Läste en grej på 4815162342.com precis.
Någon snubbe som tagit bilder på hatchen man ser på skärmen i trailern och jämfört dem med the swan hatchen.
Här är bilder som visar på att väggen bakom "elektronik skåpen" är hel vilket den inte är i the swan.
Bild från ny hatch Bild från the Swan Kommer inte ihåg hur det ser ut om man tittar på motsatt håll i the swan men har för mig att det inte står elektronik vid ingången.
peace, love, unity and having fun Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.
Stenna// Känns som de stretchar lite där. Kollar man ur en massa andra vinklar kan man säkert hitta något som är liknande det på bilden. Den nya hatchen borde väl i så fall vara The Flame som de snackat om på podcastsen. Här kommer senaste mest intressanta nyheterna ifrån senaste podcast: - När Dharma kollapsade, bröt sig björnarna fria. (Men mr. friendly sa ju att det endast tog björnarna två timmar att fixa käk inne i buren, hur visste han det? Och om han visste det, bekräftar detta då att the others ÄR dharma folk?) - De bekräftar att en karaktär dör på onsdag. - De klargjorde att det verkligen ÄR två öar och inte något fiffel.
Och just det detta sa de också i podcastn: en karaktärerna kan vara homosexuell också.
då skulle jag tro att det är Tom (lösskäggsnubben) iochmed att han sa till Kate att hon inte är hans typ. men det är iof. rätt så långsökt.
don't watch me, watch yourself
Sociopat... Hur kommer det sig att björnarna är på andra ön? och tjejen som sun sköt va ju på den samma ö som the others är på, men dem har ju bara seglat runt 1 ö!!
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
the others by är på den andra ön men alla dom här gamla stationerna är på den "första" ön.. kolla på episod ett riktigt noga den bilden man får se deras by å sen vart plandelarna krasha man ser byn å sen ett berg sen ser man stranden dör de krasha men berget döljer ju havet mellan öarna.
det lär ju gå nån gång mellan öarna som the others ränner runt i, antagligen därför ben sa åt ethan o goodwin att springa dit typ.. vem tror ni dör då?
Jag tror att det blir en av de nya karaktärerna på ön som dör
<br>http://edvinalam.wordpress.com<br>
hoppas den där aggressiva vars fru dog.. gillar inte honom!
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
hoppas den där aggressiva vars fru dog.. gillar inte honom! du hoppas att han vad? jag tycker att sawyer borde få tio minuter själv med honom och se om kräket är lika kaxigt sen
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Hoppas på att det är charlie som dör! Någon som har koll på varför dom inte har släppt mer än en och en halv trailer???
peace, love, unity and having fun Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.
hmm. vem e hon bruden som blev skrämd av bilderna på teven tillsammans me locke? har ja missat vem hon är?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nej de är nån ny som inte varit med förrut men hon är en av överlevarna
Äntligen ett nytt kill från lost.
Lite
spoiler varning då det är direkt från kvällens avsnitt (usa).
klipp
Spoiler Eko dog. Mannen med ögonlappen: wtf? Och om det inte är hans bror, vem fan är det då ?
I'll see you in another life, brotha!
hahah.. Shyst att skriva det här såhär nära inpå. Ser inte riktigt meningen med det. Ska helt klart bli roligt att se avsnitttet.. verkade rätt tråkigt när man kollar på bilderna..
Fan förjävligt att det bara är ett avsnitt kvar innan uppehållet.
Ser fram emot lostkvällen ikväll. Fan obligatoriskt varje torsdag.
Här kommer trailer för sista avsnittet (I do) innan uppehållet:
'
Trailer1 Trailer2
FANN NNOWIO INGE EKOOO , han har mycke med storyn o göra ju!!, nån som fatta va bruden tjöta om ?, asså först säger dom att dom tog honom dit endast för o rädda henry (som får mig att tro att the others endast är som dom är"onda" för att få tag i jack och rädda henry) och sen så säger hon att allt han säger är en lögn men han sak ändå göra operationen och "döda" honom VAD är lögnen? om han har tumören då har inte henry ljugit om något? och en fråga, varför ville dom ha Hurley,Sawyer och Kate om dom ändå skicka tillbaka hurley och ändå inte ville ha sawyer och kate kanske för att dom trodde att Michael inte skulle klara det? så han inte skulle få åka hem?, jag venne! elculo Ögonlappen : är de inte han som typ den första other man såg egentligen inte ethan o dom utan han stora jävel tror han var på båtenOm inte hans bror, Vem?: Kanske nåntin som Ö:n styrde , hallucination eller något
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
är nsäta episod sista :|?
racapp/// Finns antagligen en anledning med Sawyer och Kate också. Bara det att Jack är ju avskild. Sen så tog de antaligen med Hurley så att Hurley skulle senare berätta för de andra på ön att the others är ganska mäktiga och att det kan vara lönlöst att gå emot de. -------------------------------------------- Det här avsnittet var riktigt jävla bra. Bättre än förra som också var riktigt bra. Känns nu skönt att kunna konstatera: Lost still got it.
äeh alla avsnitten har varit weak tycker jag, liksom hänt saker men inge typ som "OO=H SHIT " typ, mer som "ah what the fuck"
ja förstår fortf inte hur dom kan ta död på eko.. lost skaparna dvs.. så jävla fult.. vem ska man nu gilla.. locke e liksom ok han gilla man sen inte gilla nu e han bara lite småstörig.. sawyer e väl den som mognat mest som karaktär.. mjä
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
asså om dom ändå skulel döda han, varför gjorde dom inte de nice liksom jag kände ingenting när jag såg de skulle va bättre om tup locke och dom såg allting elle något elel typ något mer sorgligt
Säker på att hon (Juliet) inte är den som är ond?
I'll see you in another life, brotha!
Alltså detta var bara cp. Ok för att ecko kan dö men varför dödar den mörka dimman honom? senaste han mötte dimman så attackerade den ju inte. confused yes. Döda hurley istället, han bidrar ju inte med någonting över huvudtaget. Avrätta claire och charlie när ni är på det också. Det jag är mest rädd för nu är att de ska börja introducera nya karaktärer typ mupparna som följde med till luckan i detta avsnitt.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
den där kvinnliga muppen såg fin ut :D
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ MR EKO!!!!!!!!!!!!!! ADIBISI!!!! avgå lost
FÖRORT
Coke// För att hans förflutna tog över till slut. Mycket på ön handlar om att ångra eller göra upp med sitt förflutna. Eko vägrade. Eko sa till slut att han ej ångrade vad han gjort. Första gången monstret mötte Eko, då velade Eko, Eko var en god man då. Nu... tja... Racapp// Men man kan inte få OH SHIT hela tiden. Serien måste få tid att utvecklas, besvara frågor, fördjupa karaktärer, låta det ha sin gågn. Ska varje avsnitt ge oss Oh Shot, då funkar det inte. Första avsnittet denna säsongen var OH SHIT. Avslöjandet om att det är två öar var ett svagare OH SHIT och det här avsnittet var snarare mer bra. EKO har ingen funktion längre på Ön. Hans mysteri var kortare och mer konsist och den kunde man ej dra ut på mycket mer. Jag tyckte hans död inte var den känslomässiga sorten, men snarare mer ett fan va synd om honom död. Han kunde till slut inte göra upp med sitt förflutna. ................................................ mannen i luckan... WHAT THE FUCK? .................................................. Jag är tveksam till Paulo som karaktär. Det sista vi behöver är en comic relief som ska dra ut på serien. Hurley är redan där och agerar även om hans koppling till numrena behöver redas ut. .................................................. Frågan är nu: hur har dessa människor, alltså ben och de kontakt med omvärlden? Hur vet de hur Sarah ser ut? Hur fick de reda på att Jack var neurokirurg? Det och mannen i luckan är det som enligt mig är de största mysterierna just nu.
Har för mig att han som spelar Eko hade blivit arresterad på samma sätt som ana-lucia och libby blev förut. nån som kommer ihåg vad eko åkte fast för?
det var samma grej. men han frikändes och så. Igår öppnade han börsen på nasdaq
Som norado säger har han som spelar Eko varit till problem, precis som ana lucia va. Får ju hoppas att dom inte dödar alla som inte skjöter sig. Då känns ju serien sjukt svag. Har inte sett avsnittet än men håller helt med sociopat i hans tankar. Rätt mycket skit samma vad dom andra sysslar med. Gubben i teven och varför Jack egentligen är där är det som är det intressanta. Är inte riktigt med på om det finns en tredjepart på ön. the others verkar ju helt ärligt inte ha den sten koll dom utger sig för att ha. Dom får ju stryk till höger och vänster, de överlevande från flygplanet smäller hela hatchen och the others står helt frågande.. . Frågan är om det är dom som styr över rökmolnet eller det är helt själv gående och isåfall varför och hur..? Tycker ändå inte att man fick ut så mycket av Ekos bakgrund. Känns rätt tunt att dessa människor är där för att förstå och erkänna sitt förflutna, finns ju rätt många andra som kanske hade varit mer passande på ön. Att allting skulle vara ett expriment har jag svårt att tro på. Vad är isåfall syftet med ett sånt? Finns ju folk man kan betala för att ställa upp på sånthär.
kan mannen med lappen vara han som styr monstret som dödade eko?
BLACK CLOUD IS BAAAAACK! Hon nya bruden som följde med till andra hatchen va ju lite gigedy, henne tror jag vi kommer få se mer av, men inte så mkt av hennes snubbe. Jafan det kan ju lika gärna Juliet som är ond, eller så är det ett test för å se hur ond/god Jack är om han är värdig att bo med the others! För övrigt, FEEEETTT tungt avsnitt lätt bästa s03!
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
Å vafan hände på båten efter att Sun skjöt den där bitchen som begravdes idag? Drog alla därifrån eller plockade dem henne?
Ekoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo :'(
cva ?
WE ARE NEXT Asså han kan ju knappast ha sagt we are next, han måste ju sagt you are next, då ljög Lock!
Cosa// Om han sa till Locke att You're next och Sayid frågar, då måste han ju säga att "we are next".
Nej då ljuger han ju *spelar dum*
Sociopat Aja du kanske har rätt. Det jag blir sur över är att de dödar de karaktärer man gillar och lämnar kvar alla efterblivna retards. Ta avsnitt i säsong två när man får veta att libby satt med hurley på sjukhuset, vilken nytta har man av den kunskapen idag? de presenterar hela tiden en massa spännande saker som de sedan bara skär av. Om man säger A så borde man ju säga B :) Jag vill helt enkelt att de ska utnyttja tiden de faktiskt använder på ett bättre sätt. Säsong tre har öppnat starkt men säsong två var fylld med så mycket meingslös skit så jag gråter fan när jag tänker på det.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Jag läste nu i USA Today att Adibisi själv bad att få bli avskriven. Hans föräldrar har nyligen dött och han ville åka tillbaka till sitt hem i London för att regissera en film om sig själv.
jag tror att ni missar The Dharma Initiative. Det är inte säkert att "the others" har med det att göra egentligen... ?? Jag menar.. det stora svarta rökmolnet.. har vi nånsin fått reda på ett samband mellan det och "the others" ? Har vi nånsin fått veta om ett samband mellan Dharma och "the others" ? hm? hehe.
Frajer P21 nej? dom var kvar på sin ö. the others kom över till deras ö bara.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
en grej jag kom o tänka på, när tjejen kom in med filmen till jack.. antingen är det precis som hon säger, att hon vill att han ska döda ben, lr så e hon o ben bästa kompisar egentligen och spelar bara lite ovänner för jack o filmen var fake för o se jacks reaktion osv. kanske hela tumören är fake men det känns inte troligt.. men nu vet man iaf varför jack e där, men inte varför kate o sawyer är det.. synd på eco, tycker Sociopat hade en bra poäng, det där med att han inte gjorde upp med sitt förslutna osv.
Tror inte grejen med tumören är ett test. Ben och bruden snackade ju med varandra utan att någon annan hörde. Och det vore ju lite märkligt om dom spelade teater för tomma intet. Däremot kan säkert videon vara för att fucka lite extra med hans huvud. Det är ju ganska uppenbart att dom hjärntvättar honom. Dom säger ju emot sig själva precis hela tiden när dom snackar med Jack.
NOOOOOOOOO Adibisi!!! FAAN jag som sa att jag skulle bojkotta Lost om han dog. Ser ut som att jag bangar =( R.I.P Adibisi (I am a Oz maniac)
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
så jävla grymt det är :) skönt avsnitt! härligt att svarta molnet är tillbaka :) undrar ifall allt har ett samband? är molnet the others uppfinning eller? sen vart tog den franska tjejen vägen? vad hette hon nu igen :/ eko var både cool och tråkig, lite synd att han dog men ändå inte:) och vem är piraten? :D
Forumsignatur:
Det är väll bara Echo som har sett molnet till att börja med ?
360 GT: Beezwaax
Molnet var svart för Eco men när locke såg det sa han att han såg ett starkt ljus, tror "molnet" kan ta olika former som det där med Yemi att molnet tog hans form.
Tråd dödadar!
FINNS DET INGEN MÖJLIG KOPPLING MELLAN MR.EKO'S "BROR" OCH WALT PÅ Ön???? ' ne? varför tror du det nice avsnitt förövrigt! trailern till nästa såg rätt spännande ut.. såg även ut som att sawyer håller på med kate där :)
fan, nu börjar det bli sjukt spännande. hur långt e uppehållet till e07?
frågor på det?