O Inter att bestämma om man vill gå till åttondelen iår eller ej... Fan va nervös jag är :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
pato är grym, hans mål borde inte dömts bort.. Men varför blev det straff? Fan missade det kändes inte som en ful tackling
be the change
tyckte mig höra i mellansnacket att det var för hands när nån skulle glidtackla bort bolljääveln
"life's a garden, dig it."
atletico - chelski var en fin match. andra halvlek var grym. två mål vardera av drogba och aguero - och båda kunde gjort hattrick fan. drogba målvakt-stolpe ut och hade aguero varit några cm längre hade han fan nått den där bollen han dök på. fett osis. men en fin match fick vi iaf se! den som inte sett matchen borde se highlightsen iaf. sen vad fan gör deco? bränner världens chans...
Otroligt hur domaren lyckades ge Fletcher gult kort för filmning, haha. Akinfeev var otroligt duktig, sådär FM-duktig!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Hehe dagens tips gick inte så bra :) Några synpunkter från igår. Fletcher gult kort för filmning när han blir nersparkad, Pato avblåst för vad? Härlig domare i Bayern-Bordeaux. SKÄRPNING!!! Just det, Bayern, är de verkligen så dåliga så att de inte ska gå vidare i Champions League? Hade de som topp tre iaf att vinna hela skiten
http://duckdown82.tumblr.com/
Hade du Bayern som top3?!! Ohh herrejävlar. Top 4 är ju chelsea, barca, arsenal & united ;) det lär vi ju se i semin iaf
be the change
Att Arsenal är en av de fyra favoriterna att vinna Champions League är ju ett grovt skämt.
Men varför blev det straff? Fan missade det kändes inte som en ful tackling Det var det inte, det var hands.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Barca är inte topp3, dem kommer inte att ta sig förbi gruppspelet i år, mer energi åt ligan och copa del rey iaf.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
rUBIN KAZAN
be the change
Det känns som ett bra Arsenal-år iår.
be the change
Och Fabregas målar igen! :)
be the change
Fan att Inter vände och Vann. Och YES! Lyon gjorde 1-1! Haha! Och Arsenal lekte hem en 4-1 vinst, 2 mål av fabregas & 3 assist av Arshavin.. uuunderbart..
be the change
Trodde det skulle bli en favorit i repris - 2-1 till Lyon när de gjorde 1-1 målet!
Don't!
Omg... O.M.G..... Glädjetårarna sprutar.. Från att ha varit utslagna ur CL med ungefär 0% chans... Så har vi alltså gått från sist till gruppetta.. Mourinho.. Tack för att du inte bangar på att sätta upp 4-3-3 göra två byten direkt. Mourinho tack för att du kör 3-4-3 när det är 10 minuter kvar och inte sista 2 minuterna... Tack milito för att du är en sådan målskytt. Tack hela INTER FÖR ATT NI ÄR SÅ JÄVLA PAZZA!!!
Are you watching Merseyside? Ni kan vinna UEFA cupen perhaps...
Cris och Toulalan gjorde det bra mot Torres. Lyon försökte inte ens pressa men tar en poäng ändå.
Mamma mia.. När man sedan vaknar ur dvalan märker man att de bara är en poäng ner till barca och rubin och 2 till dynamo.. men va otroligt viktigt.
Joråsåatt, tippade kryss i Barca och Lyon och etta i Standard, joråsåatt
Körde en 500 hundring på kryss i Rangers och Inter, nä jag är inte bitter
Sjukt tät grupp med barca och inter. jävla ryssar.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Är detta på riktigt?? Isåfall vet jag anledning till 100% att jag verkligen ogillar viasat :P ( jag kollade på stream den matchen )
be the change
hahahha, åååååh HEI Nej, men att viasat suger hästballe vet redan alla. Ingenting nytt liksom, men nu tyckte jag inte de som lasse klinch var särskilt farligt, han satt kanske på nån position där det var svårt att se spelarnamnen o så. jag har sett 100 gånger värre misstag från kommentatorer. Dock är den gemensama nämnaren: Viasat.
åhhhh heii!! :D
be the change
Jag har haft det värre med inter när vi har vieira, etoo, muntari, balotelli på plan.. Då har kommentatorerna VÄLDIGT svårt att skilja på vem som är vem.. Men det är mer förståeligt än Lasse o fabregas..
Moderator
2009-11-08 00:21
Klart det är jobbigt för gamla gubbar att hålla koll på ett lag som Arsenal, speciellt med alla positionsbyten och rörlighet dom har :') tihi , Canal+ kanske borde satsa på att få tillbaks all fotboll igen då! Mohaha ,
time isn't wasted when you're getting wasted .
Börjar bli dags att tagga för Barca-Inter.. Round 2 its on.
gott att man sitter hyfsat säker. en pinne räcker för avancemang, kan ju inte misslyckas på hemmaplan mot Liege. kan man hoppas att barca åker ur så de kan hålla truten i sina försök att "motivera" cesc att lämna arsenal. plantor.
word.. så får man se hur det går för poool också! hahAha.. :D
be the change
hoppas barca åker ut.. vore så skönt att tysta alla dessa mediaexperter.. som vanligt fick alla stånd när man prata om barca förra året.. vill minnas att wennman sa att det var "århundradets bästa lag" tillsammans med lag som ajax, real i deras prime m.m.. En annan var 100% på att dem skulle ta trippeln igen.. Tror inte folk fattar hur svårt det är att vinna CL två år i rad, det finns en anledning till att inget lag har klarat av de..
Topdogz Dom har faktiskt Zlatan, dom kommer vinna, utan tvekan! Så Zlatan får sin CL-vinst han drömt om.... ELLLER? .. haha
be the change
Ja, den här jävla Zlatan hypen spyr man jue på. Man märker att ett land som Sverige är uttömd på nationalhjältar när en kanal har mottot "väldigt mycket fotboll, väldigt mycket zlatan"
F.ö håller vi stenhårt på Fiorentina idag! En vinst för dem och Liverpool är ute
Dra mig baklänges.
Don't!
Topdogz och Debrecen såklart :)
Moderator
2009-11-24 15:02
Montolivo hoppas vi på, nätar idag för Fiorentina! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Inter blir ju favoriter ikväll och jag tror på en ganska så klar 3-0 vinst för Eto´o och Milito. Valdez Alves-Puyol-Pique-Maxwell Busquets xavi-keita iniesta-zlatan-henry Finns inget annat att stoppa in i nuläget, när Bojan Krkic och Jeffren sitter på din bänk vet du att kvaliteten är rätt så dålig. Att Barca kommer åka ur har varit klart en tid nu och laget är ganska så dåligt, dagens klass är väl i klass med Getafe tycker jag, inte ens konkurrenskraftigt på denna nivån, klarade alltså bara 1-1 borta mot Bilbao och tappade serieledningen till ett fantastiskt spelande Real Madrid som kommer vinna CL och La Liga i år, något annat vore en stor skräll. Hoppas att Rubin Kazan tar sig vidare med Inter.
Real Madrid ska vinna CL? haha.. Sist jag kolla så var de där öriket som kallades för Storbritannien fortfarande kvar
Att Barca kommer åka ur har varit klart en tid nu och laget är ganska så dåligt, dagens klass är väl i klass med Getafe tycker jag Snälla.
your heart pump project kool-aid
Haha! Denilsons skott, vilken bollbana det såg ut som! 2-0 arsenal, dock har domaren missat 1 solklar kanske 2 tom straffar. Jävlar vilken bula gallas har vid ögat, att han ens ser något från det ögat.. haha..
be the change
Haha har aldrig sett Inter spela såhär dåligt. Va sysslad dom med? Kan inte slå en passning rätt..
CAMPIONI!
Kollar på Viasat on Demand, kan se 5 sek, sedan buffar det i 30 sek. Fler än jag som har det problemet?
PS. Your cunt is in the sink
Uuuuj vad håglösa Inter var idag. Barca lekte ju hela matchen, trodde mer om Inter.
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Nu är det väl kört för liverpool iaf.
be the change
JAAAAAAAAAAAAAA! VI FIXADE AVANCEMANG ÄNDÅ....Spoiler till europa league
Don't!
inter såg ju för fan mutade ut... Allez Marseille imorgon!!
Mabuhay!
Let us all laugh at the pile of shit that is Liverpool!
skönt, färre brittiska lag ökar chansen för arsenal. kan inte säga att arsenal spelade vidare bra idag men trots det var inte liege nära. näe, nu vill jag ha en trevlig lottning i åttondelen och så ska vi skicka juniorerna till grekland sista gruppspelsomgången.... kan bli intressant
Mike Liege hade bara ett stolpskott, ett ribbskott och domarn missade en straff. :) Men utöver det så hade dom inget spel iallafall.
be the change
än en gång vill man bara skratta åt viasat och deras "experter". hur man kan säga att nasri varit bra denna säsongen är sjukt eftersom han varit skadad tills nyligen och även om han har gjort 2 mål så har han inte varit i närheten av bra. tyvärr, än en gång slänger de ur sig något helt taget ur luften.. vet man inte ska man inte gissa, jävla brudjävel. pajas