Ska bli ruskigt intressant och roligt att se Man United - Roma ikväll. Hoppas Man United bjuder på samma sak som förra året... Vilket jag inte tror dock. 3-1 till United tror jag iallafall.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
vafan har hänt med lyon? 0-3 hemma mot rangers bådar inte gott
don't watch me, watch yourself
hahaha.. Denna gången vann Man Utd inte med 7-1 iallafall..
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Hur kan man skratta åt att Man Utd INTE vann med 7-1? De vann, eller hur? Det räcker väl?
•pave paradise•
Riktigt rolig match mellan Lazio-Real idag hoppas Lazio vaknar till och kör över svinen
Roma framför mål = bif fat LOL
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
big*
Ett United fan som skrattar åt Romas oförmåga att sätta klara chanser som till och med hade tagits tillvara av Rade Prica.
tror faktiskt vi kan skrälla och klara kryss idag. DAJE LAZIO MIA
Heja Valencia?
•pave paradise•
hahah.. romanista pezzo di merda
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
tror att både lazio och valencia vinner ikväll, sen kommer nog milan också få det ganska svårt mot celtic x eller vinst för celtic
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
arsenal tar hem CL :D
be the change
2-0, 2-1 till mitt älskade valencia ikväll
Fyyyyyyyyyyyfan säger jag för DIDA horunge e vad han är, fyyyyfan värre än rivaldo ju!
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
nu hatar jag nog chelsea mer än vad jag har gjort någonsin
Hahahaha... Dida-grejen blev bara roligare och roligare för varje gång jag fick se det..haha..helt jävla vrickat.. Jag stödjer inte på något sätt idioten som sprang in, han borde skjutas eller något liknande.. Men shit vilken jävla filmning..kommer säkert stå att han avlidit i tidningarna imorgon..
•pave paradise•
Kan ni länka youtube eller något?:D
be the change
helt jävla rätt av Dida! ut med packet från stadion!!!
Jag är tydligen en våldtäktsman?
Drogba är kung, Avram kan fortfarande suga älgballe.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Dida är en fåne. Han borde skämas lika mycket som idioten som springer in på plan. Men vem är förvånad? Han spelar ju i italienska kärringa-ligan, där är filmningar av den kalibern vardagsmat.
Alltså det märktes hur mycket Chelsea var beroende av Drogba och hur mycket han betyder för laget. Riktigt starkt att vinna i det utsatta läget. Dock så var Valencia bara bra i 35-40minuter.
LAZIO GRANDE LAZIO... DAJE!!!!!! Vi skall vidare!
HATA ENGLAND
onska vidare
alla vet ju att dida inte fick ont, men det var ändån en markering, killen som sprang in hade kunnat vara helt mental så helt rätt av dida
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
... for den som inte kan tanka langre an vad han ser.
skojten: Varför det? Visst, otroligt jävla dåligt att nån lyckades springa in men Dida ska skämmas. Filmningar hör inte hemma i fotboll.
•pave paradise•
sager som de vettiga att det e fan inte ens vart att diskutera. du ar en idiot
Hade inte sett den förrens nu... HAHAHAHAHA!! Så JÄVLA pinsamt! Både för Celtics supportrar (och vakterna som ska hålla ordning på publiken) och för Dida.
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Undrar om Dida är nöjd med sitt uppträdande i dag när den kablas ut över hela världen. Han känner sig nog rätt manlig. Hans lagkamrater får passa sig så de inte tacklar honom på träning, för då dör han antagligen.
skojten: Ska vi gråta lite också? Du låter som ett Milan-fan och ja, då har du rätt: det är inte värt att diskutera eftersom ni förmodligen tycker att Dida gjorde helt rätt.
•pave paradise•
haha dida milanista bastardo. LA MIA LAZIO!
Didas filmning slår fortfarande inte Gilardinos filmning mot just celtic förra säsongen. Finns nog ingen filmning som gör det.
elikz: Fortfarande helt obegripligt för mig hur linjedomaren lyckades att INTE se filmningen..
•pave paradise•
håller me frost, gilardinhos e jue en stark kandidat !
lhabia X0 hahaha hade du inget annat att ga pa :D
nej det ar jag inte. I rest my case.
skojten: Vad finns det att annars gå på? Du förklarar dig inte, alltså förlorar du, alltså är du pinsam som kallar mig idiot. :)
•pave paradise•
zzzZZZZzzzzZZZ
När vi ändå är inne på filmningar
Det
HÄR är en goding.
Digg it...
Det är sällan man ser en Tysk, Engelsman, Skotte, Svensk eller annan nordeurope hålla på med sånt trams. Krävs tydligen lite sydländskt blod för att vara en fuskare i fotboll.
Viruz_: Bara för att du sa så ska jag hitta någon sån som filmat!
•pave paradise•
Läste t.o.m en artikel nyligen om att Gronkjaer (från Danmark ni som inte vet) erkände att han filmade en del under matchen mot Sverige på råsunda. "Alla andra gjorde det och det är en del av det hela" nåt sånt sa han
Vänta Usch, man blir fan förbannad...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Phsycholess länken funkar inte