Sånt som Dida och Gilardino höll på med är verkligen under all kritik. Finns absolut inget som kan försvara dem. Visst förekommer det filmningar överallt fast när det blir så HÄR.. ja då är man ordlös. Mycket hårdare tag mot filmningar! Vad fan väntar Platini och de andra på? De har ju en av de bästa uppfiningarna som skapats, kameran, att ta hjälp av... Detta har verkligen inget med saken att göra fast visst är den rolig? :Dhttp://http://www.youtube.com/watch?v=AdYPP-2CvzU&mode=related&search= =
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
TopDogz147 Kuszczak har gjort mkt bra ifrån sig i dem A-lags matcher som han spelat, hur kmr d sig att dutycker han e dålig? :S Enda han saknar är väl rutin men han har gjort d bra varenda gång som han spelat me A-laget. När sa jag att han var dålig? Jag sa att han inte var någon höjdare och ganska osäker i mål i vissa situationer. I Man U - Reading matchen i FA-Cupen förra säsongen när Man U gjorde 3 tidiga mål så släppte Kuszcak in 2 väldigt enkla skott. Nu höll han nollan mot Roma tack vare en hel del TUR men visst, han gjorde några fina räddningar också.
Digg it...
fenerbahce vinner...haha=)
Du svarar väl på din egen fråga tycker jag... Att du tycker han inte är någon höjdare och ganska osäker i mål tyder väl på att du tyckerhan e dålig? jahapp, reading matchen såg ja inte men glöm inte hans fin fina insatser mot tex Arsenal förra året då han kom in direkt och rädda en straff...dem senaste matcherna har han varit väldigt bra, speciellt mot bimingham senast där han gjorde flera fantom räddningar...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jävla Viasat som inte direktsänder Kiev-United, skandal
http://duckdown82.tumblr.com/
Skandal är att sända två Chelseamatcher på raken.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Mailade de och frågade varför de inte visar den live, väntar fortfarande på svar, så jävla kasst tycker jag
Tror Rangers kommer överraska mot Barca ikväll. Barca har många skadade och dessutom dålig statistik mot skotska lag.
jag tippade på rangers ikväll hoppas man får utdelning =)
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Om United får vara skadefritt tar dom hem det säger jag
duckdown Ring istället...jag ringde o snacka me dem i sju-åtta minuter, hon ja prata me verkade helt hjärndöd När jag fråga om hon insåg att Sporting och Roma fans tillsammans inte ens är en femtedel av manchester united fansen i Sverige sa honKärring: Jadu vi går inte efter fansenJag: Vad går ni efter då?Kärring: Vi måste alltid utesluta en match i direktsänding o nu blev d såJag: Men hur resonerar ni när ni gör era val? Jag menar, om ni inte tänker på vilka era kunder helst vill se, vad är det då ni går efter?Kärring: Vi kan inte göra alla nöjda, vi väljer en match baraJag: Hur kommer det sig att det blev United matchen?Kärring: Det blev bara så, vi väljer en match baraJag: ni "väljer" bara...d låter helt idiotiskt, står ni och kastar tärningar i kontoret eller?Kärring: Det vet jag inteJag: Eller ni kanske har ett lotteri?Kärring: Du vi kan inte alltid gå efter antalet fansJag: okej då vet jag de...kanske därför canal+ har mer kunder än er...dem visar alltid topplagen först...tack för hjälpen klick ring ni oxå o klaga 08-522 000 00
Underbart Rangers-tifo! Kom igen Barca! Skottekross!
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
topdogz vad får du ut av att posta ditt pinsamma samtal med en tant på viasat här?
han vill visa hur tuff han va bakom linan - - roligt o kolla på rangers idag med 10 spelare försvarande i en mur . dom blir överkörda på camp nou när inte dom har fansen där
ROB
Ja, mot Bratislava BK.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Fan vad jag ångrar att jag parkerade mig framför Rangers-Barca istället för Arsenal-Slavia Prag..jävla eyegasm det hade varit i jämförelse med skiten man fick istället..
•pave paradise•
Ärligt talat Alexander Hleb är fan världens mest underskattade spelare. Varför snackas det så sällan om denne vitryske magiker?
Han är så extremt jävla bra. Han gör två mål (ett räknades visst som självmål) och två ass idag och styr samtidigt ALLT. Leker, dribblar, slår geniala passningar, hittar luckor där det inte finns med en vändning eller en skottfint.
Här är 4, 5, 6 och 7-0, får återkomma med övriga mål.
LÄNK
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
S-oteric: Nyckelord: vitrysk. Tyvärr... Håller såklart med, helt sjukt duktig grabb.
•pave paradise•
Herregud, 7-0målet är ju bara fotbollskonst i allra högsta världsklass..
•pave paradise•
Tycker att 4,5,6,7-0 alla är mål i yppersta världsklass. Sånt underbart jävla kombinationsspel. Man får inte se hela buildupen till alla mål där men ser man det så... ja det är helt sjukt. lhabia Helt rätt. Italienare, argentinare och framförallt brassar och fransmän behöver ofta inte göra mer än att knyta skorna innan dom förklaras som Guds gåva till fotbollen, medans folk från mindre bevandrade fotbollsländer får kämpa på utav bara helvete för att nå the fame. Förjävligt egentligen.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
s-oteric: Jag älskar Arsenal, har gjort sen barnsben. Men man känner ju sig så jävla stolt nu när de verkligen spelar i princip världens bästa jävla fotboll, och man inte kan hjälpa att man sitter och hånflinar över hur fantastiskt spelet är. Värt varenda slant att sätta sig där på Emirates och andas fotbollskonst i 90 minuter. Hleb har väl "otur" att ha alltid kommer att spela i ett svagt landslag, det blir ju automatiskt svårare för honom att slå stort om man säger så, speciellt om man kollar på vilken roll han har i laget, vilket position han spelar på. Tagit Ryan Giggs närmare 20 år att bli så hyllad han är idag: hade han spelat i Engelska landslaget skulle han säkert vara Gud för 10-15 år sen (give or take, du fattar poängen). Man måste ju vara exceptionell om man kommer från ett mindre fotbollsland och ska slå stort. Som Shevchenko, Giggs, Drogba etc.
•pave paradise•
Första stycket: Ja, Arsenal spelar absolut den bästa fotbollen. Den som säger emot har syskon till föräldrar. Jag brukar säga: att se Arsenal på Emirates (eller Highbury) är som att sitta och spela FIFA på playstation. Det ser så lätt ut. Andra stycket: håller med dig. Dock har väl Giggsy haft en del recognition enda sedan tidigt 90-tal då han var en av landets största stjärnor och tro det eller ej: den absolut största flickidolen (detta läste jag häromdan i en GOAL från 94) ;) Men visst, håller med. Han hade vart större om han spelat för England och det du säger stämmer.
Varför i helvete kallade jag just Ryan Giggs för Giggsy? Nu lät jag som en jävla Man U-gloryhunter och bör således skämmas.
Ojojoj, jävla Arsenal :D:D:D:D
be the change
HÄÄÄR har ni alla 7 målen. Det är inga friska mål alltså...
Hahahaha...fyfan vad läskigt bra de spelar..hahaha..sitter bara och skrattar..
•pave paradise•
man får faktiskt lyfta på hatten för arsenal
SKU - SKU - SKULASON!
fyfan har gåshud över hela kroppen trots att jag sett målen 6-7 ggr nu. kommer leva länge på det här. sättet att pissa ner en motståndare är helt sjukt. vilket jävla spel. theos andra mål är helt sjukt, från början till start.
lhabia X0 "Man måste ju vara exceptionell om man kommer från ett mindre fotbollsland och ska slå stort. Som Shevchenko, Giggs, Drogba etc." Men Drogba spelar ju ändå i ett hyfsat lag. Elfenbenskusten har ju ändå hyfsat bra lirare ;)
Hoffa1991: Om man tänker så, så har ju inte Wales ett dåligt lag heller på pappret såvitt jag vet. Men du fattade poängen, det är det viktigaste :)
•pave paradise•
Shakhtar vinner idag! Fuck milan
Duktigt av Besiktas. Klantigt av Olympiakos. GRYMT av Rosenborg.
•pave paradise•
all respekt till rosenborg men det här ska fan ta mig valencia vinna. jääävla skit
don't watch me, watch yourself
Vilka visas på 6an?
De sinnessjukas historier är de enda värda att lyssna till
UNDICI, UNDICI, UNDICI LEONI! Daje Lazio!
Hahaha shit liverpool e helt galna.
hahahaha, vilka pajaser Besiktas var. Schabbla boll hela tiden!
dem kunde ju inte spela fotboll. jag skämdes och kvällskrällen är inget att skoja om heller. rosenborg är fan heta
Roligt att Benouyas fick till en hatrick. Stört bra insats av denne, skapade otroligt mycket!
jo liverpool spelade bra men dock kändes ju besiktas som ett lag hämtat ur korpen idag
ja, det är ju klart. Nicken från turkarna där i slutet var väl praktiskt taget det enda de skapade
Liverpool flippa ut, Rafa tysta kritikerna, och Crouch visade rafa vad han går för. Tack å hej
Shuu