I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Uefa Champions League -09/10-

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2009-10-21 22:50
chelsea visar styrka även utan drogba!
be the change

2009-10-22 01:42
kanske vill Juventus ha honom eller lag från någon annan b-liga.

Ser att det brister när det kommer till ödmjukhet. Om Serie A är en B-liga, vad fan är då La liga? Barca får stryk mot Rubin på hemmaplan (kanske neutral, med tanke på det minimala publikstödet), Real Madrid mötet ett Milan som gjort 8 mål på hela säsongen och får stryk trots en bjudning av Dida samt att domaren dömde bort ett solklart mål för Milan. Och Chelsea pissade på atletico. Är det någon Liga som skämt ut sig så är det La liga
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2009-10-22 03:03
TopDogz147 P20 - här kommer jag från ingenstans, jag vet. men att mena att la liga är ett skämt p.g.a. den här CL omgången är ju ett skämt. alla de spanska lagen som förlorade bjöd helt klart upp till otroligt bra fotbollsmatcher. är inte supporter av nått spansk lag men det du säger är ju ett skämt... ?
"life's a garden, dig it."

2009-10-22 03:06
Jag håller med topdogz lite.

Det har varit sånt jävla snack om La Liga, efter det att barca vann CL, och speciellt sen zlatan, ronaldo, kaka osv har kommit dit, tror all den mediahype som varit gör det lite extra kul när "världens" bästa lag förlorar mot ett okänt lag, att Kaká förlorar mot sin gamla klubb.. Haha ja, det är hur skoj som helst faktiskt
be the change

2009-10-22 12:30
Rekord i antal röda kort för en omgång? Och hur står sig självmålen från samma omgång jämfört med rekordboken?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2009-10-22 13:18
Det är väl normal för ett lag att förlora väl whats the big deal?
Inte som Chelsea har varit oslagbara hela säsongen eller?
Atletico har varit i kris sen säsongen börja känns det som och bara spelat upp 6 poäng på 7 matcher i ligan så är det verkligen så överrasande att dom förlorar mot ett hemmastark Chelsea?

Barcelona, Real Madrid och Sevilla har väldigt mycket och ge i Champions League och att säga hela ligan har skämt ut sig för att Real och Barca förlorat varsin match, kompis det är ett skämt.

2009-10-22 14:52
Haha så jävla löjliga ni är Pl-Nördar

2009-10-22 16:30
Idag var jag hemma hos en polare som följer West Ham, han vet inte ens i vilken stad laget kommer ifrån, han gissade Nottinghams utkanter, men han gillar tröjorna och sen vet han att någon Giafranka Solla är tränare. Jobba PL!, fler turister på läktarna och utländska ägare. Finns knappt en engelsman som har råd att gå på sina lags matcher längre, ja den är ju ett föredöme på alla sätt och vis.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-22 17:34
O vem sa att Casillas är världens bästa målvakt? 2 Tabbar och en skitdomare ifrån att göra ett självmål också..

2009-10-22 18:14
"Har någon liga skämt ut sig denna omgång så är det la liga" borde jag ha skrivit. Säger absolut inte att La liga är kass, varför ska folk på internet alltid se saker på svart och vitt? Jag reagerade bara på att fetlyrik sa att Serie A är en B-liga vilket jag tycker var idiotiskt sagt med tanke på att La liga knappast presterade bättre än dem italienska lagen denna omgång.

I whoas konstiga värld så måste man antingen älska eller hata en liga, en liga är antingen skitbra eller helt värdelös. vakna upp.

fetlyrik

Underbart att du utgår från en person i sverige när du ska skriva om Premier League fans. Totalt representantivt, underbart urval. Dessutom är din s.k kompis inte ett west ham fan. Det finns ingen chans att ett west ham fan inte vet att laget kommer från london. Det var bladn det dummaste jag hört faktiskt

2009-10-22 18:35
TopDogz147

Ingen av dom 3 stora ligorna e kass, sånt shit går i vågor men att säga att la-liga e kass bara för att inte de gick så bra denna omgång e bara löjligt. Barca e CL-Mästare o du vet sj vilken liga dom spelar i. Man U har förlorat mot FCK o kryssat mot Ålborg tyckte du att Pl sög då?

De som e tråkigt me pl e att dom knappt har inhemska spelare i topp klubbarna 2 st i varje lag om ens de, tillskillnad från la-liga och att klubbar blir uppköppta som de våre marknad.

2009-10-22 19:03
barca har 5 spanjorer i sin startelva, när ni snackar låter det som om dom har 11
be the change

2009-10-22 19:09
Hur många har Arsenal??? 0

2009-10-22 19:22
Ja låt oss göra om tråden till en "er liga är skit" tråd...Provocera i någon annan tråd är ni snälla.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2009-10-22 19:25
Jodå han är ett PL-fan, varför han håller på West Ham är dock konstigt iom att dem aldrig vinner någonting. Men verkar som han ska börja hålla på Mannchäster Joonajted snart för han gillar sina manchesterbyxor, helst dem lite grå-gröna, dem har han haft ett tag, börjar bli lite slitna där nere.

Låter som vilket annat PL-fan som helst i mina ögon, därför jag använder min trevlige vän som representant i frågan.

2009-10-22 19:28
IMurderTracks

Nej vi har faktiskt Fabregas & Almunia ;)

fetlyrik

och du börja hålla på barca när dom vann cl mot arsenal?

Men nu skriver vi inget mer dumt i denna tråden, detta är en cl tråd inte skitsnack

peace
be the change

2009-10-22 19:54
JackVegas

Hahaha är du stukad elr? Är Arsenal från Spanien elr? Inhemska betyder engelskmän för Arsenal. Ja förstår att du inte vet efterson de svårt att veta när man inte har några just de ENGÄLSKMÄN i laget. Hahah för roligt.

2009-10-22 20:08
Du kan ju inte ta ett skämt, snackade ju om spanska spelare och du svarade hur många har arsenal... Du var ju smart
be the change
Moderator

2009-10-22 21:05
Jättekul att följa La Liga när det redan står mellan två lag innan serien startat..
time isn't wasted when you're getting wasted .
Admin

2009-10-22 21:43
LÄGG NER!

Den här diskussionen igen? Förra året var det PL mot Serie A och nu ska historien upprepa sig? Nej, ska ni ha en omfattande diskussion om detta så kan ni skapa en ny tråd om det.

//Jonas - moderator
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2009-10-22 22:42
JackVegas

Haha grymt kompis japp exakt ja skämta ja me nu ser vi vem som e smart ;)

2009-10-22 22:44
ramuz

Hur många lag står de mellan i pl då de senaste 15åren har 3 lag vunnit ;)

Moderator

2009-10-22 23:02
Men det är dock betydligt jämnare och inte lika stor skrällfaktor :') jaja , låt oss återgå till ämnet då, även fast hetstrådar kan vara det roligaste som händer, haha.

2009-10-22 23:50
Eh nu skippar vi det här, vem fan orkar bry sig om någon annans åsikter när det inte ens stämmer med ens egna, och vägrar se utanför sin egna lilla värld.

Nej, det lät kaxigt. Inte meningen, men ni förstår poängen!
Don't!

2009-10-23 01:22
Herregud vad folk e tröga.. för andra gången, jag reagerade på att fetlyrik tyckte serie a var en b liga och sa "om serie a är en b liga så är la liga oxå en b liga" då dem ligger på nästan samma nivå.. direkt börjar alla dessa haters börja babbla om PL?? :S Vad fan har de me saken att göra liksom, de här är en CL tråd... Jaja, ibland märker man när internet fjantar hatar på engelska ligan, så jävla genomskinnligt.. lägg ner skiten..

2009-10-23 04:18
And I Luv It :D

2009-10-23 06:45
Det var kul så länge det varade, JP = party pooper.
Admin

2009-10-23 09:01
Som sagt, bara att skapa en ny tråd som de gjorde förra säsongen.
Admin

2009-10-23 10:16
Här har vi förra årets tråd förresten: Whoa-hets Italien vs England - THE ULTIMATE SHOWDOWN
Moderator

2009-10-23 11:03
Vad någon än gör så skapa inte en ny hetstråd redan, vänta tills våren om det finns intresse istället då slutspelet är igång och man kan komma någonstans ;'>

2009-10-23 12:23
Haha Imurdertracks kan inte vara på riktigt...
Jackvegas skriver: barcelona har bara 5 spanjorer,
sen skriver du arsenal har 0, och sen blir repliken näe 2, fabregas o almunia (och merida också :P)
och du fattar inte. hahaha

så jävla blankt.. jesus, fan går man inte in på whoa varje dag så vet man att missat ett gott skratt.

2009-10-23 14:23
(i startelvan) (dock spelar mannone nu) ( hehe )
be the change

2009-10-23 18:51
mike

nää men va fifig han va då haha som ja skrev att pl e tråkigt för dom har inga inhemska spelare i topp lagen, arsenal är mer franskt än engelskt. Kanske borde ni flytta till ligue1 för att kunna vinna några titlar haha :D

Moderator

2009-10-23 19:07
Så som ni pratar om inhemska spelare låter det som ni startar med enbart spanjorer i era lag. Och jag håller med dig om det du säger, har jag sagt i flera år att det är roligare med spelare från egna landet i laget, både för klubben och landslaget.
Men det finns inga toppklubbar som har mer än 6 inhemska spelare som är mer eller mindre ordinare i startelvan, inkluderat Barcelona, dom flesta har mellan 3-6, och sålänge dom spelar känns det lugnt och förstår inte varför ni hoppar på sånna saker.
Så nu gör vi som kära JP vill och håller oss till ämnet tack :)

2009-10-24 11:34
IMurderTracks
ja han var väldigt fiffig och du gjorde bort dig. och eftersom du varit så duktig kan du ju kolla upp i vilka lag merparten av det engelska landslaget huserar. cole, terry, rio, lampard, gerrard,cole, walcott och rooney spelar i topplagen. det är bara arsenal som inte har en massa engelsmän och om du kollar upp hur många titlar arsenal vunnit de senaste tio åren så förstår du kanske att arsenal har vunnit dem i premier league. pajas. senast vi var i en championsleague final gjorde en engelsman mål för oss medan du kan kolla upp nationaliteterna på samuel etoo och juliano belleti. så snälla gör inte bort dig mer med nationalitetsgrejen för ingen bryr sig. bra där fick vi en championsleague vinkel på det hela...
Sångare

2009-10-24 22:22
På tal om det, ser fram emot när 6/5-regeln införs. Då är det slut på det roliga för Emile Heskey-land.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin".
Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län

2009-10-24 22:33
isåfall borde du läsa på lite mer om regeln...

2009-10-25 03:35
mike

grymt fan engelska landslaget suger you know what jämfört me det spanska. ni (arsenal) har inte vinnit jack på 5 år, ni har fan ingen spets i laget bara en massa "snorungar" tror ni verkligen ni kan vinna nått stort me de laget ni har haha. Va glada om ni kan ta en cl plats till nästa säsong. Och i cl har ni fått den enklaste jävla gruppen o ni tror att ni e grymma haha tönt. Får se hur de går när eran bästa spelare Cesc flyttar hem till Barca nästa säsong hur bra ni blir då?

(Inlägget ändrat av JP 2009-10-25 11:25:32 - P.g.a onödigt grovt språk)

Admin

2009-10-25 11:31
EN VÄNLIG PÅMINNELSE

Jag har rensat lite och vill bara säga till er innan diskussionen går överstyr att ni kanske kan ta och låta känslorna svalna lite.

Det kan vara svårt att veta var gränsen går när man är mitt uppe i en diskussion och speciellt som vi har väldigt högt till tak här i Sport-forumet, men jag ber er bara för er egen skull att ta ett steg tillbaka ibland och tänka över vad det är ni skriver. Det finns regler även här och om man bryter mot dem så kommer man att få en varning och kan bli avstängd från sidan och det vill jag verkligen inte.

Jag gör sådana här inlägg ibland när jag märker att diskussionen håller på att gå överstyr just för att ni inte ska behöva bryta mot några regler. Det är inte för att jävlas med er eller för att göra diskussionen tråkigare, det är enbart för att jag vet att det kan vara svårt att hålla sig sansad när man blir provocerad som man oftast blir när man talar Sport. Se detta enbart som en heads-up.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig diskussion!

//Jonas - moderator

2009-11-02 23:28
Nu hoppas vi på att arsenal håller uppe hemmaformen, sen får vi se hur det går mellan pool-lyon! Omg
be the change

2009-11-03 17:57
Arsenal har tidernas sämsta grupp gratis biljett till slutspelet så va glada

Hoppas på Wolfsburg ikväll :)

Hajde Dzeko :P

2009-11-03 19:48
Jag kan fan inte bestämma mig för vilken match jag ska se ikväll...
be the change

2009-11-03 20:17
Dagens tips!
Besiktas-Wolfsburg 1
United-CSKA 1
150 spänn 3,58 ggr pengarna

Milan-Real 1
Bayern-Bordeaux X
100 spänn 9,28 ggr pengarna

http://duckdown82.tumblr.com/

2009-11-03 20:20
Dock tror jag på både Wolfsburg samt Bordeaux i matcherna
be the change
Moderator

2009-11-03 20:39
Mja, tror Bayern tar hem det på hemmaplan faktiskt. Sen luktar det kryss i andra matchen, men det är duckdown som tippar, han vet vad han håller på med !

2009-11-03 20:59
det blir milan-madrid för min del... ska vi se om benzema är så jävla bra som någon sa..
be the change

2009-11-03 22:39
Vad vare jag sa om wolfsburg och bordeux ;)

be the change
Moderator

2009-11-03 22:49
Ahh , du hade rätt ;)

United , vafaen håller dom på med då? Som vanligt reder vi ut allt iallafall, mohahahah :)

2009-11-03 23:08
Nästan allt*

Imorgon gäller det för Barcelona att försöka få poäng hos favorittippade Kazan, för Liverpool att kriga till sig en CL-slutspels plats, ja fifan...
be the change

2009-11-03 23:19
"dagens tips" hade inte många rätt =)

Blir så jävla frustrerad när domartabbar avgör matcher (se Patos bortdömda mål)..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com