I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Premier League 07/08

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2007-08-01 18:53

Premier League 07/08

Fan vad jag har gått och väntat på att Premier League säsongen ska börja igen och snart är det dags, närmare sagt den 11 Augusti. Många värvningar som gjorts i dom engelska lagen i år. Det ska bli spännande att följa Man United's väg till segern (förhoppningsvis) i år också. Fast jag tror att Liverpool kan vara vassare i år än säsongen innan, även Chelsea kan nog vara ännu vassare än under förra säsongen. Jag tror dock inte att Arsenal kommer vara så värst vassa, efter att dom har "förlorat" Henry och Ljungberg, har ingen större koll på dom ändå så vet inte om dom gjort någon värvning alls, men jag tror inte dom är tillräckligt starka för att kunna konkurera med Man United, Liverpool och Chelsea. Utan dom får slåss om 4:de platsen tillsammans med Tottenham, Bolton och West Ham. Vad jag tror iallafall. But you never know... Arsene Wenger kanske har ett och ett annat ess i ärmen (om han ens fortfarande är manager för Arsenal, har som sagt noll koll på vad som händer med Arsenal)

Vilket/vilka lag tror du har störst chans att bli Premier League mästare? Och vilket/vilka lag kommer det gå knakigt för i år?

Självklart tror jag som Man United fan att Man United blir mästarna i år också. Liverpool silver och Chelsea brons.

Längtar som sagt tills Premier League säsongen startar, ska själv till Manchester och sen en del Man United matcher på plats, såklart ;)



(Jag läste Serie A tråden och tänkte att de var lika bra att starta en Premier League tråd)




(Inlägget ändrat av YaO 2008-07-08 18:54:12)

"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"