denna tråd har jue varit rätt så död... 5 raka segrar för united i CL, smaka på den
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja fy fan! jag tror på skräll från Rosenborg idag!
Käft då.
Knappast att Rosenborg slår Chelsea nu... men jag ser gärna att dom går vidare som grupp tvåa.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
det gick ju åt helvete, haha! Besviken över Milan också!
Käft då.
haha fan va milan spela dåligt, men dom var nog nöjda med krysset... vilka har vi som har gått vidare nu? så man kan börja tippa lite slutspelsmatcher
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
snarare skräll för Rosenberg än Rosenborg
shimmy shimmy yo
Ja visst är det? Men kul för han.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
riktigt viktigt att rosenberg fick göra en bra match mot real.
SKU - SKU - SKULASON!
Jävla powerdrive Rosenberg drog på där ju..bara bestämmer sig för att löpa rakt igenom...kändes TV-spelsaktigt.
•pave paradise•
Pinsamt av mitt Lazio igår, var är hjärtat? Fy fan, ge mig Di Canio.
Sicka jävla nollor ni är som håller på Lyon, utan att ens kunna stava ut lagets namn ordentligt. Bara för att en halvtaskig svenne lirar där? Verkar inte gå så bra för dom heller, känns fint att Marseille tar både Liverpool och Lyon på bortaplan. Allez L'OM!
<_Monk_> oh man, you have some rigid, distorted, stubborn and obsolete opinions and attitudes
Samma Olympique de Marseille som säkert kommer hamna sist i gruppen nu? :) Och är väl att ta i lite att kalla Källström för halvkass..
•pave paradise•
Real Madrid kommer att ta det här alltså.. Man har en Robinho i läskig form, en robben som spelade skitbra igår, en Ramos som är världens bästa ytterback. Resten av laget spelar lika gudomligt nu alltså. Matchen igår var en uppvisning
liverpool e ju ruggigt starka 16-1 på de tre senaste matcherna, ojdå... skandal att sexan visar roma matchen ida, vem bryr sig om den
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Tror fan på Liverpool i år. De är läskiga i CL. Imponerande vändning.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Så jävla gött att Lazio är ute.
Tror det är mellan Man u och real madrid titeln kommer kämpas om
Eldon: Nu snackar du BARA med hjärta, eller hur? :D
•pave paradise•
usch vilken seg match..ingen hade nåt o spela för o de gjorde de inte heller, roma-man. unt. dvs...Nån som vet varför publiken bua varje gång speakern snacka?
Jag vill se Sevilla som vinnare. Bara för att.
•pave paradise•
gjutet att arsenal får spela mot ett riktigt bra lag redan i 8delen. real passar arsenal grymt bra och även inter. dags att 6an visar arsenal!
nu är de en lång väntan tills nästa superfredag då hsv och liverpool får se vilka lag som ska slå i vägen mot respektive titel..
Fattar inte varför de skulle visa Roma - United. Visst fan är det United men inget av lagen hade något att spela för. Jag somnade till runt halvlek. Noll spänning.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Nu är det alltså Barcelona, Real Madrid, Milan, Inter eller Porto som väntar för Arsenal i åttondelsfinalen... läskigt! Nån som vet när lottningen för åttondelsfinalen är?
fredag 21e
Tror Arsenal kan ta både milan och porto, kanske madrid men mot Inter får dom däng är jag 101% på
PORTO!!! DRAGAOES GONNA MASH DI PLACE UP!!!
one..!
Åttondelsfinalen kommer bli grymt rolig vilket lag Arsenal än möter. Blir det Real Madrid blir det förmodligen två riktigt roliga matcher, med två offensiva lag. Porto känns lite som raka motsatsen, med tillknäppta portugiser som spelar taktiskt och smart. De två känns hur som helst som favoritlottningar. Svårast blir Inter följt av Barcelona. De senare bäddar dock för en intressant retur av finalen för två år sedan som också blir två höjdarmatcher. Milan ligger mitt emellan. Det är ett lag som dagsformen påverkar starkast. Har de ledningen i andra matchen täpper de dock igen och det är de bäst i världen på. Sen gör Inzaghi mål i 91a minuten. Arsenal kan vänta sig hårt motstånd oavsett vad det blir, men motståndarna lär förmodligen vilja undvika Arsenal.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Tänker som Evolution. Blir väldigt kul oavsett vilka Arsenal får möta, svårt också. Men tror inte att någon alls är så taggad på att möta ett Arsenal på spelhumör för då kan de piska i princip vem som helst i världen.
•pave paradise•
forza inter, men jag slipper helst arsenal tar hellre porto aså.
lhabia X0 Men tror inte att någon alls är så taggad på att möta ett Arsenal på spelhumör för då kan de piska i princip vem som helst i världen. Visst kan Arsenal spela gudalikt till och från, men anser att alla kvarvarande lag på taggat humör kan slå vem som helst
Rastasite det har du rätt i, dagsform och tillfälligheter avgör antagligen.
galet bra matcher i cl på gång. Arsenal - Milan, Lyon - Man U, Inter - Liverpoo, Roma - Real i dessa matcher hoppas jag Arsenal, Lyon, Inter och Real går vidare dock säger hjärnan lite annorlunda men jag har övertygat mig själv om att milan måste skärpa sig rejält i ligan för att få spela cl nästa år
Med tanke på dom lagen som Arsenal hade att välja på så är ändå Milan hyfsad bra lottning. Men nu kommer många av matcherna mer och mer avgöras på indivuell skicklighet och misstag. Det gäller att mitt Arsenal är på topp hela tiden!
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Lyon blir lätta både borta och hemma
rajkeN_ X0 mongo de spelar inte ens champions league.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
härlig supporter, rajken.
we´ll win it six times
arsenal har ingen chans mot milan idag, tror jag iallafall. om milan whoopade united förra året så lär dom göra det med arsenal också, även fast det inte är deras bästa säsong.
Keller Crew
Barca kommer vinna idag
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Självklart kommer barca vinna idag. De kommer ta hela champions league!
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Har funderat lite och tror fan inte Milan tar Arsenal hemma.. Visst så förlorade Arsenal med 4-0 senast, men formen innan dess är riktigt bra. Samt att man har en Adebayor som är ruggigt farlig.. Milan kommer förmodligen använda sin tredjemålvakt, och Arsenal har några spelare skadade.. Det är en svårtippad match men Milan har höga odds! Satsade istället på Man U idag, där blir det vinst!
Käft då.
Ja snart kickar barca igång, synd bara att jag inte har kanalen måste streama, och nej jag har inte råd att dra till olearys
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Matcherna drar igång nu! Heja Gunners, slå ut Rossoneri!!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Skönt drag i Lyon. Rooney borde ha gjort 1-0.
ceeeeeeeeeeeeltic e sköna
ceeeeeeeeeeeltic är skit! Få inga förhoppningar usla celticfans
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
irländare hela bunten
Fan jävla Edu hur kan har göra självmål! Go on Gunners och United!
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
haha wtf? Satt och kollade på reklam på streamkanalen och helt plötsligt byts kanalen ut mot någon jävla p-rulle för fem sekunder. Min flickvän gapade "SER DU PÅ PORR!?!?". Hur är spelet mellan Arsenal - Milan?