I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Uefa Champions League 07/08

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-03-14 17:47
barca har ju fått den skönaste lottningen i slutspelet iaf..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-14 17:55
Gött med Roma igen!!!
http://duckdown82.tumblr.com/

2008-03-14 18:29
Rapsodisk P19 Arsenal åker ut mot Liverpool.
Vi är överallt!

2008-03-14 18:39
Chelsea fick ju bästa tänkbara.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-03-14 18:47
hellre schalke än fener. palla man u. 6 ggr på 11 månader, vi har mött inter lika många gånger ju
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line

2008-03-14 18:50
sen liverpool i semin igen. spännande spännande

2008-03-14 19:28
kan bli jävligt kul om det blir en cupfinal också mellan inter-roma..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-14 19:37
blir det förmodligen då roma sveper förbi catania men lazio kanske kan skrälla mot inter
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line

2008-03-14 21:00
balotelli sänker lazio:)

2008-03-14 21:10
skönt att bli av med liverpool eller Arse nal, hoppas Pool tar det där, lite skraj för gunners faktiskt, imponerande att slå Milan. Vi nollar Roma iår, kanske inte 7 mål denna gången men så det räcker. Sen är det sjukt öppet, fast jag tror inte ett skit på Chelsea...
New Zealand Why not?

2008-03-14 22:32
2/4 Arsenal-Liverpool (CL)
5/4 Arsenal-Liverpool (Premier League)
8/4 Liverpool-Arsenal (CL)

haha...

Till råga på allt så ska Arsenal åka till Old Trafford och möta United 13/4.

2008-03-14 23:07
Xtremesia
Alltså sluta underskatta alla, du får allt att se ut som om Inter är oslagbara, vilket de inte är (läs: Napoli). Det komiska är att du hävdar att Balotelli, en ung liten vilsen spelare som haft tur i sin debut, ska sänka ett lag som Lazio.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2008-03-14 23:18
Har inte underskattat någon, utan skrev ett inlägg som några kanske tar som skämt, o andra tar väldigt seriöst. Jag vet ganska klart att inter inte är oslagbara, då jag oroar mig för att torska scudetton till roma som är formstarka o i nuläget bättre än inter. Jag tror inte du har smält att balotelli näta mot er o slog ut er. Du kan fan inte kalla det för tur, kalla det hellre oskicklighet från juves backlinje än balotellis skicklighet. Ha i baktanke att denna "unga lilla vilsna" spelaren är 189 cm lång och väger 88 pannor

Lazio är ett bra lag som jag inte har underskattat någonstans, jag diggar deras anfallspar pandev o rocchi, de är ett bra exemplar på hur ett anfallspar skall fungera, hittar varandra hur bra som helst o har ett grym samspel.

skrev det mer för att poängtera att balotelli kommer nog spela i matchen. O om ja inte har fel näta han mot juve och mot reggina i cupen så de ett helt okej facit för en 17 åring som gör sina första matcher i inter tröjan.

2008-03-15 02:07
Om Arsenals schema verkligen ser ut så som det står ovan är jag fan lite rädd, haha...

Arsenal, Manchester United, Barcelona och Fenerbahçe är de jag vill se i semifinal. Jag hatar Chelsea men vet att de är bättre än Fenerbahçe men deras spel passar turkarna väldigt bra, och Fener förlorar inte hemma. Sen så är det ju rätt mycket hjärta som tippar Arsenal, men jag tror att de faktiskt är bättre i dagsläget. De andra två matcherna är det inte mycket att snacka om tycker jag.
•pave paradise•

2008-03-15 08:04
då kan man boka hotell i moskva då, fan va nice

moscow moscow russia ist der schönes land...
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-03-15 08:04
oj va felstavat

2008-03-15 10:57
säkert sagts tidigare men YESSSSSSSSSSS!" vi fick shalke 04! så jävla passande för oss cules!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2008-03-15 13:28
Vad säger ni om det här snacket om att lottningen kan ha varit förbestämd?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2008-03-15 14:15
hoppas bara messi är klar till semin

2008-03-15 17:01
dem kanske använde bollar som vägde olika eller så hade dem kallare/varmare bollar

2008-03-15 20:07
Det var Legrottaglie som tabbade sig i markeringsspelet som ledde till att Balotelli kunde sätta den. Och glöm inte att det var BELARDI som stod mellan stolparna. Oavsett vad så tycker jag bara du borde sakta ner med all "balotelli sänker lazio"-snack..
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2008-03-16 10:17
någon som kan ta initiativet att göra en ny tråd? denna börjar bara bli seg och jobbig att öppna med alla dessa inlägg. lär bara bli värre när semiminglet drar igång.....

2008-03-16 21:47
frankie

ni kommer ju inte ens vara i semi så varför bryr du dig..

nä förlåt..

2008-03-16 22:31
Tabba sig gjorde han fan inte.. han va i rygg balotelli gjorde som en bra anfallare ska söka upp backen så du vet vart du har han trycka ifrån när bollen slås ta emot o skott.. skottet var otagbart yamo de e bara inse att han har klass.

2008-03-16 22:32
åkersberga

hade man bara brytt sig om sitt eget lag så hade du ju inte haft något att göra i någon slutspelsdiskussion överhuvudtaget :)

vi har dessutom större chans än er

2008-03-16 23:12
  frankieLamps
Det är bara att klicka på bokmärk så slipper du alla gamla inlägg
hejhej

2008-03-17 09:38
pffffff. alla vet att vi går till final i år igen. jag skulle till och med kunna sätta min whoa existens på det.......

vi är hetast när det gäller

2008-03-17 16:06
hyvni

hur gör man det?

åkersberga

mm, betta ditt medlemskap på det :) tänker inte betta emot eftersom allting är så öppet som det kan vara

2008-03-17 17:44
Åkersberga

Överdriv inte.. ni har haft två bra CL säsonger dem senaste tre åren men det betyder inte att ni går till final hursomhelst...

2008-03-17 23:35
frankieLamps
kom på att du inte ens behöver bokmärka, men klicka på pilen bredvid trådnamnet när du går in så ser du bara de inlägg som skrivits sen ditt senaste inlägg
hejhej

2008-03-18 00:37
ohh nice!

2008-03-18 09:00
frankie

du får ju sätta dig konto oxå fattar du la...btw haha, sikken whoa n00b du e, som inte visste den funktionen..

topdogz

jag är galet säker, se på gerrard, hur snygg han är, hur bra han är, vem kan stoppa honom?

2008-03-18 10:04
åkersberga

varför ska jag göra det? du är ju så säker att ni vinner, lägg ditt medlemskap på det då.
jag ser mitt okunnade till whoa som en fördel faktiskt, fast nu vet jag inte vad du tycker är tufft...

för att svara åt topdogz - terry, gallas, cech, toure, puyol, van der sar, neville, ferdinand för att bara nämna några...

2008-03-18 11:41

näe, det inger ju ingen whoarespekt direkt, men å andra sidan är det ingen här som kommer upp i den respekt som "krakow" hade här på sin tid..så vi behöver inte ens försöka..

neville, gallas, toure? herregud...

2008-03-18 12:22
vad menar du? att gerrard kommer dribbla förbi gallas hur som helst? jag förstår att du idoliserar gerrard men komann.... en gnutta realism?

2008-03-19 16:08
jag håller på öis o tycker dom är bäst i världen, ser jag ut som en realist?

2008-03-19 16:45
nej, däremot lite av en drömmare :)

2008-03-20 15:41
Åkersberga 

Vi får se hur långt Gerrard kommer mot Hargreaves på söndag :) Och hur Fernando"röda kinder" Torres ska ta sig förbi Vidic och Ferdinand