I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Premier League 07/08

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-02-05 06:56
Ramos blir mer och mer varm i kläderna samt de nya ("Woody" och Hutton) ser jävligt bra ut, kan bli en trevlig vår trots allt.

Tri~ Fixion, Tri~ Fixion

2008-02-05 15:19
mike_

trodde att du om någon vore lite mer insatt i PL...  spurs kommer faktiskt bli ett lag att börja räkna med, dem har radat upp ett par vinster och klättrar upp i tabellen. Dem gav oss en jävla match dem två tidigare matcherna i PL och FA cupen och dem krossa även er trots att ni hade en lagom bra startelva. Sen var dem nära på att ta poäng på Emirates också innan bentner kom in och avgjorde. Att tappa poäng mot tottenham är inget skamligt, och det säger absolut inget om hur PL kommer sluta.

Samma dag förlora real med 2-0 mot ett bottenlag och dagen efter åkte barca på stryk. Alla storlag har en dålig dag, men united reser sig alltid!!

12e avgörs ligan, och då är jag på plats i old trafford och firar med alla devils :D:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-05 16:12
en asiat bland asiater då kanske
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-02-05 21:43
TopDogz147 P18

"Samma dag förlora real med 2-0 mot ett bottenlag och dagen efter åkte barca på stryk. Alla storlag har en dålig dag, men united reser sig alltid!!"

Vill inte vara mr besserwisser men Barca vann faktiskt i söndags :P med 1-0, mål av Xavi

Men åter till PL. Vi får allt se vad som händer. Ännu är det sjukt öppet och 3 lag har chansen till guldet (jag räknar verkligen Chelsea, även om jag inte alls tycker om det...).

Den som lever får se som den gamla sa
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2008-02-05 23:54
topdogz
jag vet att sp*rs är på väg upp och att ni har problem mot dom borta är inget konstigt. det är dock sättet ni spelade på som oroade eller gladde mig. det var itne mycket som hände och målet på slutet visar varför sp*rs ligger där dom ligger. helgen var helt enkelt en blandning av att united var dåliga o sp*rs va bra. men att vifta bort andra lag som överkomliga och säga att sP'rs är på gång är naivt som fan tycker jag. ni har redan fått pryl av city en gång denna säsongen och nu möter ni dom igen. h¨åller dock med om att topplag reser sig men att gå från jättedåligt till vinst i ett derby är ett stort steg och vill du vifta bort det är det din sak. om jag är insatt är också upp till var och en, men om har jag varit det tidigare denna säsongen kan jag lova att jag fortfarande är det.

2008-02-06 16:59
vinner ni inte mot sp*rs (med tanke på hur ni spelade) vinner ni antagligen inte mot annat "överkomligt"

tänkte mer på den kommentaren. Såg du förresten förra matchen mot City? vi hade typ 80-20 bollinnehav opch brände massor av lägen, så vi spelade bra den matchen :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-07 12:41
Topdogz
jo, man tittar på så mycket skit :P ... näe men visst hade ni lägen och några riktiga målchanser, trots detta gjorde ni inget mål. men som sagt, storlag reser sig, frågan är bara hur fort det går. sen kan man spekulera i om att det kanske är tur för er att ni har ett derby efter er plattmatch så ni får lite tändvätska från det hållet. eller så underskattar ni dom som ni gjorde i början av säsongen och som ni kanske gjorde mot sp*rs. det jag menar är att man inte ska ta ut segrar i förskott som du och en annan united supporter (som jag inte sett tidigare i tråden och som antagligen tycker det är kul att hypa sitt lag men inte stå upp för det han/hon skriver) gjorde. på måndag får vi helt enkelt se hur vi ligger till. fö. vad tror du händer om united tappar poäng och arsenal vinner mot blackburn?(denna match tillhör mina värsta matcher varje säsong, även om gunners vinner skadas alltid 3-4 spelare, det finns inget roligt med att möta blackburn). kommer united komma ifatt senare eller tror du att ligan är körd?

tänkte slänga ut en fråga till Psycholess
vad tycker du om resonemanget att när chelsea tappade halva sitt lag till ANC och skador (i julas) så gjorde dom som arsenal gjorde inför säsongen dvs. att de andra mindre etablerade stjärnspelarna tog mer ansvar och satte fart för att visa kritiker som tippade ner chelsea efter strul med jose och sen skadorna i backlinjen att dessa hade fel. och därför är dm med i titelracet igen (om de nu varit borta). detta är min teori, så tyck till!

2008-02-08 00:12
mike_

Du har rätt, man ska aldrig ta ut en seger i förskott... jag har dock säkert sett 500 united matcher i mitt liv och jag vet nästan hur det kommer att gå... Jag hade väldigt onda aningar mot West Ham och det kändes inte bra mot Tottenham.. jag brukar nästan alltid ha rätt i mina intuitioner, och det känns som att vi tar City, även om det absolut inte är ett dåligt lag.. Evra och Rooney är båda avstångda så visst kmr det blir ganska jobbigt !

Nej, det skulle kännas mkt mkt jobbigt men jag tror att ligan avgörs i dem två sista omgångarna.. SPelar ingen roll hur stor Arsenals ledning skulle vara, det är för långt kvar..

Men om ni skulle ha en stor ledning efter Chelsea-Arsenal, Manchester-Liverpool, Chelsea-Manchester och Manchester-Arsenal så skulle det se mörkt ut..men innan dessa matcher är ingenting säkert

2008-02-09 15:27
va gött det e o se villa vända...haha

2008-02-09 15:37
There's only one Kevin Keegan :) Vad var det jag sa
http://duckdown82.tumblr.com/

2008-02-09 15:52
kolla afonso punga till nu...snart...gött o se han i en röd tröjja igen

2008-02-10 16:29
Topdogz
tyckte united var bättre mot sp*rs.. idag spelade dom bara första kvarten. vi får se hur det går imorron, dock är jag inte säker på seger. hatar blackburn som jag tycker står för allt som fotboll inte är. men men, still top of the league oavsett.

2008-02-10 16:37
ja du.. mike_ du ahde väl rätt om dagens match..vet inte vad man ska säga, kan bara säga att jag e grymt besviken.. har aldrig varit så besviken som jag är idag på united..att man inte kan visa hjärta i motgång..moral och hjärta vinner man ligan med, inte med spelartruppen...

tycker fortfarande inte att ligan är körd.. vet inte vad jag tycker, är grymt besviken bara...fyfan.. NÄSTAN så att man skäms för sin united tatuering...

United Will Rise <3

2008-02-10 18:59
Vilket jävla bottennapp. Loosar inte Arsenal imorron är hela min vecka förstörd.....
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2008-02-10 20:08
ja e så jävla trött på liverpool

uddlöst..

2008-02-11 11:34

Uniteds tröjor var faktiskt jävligt snygga igår (R.I.P alla som dog för 50 år sen den dagen), synd bara för deras del att det inte gick som väntat. Men för mitt Arsenals del är det ju mumma! Men dagens drabbning mot Blackburn är minst sagt tuff. Jag gillar absolut inte Blackburn och deras spelstil ännu mindre.

Ovanligt att det blev målsnålt mellan CFC - Pool. Det händer ju aldrig... :)

"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2008-02-11 16:50
samba, dunn och pedersen är borta inför kvällens match, tänk om arsenal slipper skador. det hade ju varit jävligt skönt med tanke på hur listan ser ut  redan inför. ser fram emot handbollsförsvar och missade målchanser ikväll, fan alla säger att vi "borde" vinna, men jag mår äckelilla. vill bara bli av med matchen. aja, hoppas på seger iaf. go gunners!!!

2008-02-11 18:36
Ja, Arsenal får så lov att vinna nu och utöka mitt spelkonto.

2008-02-11 23:46

2008-02-12 00:27
FAN vilken skitomgång

2008-02-12 09:34
fan vilken skön omgång! kan inte alla omgångar vara så här?

2008-02-12 15:21

Nu håller vi detta! Roligt osså att Senderos fick göra mål :D

2008-02-20 08:53

Verkarn fanimig som Derby slår Sunderlands rekord, det trodde jag aldrig en klubb skulle göra (förutom möjligvis Pigs då).

Intressant utveckling på ligatoppen också. Jag hoppas personligen att Everton klarar fjärdeplatsen och för en gångs skull kommer över Liverpool i tabellen. Sen så är det hugget som stucket vem som vinner ligan. Tror trots Arsenals försprång att United faktisk tar det!

hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse

2008-02-23 14:36
Eduardo, usch vad hemskt

2008-02-23 15:53
Jag sa det förut och och säger det igen, hur fan kunde everton släppa mcfadden??? SJukt

2008-02-23 15:59
Clichy Clichy Clichy.... varför?

Sen är det ju inte straff heller så..fyfan vad jag är förbannad. Sen lägger man på Eduardos skada också.

2008-02-23 16:01
duckdown X25

Ja, frisparken han satte var jävligt snygg, likaså straffen var också otagbar. Men han får tacka domaren för att han fick den straffen där i slutet (och Clichy).

2008-02-23 16:01
Kan inte va kul att vara arsenalsupporter nu, alltså Clichy, det är inte första gången han klantar sig sådär

2008-02-23 16:45
Straff när Clichy tar bollen på stopptid ? Aldrig i livet, jag är inte så trångsynt att jag inte fattar att Clichy gör bort sig, men det är tamefan inte straff ! Usel domarinsats där även frisparksmålet kom i en situation där McFadden springer rakt på Flamini som gör allt för att kunna stå på benen ! Vill inte verka fundamentalistik men visst får manure de avgörande domsluten med sig när det rör sig om domare som Riley eller Dean ?

2008-02-23 19:21
Ja asså Clichy... Jag skulle aldrig vilja byta bort han mot någon, han är väldigt bra. Men just sånna här saker när han tappar koncentrationen så rejält, det får asså inte hända! Specielt inte i detta skede av säsongen

2008-02-23 21:36
finns de bilder från skadan

2008-02-24 02:23
Finns en hel tråd dedikerad.

2008-02-24 11:26
torres ångar på nu, de e fint..sen förstår ja inte varför afonso inte tog frisparken, han skulle hängt det i krysset som han gjorde mot Nice på gamla ullevi

2008-02-24 12:18
Det är lätt att ånga på när man får passningar från motspelarna.

2008-02-24 13:34
jävla bedrövlig lördag. visserligen hade domaren och mcfadden kittlat varandra i rumpan innan match med tanke på alla gratisgrejer mcfadden fick. sen är det skit att tappa 2 pinnar i en match som var avgjord för länge sen. som hoffa säger så hade jag inte heller bytt clichy för någon annan back i PL men det är fan kriminellt att slappna av och sätta sig i en sån situation med en havl minut kvar att spela. dessutom borde arsenal ha gjort ett mål till och knutit igen säcken bra mycket tidigare. adebayor borde passat till bendtner på sitt friläge (eller gjort mål). med lite tur hade cesc skjutit stolpe in istället för ut. ade borde fått iaf. en bra träffa med pannan och hleb borde ha skjutit istället för att passa 10 ggr. men men, det går inte att göra nått åt. nu får man må dåligt en vecka, bryta ihop och komma igen. jävla skräp

2008-03-01 18:38
jesus kristus, det här va en jävla omgång. fan någon måste bevisa att fotboll är skadligt för hjärtat, hjärnan m.m.m. och även att det leder till alkoholism och psykiska men. arsenal verkar fortfarande chockade av eduardos skada. finns fan ingen koncentration i laget, man ser inte adebayor på hela matchen förrän han nickatr fram till målet. får väl säga att matchen var rättvis även om det känns bittert som fan att släppa in ett självmål. hoppas att van persie kan spela in sig i laget till united matchen. känns som vi behöver bästa möjliuga lag för att kunna rå på united om två veckor som verkar ha hittat tillbaka till bästa form. inte dåligt att vinna stort utan både ronaldo och rooney. samma sak med chelsea, vilar drogba och vinner stort mot west ham i ett derby med en spelare mindre. fan säsongen börjar se jäääävligt svår ut. man kan inte tappa poäng mot birminghamslagen om man vill vinna pl. men men, det är inte slut än, still top of the league!!!!

2008-03-01 18:41
glömde helt bort att barry bort haft ett rött okrt, ingen vacker tackling det där. kunde gått lika illa som förra veckan om han båda spelarna haft otur. kolla.. det tar bara en vecka innan man slutar bry sig ordentligt om såna här idiottacklingar som supporter. helt sjukt

2008-03-01 23:22
jobbigt att arsenal kvittera med tanke på att dem inte förtjäna poängen utav vad jag hört... aja, arsenal är i en svacka och det är skönt..synd att dem möter wigan nästa omgång som man ska kunna spöa trots en ursel form...

Förövrigt kan jag säga att jag är mer orolig för matchen på stamford bridge än den mot arsenal på OT

2008-03-02 00:23
Samma här. Har goda vibbar inför matchen mod Gunners, men fan alltså, Chelsea i storform på SB blir en riktig värdemätare. Skönt att det inte är några CL matcher iväg inför dessa matcher.

2008-03-02 15:34
Stackars Jääskelinen. Såg dock kul ut :)

2008-03-05 22:58
oooooh toorresss va vacker du e

2008-03-05 23:04
oooooh toorresss va vacker du e

2008-03-06 16:45
Canal+ har bekräftat att ligamötet mellan Derby och United, som spelas den femtonde mars på Pride park, inte kommer att direktsändas i skandinavisk TV. Matchen, som startar 16:00, kommer istället att eftersändas på Canal+ Sport 1 klockan 20:10 samma dag.

Anledningen är helt enkelt att det samtidigt spelas tre andra matcher som av rent journalistiska värderingar prioriteras högre. Dessa är Sunderland-Chelsea, Liverpool-Reading samt Portsmouth-Aston Villa. Canal+ lovar emellertid att detta är den enda United-matchen som inte kommer direktsändas under resten av säsongen, dessutom kommer höjdpunkter att visas i de andra sändningarna.

Årets skämt??

2008-03-07 13:00
Ja då får det bli ett hatmail till canal+ då

2008-03-07 16:59
"Canal+ har bekräftat att ligamötet mellan Derby och United, som spelas den femtonde mars på Pride park, inte kommer att direktsändas i skandinavisk TV. Matchen, som startar 16:00, kommer istället att eftersändas på Canal+ Sport 1 klockan 20:10 samma dag."

Bra att Canal+ äntligen tagit ställning :) jag menar, vem vill se United

2008-03-07 18:32
journalistiska värderingar... vilket jävla skämt... hahhahahahaha sant som hoffa säger men vilka värderingar säger att man vill se pool mot reading?? känns som att glenn har ringt till sina konkurrenter och gnällt...  hade blivit så jävla förbannad om de inte visade wigan - arsenal nu i helgen.

topstriden är tydligen inte intressant.. dock är matcher med lag som slåss om 4de platsen otroligt viktiga

2008-03-07 20:48
Bra att Canal+ äntligen tagit ställning :) jag menar, vem vill se United

Ganska många skulle jag tro, med tanke på att dem har mest fans i Sverige när det kommer till PL lag. Typ 25-40% av alla PL beundrare håller på United

2008-03-07 21:42
TopDogz147 P18

Ja, ett lag man håller på när laget har medvind :)

2008-03-07 22:07
ska komma från arsleanal lägret, haha...

2008-03-08 09:51

Japp