Och Liverpool klarade oavgjort mot Villa, starkt :)
http://duckdown82.tumblr.com/
A, liverpool är fan feta.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
rafa borde åka hem
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
jävla bedrövlig match... jag la ner kollandet i halvtid...
Förbannelsen är bruten! Shit va nice man mår idag efter att Spurs totalt krossat Arsenal. Helt fantastiskt och ingen kan hävda att det inte var 100% rättvist, även sett över båda mötena.
Om du är så nöjd över att ha vunnit mot reserver så visst, där ser man Tottenhams klass.. Hahahahahah
be the change
JackVegas- om du tittar på arsenals laguppställningen denna match tycker jag inte du ska vara alltför styv i korken. gallas o sagna i backlinjen, hleb och efter 20-25 minuter fabregassamt diaby som spelat en hel del från start denna säsongen. man kan visserligen säga att carlingcup är trams och till för lag som aldrig vinner nått, men när arsenal ställer upp med ett någorlunda ordinarie lag och möter ärkerivalen i london så får det inte se ut så här. helt enkelt får man säga att tottenham var bra (för en gång skull) och utnyttjade alla chanser man fick (förutom berbatov i stolpen). dessutom har arsenal inte förlorat mot sp*rs på 9 år så klart mr misanthropist är glad över att ha slagit ett spöke och tagit sig till en final. personligen mår jag dåligt och hatar såna här förluster när gunners inte ens är nära (typ boro borta). eftersom laget mycket väl kan se likadant ut i nästa PL match, med fyra-fem förändringar, så tycker jag det är bättre att förlora den här matchen än att tappa i toppstriden eller loosa mot NUFC i FAcupen.
Den där Gallas verkar vara en trevlig person
precis som mike säger, vilka spelare som arsenal ställde upp med igår är för mig ointressant då en seger alltid är en seger o det va inte direkt igår det hände senast. sen att arse faktiskt hade en 4-5 ordinarie från start, fabregas in runt 25 o adebayor tidigt i andra gör ju vinsten klart mer meriterande än om det bara hade vart reservlaget. sen att det var dominans o rättvisa utklassningssiffror gör ju inte saken sämre. efter att ha varit brutalt nära ett par gånger är ju spöket äntligen dött o nu kan man ju hoppas att vi slutar tappa ledningar mot arsenal bara för att spelarna inte vet hur det känns att vinna mot dom o trott det vart omöjligt, typ... med andra ord är det en jävligt bra dag idag. så får man bara hoppas att everton vinner ikväll också
Jag ska absolut inte försvara Arsenal för matchen igår. Det var mycket bra spelat av Spurs. Men det ska sägas att Tottenham hade viss tur när de gör mål så fort de kommer upp på Gunners planhalva, och att bollen går stolpe in gör det bara ännu mer frustrerande. Och när sen Arsenal också gör självmål är frustrationen som störst. Nu vet man ju inte om Dawson hade gjort mål istället för Bendtner men det är bara spekulationer. Och när 2-0 är gjort så är ju matchen i princip död. Då har jag förståelse för svängdörrarna som Arsenal hade i resten av matchen. Men gratulerar Spurs! Hur lång tid blir nästa svit? ;)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
har precis suttit och läst igenom första halvan av tråden. ganska många aktiva borde göra det och sedan be om ursäkt för sina tippningar och skryta med sina rätt. här kommer mitt skryt, jag hade nämligen rätt (så här långt): att arsenal slåss om guldet med united och chelsea, att liverpool inte kommer komma trea, att torres går bättre än vad morientes gjorde och vad crouch gör och att sp*rs ligger runt sin 10de plats. boten då. jag hade fel: att bolton och newcastle skulle slåss om en 4-5 plats. kommentar: bara att slänga fram att nufc skulle komma högt gör att klubben som vanligt presterar apdåligt, och att tro att bolton skulle komma högt utan big sam är en jävla blunder. någon annan som pallar att rannsaka sig själv och sina inlägg ca 5 månader bakåt i tiden?
det är svårt att rannsaka sig själv när man aldrig har fel
åkersberga läs 90% av dina inlägg.... :P
mike_ Jag har inte skirvit i den här tråden, men jag trodde precis som du, av någon anledning, på Newcastle. Jag trodde även att det skulle gå skit för Torres och att Anderson knappt skulle få debutera för United. Shame on me. Jag hade däremot rätt i att Arsenal skulle vara bättre iår än ifjol, att Derby skulle ligga vrålsist(rocket sience). Jag hade även rätt i att Aston Villa skulle utamana om Europaplatser och att Gabriel Agbonlahor skulle gå bra, men det är ju mitt lag och "min" spelare så där visste jag ju att kapaciteten fanns.
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
Kom tårar på slutet efter uppvisningen, kunde inte stoppa dem. Det enda smolket i glädjebägaren var att se patetiska Robinson som vägrade fira med övriga. Nu tar vi Man Utd av bara farten på söndag i FA-Cupen.
Tri~ Fixion, Tri~ Fixion
Fårskaller gråta har sp*rsfans alltid varit bra på :P förlåt, du lägger upp bollen så snyggt så det bara är att smasha
Whatever man..
Tri~ Fixion, Tri~ Fixion
Det där svaret va lite b-aktigt. Du som är pojke-22 började kanske gilla arse_al som ändå yngre pojke mitt i eran när de började spela fin och bra fotboll (ja jag erkänner) med mr wenger i spetsen. Då är det lätt att skratta åt oss stackars yids som inte kan vinna. Men vem minns inte boooooring booooring arse_al med Tony Adams i spetsen. jag har inget ont mot er förutom att jag hatar allt ni står för, Sol Judas som kapten lämnar oss och går till er på free transfer.. jag säger då det, vad har ni för skäl att hata glory glory spurs? ;)
Tri~ Fixion, Tri~ Fixion
för att ni är tattare?
mike_22 jag tror jag haft mest rätt av alla här, och jag vill ha ursäkter från folk här som trodde jag var hög när jag kom på följande lista! Detta skrev jag innan PL säsongen började;"1. Glory Man UTD 2. Bögarna Arsenal 3. Chelsea 4. Random lag 5. Liverpool sanna mina ord såhär kommer det att sluta Arsenal gjorde en mycket bra säsong förra året, och vann mot united 2 gånger, minns inte va bögarna spelade mot liverpoool men dem spela oavgjort me chelsea 2 gånger, dem har ett bra lag och dem har bara gjort sig av med gamla onödiga spelare som dem inte har nån nytta av, deras unga generation kommer bli bättre.... Vilka var uträknade under samma tidpunkt förra året? Vilka rankades som 4 i premier league förra året? Just det.. Manchester United...ingen trodde på dem.. Liverpool kommer floppa rejält me sina skit värvningar, inse att dem inte har psyket att vinna en liga på 38 omgångar....annat e de med CL, ladda i 2 veckor och ge järnet i 90 minuter,spela på resultat på borta plan och vinna på hemmaplan.... Det kanske går bra för dem i CL men aldrig i PL..inte i år iaf...Manchester vinner för att dem har stärkt sin trupp och det enda som kunde stoppa dem förra året, deras skador och "tunna" trupp är inte längre ett problem " Hahaha kan man ha mer rätt? jag är TIPP MÄSTAREN :D:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Särskrivningarna gör dock att du mister din nyvunna respekt, så back to square one for you.
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
Fårskaller jag bad om ursäkt i samma meddelande. du gör samma misstag som de flesta som håller på pool, ni argumenterar fortfarande om hur saker var förr. mitt intresse för gunners fick jag när ian wright pissade in mål och även om laget spelade tråkigt så fick jag målen matade för mig på sportspegeln samt de enda minnena jag har är när han gör mål i tipslördagmatcherna. alla gillar sitt lag av någon anledning och du som håller på sp*rs borde ju veta att det inte bara är CL,PLvinster osv. som räknas för att man ska börja intressera sig för ett fotbollslag, så tell me: när spelade sp*rs rolig fotboll de senaste 15 åren? topdogz som tur är slipper jag be om ursäkt, men "2. Bögarna Arsenal", är du inte lite för gammal?
all_ya okej tror inte särskrivningar döljer min stora kunskap inom område fotboll, hähä :) Visste inte att fotboll handlar om att kunna korrekt svenska. Mike_ Jag vet faktiskt inte..tror inte de :) du har säkert skrivit värre saker själv ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
topdogz vi lämnar det helt enkelt :) säker Facupvinst idag. småtrevlig match; höjdpunkten var lätt att se "king kev" i mörkblå mjukisoverall. annars så övertygar pool än en gång, känns som att 7-8 poolspelare borde skänka en månadslön och göra grabbarna i havant ekonomisktoberoende med tanke på hur värdelösa och överbetalda dom är.
tänk om liverpool skulle torskat... fatta att det skulle förfölja dem i typ 20 år..ingen skulle släppa det hahaha
Bara att dom släppte in 2 mål på hemmaplan mot, ja, vafan hette dom egentligen, waterloo? är pinsamt. Helt sjukt
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Liverpool med sitt spelarmaterial är pinsamma rent generelt just nu.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
sådärja top of the league. får hoppas det ser likadant ut imorron... flamini, vilken jävla kille, årets överaskning i PL lätt!!! jag har klagat sjuka mängder på diaby också men igårkväll var han riktigt bra. gaah, fan city och milan får se upp, dom står på tur! senderos var riktigt dålig i uppspelen och världsklass i brytningarna och hjuvudspelet. han klarade av smith på ett bra mycket bättre sätt än vad toure gjorde på bortaplan. är sjukt nöjd just nu, tappar united poäng så blir det onsdagsfylla!
nufc..lol..dom e faktiskt ett större skämt än liverpoool
flamini årets överaskning i PL? haha varje gång arsenal vinner så är ni uppe och svävar.... överdriv inte
Åkersberga: Ja för de har samma förutsättningar som Liverpool. Alltid lätt att spela fotboll när man tränat en taktik i över ett halvår och vips på 9 dagar ska man ändra det man lärt sig och spela annorlunda. Lätt dessutom när man har 4 st från startelvan i afrikanska mästerskapen och 1 skadad och 1 avstängd.
TopDogz147 P18 Du säger ju emot eller åtminstone "
överdriv inte" bara för att du är Utd fan ^^
Faktum är att Flamini har tatt
STEGET detta år och visar att han är en av PL bästa def mittf. Det trodde absolut inte jag och det är nog många som håller med mig där. Det är nog inte bara
mike_ P22 som tycker han är PL:s största överaskning :)
TopDogz147 vem tycker du är årets överaskning? jag tänker lägga till några grejer till hoffas beskrivning, förutom att ha tagit steget att ta en av förra årets bästa def. mittfältares plats (och allt som följer med detta), gilberto, så har flamini gjort mål i viktiga lägen, spelat fram till mål och varit spelaren i arsenal som tagit ansvar när anfallspelet låst sig. jag vet att du varnade för arsenal i början av säsongen, topdogz, men många andra sa emot och tippade att gunners skulle tappa mark utan stjärnspelare och rutin och när vi nu leder ligan (vilket vi har gjort större delen av sösongen) är flamini den spelaren som jag tycker överaskat mest och möjliggjort detta. förra året tyckte jag ronaldo var överaskningen, som gick från att vara en gråtpojke som kunde trixa till 200000 men som inte avgjorde en match, till att göra massa mål och vara lagets viktigaste spelare. tyvärr är han fortfarande gråtpojke :P dryice håller med till 100%, att gå från att spela som big sam vill till att spela som kev vill är ett stooort gap. dessutom är bäste målskytt borta (vilket jag tror martins är?). sen är det väl synd att försvaret läcker och det är väl inte kevs styrka att styra upp ett försvar. jag säger med reservation att nufc ska få några omgångar till innan dom kan bli riktigt jävliga och jag är glad att vi är färdiga med dom för den här säsongen.
nej jag vet helt ärligt inte vem som är årets överasskning men jag känner inte att det pratats alls om flamini och dem matcherna jag sett med han (kanske fem st) så har han inte imponerat särskilt.. visst kan han ha gjort det mkt mkt bra och blivit än bättre spelare, som ni då säger, men det krävs mer för att bli årets överaskning i PL... jag kan jue säga att hargreaves för oss united fans varit oerhört viktigt och varit den bästa spelaren på plan i många matcher, och jag tycker han e den bästa defensiva mittfältaren i ligan..men årets överasskning..vette fan
dryice P27 seriöst..nufc va ju till och med sämre med big sam, dom har varit ett stort skämt hela säsongen..försvarsspelet har ju varit skrattretande..o riktigt så dåligt har liverpool aldrig spelat..
weee shall not wee shall not be moooved.... men benitez borde tänka om
Cristiano Ronaldo, vilken kille
”Tycker du att vi förtjänade att förlora? Jag tycker nämligen att vi förtjänade att vinna ,” sa Rafael Benítez på presskonferensen efteråt där han uppträdde tydligt besviken. ”Vi gjorde allt för att vinna idag ,” fortsatte spanjoren. ”Men till slut gjorde vi ett misstag. Vi släppte in ett mål efter 93 minuter och ibland är fotbollen sådan. Jag tycker att vi skapade en del bra chanser. jag e så jävla trött på rafa, såg han ens matchen..???..
top of the league i minst två timmar framöver.. alltid nått.. adebayor PLs bästa anfallare!! frågan är väl om två fel kan bli ett rätt. sp*rs - united, tänk om sp*rs skulle vara vettiga nog att hjälpa sina snygga grannar. aja, vi får väl se, matchen har börjat
GUNNERS, TOP OF THE LEAGUE!
TOP OF THE LEAGUE!!!!! uniteds kvittering var oförtjänt men bra lag gör oförtjänta mål. dags att lägga ytterliggare en engelsk spelare till divingligan. rooneys patetiska vädjande om straff gör mig illamående, grattis till ett gult kort wayne. förhoppningsvis blir orchen nani avstängd av FA också... en riktigt trevlig lördag, detta tackar vi gunners, pompey och hör och häpna sp*rs för.
mike_ P22 Ja riktigt gött, Gunners 1:a :) Fast det viktiga nu är att vara nere på jorden och fortsätta vara sjukt koncentrerade till nästa match. Så att vi inte tappar detta nu!
Det är helt sinnessjuk med Sp*rs. I 80 minuter spelar dom sjukt bra. Men vafan händer de sista 10? Jaja, synd att de blev trötta och okoncentrerade. Men vi får tacka iallafall för de 2 uteblivna poängen för United :)
Ja, ni ligger 1:a i ligan nu, but for how long? Har en känsla av att Wenger tar vatten över huvudet och *wips* så leder United ligan igen. Om inte, så får vi vänta tills 12 April då United möter Arsenal hemma. Men det är klart att vi toppar ligan redan innan den matchen. Och den 16 februari slår vi även ut dem ur FA-Cupen.
Digg it...
Arsenal vinner ligan, det är redan spikat.
vi spela dåligt, spurs spela bra, finns inte mycket att säga inte allt för nedstämd endå, vi vinner ligan känns det som :D... dem kommande fem matcherna för united och anal ser överkomliga ut för båda lagen, sen efter det är det supersöndag, och arsenal har chelsea borta medans vi har fools hemma... den där poängen vi fick kan komma att bli avgörande ;)
Vänta föddes du för en månad sen? jag ska vara vänlig nog att berätta för dig att arsenal är laget som legat etta 70% av säsongen och det snarare har varit *wips* för united. sen kan du förklara "Har en känsla av att Wenger tar vatten över huvudet " , på vilket sätt har han tagit vatten över huvudet? han om någon har inte tagit ut ligan i förskott, såsom du har gjort. om du har rätt får vi se, jag vet lika väl som du att den med flest poäng efter sista omgången vinner ligan och du kan mycket väl ha rätt, precis som vilken annan supporter som tippar på sitt lag kan ha. men snälla, sälla dig inte till skaran av enögda högskrikare som utan argument gömmer sig bakom skärmen. det finns tillräckligt med sådana redan.
Topdogz147 jag vet inte om du kollat på pllördag eller på svenskafans i helgen och i veckan, men det pratades rätt mycket flamini så helt fel har jag inte haft, jag sa det bara först :) vinner ni inte mot sp*rs (med tanke på hur ni spelade) vinner ni antagligen inte mot annat "överkomligt" motstånd heller och då är titeln kanske utom räckhåll redan innan den 12. tåget har börjat tuffa, ni måste spela bättre om ni ska följa med!
Come on Gunners ! Nog tar vi ligan, och jag hoppas på biljetter till någon av de avslutande matcherna ! Btw, räkna inte ut Ch£l$ki än !
weeeeeeeeeeeeee shall not we shall not be moved weee areee the teaaam that gonna win the european cup, we shall not be moved