I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Premier League 07/08

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-05-10 13:02
bara så ni arsenal fans en gång för alla får veta, ronaldo byter kant typ minst tre gånger under en match, oavsett om vi möter chelsea,arsenal, west ham eller derby.. ni kanske borde kolla på mer än EN united match så märker ni ganska snart att han byter kant ganska ofta.. ledsen jag vet att det är det enda arsenal fansen glädjer sig åt när vi spöar dem match efter match, att "cristina" blir typ ÄgD aV Clichyy världens bästa back som e bättre än bajs manchester!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-10 18:32
topdogz
så att du vet: diskussionen handlar inte om att united vann mot arsenal (jotack, typ som förra säsongen då också?) utan om att ronaldo inte kom någonstans mot clichy. vi vet att han byter kant, men ibland finns det anledningar till varför man byter kant och han bytte inte tillbaka till clichys vänsterkant och vad jag vet finns det två kanter så 3 ggr mot arsenal funkar inte. fortfarande tycker jag ronaldo är världens bästa fotbollspelare oavsett hur illa jag tycker om honom och hans klubb.

2008-05-11 10:14
"Inte vetat ett skit om att det var sån uttgång att vänta hos Arsenal?"

Nej, var fan har du läst detta?

Lehmann har sagt HELA säsongen att detta kommer med 90% bli hans sista säsong i Arsenal. Så detta visste man redan som Gooner

Flamini hade man en liten aning om att han skulle lämna. Eftersom han inte redan skrev på sitt kontrakt i julas/våras så kunde man ju räkna ut att det fanns något som störde han. Själv tycker jag det är synd, men åandrasidan, om han är en pengakåt så stick för helvete.

Den enda som det ryktas om sådär är Hleb, men där har Wenger själv sagt på den officiella hemsidan att han ska stanna.

Snacket med att Ade och Cesc blir sålda, lägg ner
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2008-05-11 18:29
JAAAA! UNIIIITEEED!
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2008-05-11 19:25
hahaha här var det tyst!! Stand up for the Champions!!

Liverpool, laget som hatar oss men som aldrig kommer vinna något, grattis till fjärdeplatsen!
Arsenal, laget som inte vunnit något på flera år men på något konstigt sätt fortfarande är "bäst" enligt deras egna fans, grattis till tredjeplatsen!!
Chelsea, laget som gnetar fram 1-0 vinster och fått 900% fler supportar under dem fem senaste åren(undra varför), grattis till andraplatsen!!
United.. ord kan inte beskriva!! Alla hatar oss, alla hatar våra spelare, men vad gör det.. dem är så obefintliga, så små jämfört med vad vi åstakommit.. älskar er livet ut !!

- MANCHESTER UNITED BARCLAYS PREMIER LEAGUE CHAMPIONS 07/08 -
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-11 20:47
Det är tyst för att ni fått en egen tråd ;)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-05-12 18:11
Förresten jag hittade inte tråden om Fantasy Premier League, tävlingen vi hade här på Whoa. Skulle bara meddela att jag vann :P haha
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2008-05-13 09:35
Asså var det du? Fan grattis. Jag gav faktiskt upp (fegt jag vet) när jag insåg att ni låg för långt före :) Jag vann dock en egen liga med polare med bättre poäng. Dock inte mer än du ändå.

Får lätt göra en ny till nästa sässong och försöka lägga den länken i första posten i sticky. Trevligt spel.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-05-13 09:39
för långt efter givetvis

2008-05-13 10:37
Hehe okej, men tackar :)