I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Premier League 07/08

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-12-27 00:55

hoppas ni njöt av utsikten arsenal fans, för ni kommer inte få se den igen.. så ja, tillbaks till grottorna ni kom ifrån

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-27 01:24

hoppsan hoppsan arsenal :)

TOP OF THE LEAGUE, AS USUAL !

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-27 11:35
Jaja, det var ju synd för Arsenal, riktigt otur att inte Gallas eller Rosicky kan knoppa till dem i slutet. Portsmouth spelar smart men att göra detta på hemmaplan? Pinsamt.

Gött att Arsenal har Man Utd på OT. Där har jag bara härliga minnen ifrån :)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2007-12-27 13:18
jaa det var väl ingen höjdarmatch igårkväll... arsenal spelar bra sista kvarten när pompey börjar gå på knäna rejält. wenger hade ju kunnat byta in bvendtner istället för diaby som inte uträttade ett skit. annars såg matchen ut som om de spelade på is. tyckte att alla halkade runt lite som dom ville.

men herregud vilken match chelsea - villa var. jag är väl lite sur eftersom jag inte tyckte att chelsea skulle haft straff o rött kort i slutet av första. å andra sidan skulle inte cashley åka ut heller så allt jämnade ut sig till slut antar jag. chelsea har ju hela backlinjen borta ett bra tag nu. detta var definitivt en match jag kommer komma ihåg från säsongen, en av de mest underhållande jag sett.

2007-12-27 21:19
Då var det halvtid i Premiere league. 19 matcher spelade. Man United i topp, allt är som det ska dvs. Arsenal och Chelsea tappade båda poäng idag vilket var glädjande, fortsätt så. Synd bara att äckel-pool petar in ytterligare en boll på övertid. :)

2007-12-29 18:11
Viruz_
får hoppas du inte får ett gott nytt PLår och förhoppningsvis är arsenal top of the league. Just nu skiter jag dock fullständigt i om arsenal vinner eller ej, är så jävla glad att hammers spöade united. när ronaldo missade straffen började jag tro på 1-1 lite halvt och sen var allt en sån jävla bonus. helt rättvis vinst! united hade knappt mer än sitt mål och straffmissen (som var utanför straffområdet, eller?? fuck it han missade!!!).

kom igen nu arsenal, pissa på everton! hade varit så jävla skönt när man ska se afc - wh live om 3 dar!

2007-12-29 20:27
Eduardo visar klassen...

ARSENAL TOP OF THE LEAGUE!

2007-12-29 20:48
TOP OF THE LEAGUE

2007-12-29 22:14
Eduardo, finns det någon bättre måltjuv?

Vart tog Man Usa vägen?

Just det, nu kommer jag ihåg :)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2007-12-30 03:00
Eduardo är en riktigt vass måltjuv

2007-12-30 16:17
derby-rovers e ju en riktigt bra match, haha

sen att arne börjar snacka om tv serien macken när en spelare som heter macken kommer in är ju en annan sak
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2007-12-31 16:55
Vad tror ni händer när transferfönstret öppnas imorgon då? Berbatov lär ju vilja lämna tottenham iaf...

2007-12-31 17:23
äsch, inga problem... detta tar vi för i helvete, vi e där och nafsar hela tiden, hoppas vi lär oss av läxan, INGA MATCHER ÄR ENKLA... konstigt att sätta två defensiva mittfältare i mitten, det var en riktig tränar tabbe för övrigt.

2007-12-31 19:14
Ja, om inte Berbatov lämnar Sp*rs så vette fan vad den mannen har i huvudet... Vem vill spela i ett lag som gör 6 mål (som givetvis är jättepositivt) men samtidigt släpper in 4 mål (som inte är lika positivt...)

2008-01-02 15:25
Någon som vet nån hemsida där man kan se tabell för skytteligan? letar som en galning men hittar ingenting..!!!!
 hej hej

2008-01-02 16:02
c.ronaldo leder skytteligan

2008-01-02 16:03

sen kmr adebayor.. gå in på PLs officiella hemsida där står allting

2008-01-02 16:34
Dags för City att ta sig samman o vinna kvällens match, jag sitter bänkad framför plussen ikväll! Någon som har datumet för nästa derby på Old Trafford mellan City o United? Kan nog bli riktigt najs nu när City blivit ett större lag i ligan.

Kul att West Ham vände mot United, låt inte slasket vinna!
DIIIF

2008-01-02 23:30
jag tycker så synd om derby, att dom ska falla på en offsidestående grek..nej usch

liverpool, för fan, rafa borde tagit ut kewell och pennant redan i halvtid, dom hade de inte bra ida..

stackars nufc, sämsta jävla försvarsspelet i hela ligan..

2008-01-06 10:00
"stackars nufc, sämsta jävla försvarsspelet i hela ligan.."

Hade man kombinerat det med liverfools "anfall" så hade man haft PL-sämsta lag, utan tvekan.

Och bara allmänt sådär, att CFC hakar på toppen med all turbulens som varit, med alla jävla skador... är imponerande. Hata hur mycket ni vill, men så är det.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-01-06 12:46
Psycholess
visst är det imponerande. trodde det skulle gå riktigt åt helvete under jul för er. jävligt starkt att ta så många poäng, dock med vissa problem. det är väl inte direkt vanligt att släppa in så mycket mål på hemmaplan som ni gjort denna jul. för övrigt skrev du nån gång i höstas om att vi skulle ta PLtitelsnacket efter jul. därför kommer frågan: vem vinner? united känns starka men dom har itne imponerat jättemycket de senaste omgångarna. därför lyssnar jag på hjärtat och säger att arsenal vinner om dom lyckas hålla tätt bakåt under ANC.

2008-01-06 14:15
Jag tror faktiskt att man United vinner. De har en så otroligt komplett trupp och har varit och kommer säkert att fortsätta vara skonade från mass-skador. Arsenal tvåa, jag ska vara först med att erkänna att jag hade fel fel fel fel om gunners denna sässongen. Trodde inte ett skit på de laget men som sagt, så fel jag hade. Chelsea trea. Efter the great 3 är det knappt lönt att lägga tid på vem som kommer sluta var.
Kan bara hoppas att liverfool fortsätter spela värdelös fotboll och missar CL-kval. Då vore jag helt nöjd - även om Chelsea slutar trea efter united och gunners. United och Gunners spelar topp fotboll och förtjänar framgångar. Liverpool lever på gamla meriter och har ett kötthuvud till coach, två fega råttor som endast ser cash i traditioner (säg vad ni vill, Men Roman har satsat och börjar se vinst). Dom hör inte längre hemma där uppe. Inte för tillfället iaf.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-01-06 16:25
Psycholess P27

du är en sån pissluffare..

2008-01-06 19:09
Ja, haha, och dina argument är lika bra varje gång.

2008-01-06 20:49
jo fools spelar aptråkig fotboll. och jag hoppas du har fel fel fel om vem som ligan men hjärnan håller med dig till viss del. hade varit kul att se nått annat lag än fools i CL, dock unnar jag den platsen mer åt Villa än Man city mest för att jag vill slippa höra en toklång utläggning om Svennis kunskaper från tv6 idioternas håll. bara för att jag skrivit det här kommer väl fools gå å vinna CL i år mest på jävelskap :P

2008-01-07 14:52
kan ni sluta skriva fools och gå och sopa bort snöslasket på nån flygbana eller nått istället..

2008-01-07 15:43

aa sluta säga fools..kalla dem bara scousers istället

2008-01-07 22:34

2008-01-08 11:57
Man kan svara på det lika enkelt som "Liverpool, where are you now?"

2008-01-09 07:20
snabb fråga: är tevez bara utlånad till Man United?

2008-01-09 18:11

hela den skiten är ju en sörja, där olika personer säger olika om vem som har kontraktet. men man utd hyr tevez från MSI, likaså liverpool med mascherano, nåt sånt

2008-01-09 21:30
Vad är MSI?

2008-01-10 07:06

2008-01-10 16:37
Psycholess P27

var fan e chelsea då? e ni så  mkt bättre nu då?

2008-01-11 00:23
Men ufo, ja?

Vi ligger före i ligan samt, vilka spelade 1-1 (!!!) mot Luton Town???? BRA... DÄR ... herr fool.

2008-01-11 15:01
Anelka klar för Chelsea idag.

2008-01-12 13:52
fan vad skönt att ligaspelet drar igång lite senare idag. facup och carling i all ära men facupen i första omgångarna är inte så intressant (förutom för sp*rs o pool), och ligacupen är till för att lufta reserver och spela in kids i laget.

idag hoppas jag på att newcastle får nån "vi-bytte-tränare-effekt" och tar poäng mot united. dock är väl inte det så mycket att hoppas på.

man kan hoppas att sp*rs inte är alltför trötta och kanske har fått lite självförtroende efter 1-1  mot arsenals reserver och tar poäng av chelsea. även här är det inte mycket till hopp för sp*rs kan man aldrig lita på.

boro borta för pool är en jävligt tråkig match och det förvånar mig inte om boro tar poäng.

gunners förlorar inte på emirates och särskilt inte mot birmingham.

everton mot city kan nog bli ganska underhållande, men city är inte så starka borta så jag tippar på att cahill gör segermålet.

reading klarar kryss mot aston villa som är dåliga hemma.

aja det va mina funderingar inför omgången!

2008-01-12 15:55
jag tror t.o.m liverpool torskar 1-0 till boro

2008-01-12 18:08
Resultat som gynnar Chelsea idag. Tror dock att United spöar Newcastle.

Äckel Liverpool spelade 1-1 och jag får ännu mer belägg för att Liverpool inte längre tillhör dom stora lagen i PL. Hoppas så innerligt att dom missar CL helt och hållet.

Att Gunners bara fick 1-1 är ju bara tur för oss men jag tänker inte klaga.

2008-01-12 18:12
Helvete osså, detta får fan inte hända... Jag håller med om att straffen vi fick idag inte alls var straff. Men att man inte gör mål på alla chanser vi hade är en gåta. Sen att Birminghams mål  var ren tur när den tar på Fabregas gör det bara ännu jävligare.

2008-01-12 20:43
Psycholess P27

äh, luton e tuffa..haha

2008-01-13 00:48
en riktigt jävla hemsk dag. förrst arsenal som underpresterar ofantligt och  släpper in ett mål på en hörna.. jävla galenskap.

det som gör allt mycket värre är att newcastle håller nollan första halvlek och man börjar tro att kanske kanske trots alla chanser united hade så skulle det bli X. sen rinner det iväg helt sjukt..  fan snart behöver jag nån nära mig som går en kurs i hjärt-lung räddning för arsenal balanserar på mina nerver hårt

2008-01-13 15:25
när arsenal spela 1-1 idag så hoppades jag att vi inte bara skulle vinna, utan oxå ge ett formbesked, för formen har itne varit den bästa dem senaste matcherna.. ett så bra formbesked som den vi fick igår känns mkt bra, eftersom att vi måste plocka poäng innan februari-mars schemat då vi nästan bara möter bra lag

6–0 på 40 minuter, och det kunde lika gärna ha varit 12–0.

En värre utspelning tror jag aldrig jag sett i Premier League.

2008-01-13 16:18
i all bedrövelse hoppas jag att united har blåst sitt krut och därför tappar poäng mot reading borta.. som vanligt så är det endast hopp om att greppa ett halmstrå.

2008-01-17 13:42
Får mitt Aston Villa bara in en högerback och en vettig anfallsbackup under januari så är jag övertygad om att vi kan hamna på en europaplats till slut.

En högerytter hade inte suttit fel det heller, men man kan inte begära för mycket ;).

Sälj Harewood och Zat Knight och förläng med Laursen och Mellis.
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!

2008-01-17 17:26
King Kev is back.. .

Nu längtar vi efter ett sådant resultat istället för 0-6:

2008-01-17 20:36
Kungen är tillbaka till geordie-land..

frågan är om han är rätt man för uppgiften..
kul med lite offensiva tankar iallafall!

2008-01-18 13:29

Tycker det är kul att han kommit tillbaka, och så kanske han osså kan få ordning på laget

2008-01-19 22:39
Hahaa, om ni tror att Super Kev är er frälsare så är ni kokta i bajs, världens sämsta tränare
http://duckdown82.tumblr.com/

2008-01-20 02:57
King Kev om jag får be.. Super är sparat till Mac.
Spöa Man U med 5-0 är verkligen att vara sopa.. Ta upp alla sina tre lag man tränat till PL är jätte uselt.