svårt match i eftermiddag men tror spurs kan greja ett kryss iaf. anfallsspelet såg bra ut mot derby...
The_Misanthropist P20 Även om Derby inte är PL:s bästa lag så har dem bra chans idag. Tror mycket väl Tottenheim kan knipa hem en uddamålsseger idag.
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
om man räknar englands matchen så har nu lampard gjort 4 mål på de 5 första matcherna!!
under the fubu is a guru
Underbar match idag. Vilket lag som än förlorar har KRIS stämplat i pannan. Kryss är lite kris för United, men inte lika roligt.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
ett kryss med många mål hade varit jävligt kul att se. att hoppas på att vinst för nått av lagen är som att välja mellan pest eller kolera. min förhoppning: 2-2 där jennas och scholes gör varsitt.
ja va ska man säga. med tanke på berbas galna chanser så känns kryss mer rättvist, speciellt med tanke på att bollen täcktes av wes browns arm. snöpligt som fan o nu krävs det fan seger mot fulham, annars bör jol ligga risigt till.
tog inte på armen? såg mer ut som vänster om bröstkorgen/revbenen, där nånstans
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Varför var inte Ronaldo med för? Hur länge är man avstängd för rött kort egentligen
rött kort direkt = 3 matcher
Nani rockets up your bum, hoppas att det här tystar kritikerna några dagar.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Fint skott han fick iväg =) fast om den inte hade toachat Teves huvud så hade kanske Robinson tatt den?
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Frågan är, kommer Nani få fortsätta nu när Ronaldo kommer tillbaka?
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Jag tror att Nani får en chans till, det förtjänar han.
Ja, det gör han fan. Sen om han kommer ta den är en annan femma :)
Finns det inga planer att spela Ronaldo på högerkanten då?
Ronaldo brukar spela på högerkanten
http://duckdown82.tumblr.com/
Finns det inga planer att spela Van der saar som målvakt då?
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Istället för pajas menar du?
duckdown Den va riktigt jävla fin, funderar starkt på att klippa till
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
samma här, men det är så jäkla dyrt bara
allt har sitt pris ! måste säga att united tillsammans med tottenhams hemmaställ har ligans finaste matchtröjor !! Nån som tycker anant?
Newcastles hemmaställ såklart :)
Arsenal har snyggast tröjor punkt slut
dryice Roligt att du sa de, skrev tottenham och newcastles först sen satt jag en minut och beslöt mig för att radera newcastle, men visst, dem har skitfina tröjor, tycker dock inte dem har lika fina som spurs och uniteds
duckdown SÅ JÄVLA BRA! :D
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
humor :D
tennis!
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
Underbart att Belletti spelar som han gör, ruskigt positivt överraskad. Tidigt i matchen ja, men man ser ju tydligt vilken spelar typ han är.
Hoppas också att Mr M inser hur grym Alex är och att han ytterst sällan kommer spela med klåparen Ben haim. Alex och terry ser mäktiga ut när de stegar upp för en hörna.
Skrämmande hur anfallet stannar upp utan Lamps... :(
bra resultat idag! arsenal vann chelsea loosa, kan knappt bli bättre och därför förtjänar jag en kall öl som belöning
EVERTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON Nu jävlar blir det fart.
mike_22 kunde inte säga det bättre själv!
Diggar Adebayors straff. Så jävla iskall. Tittar på målvakten hela vägen och bara rullar in den. Sen gillar jag hans udda behandling av Rosicky efter 3-0-målet. Haha!
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Jag undrar var alla nyblivna City-Svennis fans tog vägen. Still in the top 5 huh?
Undrar detsamma, och jag undrar fortfarande varför Ben Haim får stå på en fotbollsplan, pajas. Skönt att Saha får göra mål tidigt på säsongen, han lär behöva det. Men Tevez måste sätta en balja snart också, oron börjar successivt öka.
Ben Haim är en luffare, instämmer om det.
Ska dom prioritera Portsmouth-Liverpool på Canal+ Sport 1 istället för en av PL's hetaste derby Tottenham-Arsenal? Cpn att dom ska visa den på Canal+ Mix...!!
norado jepp, helt sinnesjukt. det finns fan ingen anledning att visa pool. jag menar, inga svenskar eller svensktränare, ingen prestige. bara ett tråkigt lag med en bra spelare och ett annat lag med massa gamla arsenalspelare. allvarligt: var ligger intresset??
det suger så hårt
under the fubu is a guru
VAAAAAAAAA!?!?!??!!? Vad i helvete e detta? Vem i hela jävla helvete vill se ett pisslag som Liverpool på bortaplan mot... Pompey!? Nä det är bara att inse, smörrebrödsdagarna då man fick se Arsenal spela världens mest underhållande fotboll varje vecka är över sedan Ljungberg stack. Att Arsenal spelar den bästa fotbollen räcker inte. Nej, folket vill tydligen se Liverpool för där spelare ju Torres? Eller vad i helvete motiverar du detta med, Arne? Get a grip, ditt flintskalliga helvete. Alla vill se Arsenal.
Inte bara Arsenal, utan se Arsenal spöa TOPPrivalerna Tottenham. Verkar vara fler än jag som inte har Mix-kanalen men har Sport 1..... jävla synd
Streama i värsta fall?
norado bull, den spelas dock tidigt så du får highlights på sport 1 efteråt. alltid nått :P som tur e har man hela utbudet. tjejen ville tvunget ha filmkanalerna också och det är jag jävligt glad för. arsenal kommer knulla sp*rs
måste ju medge att jag slutat tro att spurs ska spöa arsenal efter förra säsongens genomklappningar mot slutet av matcherna och med tanke på spurs säsongsinledning så tror jag det blir sjukt svårt idag också. men jag har inte slutat hoppas. och lennon är tillbaks och han kan ju hitta på lite vad som helst och med spelare som berbatov och keane så kan man göra 2-3 mål mot vilket lag som helst. blir spännande, arsenals lag känns inte så bra på pappret men dom har ett grovt psykologiskt övertag...
Tittar på Everton - Utd nu. Märks att Utd behöver Rooney där framme, mycket bra spel fram tills avsluten (Evra och Ronaldo) men där fattas det en striker. Bra match förövrigt.