HELT sjukt....
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Så jävla gött
http://duckdown82.tumblr.com/
haha chelsea. mental styrka...tsssssssss
1-0 segrar betalar av sig i slutet... blev dock grymt förvånad.. kändes som en helt solklar 1a..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mike_ P23 Doktorand avd. kasta bergskedjor i glashus?
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
psycho nån pratade om arsenals mentala styrka och min säsong är över, så skratta åt att arsenal inte höll
United tappade poäng - igen. Suck it duckdown
United krigade till sig en pinne som var livsviktig ser jag det som
http://duckdown82.tumblr.com/
jag sa innan match att det mkt väl kunde bli kryss i den matchen.. OJOJOJ vilken helt sjuk vecka man har att se fram emot, barca x2 och chelsea på SB! vilken härlig fotbollsfest!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Enda anledningen varför jag tycker om USA, Brad Friedel :)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
åker till london ikväll, så jävla typiskt att arsenal har måndagsmatch och jag åker hem måndagmorron, sämre planering har icke skådats, piss! istället blir det Milwall - Carlisle i league one, alltid ngt antar jag, hade dock inte bangat kolla west ham - newcastle men har inte råd att spendera pengar på west ham.
Ser ut som om Lamps missar matchen på Man United pga dödsfall inom familjen. Även om han själv vill spela (vilket jag har svårt att tro) har jag svårt att se att han skulle vara fokuserad...
mike_ P23 haha, men ett league one möta är ju ändå inte fy skam. där snackar vi om kamp och vilja :D
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
hoffa tyvärr måste m,an vara medlem i milwall för att få biljetter pga deras fans, det är 10000 på matcherna trots att de har kapacitet för 22000 eller nått. skräp. frost cesc är 2 år yngre, antar att det är så dom tänker. dom vill kanske sprida ut priserna också. känns som de enda anledningarna. att ashley young är med i laget istället för hleb (och andra också antar jag) tycker jag är sjukare än bältros.
Haha Arsenals spelare verkar fett sköna. Adebayor klassens clown, går runt och dansar och kör diverse high five-kombos med alla. Fett tung kille. 6-2 blev det btw. Ade 3, Walcott, RvP och Bend**er.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Tycker faktiskt att Young har imponerat mäktigt och förtjänar sin plats. Vad har Hleb gjort - egentligen? Han är en väldigt duktig spelare, men han har inte direkt öst in varken mål eller assist, vilket Young i förhållande till var han spelar, har gjort. Chelsea hade ingen med, suprise! Fy fan vad jag hoppas att Chelsea börjar spela lugnare nästa sässong. Jag vill inte se 22 spelare på 2 macther, jag vill ha en stomme, 6-7 spelare som generellt alltid spelar, inte 2-3 som det är idag. Fan sässongen är inte ens slut och jag har redan börjat fundera på alla "tänk om" och "hur kommer det att bli".
psycho jag hålelr em om att han varit duktig, dock tycker jag det finns andra som varit bättre. hleb är bättre (och har gjort en jävla säsong, som du säger så går det inte att styrka i mycket mål, dock med många assister och hans kreativitet på plan), Joe Cole, Arteta och till och med Nani rankar jag nog som bättre än Young, men det är kanske inte så mycket att orda om.
Man vet ju inte hur dom så att säga "räknar" på det. Men jag tycker att Young har uträttat väldigt med tanke på hans omgivning. Joe Cole drar iväg en pass till Lampard eller Drogba, Hleb drar en till Cesc eller Adebayor, förstår du vad jag menar? Deras omgivning är betydligt bättre än Youngs. Därav tror jag dom (som betämmer) ser Young framför te.x Hleb och Cole. Det han har uträttat är större.
Psycholess P27 Jag fick bara en tanke, du sa ju att J. Cole drar en pass till Drogba eller Lampard och Hleb till Cesc eller Ade. Young har ju faktiskt Barry och Carew han drar passingar till ;) jag vill inte vara viktigpetter eller så, bara påpeka :P
Oj, glömde skriva poängen, jag menar bara att Barry och Carew är inte precis dåliga lirare ;)
Nä, absolut inte, men är dom bättre än Cesc, Lamps, Adebayor eller Drogba?
psycho du har rätt där.. klart dom smo får bollen kan göra bra saker med den. och hoffa, jag tycker det är rätt stor skillnad mellan drogba, lamps, ade, cesc och carew, barry. jag menar zlatan gör det carew gör med en apelsin :) men oavsett vem som får bollen så tycker jag både cole o hleb är bättre. visst är young en riktigt bra spelare, tycker tom. att gunners skulle kunna värva honom till nästa säsong men 07/08 har både cole o hleb varit bättre. dock är det kul att någon utanför de top four är med och tar en plats även om chelsea borde haft åtminstone 1.
Krossa West Ham imorron (Tevez is our father now!) och så hoppas vi på att Barcodes tar Chelsea. De har trots allt visat mycket god form på slutet.
Psycholess P27 Nej, det är dem inte, men jag tycker själv personligen att en sån som Barry är sjukt underskattad. Menmen!
mike_ P23 "jag tycker det är rätt stor skillnad mellan drogba, lamps, ade, cesc och carew, barry. jag menar zlatan gör det carew gör med en apelsin :)" Haha just det. Det hade jag glömt xD
Barry är en ruskigt bra spelare, hörde att äckel benitez och liverpool vill ha honom nu. :(
richards drar säkert till chelsea nästa säsong.. han är en riktig chelsea spelare haha
Stark som en Oxe, hade ljugit om jag inte hade velat se han jämte Terry. Men jag är nöjd med vårat mittlås som det är. En Vettig högerback hade dock varit bra till nästa sässong.
Jag tippade:Denna sässongen är GALET intressant, nyförvärv och stenhårt i top3. SKa bli ruskigt roligt att följa. Tippar 1. Man Utd/Chelsea 2. Man Utd/Chelsea Kommer vara taight där 3. Liverpool Ok, jag hade tvärfel om pool och United men det blir fan inte mycket jämnare än vad det är nu i PL :) Kul att Malouda gjorde mål idag, bra för hans självförtroende. Han kan mycket väl bli en joker i CL finalen, man vet ju vad han gjorde i Franska ligan innan han kom till Chelsea.
Ok, jag hade tvärfel om pool och Gunners*
jahapp, då var det bara en omgång kvar.. på söndag avgörs allt
för mig har det varit avgjort länge, arsenal vinner inte :( hoppas slippa se nått lag vinna dubbeln så vinn varsin. fuck off till nästa säsong, ses i silly season
MYCKET rykten i silly season tycker jag, kommer nog bli intressant.
Hur går snacket bland Chelseasupporters ang. helgen?
Att det inte ens är teoretiskt möjligt att United tappar poäng mot ett lag som inte har något att spela för med en gammal United spelar som manager ;) (Även om Wigans hemma facit är bra och Uniteds borta är mindre bra) Chelsea vinner, självklart - men det räcker inte. Tror dock att vi pga det kan komma dunder taggade till moskva pga samma sak :)
*chefen kom* Ska formulera mig bättre, Chelsea vinner hemma utan tvekan, men det kommer som sagt inte att räcka pga ovan nämda anledning. Men, jag tror att vi kommer åka till Moskva taggade till tusen. Vi förlorade PL på målsnöret. Vi slog er sist (Psykologiskt - Vi kan göra det igen alltså), Ni ska inte få dubbeln, första CL final för oss, osv osv osv. Det finns en rad aspekter. Nu tror jag absolut inte att United kommer komma till Moskva gäspandes liksom men jag hoppas att fattar vad jag fiskar efter. "Vi ska jävla vinna något efter en kaos sässong som denna!" typ.
lite frågor då nu när vi summerar upp PL Ligans bästa spelare? Motivera! Mest överskattade lag som inte förtjänar sin tabellplacering? Mest underskattade lag som inte förtjänar sin tabellplacering? Mest underhållande laget? Tråkigaste laget?
Ligans bästa spelare? Motivera! C.Ronaldo.. han har i vissa matcher burit united mot seger.. kung med sitt målfacit och sina vackra passningar..tongivande Mest överskattade lag som inte förtjänar sin tabellplacering? Man. City Mest underskattade lag som inte förtjänar sin tabellplacering? Newcastle Mest underhållande laget? Man United.. Arsenal, Tottenham mm Tråkigaste laget? Bolton och Derby
Ligans bästa spelare? Motivera! C.Ronaldo.. behöver man inte ens motivera. Men om vi tvunget ska, Världens bäste, målfarlig som få och utgår ändå från mittfältet. Hade fått 6 stjärnor om han inte hade lipat så mycket vid kontakt. Nu blir det 5 av 5. (annars 6 - outstanding) Mest överskattade lag som inte förtjänar sin tabellplacering? Man. City Mest underskattade lag som inte förtjänar sin tabellplacering? Aston Villa. Oerhört intressant lag. Mest underhållande laget? Arsenal i början när Cesc var het, inget har toppat den fotbollen som spelades då. Sett över hela sässongen - United. Tråkigaste laget? Derby, pinsamt att dom ens fick komma upp och "spela" denna sässongen.
Ligans bästa spelare? ronaldo.. inte mycket att snacka om, tungan på vågen i hur många matcher som helst. vrålmycket gjorda mål Mest överskattade lag newcastle, alltid överskattat som alla varnar för inför säsongen och sen alltid floppar Mest underskattade lag everton, tycker dom har gjort det jävligt bra hela säsongen dock är arteta jävligt viktig Mest underhållande laget? arsenal, om man gillar kreativt spel fram till mållinjen och bländande teknik är det ingen snack om saken. vill man se lag som vinner matcher är valet itne alltid detsamma Tråkigaste laget? bolton, boro och birmingham. derby släppte iaf in massa mål så det blev väl ganska roligt ändåÅrets flopp spurs, världen hade kollektiv hjärnblödning som trodde att spurs skulle komma i närheten av cl-plats. spurs har gjort en spurs säsong och kan med lite tur ta sin patenterade 10de plats
Ligans bästa spelare? Motivera! Givetvis Ronaldo, grym på det mesta. Mest överskattade lag som inte förtjänar sin tabellplacering? Wigan, kan ni inte bara åka ur så är ni snälla? Ett av de tråkigaste lagen ever Mest underskattade lag som inte förtjänar sin tabellplacering? Portsmouth, gillar faktiskt laget skarpt. Inte direkt roligast att se på men iochförsig, om man vill se roliga (och framförallt sjukt bra) räddningar från James så kollar man på detta laget helt enkelt :) Mest underhållande laget? Arsenal, om bara gunners hade tatt vara på sina chanser bättre hade det blivit tveklöst guld. Tråkigaste laget? Derby, Wigan, Reading Årets flopp? Precis som mike nämnde, varför alltid detta hypande om Sp*rs? Istället blir det en typisk tottenheim säsong där man börjar uruselt och sedan klättrar som fan i mitten och i slutet blir man sämre igen. haha
Ligans bästa spelare? Motivera! Ronaldo. Förra säsongen bar han United på sina axlar. I år har han fått lätta lite på trycket och har varit ännu bättre (!). Mest överskattade lag som inte förtjänar sin tabellplacering? Portsmouth. Bör tacka Benjani för sitt bidragande.Mest underskattade lag som inte förtjänar sin tabellplacering? Aston Villa. Har spelat anfallsglad fotboll och jag tycker att förtjänar en uefa cup plats.Mest underhållande laget? I början av säsongen = Arsenal. Sett över hela säsongen = United.Tråkigaste laget? Derby. Vad fan gör de i PL?
Wenger håller på att tappa greppet rejält nu. Lehmann, Flamini, Adebayor (om han inte får rätt lön) och Hleb ut och de går fortfarande knackigt ekonomiskt p.g.a Emirates Stadium. Fabregas, vad händer med honom? Stannar väl knappast mer än en säsong till.
Tror att Cesc stannar, faktiskt. Men var fan kom all den är vinden ifrån? (spelar uttåget). Inte vetat ett skit om att det var sån uttgång att vänta hos Arsenal?
men snälla sluta sitta och ta info från fotbollskanalen/triballfotboll osv?! inte en chans att Adebayor/Cesc drar?! kanske KANSKE Hleb och drar men se är de inga fler "värdefulla" spelare som kommer att dra..
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
säger imot att säga men visst är Christina ligans bästa spelare, men GLÖM inte att varje gång han möter Arsenal så äger Clichy han varje gång och han får byta kant.. i dom stora matcherna är han inte speciellt bra.. vad gjorde han mot Barca tex? typ sumpa en straff inge mer..
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
Att skriva oM Flamini, och Hleb och sen nämna "värdefulla" spelare är helt jävla idiotiskt. Och det från ett Chelsea fan. Och att försöka droppa Ronaldo pga Barca matchen och att Clichy har varit bra i EN match på United... är helt jävla idiotiskt. Ronaldo har en MYCKET stor del i att United är där dom är idag. Att jiddra om det tyder bara på ren... underklass.
jag undrar också varifrån det här kommer, så frost dumpa gärna en källa. ade har nyligen sagt att han vill stanna i arsenal. lehman har varit på väg bort länge och flamini fick en sjuk lön av milan. arsenal har vad jag förstått en hyfsat stor budget att spendera på spelare men det har aldrig varit wnegers melodi att betala överpris eller astronomiska summor. hleb anser jag vara jävligt viktig att ha kvar så konstruktiv och kreativ som han är. hoppas vi ger honom ett erbjudande han inte kan tacka nej till! psychomatchen och att Clichy har varit bra i EN match på United ? har du sett clichy mot ronaldo? inget snack om att ronaldo har varit bäst i år men med just clichy kom han ingen vart med, han bytte kant sen började det hända saker.