Silvestre´s knä.. AJ SOM FAN :(( Illa det såg ut
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
hatar arsenal att göra mål i första halvlek?? visserligen har robinson varit bra men det känns so att avsluten varit kassa. deja vu från förra säsongen. hemskt att skriva det men en bra frispark av Bale, inte mycket att göra för almunia
ja jag är positivt överraskad av tottenhams spel. iofs va dom jävligt grymma mot fulham också innan dom klappade ihop totalt i slutet. får hoppas att dom kan hålla uppe pressen o mittfältet i andra o att lennon kan komma in o kontra lite.
tycker inte tottenham har haft bollen så mycket. arsenal borde ha gjort 3 vid det här laget.
börjar jämna ut sig nu i målchanser osv. 1-1 börjar se rättvist ut
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 2-1 hahahaha fna vad glad man blir. rättvisa finns inte!!
inte sett nåt från halvtid tills nu för streamen la av. men ja, det är ju typiskt att äcklena vänder sådär. jaja, får hoppas på forcering o kvittering nu då
misanthropist tyvärr har ditt tottenham börjat göra som arsenal gjorde i första, dvs missa grymma målchanser.
Adebayor och Fabregas är mina GUDAR!! 1-3! GO GUNNERS!
haha gunners vilka kungar.. de har visserligen bara gått 5 omgångar (arsenal har spelat en mindre) , men ni som sagt att arsenal inte är något utan henry och att spurs kommer före arsenal i år, ät upp era inlägg snabbt innan ni skämmer ut er.
Ja för fan, för som sagt, hela fem omgångar har ju gått... Det speglar säkert hela Arsenals sässong. Bra där, klipp dig för fan. Med tanke på hur öppningen har sett ut för the top four så kan man inte ens sia lite i hur fan det kommer att bli. Gunners vann, inget tvivel. Men glassa inte in med nån jävla besserwisser attityd för det. Premiership är hur öppet som helst, tvivlar att det är många som klippt 13 rätt på te.x stryktipset. Men det är bara kul. Så, mongo, vid jul kan vi prata igen - då ska vi se hur det går för alla.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
psycholess klart att man inte ska dra alltför mycket på inledningen. dock lyckades gunners f örra säsongen skrapa ihop 5 poäng av 12 om jag itne minns fel förra säsongen och så slutade man också 4a samt var inte i närheten av toppstriden nån gång. så låt mongot behålla sitt hår till jul, han kan om inte annat jobba som tomte. sen att ens tro att tottenham skulle vara bättre än arsenal i år tycker jag är ett jävla skämt och inte lönt att nämna. psycho, du har rätt vi snackas vid till jul. ligger arsenal etta är jag glad :P
Ännu en gång visar Arsenal vad dom har för planer i år! Tack Adebayor! Och inte minst Fabregas som bidrog med ännu ett fantastiskt mål och en assist. GO GUNNERS!
Dom mötte årets slagpåse Derby. Då ska man vinna.
har aldrig sett ett mindre farligt lag än derby idag. det sjuka är väl egentlgien hur newcastle kunde få stryk. man u - chelsea, tror och hoppas på 2-2 scholes, rooney - swp, malouda hoppas på en fortsatt trevlig helg
Fan vad gott det ska bli att vakna bakfull till Roma - Juve och sen United - Chelski imorrn. Helvete. Livet leker.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Arsenal har börjat skrämmande bra iår. Inte bara i ligan utan mot Sevilla var det bra spel.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
hoppas fabregas går sönder oavsett vinner man u iår ändå, så jävla stark trupp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skönt med en bra start för mitt älskade newcastle, go georgie!
Habib Beye verkar ni få nytta av. Så han mot West Ham, riktigt nyttig då.
kan någon (förslagsvis en liverpool suporter) tala om för mig varför inte benitez spelar torres från start? pool har ju inte direkt övertygat de senaste matcherna och endast efter att torres har blivit inbytt har dom börjat få lite fart. igen, varför spelar man inte torres från start? är det för att man är rädd om hans ben eller att han sparas för cl, facupen och/eller carling cup? eller är det bara benitez mani att aldrig spela 2 matcher i rad med samma lag?
Pool har ett "problem" i att de har för många forwards av bra kaliber. Torres, Kuyt, Svanben och Voronin - alla kan i stort sett starta i de flesta lagen. Men att endast mönstra två hela tiden skulle göra de andra två otåliga och kanske i slutändan, få dem att vilja byta klubb. JAG, hade spelat Torres varje match för jag vet vad han kan göra, men jag slipper även ha diskussioner med alla spelare som Benitez och min åsikt kan således inte betyda ett skit :) Men jag har också hört att Raffa klagar över att domarna inte ger torres mer gehör för att mittbackarna tydligen "går för hårt" åt hans stjärna. Så han vill kanske spara sin guldklimp. Summa sumarum. Välkommen till England, det gör ont. Förövrigt, Chelsea - Fulham 0-0. Avram och levande misstaget Ben haim kan fara åt helvete
Pools problem är Benitez.
Serieledning!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
för första gången så blev man påmind om hur matcherna förra säsongen såg ut som...jag kan nästan inte, med undantag från dagens match och chelsea matchen, säga att jag sett en match där jag tycker att manchester varit berättigade segern med klar marginal.. inte en enda match då ja tänkt "fan, bra spel.. vi förtjäna vinsten vi spela mkt bra".. men idag lossna de...och att ha 11 spelare på skadelistan emn endå kunna ställa upp med en stark trupp visar bara bvilken bred trupp vi har, härligt ! Anderson va gud, idag, Tevez likså..Fina insatser av Pique och Simpson, Pique e fan lugnet själv och en framtida topp spelare...
Jag tror inte att Pique är en framtida topp spelare, jag tror hans framtid ligger som mittback.
Anderson, 19 år gammal dominerade mittfältet idag! Och Tevez mål, what a beauty. Van der Sar Neville, Brown, Vidic, Silvestre Fletcher, Carrick, O'Shea, Hargreaves, Park Saha Inget dåligt skadelag det där :)
http://duckdown82.tumblr.com/
Svårt och dominera mittfältet mot Wigan på OT.. herregud vad låga krav isf känns som allt man läser på alla forum repeteras, alla baxar ju bara och skriver vidare.. tråkig läsning syftar främst på vad du (duckdown) o ändroo trorja det är brukar skriva copypaste katterna
Ändroo när jag sa topp spelare syfta jag på en spelare med topp kvalite inte en anfallare... d borde du fan fatta
Ja, vi låg 1:a i ett par timmar innan Arsenal var där igen. Verkligen grymt spelat av Man U igår, hoppas man får se lite mer såna här matcherna i fortsättningen nu. Wigan är inge höjdar lag precis men de här stärker nog deras självförtroende en aning.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Eldon X1 Nu kan jag inte svara åt duckdown MEN tanken har inte slagit dig att man kanske skriver på fler forum än Whoa?TopDogz147 "slappna av ta en cigg"
ni snor ju sakerna rakt av
Haha visa gärna vad jag har snott.
Ändroo Haha okej gubben !
Samy lee har avgått som Boltons tränare idag, borde vara till fördel för laget. Dom borde ju endå befinna sig lite högre i tabellen.
Äntligen är uppehållet över.... jobbit me landslagsmatcher hela tiden
norado får väl hoppas på att eduardo spelar in sig till helgen, det såg inte speciellt bra ut mot bolton för hans del men förhoppningsvis blir det bättre ikväll mot reading i reservlagsmatchen. annars var walcott bra i helgen men känns inte som en starter. det löser sig nog :) wenger vet, dock tråkigt för RvP
Eduardo måste klimatisera sig om till engelska spelstilen. Man märker ju direkt att han är en måltjuv utöver det vanliga när han nätar varje match för Kroatien samt "blåbärslag" i CL. Om han bara lyckas ta steget då jävlar ska man vara lycklig :D
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
hade helt glömt bort att det är cl imorron, han lär ju inte ha spelat i reservlaget ikväll då. Hoffa right on the spot!
Som det ser ut nu efter CL tror jag Wenger startar med Walcott på topp istället för Eduardo
alltså, rosenborg!??!?! lite sur man blir,
((MAAD))
Hoppas vi kan plocka Arsenal så att de kommer ner på jorden och framför allt; rubba deras skickliga offensiv.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
arsenal kan dr aåt helvete...alla som ser på middlebrough matchen just nu kan inte bli annat än imponerande av uniteds one touch spel
City blir lagom utspelade av Chelsea hehhe. Varför spelar inte Evra idag, skadad eller bara petad?
skadad o herrejävlar vad premier league e het just nu... United går ut och spelar helt sjukt bra, 3-1 målet idag va tex bättre än varena en av arsenals sju mål i veckan... Och Arsenal med den formen dem har...kan kanppt vänta tills nästa vecka, vilket jävla match det kommer bli ! Liverpool har mkt och bevisa imorron, tror många underskattar dem p.g.a deras resultat den senaste tiden, och så Chelsea som vinner med hela 6-0 och får tyst på svennis och hans city, dem har spelat upp sig nu...
Vilken show, Tevez och Rooney = Nya Yorke och Cole. Underbart, belissimo
Vilken show, Tevez och Rooney = Nya Yorke och Cole. Underbart, belissimo
6-0, behöver jag säga mer?