Streamas Man City matchen nånstans? Vill kolla på bianchi.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
skit it, jag hittade.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Hans andra var lite tur dock... men vem klagar
En kvart kvar till Villa - Pool.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan vad det suger att inte kunna se en enda match på tv i år. Räcker 2 megas linje för att se matcher över nätet?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Om man är Preimer League-fan så är det ju lätt värt att köpa Canal+.
Är grymt imponerad av ManU's värvningar av Nani och Andersson. Känns som två nya världstjärnor. De kommer förmodligen, tyvärr, förädlas till spelare av samma kaliber som C. Ronaldo. Ska även bli riktigt intressant vad Wenger har i rockärmen. Värvningarna hittills känns som breddningar och lite ersättare som ska ges plats att växa. Arsenal kommer förmodligen spela på ett annorlunda sätt än tidigare. Tror även på ytterligare en värvning av god kaliber. Förmodligen kompletteras den av en okänd yngling från Bali eller Kongo, till en kostnad av cirka en halv miljon som efter en säsong är eftertraktad i hela Europa.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Man United vs. Reading idag, de ska väl inte vara någon större utmaning för Man U. Ska bli kul att se om någon utav det ny värvade spelare får spela något idag och ännu trevligare vore det om någon av dom nätade.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
steeeve gerrard geeerraaaard hee´s big and he´s foookkin hard heee´s better than frank lampard steve gerrard gerraaaard
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Evolution: Men man ska komma ihåg att Ronaldos första säsonger i Man U var inte bra.. han tittade aldrig upp och var väldigt egoistisk. Sen är jag helt övertygad om att ifall den incidenten i VM inte hade hänt, och alla bu-rop han fått pga det, så skulle han inte varit lika bra förra säsongen. Så jag tror Nani och Anderson kommer ta en hel säsong att vänja sig vid PL. Sen ska man också komma ihåg att Hargreaves aldrig spelat i England även om han är brittisk medborgare så även där krävs det lite acklimatisering.
Hahahah Lehmann är grym..
Snacka kalldusch :)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Hahahahahaha, fan va kul. Jens Lamehand inte så tokig :) Men Fulhams målis, fan va grym han är
http://duckdown82.tumblr.com/
Ja riktigt grym.. speciellt eftersom han är andremålvakt..
Hur ser det ut grabbar
birminghaaaaaaaam
dryice Förvisso tog det Ronaldo ett tag att spela in sig, och det gör det säkert för Nani & Co också. Men man måste komma ihåg att United inte tappat några av sina tongivande spelare från förra säsongen, och bara det är en styrka. De nya spelarna kommer komplettera och ha tid på sig att spela in sig i laget.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
FORSSELL!!!!!!
bra match där, arsenal-fulham...bra bra
fyfan kapo ser het ut
ja helvtete hade x2 på fulham där..var det straff eller? har inte sett ngt
ah de va inte så mycket att orda om faktiskt..
men fulham var jävligt nära att göra 2-0 förut
Det var fan inte straff, men de skulle haft straff tidigare så det gick väl jämnt ut
En kvart kvar till avspark.
rätt P 1 Visst men jag bor i finland och all analog sändning dör i slutet av denna månad så det blir ganska dyrt med ny digibox med kortläsare, plus canal+kostnaderna.
Grymt att Forsell fick målkontot öppnat direkt, hoppas han fortsätter i samma stil.
Chelsea imponerade. Dom tar hem det iår. med 10-15 poängs marginal. Man U kommer ner på jorden igen efter en bra säsong och Arsenal saknar ju helt tyngd i laget. Mitt tip står sig. 1. Chealsea 2. Liverpool
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Som chelsea fan så hoppas jag du har rätt insane M. MEN, man ska inte glömma att Man UTD började likadant förra sässongen. Men visst trodde jag att de skulle köra över reading med deras trupp med nyförvärv. Och Chelsea, 3-2? Blev onödigt svettigt där :) fast med tanke på hur många skadade vi har så får jag ju vara nöjd. Älskar att SWP har fått en reinkarnation samt att Malouda fick näta direkt. Bra för hans självförtroende, Pizarro likaså, visade prov på sann striker klass när han klipper till utan en massa lallande som vissa spelare ibland gör. Kalou var också grym, löpte mycket och jag tycker att han var värd en balja iaf.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Hur länge blir Terry borta förresten?
Han kan vara tillbaka redan mot pool. Oklart dock. Hörde precis att Rooney bryit nått i sin fot?
Exakt, det var efter att Michael Duberry landade på hans fot så något gick av. Riktigt tråkigt. Jag som trodde dom skulle äta Reading.
Är det bekräftat att Rooneys fot är bruten? Tungt för United, väldigt tungt. Dom har samtliga anfallare utom Teves på skadelistan.
Men Fulhams målis, fan va grym han är När Arsenal möter ett bottenlag (eller tippad som det) hemma på Ashburton så är ALLTID bortamålisen bra... helt sjukt Och idag fick Man Utd uppleva samma sak med Hahnemann... Men fy helvete vad skönt det var med vinst!!! Jag har nog aldrig skriket så brutalt som jag gjorde när Hleb gjorde mål. Inte ens när han lirade för Stuttgart... =)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
paul scholes...fan gör han, tror hans fru har dött eller nått och SAF, hur fan kan man ha en anfallare på plan och inga på bänken?
vilken underbar söndag chelsea lirade med fart, oj så efterlänktat och man u fick nog en liten påminnelse om att det är dom som alla vill slå i år så det krävs mer av dem, får arsenal första målet i en match så vinner dom den iof både en styrka och svaghet
under the fubu is a guru
Tevez lirar debuten imorron...
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Psycholess"Som chelsea fan så hoppas jag du har rätt insane M. MEN, man ska inte glömma att Man UTD började likadant förra sässongen." - Förra säsongen inleddes med en 5-1 vinst över Fulham, inget kryss. TopDogz147"och SAF, hur fan kan man ha en anfallare på plan och inga på bänken?" - Lagt märke till John O'shea? Förra årets bästa avslutare för fan!
Sorry menade mot reading, spelade inte MAN u 0-0 förra sässongen med? Eller har jag fel?
Jag hörde att det går bra för Spurs.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Ja Spurs ser riktigt heta ut. Bra värvning med Bent där, det är ju precis vad dom behöver, en till anfallare som deras superkreativa mittfältare kan slå bollar till.
Psycholess Blev 3-2 i ligan och 1-1 i FA Cupen senaste säsongen lagen imellan på Old Trafford, har jag för mig. Men det var jag som missuppfatta dig, trodde att du menade att premiären förra året började med ett kryss också. Hursomhelst - grattis till Alves!
jag skulle inte kalla o shea för en forward?
Alves ja, denna Alves, helt jävla underbart :P Höger backen har varit den del som jag velat se uppgraderad. Alves kommer bli guld.
Chelsea kommer äta gott denna säsong!
fyfan vilket ruttet försvarsspel spurs visade upp igår. riktigt illa. arteta fick leka hur fritt som helst hela matchen. dawson o king måste tillbaks omgående!
ggår ju bra för united
känns som att malouda var en riktigt bra värvning för chelsea, sen övertygar väl inte backlinjen när man släpper 3 mål på de första matcherna. visserligen tvingas dom spela lite roligare fotboll än annars eftersom dom måste göra ett mål mer när motståndarna gjort ett och det är ju kul. dock så känns det som att dom kommer återgå till sitt tråkspel när försvaret börjar göra bättre ifrån sig. skönt att man u tappar poäng i början plus att dom får skador på toppspelare (vill egentligen inte att någon skadar sig, men efter två arsenalsäsonger med snitt på 6 skadade spelare är utjämningen skön). kan arsenal bara vinna två-tre matcher till kan dom förhoppnignsvis hänga på chelsea. pool känns lika tråkiga som alltid annars, sparka upp bollen på anfallare och låt dom göra mål. har någon av pools mittfältare nån gång gjort nått annat än att rensa/nicka undan? carragher har aldrig slagit en passning i hela sitt liv.
Instämmer om Malouda, kan bara vara glad och hoppas att han kör på som han gjort Även jag tackar för alla "gratis" poäng som vi får på utd och arsenal. Vinner vi på Söndag mot pool (vilket jag hoppas, kommer tippa 1X förövrigt, tror inte att vi förlorar iaf) så ser det onekligen jävligt bra ut. Derbyt utd - city tror jag kan gå precis hur fan som helst nu. Antingen så går utd in och bara äger sönder hela rubbet och skåpar ut city efter ha fått ett "get on with it" tal från Sir Alex. ELLER, så fortsätter osäkerherten och det i kombo med city´s självfötroende, kan leda till ännu ett kryss för utd, eller kanske till och med en förlust?
Psycholess Om
du inte tror Chelsea förlorar är det kanske bättre att spela X2. för Liverpool är väll om jag inte har helt fel hemmalag. ;)