Shit nån som såg Portos 1-0 mål? Sektioui eller va han heter, helt galet
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
we got theee best midfieeeeld in the wooorld
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Skönt att man satte 50kr på Rosenborg så slapp jag gå back idag pga Chelsea och Real inte kan spela fotboll. Synd att Werder inte kunde kvittera också men men, hoppas på bättre tipparlycka imorgon.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
liverpool vann me 7-0 precis som arsenal förra veckan... dock inte ens i närheten av arsenals skrytande fans, måste ge det till er pool fans, ni e visserligen lite dumma i huvet, men ödmjuka e ni fan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
8-0 blev det.
don't watch me, watch yourself
Besiktas är fortfarande besvikna efter den kontroversiella Fenerbahce-förlusten i helgen. Var ju tydligt att de fullständigt sket i hur mycket de förlorade med idag: inget tjafs inom laget, ingen som skäller på någon annan, inga som hänger med huvudet, massa leenden vid tröjbytena efter matchen. Liverpool var förödande effektiva och gjorde riktiga klassmål, men Besiktas var inte på Anfield för att spela fotboll.
•pave paradise•
Och här kommer alla äckliga Arsenalfans som inte kan ta att Liverpool slår Besiktas med mer mål än vad Arsenal lyckades slå Slavia Prag med. Vad som bör tillägas är också att Besiktas är ett bättre lag än Prag. Så svälj er stolthet! Nuff said!
Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora
Det här har absolut ingenting med Arsenal att göra. Jag vet något om Turkisk fotboll, och om jag inte har blivit helt blind så sitter en fet turkisk flagg MITT i Besiktas logga. Så, hush!
•pave paradise•
Och nu när du ändå tog upp Arsenal: vem FAN bryr sig om med hur många mål man vinner, så länge man vinner? Vad är det för äcklig syn på fotboll? Usch..målkåta äckelfans.
•pave paradise•
Så du baserade inte ditt inlägg på att liverpool vann med just 8-0? Vad jag minns så skrev du i ett forum när Arsenal slog Prag med 7-0 att det var utklassning hit coh dit och grovt spelövertag osv osv. Är inte det samma sak tycker du? Asssh, skit samma nu. Liverpool sitter på det rekordet med största vinsten i Champions. Du hade säkerligen skrivit likadant ifall det var Arsenal som hade rekordet. Fridens!
Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora
Arsenal spelade utomjordisk fotboll vid sin 7-0-seger och den matchen skall inte ens nämnas i samma andetag som dagens pajasmatch. Anledningen till att Poolfansen är "ödmjuka" beror på att dom vet att deras lag fortfarande är ett skämt. Liksom... Liverpools målskyttar och segerorganisatörer heter Crouch, Benayoun och Voronin. Behöver man säga mer? Det blir en 5:e plats i ligan och inget slutspel i CL för den föreningen. Besiktas har skämt ut sig för all framtid.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Occupied: Ja, Arsenal utklassade Slavia Prag på varenda situation och vid varenda mål. Liverpool gjorde 4 mål på målvaktsreturer och 1 styrdes in av en back. Ser du skillnaden?
•pave paradise•
Asså, Rosenborg... riktigt imponerad
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Så jävla kul att Rosenborg sätter käppar i hjulen på Valencia.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Riktigt imponerad av Rosenborg!! Hur ska det ens vara möjligt?
Till den som skrev att det är mer imponerande av Liverpool att vinna med 8-0 än Arsenals 7-0 kan bara direkt lägga ner. Vem fan bryr sig? Och håller med både
lhabia X0 och
S-oteric P21, Arsenal spelade gudomligt den matchen och Liverpool kanske inte lika vackert :)
Javisst är det stora siffror fast bevisar det något egentligen när det är nått jävla blåbärslag på andra sidan planen? Det är ju skillnad om det är något storlag på andra sidan som Man Utd - Roma. Det tyckte iallafall jag var imponerande...
Men det viktigaste idag är att Arsenal vinner så vi kan lufta "B-laget" :)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Rosenborg!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bull att de slog Juventus rekord :( Fan ta Liverfool!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
det är fan inte roligt på något sätt överhuvudtaget att rosenborg sätter käppar i hjulen för valencia. ska inte ens vara möjligt.
don't watch me, watch yourself
Blåvitt blir som Rosenborg om två-tre år.
antonasp du är löjlig.. LAZIO!
IFK Skattefiffel kanske borde hitta någon annan än Gammelalexanderson att bygga laget runt först.. Varför ska det inte ens vara möjligt att Rosenborg, ett lag som spelat i CL i närmare ett decennium utan avbrott, ska kunna slå Valencia, ett lag vars formkurvor är lika kurivga som Michael Moores bilringar?
•pave paradise•
Ihabia: I närmare ett decennium? De var inte med förra året. Det är inte ett decennium. De va heller inte med 03/04. Dock har de varit ganska frekventa deltagare i CL-gruppspelet de senaste 10 åren, det kanske var de du menade.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Nej, det var DET jag menade, inte de. Och onödigt att diskutera Rosenborgs CL-vara eller inte vara då påståendet om IFK bara är skrattretande.
•pave paradise•
Ja, det är onödigt att diskutera, håller med fullständigt om både det och att påståendet om IFK är skrattretande.
Bra. :) Skönt att vissa inte försvunnit in i fantasivärldar iaf..
•pave paradise•
Låt oss se framemot dagens matcher, idag spelar b.la Barcelona och United United och nåt annat lag kan bli dem första som kvalificerar sig till åttondel idag, om jag inte mistar mig :)
United, Arsenal, Barcelona, Rangers, Sevilla kan i princip bli klara ikväll. United och Arsenal helt klara, de andra tre nästan helt klara.
•pave paradise•
Tippade på betsson idag.. detta bland annat:Barcelona - Rangers Halvtid/fulltid : 2/1Yaya Toure gör fler än 0.5 mål Messi gör fler än 0.5 mål Henry gör under 0.5 mål Ronaldinho gör under 0.5 mål Resultat : 2-1 Kalla mig gud om den sitter.
Jag betade på bukarest faktiskt, idag mot sevilla.. Det är inte roligt att åka till öst och spela fotboll.. Sen har dom flera skador också.. Är Inter ett säkert kort idag eller?
Käft då.
Ryska lag är tuffa att spela mot..ingenting i just den gruppen är säkert än kan ju säkert sluta med att båda Fenerbahce OCH Inter åker ur, tror jag.
•pave paradise•
True.. Men sen borde väl både Arsenal och Man Utd vinna idag.. något annat vore orimligt!
Käft då.
Två engelska lag blir klara för åttondelsfinalen. Allt annat är inte ok.
•pave paradise•
zlatan offside på sitt mål? tyckte i varje fall jag, men men 2-2 nu
Ja, det såg ut som att näsan låg i offsideläge. Nej men ärligt så var han offside med ett ben. Näsbenet.
arsenal är vidare i CL efter en förbannat tråkig match som dom knappt förtjänade en poäng i. jaja fuck it.
bara hålla me strömblad o hysén, den bästa matchen på mycket länge! o Zlatans andra mål va ju..ja va säger man? :D
Zlatans andra mål var bara läskigt..varje gång jag vill hävda att han inte alls är bland världens bästa går han och gör något sånt..tönt..haha.
•pave paradise•
Kudos till Fenerbahce också!
•pave paradise•
Då var United klara och Zlatan fick göra två viktiga mål varav ett var...ja...mäktigt. Kuk i röven på viasat som inte visar CL höjdpunkter på 6:an.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Tyckte Moskvas två mål var världsklass. Måste Flatan alltid få så mycket hype?
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Yamo: Det kanske snarare är så att dina analyser är allt annat än världsklass om man ser till att är den enda som vidhåller denna åsikt.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Yamo_RGRA P14 Kan ju bero på att han är från Sverige, men vad vet jag.
Yamo_RGRA P14 precis som att inte zlatan förtjänar den hypen han får ?
SKU - SKU - SKULASON!
arsenalfans borde rannsaka sig själva
Åkersberga det var den tråkigaste match jag sett med arsenal på hur länge som helst, är det rannsakning nog? frågan är varför jag bör rannsaka mig själv? har inte sett en enda gooner som sagt "fan vilken match, vi skulle vunnit". så rannsaka du dig så tror jag nog arsenalfansen sköter sig själva. zlatans mål var fruktansvärt snyggt, precis som cskas mål, känns inte vidare konstigt att en svensk världsspelare i ett av världens största och kanske bästa lag får blir hypade när man gör ett sånt mål. men pallar man itne unna någon cred kan man hålla käft.
mike syftade jag på diskussionerna efter eran senaste match?? nej...
Åkersberga X0 Nehe, vad menade du då? När du skriver så där så är det klart man tror det som
mike_ P22 hävdade.
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Åkersberga då menade du alltså??? eftersom denna tråden behandlar CL och arsenal har spelat 3 tokbra matcher och en apdålig så känns din kommentar jävligt konstig om du inte menade den senaste matchen. var lite konstruktiv och starta en tråd om liverpools målrekord eller nått, känns lite vettigare än att slänga ur sig poänglös obefogad kritik.