Milito har väl alltid varit "bra" , men det man sett denna säsongen är ju topp10 i världen och riktigt på den nivån har han väl aldrig varit, alltid sett honom som en bra anfallare men inte top notch som han verkar vara nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fetlyrik, ja det var väl ungefär så som jag menade..
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Idag är det dags att slakta olympiakos!!!
be the change
det blir de vanliga förberedelserna, 3 öl på bordet, tvljudet avstängt, streamljud på och sen bara rock fucking on! come on gunners
Oj oj oj vilket mål av Rubin Kazan
http://duckdown82.tumblr.com/
men vafan.. arsenal leker med grekerna, har fan inte sett så här mycket propaganda från arsenals sida på länge. typiskt nog blir det säkert poängtapp bara därför... 1000 målchanser men inga mål.. klassiskt arsenal
Haha ellerhur Mike Fan att fabregas inte satte sin volley, hade varit så jävla fint mål isåfall!
be the change
Jovetic hetaste talangen i Europa för tillfället. Någon som inte håller med mig?
your heart pump project kool-aid
Så där ja! Fan va gott! Vi fick ett offsidemål med oss, men det var vi förtjänta! Haha! Han 37åringen var het i målet alltså. Pool åkte på däng oxå va? ;D
be the change
Blev mäkta imponerad av Fiorentina, grymt
utklassade lyon eller? såg ej matchen. nu lovar jag att aldrig blir sur när vi får ett offsidemål emot oss ngn gång. typ.
hade ju fotbollsskola med grekerna idag och vi borde ha avgjort tidigt men men.. arshavins mål va vackert men dock offside.. skönt att de inte va matchavgörande iaf..
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
Det är skillnad på Hull och Viola, Pool... Jovetic var riktigt bra, likaså Zanetti som eliminerade Pools mittfält totalt.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Olympiakos' målvakt (Nikopolidis var det?) var ju riktigt grym! Lite tråkigt dock att grekerna försvarade sig med 9 man. Matcherna blir inte särskilt underhållande om bara ett lag spelar fotboll. Visst försökte Arsenal för det mesta, trots att det började se olustigt trögt ut i mitten av andra, men det var en riktig köttmur. Det som gör mig mest besviken är att Olympiakos ju faktiskt visade att de kan spela fotboll. Efter 75 minuter när det stod 1-0 till Arsenal.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Evolution fan jag undrar fortfarande om de verkligen kan det... kändes som att arsenal lät dem ha bollen lite för att vara trevliga mot slutet. ärligt talat kändes det som att det som spelas av de grekiska mästarna är från ett annat århundrade jämfört med det som pågår i premier league..
mike: Jämfört med hur det såg ut resten av matchen. Jag menar inte att de skulle kunna bjuda upp till riktig kamp (inte menat att låta von oben nu), men att de säkert skulle ha kunnat skapa en del. Nu kändes det som att de inte ens vågade försöka (iofs är det rimligt att gå för en poäng, men det är lite av en konstig inställning att knappt gå framåt, som att de inte trodde på sig själva). Jag tror de tar sig från gruppen - som antagligen är den lättaste i konkurrens med G - men inte mer.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Well.. 1-1 borta mot Rubin Kazan är absolut inget vidare.. Det märks att när motta och Sneijder är skadade samtidigt så dör kreativiteten på mittfältet ut totalt. Dock höjer jag ett varningsfinger för Rubin Kazan som är bättre än jag trodde.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Evolution aight, håller med! gruppen är den lättaste på många år känns det som.
ingen verkar intresserad längre. men men, ikväll blir vi förhoppningsvis klara för åttondel. alcazar ska få stryk ikväll.
jag har nog aldrig skådat ett lag som rullat så mycket boll som Az gjort. :P WooW! barcelona ligger under mot Rubin Kazan, haha!!!
be the change
sämsta fotbollsmatchen jag kikat på på väldigt länge.. och klart az alkmaar ska få ett mål i 92 minuten på deras första? skott på mål.. haha fyfan barca förlorade va?!
be the change
Hahah! Pool förlorade oxå!!
be the change
Kan även bli tight för Liverpool & inter att ta sig till cl-slutspel, woho det hade varit något
be the change
snacka om piss att släppa in ett sånt skitmål i sista minuten.. man undrar om inte halva laget redan satt på flyget hem... jaja ett kryss borta är inte hela världen när vi har 2 hemmamatcher kvar. det hade varit så jävla mycket värre att tappa såna här poäng i ligan. wennström är pinsam som progledare...
Moderator
2009-10-20 23:02
Haha viasat är verkligen jättekassa, kul med lite skrällar överallt i europa dock! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Ser ut att kunna bli en kul avslutning i många grupper. Liverpool måste väl i stort sett åka och vinna nästa match borta mot Lyon om två veckor. (men utan Benitez kanske?) Barca klarar sig trots två ganska sega bortamatcher kvar. Inter kan dock få det lite tufft om dem inte vinner nästa borta mot Kiev vilket jag inte är säker på att dem gör. Dessutom verkar det som att unizechehe har en chans att gå vidare i sin bottengrupp ihop med sevilla. Vore kul.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Mamma mia Cules och Interisti.. vi har hamnat i fucking dödens grupp.. Vad fan i helvete är det för grupp vi har hamnat i måste jag fråga mig..? Vad är detta... Det gör ont att säga det.. Men detta är fotboll. Summerar detta otroligt uppfuckade inlägg med: Suazo kan brinna någonstans i helvetes heta eldar.. Och den engelska domaren Atkinson eller vad fan han hette är den sämsta domaren jag har sätt i hela mitt liv(OBS! JAG HAR KOLLAT PÅ SERIE A I HELA MITT LIV) så ni förstår vad det är för klass på den här sopan.. Milito och Balotelli snälla kom tillbaks...
Kul att se Viasatnissarna skratta ut Rubin och snacka bollinnehav innan matchen för att sedan få sina ansikten bukakemålade av okända ryssar. Och vad sysslar Benitez med när han tar ut Benayoun som är deras ända drivkraft, där anfallen går genom honom? Mannen har verkligen noll koll på läget just nu. :)
Visar bara hur tröga dem här s.k experterna på viasat är.. Barca har rubin borta nästa, jobbigt men dem går nog vidare rätt så enkelt från gruppen.. Liverpool däremot... Det räcker för Lyon att bara kryssa mot liverpool på hemmaplan samtidigt som fiorentina slår debrecen på hemmaplan.. Då har Liverfool 6p upp till Lyon och 5p upp till Fiorentina med 2 matcher kvar att spela...
Xtremesia dödens grupp.. vadå? alla lag är dödsdåliga som inte kan slå ryska och ukrainska lag? pools grupp är minst lika mycket dödens grupp... frost jag tänkte också på det, benayoun var den enda som hade lite extra power, men näe, då tar benitez ut honom. på söndag rinner det över och då slipper vi benitez. undrar vem som tar över istället bara
Jag hävdar att detta var perfekta dagen för Kazan att möta Barca, Zlatan har ont överallt, Henry skadad, Iniesta inte ens nära någon sorts fjolårsform, Messi har det jobbigt efter hans Argentinakval och resor som tagit alla hans krafter, dessutom Marquez i försvaret haha, han är anledningen att Barca släppt in mål öht i år, blev tunnlad mot Racing och sen ifrånsprungen igår, han håller knappt Segundaklass nu, kanske vill Juventus ha honom eller lag från någon annan b-liga. Fick inte EN, inte EN stream att funka, dock någon mediaplayer skit som var så grumlig att det inte gick att se skit. Kollade höjdpunkterna imorse dock, och Barca gör trots allt en okej match och hade ungefär femton bra chanser att göra mål, Zlatans mål var KLASS. Men att möta Rubin , ett organiserat dopat ryssgäng efter landslagsuppehåll och jobbig match i Valencia var inte optimalt, bara varit värre om den varit borta i Ryssland. Sen hade visst Pep skickat in gänget på Hotell och grejer Hemma i Barcelona något som han aldrig gör i vanliga fall, jävligt märkligt, men han var visst rädd för detta resultatet, men märkligt i alla fall.
Men vad är det för trupp ni har i Liverpool? Plockar man bort Torress och Gerrard så är nästa stjärna Benayoun? Och då har ni knappt lag till topp10 i PL, det är bänken som vinner titlar inte startelvan.
fetlyrik P15 Barca har ju inte heller någon bänk..... Om jag nu ska vara sådan.
Don't!
Nej, bänken suger , jag vet, Pep vet, alla vet och jag blir rädd när jag ser Reals bänk men kanske kommer förstärkningar i Januari för denna trupp kommer inte hålla en hel säsong. Men inga fler viktiga landslagsuppehåll nu resten av säsongen, Keita och Toure försvinner till Afrikanska Mästerskapen i Januari och då blir truppen ännu sämre.
Attt Barcelona hade femton bra chanser i matchen är ju långt ifrån sanningen. De enda värda att notera var Zlatans ribbträff och Toures nick i stolpen i slutet. Annars hade man inte särskilt mycket förutom ett segt passningspel som var förutsägbart!! IM LOVIN IT!
milan - madrid idag, vad tror ni gott folk? 3-1 till madrid eller
be the change
I Madrid tror jag inte Milan har mycket att säga till om.. Dock skandal av Viasat att sända Zürich - Marseille före Bourdeaux - Bayern ikväll. Hur får man tillgång till Viasat Xtra-kanalerna om man har sportpaketet? Går det?
Kollade man på highlightsen från matchen så hade Barca nog med chanser för att få in en fyra-fem bollar iaf, några bra långskott, Iniesta var nära någon gång och Messi hotade till och från, såg bara highlightsen som sagt, inte hela matchen.
Zlatan Hade ju oxå en frispark från 25-30m som smet strax utanför o målvakten i rubin hade inte tagit den om den bara gått på mål han va inte me alls. Plus ribbträffen som han borde satt och toures nick i stolpen borde alla vatt mål. Sen hade Rubin jävligt tur 3skott på mål o 2 mål men vilken ryckere de första målet var whoa kallduch för Barca. Men Barca vinner i Ryssland, Rubin kommer bli lite övermodiga men dock gjorde dom jävligt bra match igår ända medicinen mot Barca bra försvarspel o köra på kontringar och utnyttja Barcas enkla misstag. Ända i Barca som var bra va Zlatan
Moderator
2009-10-21 17:23
Nejfaen, jag tror att Milan tar ett kryss mot Real, 1-1. Niang sänker Zurich och Gourcuff fixar hem alla tre poäng åt Bordeaux. Där har ni kvällens matcher!
Men vad är det för trupp ni har i Liverpool? Plockar man bort Torress och Gerrard så är nästa stjärna Benayoun? Och då har ni knappt lag till topp10 i PL, det är bänken som vinner titlar inte startelvan. Jag instämmer. Vad fan är det ni sysslar med, liverpool-fans på whoa? Skärp till er och skaffa en ordentlig trupp för helvete. Ni blir ju utskrattade här, så kan ni inte ha det. Skärpning.
För övrigt så skrattar man alltid lika gott åt folk som håller på bekväma lag utan att ha någon som helst koppling till dessa. HAHA!
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Och där har han talat igen.
be the change
S-oteric Ett stort VA är mitt svar till det där...
Don't!
Moderator
2009-10-21 20:24
Och United trycker in skitmålet i slutet som det ska vara, och det räcker.
Vilken jävla skitmatch det var. Planen var långsam, passningsspelet var långsamt....usch. Skönt att domaren involverade sig minimalt i spelet och bevarade det lilla flytet i spelet som fanns. Nu är vi vidare och skönt som fan är det.
Moderator
2009-10-21 20:40
Exakt, kom in lite sent i matchen men insåg att jag inte missat så överdrivet mycket ändå. Vi leder PL och är vidare i CL också kan man säga, vi har en helt sjuk bredd i truppen måste jag säga. Otrolig konkurrens på speciellt mittfältet, och så Anderson, usch vad jag gillar honom.
Moderator
2009-10-21 22:39
Usch vad skönt att Milan piskade Madrid måste jag säga, annars skulle jag blivit rätt grinig!
Tippade Milan, Bordeaux och Wolfsburg. NÄ JAG ÄR INTE BITTER
Hala madrid! Hala Kaká! Hala pengar!
Haha Kaka..
be the change