligare lag med många roliga spelare så de borde gå vidare. bordeux känns som en outsider som med tur och rätt motstånd kan gå till semi kanske, men oavsett vad går de vidare från första omgånge.
Vågar man säga 1-3 till United idag ..
be the change
Mot porto imorn så har vi dessa skadade. Robin Van Persie, Arshavin, Gallas, Song, Eduardo, Gibbs, Djourou, & "Almunia".... Det känns inte bra att Gallas inte ska spela. Gallas & Vermaelen funkar bra.. Sen att song är borta det är åt helvete........ Och ryssen... fan säger jag Men det blir en spännande match... Aja nu blir det fotboll.. cheers
be the change
Vågar man säga 1-3 till United idag .. ser ju så ut....hehe
Och där blev det 1-3 i 74 minuten. Frågan är om det håller sig. Man skulle ju kanske satsat en slant haha
be the change
Fan. Jag hade fel.
be the change
Varför fick Carrick rött? Jag missade det. OCH REAL MADRID FÖRLORA!!!!!!! samt stoke fick 1-1 mot city d:
be the change
Jag förstod inte heller varför Carrick fick rött. Men iaf: =D =D =D
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Alltså det är ju bara oflyt att Lyon inte vann med mer än 1-0... De hade ju ändå 5-6 bra målchanser och dessutom en stolpe som hade gått in om den gått in (logiskt värre). Casillas var ju överspelad så det skrek om det. Vad hade Real? Kass inställning och knappt ens en enda målchans för fan. Hur kan man åka till en match med inställningen att spela oavgjort när man vet vilket stjärnlag man förfogar över... Jag fattar inte!? Skulle vilja se Reals passningsprocent ikväll. Vad missade de? Varannan pass eller?
ah real spelade inte bra, det va väl higuains friläge utöver det var det inte mkt, lyon spelade grymt, synd att de inte fick in i alla fall ett mål till, det var de förtjänta av.
Moderator
2010-02-16 23:06
Milan borde ju gjort 2-0 egentligen. Men vi var så jävla bra i andra halvlek så det är inte sant, bland de bästa cl matcherna jag sett på länge. Fyfan vad rolig match, med snygga mål. Ojojojj, Rooney!
Rooney är i ruggig form just nu. Milan har inget att hämta på Old Trafford.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Moderator
2010-02-17 13:21
Nej, aldrig att dom vinner med två mål på Old Trafford. Och United lär inte släppa in 3 mål på hemmaplan heller.
Säg såhär; United går aldrig (eller väääldigt sällan) mållösa från Old Trafford. Så milan måste göra 3 mål för att gå vidare, helt klart
1-2 till arsenal. 1-1 bayern-fiorentina
be the change
Målvaktstavla av fabianski och nickmål av Sol Campbell.. 1-1 i halvlek. Mycket känslor i slutet av första nu... Tror det kommer smälla en del i andra nu :P
be the change
go gunners!!! bra spel eller?
Det är en jävligt rolig match att titta på.. Båda lagen kör full fart framåt... Och det finns nästan inga mittfält i denna matchen! Haha!
be the change
fabianski igen..... Förstår inte varför alla arsenalfans hellre vill se honom än almunia.. jag vill ha mannone imål isåfall..... Don mannone...
be the change