tyckte dock chelsea var riktigt grymma det lilla jag såg av de, tycker de borde spela sådär varje match hehe..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
som det ser ut nu så blir det fyra engelska lag i kvartfinalen, ett spansk, ett italenskt, ett tyskt/portugisiskt och ett turkiskt. Kan vi alla vara överens nu om att PL är världens bästa liga? vi hde trots att tre av fyra lag i semifinalerna förra året och nu består hälften av kvartfinalisterna av lag med engelskt nationalitet (även om arsleanal inte har några engelsmän i truppen typ)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det tycker jag vi kan slå fast... ciao ciao italia
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
sevillas tryck och spel betyder att dem inte gjorde en svag insats... lite det jag försöker få fram :) chelsea spelar skit bra nu när truppen är samlad, 4-0 borta mot west ham sist i PL. sen ren utklassning idag. och för första gången på väldigt länge är det inte drogba som avgör. j cole och ballack har klivit fram något enormt och nätar i stort sätt varje match. känner att vi kan knipa ikapp i pl tack vare att vi har en mindre spelad och arsenal börjar kryssa. det ska dock krävas mirakel för att vi ska hinna gå förbi både united och arsenal. kommer inte hända. cl däremot kan vara vårt om vi fortsätter såhär... som sagt, endast två insläppta mål vilket gör oss vassast av alla som är vidare.
denna säsongen så är premier league bättre, kan jag gott erkänna. men snart är italienska bäst igen :)
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
4 lag i kvartarna i år, 3 lag i semifinalerna förra året, och ett lag i final de senaste 3 åren. PL outstanding
om roma vinner nu.. då ere fan orgasm haha:P inte för ja gillar dom.. men ja gillar serie a mer premier league.. o tom la liga får gå före. whaaat if alla engelska lag åker ut mot varandra efter kvarten:D
Ni kan gö snacka om kvarten semifinal o final.Men faktum är att vinna som är bäst. Senaste två åren har Barca o Milan vunnit . Nu är det upp till bevis o vinna denna gång då kan man förklara PL bäst i år
Xtremesia P15 Du håller på Inter och får orgasm om Roma vinner CL, bahh..
Vi är överallt!
R-O-BeatZ P18 nej, det funkar inte så
Xtremesia P15 "whaaat if alla engelska lag åker ut mot varandra "
hur ska alla kunna slå ut varandra..?
Du håller på Inter och får orgasm om Roma vinner CL, bahh.. Yep, om inter åker ut ser jag hellre att roma vinner än någon premier league klubb, faktumet att jag älskar inter kan inte störa faktumet att jag älskar serie A. därför ser ja hellre roma, men skulle önska att vilket annat lag förutom premier league lagen vinner. hur ska alla kunna slå ut varandra..? Det jag menar var att om kvartsfinalerna blir lottade som liverpool-chelsea o arsenal-man u finns det bara 2 engelska kvar i semin, skulle fan sluta kolla om det va 4 engelska i semifinalerna..
isf hade jag hoppats på arsenal då deras fotboll påminner om Romas
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
nu tar vi hem hela skiten. punkt?
what's good for the goose is still good for the gander.
arsenal e fortfarande engelskt-.-
jo men om det blir 4 engelska lag i semi ser jag hellre dem
av nån anledning hoppas jag på chelsea eller fener nu.
Nån som vet om Zuper-Zlatan ska spela på tisdag?
Vi är överallt!
Håller på Manchester United, krossa alla nu
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
jag vill ha barcelona united i final iaf
Nån som vet om Zuper-Zlatan ska spela på tisdag? han är tbx i träning o det verkar vara bra med skadan, tror vi får beskedet i reggina matchen, men tror definitiv han spelar.
Duktigt av Fenerbahce, starkt av Arsenal, svagt av Real Madrid, grattis Roma. Ni blir det ännu mer intressant.
•pave paradise•
Nu, inte ni. Fan.
•pave paradise•
det finns verkligen ingenting som talar för att inter kan slå liverpool på tisdag..ingenting
att materazzi inte kan dra på sig ett till rött kort efter 20 min av matchen^^
Tycker det är kul att det är så pass många lag som spelar "positiv" fotboll kvar i CL. Arsenal, Barcelona, Roma, Fenerbahce, Schalke. Tråkigare lag att titta på än Chelsea får man dock leta efter..
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
Tycker det är kul att det är så pass många lag som spelar "positiv" fotboll kvar i CL. Arsenal, Barcelona, Roma, Fenerbahce, Schalke. Tråkigare lag att titta på än Chelsea får man dock leta efter.. känns som jag har läst det där i en annan tråd?
Aa jag klippte och klistrade lite, bara för att du skulle få läsa det igen.
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
all_ya antingen så har du aldrig sett manchester spela, eller så är du arsenal supporter
eftersom jag har fener o hjärtat o blodet hoppas jag¨på dom men annars om dom åker ut vill jag se arsenal i final mot inter
jag hoppas verkligen att antingen chelsea eller united får arsenal i kvarten. särskilt nu i chelseas formtopp (bortsett från skrällen). känns som om det någon gång det är dags att köra så är det nu. får vi arsenal eller roma så blir jag överlycklig helt enkelt. har längtat så länge efter att mosa båda dem två lagen. härligt nu när arsenal börjar kryssa i ligan också, men det var inte helt oväntat.
Det roligaste i den här tråden måset ju ändå vara det andra inläggetUnited e skit i år. :)
http://duckdown82.tumblr.com/
Ett faktum är att dom var skit just de året då inlägget skrevs!
Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora
Forza inter nu för helvete.. cruz nätar spikat:)
Jo iofs, men ändå, hade bara spelats typ fem matcher då, dumt att räkna ut United :)
http://duckdown82.tumblr.com/
Håller med dig! Ungefär lika dumt som att räkna ut Liverpool ur CL, trots att det går skit för dom i ligan! YNWA!
Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora
england dominerar
lyssna på mig...fenerbahce vinner mot shalke i finalen=)
ge oss s04 eller chelsea, sammaaa jävla skit
Nån som vet var man kan följa lottningen i typ livetext?
De sinnessjukas historier är de enda värda att lyssna till
arsenal - liverpool roma - manchester utd schalke04 - barcelona fenerbahce - chelsea
we ruled the school..
arsenal - liverpool roma - manchester utd schalke04 - barcelona fenerbahce - chelsea
Vilka jävla skitmatcher.
De sinnessjukas historier är de enda värda att lyssna till
i semifinalen möts vinnarna från kvartsfinal 1 och 4, 2 och 3.
we ruled the school..
Blir tung med Man United - Roma igen, hoppas på samma slakt som i fjol.
Vi är överallt!
så jävla tråki lottning...orkar inte med roma IGEN
liverpool-chelsea och barca-manure i semifinalerna, nästa exakt som förra året :P
ååhhh Roma igen................
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Det blir tufft med pool men det är inte omöjligt, båda lagen krossade ju Milanos "stoltheter" :)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Barca - Arsenal i final igen! Och just som förra gången så kommer Barca vinna. Bara så ni vet vart ni ska lägga era pengar.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard