I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Uefa Champions League 07/08

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-02-20 21:46
Tempot är på topp och det blixtrar till lite då och då, men inte direkt några farliga chanser men ett par små chanser. Arsenal har övertaget.
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2008-02-20 21:57
RÖVHÅL!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2008-02-20 21:57
Benzema...............

2008-02-21 07:32
1-1 är ett bra resultat att ta med sig till old trafford...
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"

2008-02-21 13:58
Ja om man kan göra mål på old trafford de vill säga.
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2008-02-21 14:19
FYfan vilken match det var igår på celtic park, Barca var ju bollinnehavarna i 82% av matchen
Men Celtic var ju inget annat än farliga så fort dom hade bollen. Barca bjöd ju på det riktiga klassiska spelet man har saknat, Ronaldinho från start som spelar fantastiskt tyvärr utbytt mot eto'o varpå jag tyckte man skulle ta ut deco istället, dra ner henry på mittfältet, och lira eto'o på striker posten.
Caltic fansen var inget annat än underbara kändes som om dom hejjade på båda lagen ibland, som t.ex. henrys mål då hela celtic park utbröt i HENRY! HENRY! HENRY!

Fenomenalt!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2008-02-21 14:40
då va

liverpool
chelsea
united
sevilla
barcelona
real madrid
milan
shalke

vdare då, dom två sista e lite osäkra..
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-02-21 14:53
Vilken j-a tur att inte bakelse är tränare för barca :)

Ja det var en sinnes match, högt tempo hela tiden, inga fula efterslängar, hårt och tufft men sjysst. Hatten av till båda lagen, det var en härlig kvällsunderhållning.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-04 19:04
Nu jävlar drar vi igång leg 2!

2008-03-04 19:21

t.ex om roma går vidare. vilka möter dem då?

These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line

2008-03-04 20:02
lottning, o nu kan man möta lag från samma länder.. vilket man inte kuna i åttondel.
skulle va fint med milan-inter o barca-real i kvart.. men ser inte ut som inter tar sig vidare.. vem vet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-04 21:10
Röv, rosetti dömer United-lyon..................

2008-03-04 21:32
Haha, milans gubbar blev trötta runt den 30' minuten. Så detta rullar Arsenal hem lätt.

GOGO GUNNNNNNERS
be the change

2008-03-04 21:36

shit. där rök väll lyons chanser

These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line

2008-03-04 21:43
Vilken f*ttdomare!! Hur i hela helvete kunde han ge Hleb gult kort!?!?

Come on you Gunners!!!
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2008-03-04 22:11
Nivån på domaren i Milan-Arsenal är äckligt låg. Det gäller hans assisterande också. Tyvärr.. Annars jävla bra macth.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2008-03-04 22:37
Som jag sa! 2 easy. GO GO FAAAABREGAS!  (och adebayor) ;)

Damn, iår ska vi vinna dubbeln. Iallafall försöka, hehe.
be the change

2008-03-04 22:38
Nej tyvärr Jack.. det blir torsk för Arsenal när de möter Barca.. Hoppas det blir redan i kvarten. Remember last time? ;)
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard

2008-03-04 22:46
ja hade fel om arsenal, o galet fel om milan.. pirlo va KASS, ancelotti va kass som tar ut inzaghi mot gilardino istället för pato.. o btw, vart det någon som sa pato? hörde jag namnet??????

2008-03-04 22:47
Fy satan vad jag hatar italienska fotbollspelare. Stör mig så fruktansvärt mycket på deras  eviga gnäll på domarna.. och så filmningarna förstås. Nu får man bara hoppas att Inter åker ut också.

dom kunde lika bra ha med sig handvänskor ute på planen...

2008-03-04 22:49
Xtremesia P15 Pato glänste ju inte, men han var fan inte dålig. Fick till en del halvfarliga chanser.
Vi är överallt!

2008-03-04 22:50
Jihooooooooo! barcelona simpelt rullar dom förbi bollen och går vidare till nästa omgång, arsenal, haha vilket 1a mål dom sätter, underbart!
Hur gick det i de andra matcherna?

2008-03-04 22:50
men nu är det inte så

2008-03-04 22:52
pato bör lära sig skottstyrka av balotelli;) .. nemen nu ere upp till roma att rädda serie a.. ja hoppas de går till final... nu spelar det mig ingen roll om inter torskar med 5-0 för milan e ute o milanista kan inte snacka något skit om vi vinner ligan.

tycker ancelotti borde ha kvar inzaghi.. gilardino e urkass.

2008-03-04 22:53
Såg alla tre matcherna direkt å fyfan vad nice av Fabregas och Adebayor:D
Barca kontrollerade sin match men mycket,mycket synd om Messi:(
Man utd vann och spelet var härligt att kolla på
Meep meep

2008-03-04 23:01
jävlar, när jag kommit ner från min plats i himmlen ska jag tala om vilka idioter i två trådar jag aldrig mer ska lyssna på. ciao ciao italia!

ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL

2008-03-04 23:16
sjukt spännande sevilla-fenerbache straffar nu..

2008-03-04 23:21
Tror att det var nyttigt för Milan att åka ut även fast jag sörjer det, Milan behöver handla och förnya, kolla bara på lagets forwards; Inzaghi, för gammal dessutom ingen "världsanfallare" utan en kille som enbart avslutar; Gilardino, ständigt kritiserad, gör inte mycket rätt; Pato, 18 år gammal, knappast kapabel att vara ensam anfallare i sin debut även om han gjort det bra; Ronaldo skadad

2008-03-04 23:23
jävla synd om messi... någon som vet hur länge han beräknas vara borta? okej kanske tidigt nu. men aah.. fuuck

2008-03-04 23:30
FENERBACHE VIDARE  PÅ STRAFFAR !!!!!

2008-03-04 23:44
all cred till Lyon..dem bjöd upp till en riktig fight i båda matcherna och alla som trodde att vi skulle köra över dem hade fel... två bra matcher, och det känns skönt att vi är vidare nu !
också skönt att italenska lag tycks åka ut tidigt, jag tål dem inte... inter borta, milan borta..real vinner imon.. jag vill verkligen möta ett spansk lag, BRING ON REAL/BARCA !!

lottningen ar på fredag va? rätta mig om jag har fel

2008-03-04 23:45
Juste, nytt  CL rekord också :D
10 raka vinster hemma på Old trafford i CL !!

2008-03-04 23:53
topdogz, lottningen lär inte va på fredag då inter-liverpool spelas nästa tisdag.

2008-03-05 00:04
Lottningen är nästa fredag.

2008-03-05 00:17
Tid, kanal?

2008-03-05 01:07
14e mars är lottningen..mkt rätt som frost säger, alltså nästa fredag, inte den som kommer. Då lottas även semifinalerna :)

2008-03-05 01:17
"nu spelar det mig ingen roll om inter torskar med 5-0"

Bara för att Milan åkte ut så bryr du dig inte om klubben du håller på går vidare?
Vi är överallt!

2008-03-05 09:28
Jag ser att United möter vilket lag som helst, bara vi slipper turkarna.

2008-03-05 11:24
Fequatiopmelqvaddas
Han beräknas vara borta i ca 1 månad,preliminärt
Meep meep

2008-03-05 14:32
Bara för att Milan åkte ut så bryr du dig inte om klubben du håller på går vidare?
mjo lite så, eller ja vill ju såklart att inter går vidare med efter 2-0 borta så ser det inte allt förljust ut. Nu kan ingen milanista säga något till mig om vi tar ligan, alla år har det vart något i stil med"vi kom längre i CL" .. nu är jag glad.. hoppas bara inte att något engelskt lag vinner.

2008-03-05 18:52
Fint resonemang de där.
Vi är överallt!

2008-03-05 18:57
Jag ser att United möter vilket lag som helst, bara vi slipper turkarna.

Varför?

2008-03-05 20:12
Möjligen eftersom Fenerbahce bröt Manchester Uniteds obesegrade hemmafacit på sisådär fyrtio år?
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2008-03-05 20:17
starkt av turkarna...
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-03-05 21:36
snarare så att det var svagt av sevilla

2008-03-05 21:44
svagt av sevilla? slutade ju 3-2? starkt mentalitet av fenerbahce under straffarna dock, kunde gått hur som helst. så svagt var det ju verkligen inte för något av lagen.

så fint chelsea pressar olympiacos. chelsea har väl fått iväg 10-12 skott varav 6-7 har varit på mål medan olympacos inte fått iväg ett enda, inte ens har varit i straffområdet.
en 100% insats av alla i chelseas elva... alla visar sig och spelar sjukt bra.

får hoppas det fortsätter likadant i andra halvlek

2008-03-05 22:40
olympiacos snyggade till statistiken liiite grann men 3-0 är fortfarande 3-0. och chelsea har endast 2 insläppta mål i cl :)

2008-03-05 22:42
såg du försvarsspelet i sevilla eller? målen var ju inte direkt superspel från fener.

grymt starkt spel av roma.. grattis!

2008-03-05 22:47
målen från sevilla var väl inte heller något speciellt? vart var feners målvakt under första halvlek? 2 av 3 mål var ju tavlor

2008-03-05 22:51
aa men han kompensera med att rädda två straffar, såg du sevillas tryck o spel under större delen av matchen som jag kolla va de sevilla som tryckte på o spela boll.