Klart är själva ön stor, men Sayid, jin osv seglade ju endå en bit, sen så borde ju Desmond ha sett den andra ön då han endå var borta i 2 veckor eller nåt?
Jag gillar det där med att se något creepy från någon övervakningskamera ...gärna live-feed med :D Fan, längtar redan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
benjamin/henry sa ju oxå att "ubåten" var tillbaka och att den där tjejen blivit skjuten antagligen så använder dom den för att ta sig mellan öarna.
Jeppzo P18 Håller med om att det ser konstigt ut men vad jag kunde se är det bara vatten som slår mot typ en sten. Och det vita/blåa är typ skum. Har hdtv kvalle på den jag kollar och ser inte ute som att det är något av värde. Sun och gänget i båten borde helt klart ha sett the others ö. Inget snack om att ön inte går att se från "våran" ö..
peace, love, unity and having fun Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.
Men har dom verkligen åkt runt hela ön då? jag menar det borde ju ta en jävla tid om ön nu är så stor som den ser ut.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tror att henry gale "conned" sawyer när han sa att dom är på en annan ö, för kolla på ön ,de ser ut som om det är typ en stor bild elle något, ingnting rör sig på den andra sidan ön, de ser så datagjort ut och om de e så nära, man borde sett de fan och sayid åkte ju längst stranden hela tiden och till slut kom han dit walt och michael åkte iväg från!, asså på "deras" ö nah allting e samma ö tror ja
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
racapp Om du står långt ifrån någonting så kommer du inte märka att någonting rör sig. Ser du en båt på säg 1 mils avstånd så kommer du inte se att den rör sig, bara vitt skum efter båten.
Vad hade du tänkt skulle röra sig på den andra ön? Känns inte som att du ser träden röra sig på det avståndet.
De olika delarna av planet va väl på två olika sidor av ön. Verkar ju mycket märkligt att inte någon av dem har sett den om ön syns. Det samma gäller flotten som ger sig iväg med mickael, walt, sawyer och jin. Dom kommer ju hur långt som helst ifrån ön och därför borde dom har sett den.
peace, love, unity and having fun Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.
Det finns ju 4 sidor av en ö? Den nya ön är kanske tex på kortsidan av en avlång ö (som 1a lost ön) då är det inte alls säkert att dem skulle ha sett den..
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
men asså de måste var 1 ö sammanalgt!.. henry säger de finns 2. men båda delarna av flygplanen kom på samma ö elle hur? och när dom såg de sa henry till ethan/goodwin elle nån minns inte "if u run now you can make it in an hour" asså tror inte man springer över vatten !
På lost islands kan man säkert hähä :)
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
Ja alltså vi vet ju inte om Sayid och Desmond och de seglat runt ön och åt vilket håll de seglat, dessutom är den här ön ganska liten, kollar vi mot den störa ön så ser vi ju att den är ganska långt ifrån med tanke på hur litet alltsing ser ut vid kusten. Racapp// Men de har antagligen sin by på den stora ön. Som Ben sa: detta är som alcatraz. Antagligen här deras forskning och tester gjordes. Sen åkte de meed ubåten till sina hem. ........................................................................... Sjukt fett avsnitt förresten. ........................................................................... Nästa gång ser det lika fett ut. Eko-avsnitt samtidigt som det ryktas överallt på lostforum och hos spoilare att en major-actor som inte är Charlie eller Sawyer ska dö. Alltså en av de vanliga. Antagligen är det väl Eko. Dessutom hittar Locke och en till tjej ifrån lägret en film... en film ifrån innan the meltdown eller imploderingen av hatchen. I den filmen ser man en man med eyepatch bära på Locke innan the hatch sprängs in..... Som de säger i reklamen i USA: Avsnittet igår + de två kommande kommer förändra allt vi vet och tror om Lost. Lär väl bli en jäääkla cliffhanger till februari.
shit fan va coolt! men dog inte eko där vid trädet ? :S eller har jag fått det om bakfoten?
Forumsignatur:
Bästa avsnittet hittills på s3. 5,5
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
bluesky// Nopp. ......................................... Desmond kan se framtiden? What the fuck förresten?
Undrar vems tumören va egentligen. Känns som de skulle va Ben's.
känns som om de e sawyer dom har nyligen operarat honom "around forty" han e 35,
Eller hur racapp tänkte också att det var Sawer och det är han som dör i nästa avsnitt då...
Och visst hade det varit en massa bråk om löner och skit också så han kanske lämnar därför.
Iofs så skulle de ju kunna va Locke's.
skulel vara soft om claire dör.. asså nån som man inte anar typ eller nån man verkigen blir förvåand över , kate. elle jack
Om Jack dog hade jag blivit grymt imponerad.
det är de jag menar, eller kate?, liksom daamn, HON? varför :S typ samma med jack men typ, sawyer så vafan han har blivi8t plågad sen han kom dit typ hahaha, skjuten och allt, man blir inte lika upprörd om han dör locke komemr inte dö, hade hurley dött hade jag blivit fövånad men nästa att dö är la jin eller sun elle nån av dom andra om knappt syns
Jag tror stenhårt på sawyer alltså. Sjukt oväntat men ändå inte HELT sjukt liksom. Jack är ju nästan en huvudkaraktär så det hade ju varit det absolut mest oväntade om han dog. Riktigt coolt alltså..
haha, dom kmr säkert döda den nya killen som man inte vet nåt om, han som spela golf :P lr deasmond
desmond är inte ny?
sawyer kan fan inte dö altså. isåfall om han oväntat offrar sig för någon, men han är fan för viktig för att dö! Sawyer är bra skit, jack är en dryg gnellig jevel!
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
skulel va coolt som saswyer springer och hans hjärta exploderar
men jag fatta inte en rej, varför fick inte kate veta om pace makern?
Först och främst fanns det ju ingenting i sawyer, de hade bara lurat honom. För det andra så pratar Jack med Ben ang. tumören - iaf. enligt trailern.
daviden P25 Det måste ju inte vara sant bara för att dom säger det. Dom kan ju mycket väl satt i en och dom bara fuckar med hans huvud nu.
en sak jag inte fattar är varför dom säger hela tiden "we are the good guys"
kanske för att det är deras slogan? ne men dom kasnke är the good g'uys?
och när dom såg de sa henry till ethan/goodwin elle nån minns inte "if u run now you can make it in an hour" asså tror inte man springer över vatten ! jag tror att det är två öar och dom har en tunnel eller något emellan.. sen var ju jack under vattnet i akvariumet där.. och då gick dom tillbaka till land igen när han skulle operera bruden.. .. fast dom kanske tog ubåten fram och tillbaka.. äsh jo! sen tog dom väll segelbåten från lostisarna, men dom kom tillbaka i en ubåt?
En tunnel låter helt klart som en mycket bra förklaring till springandet etahn och goodwin gör till de olika grupperna. Det är förvånansvärt lite reaktion på att Desmond ser in i framtiden. Frågan är vad det är som har hänt med honom, verkar mycket märkligt. Dels förutspådde han att Lock skulle ge sig efter jack och gänget och dels förutspåde han regn och blixar. Får se vad han förutspår nästa gång. Jag blir lite lack på att människorna som snackar om en trailer utan att länka till trailern. Hur svårt kan det vara??
En ubåt låter ju rätt logiskt föresten iom att the others lyckas gå på båten utan att Jin och Said ser eller hör någonting. Sun lär föresten och förhoppningsvis vara den som dör!
Sociopat Var i helvete har du sett den trailern? Hittar den inte på någon av mina spoiler sidor...
är det bara jag som missat ubåten? vart fawn ser man den? :P
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
Stenna// Spoilerslost.blogspot.com Kolla slutet av trailern..
Sociopat. Jag ser verkligen inte att han bär på någonting. Det är ju helt omöjligt att se. Först går teven igång. Då ser man liknande maskiner som fanns i the hatch. Efter det ser man ett ansikte komma fram. Snubben som tittar fram har en ögon lapp och sen tar han upp handen mot kameran. Vart Lock kommer in i den bilden vet jag inte. Är du 100% säker på att du ser honom bära någonting?? Inte ens i spoilerblogen du länkar till (som förövrigt är den bästa just nu) nämner någonting om att mannen på bilden släpar Lock. Jag tror lätt att kameran visar live, precis som den gjorde när dom va där nere första gången. Finns ifos inte någonting som säger att det är samma bevaknings hatch..
De jag menar är givetvis att kameran visar live från en hatch "vi" inte varit i tidigare..
Spoiler!!!! Vafan är det Eko får i huvudet på trailern ? Och vad är det för något på TVn som locke tittar på ? En alien ?hhaha
cva ?
Eko får ingenting i huvudet. Han får däremot en mashete (inte en aning om vad hur det stavas) bredvid huvudet. Om du kollar på ordentligt på bilderna tycker iaf jag att det ser ut som en jävligt sliten snubbe med rätt långthår och pirat lapp för ögat!
Spoiler varning 2000 Det finns bra och dåliga trailrar.. Denna måste räknas in en av de sämre.
Speaker rösten säger en rätt mayor grej och om man ska tro på vad man hör så säger Jack en del också...
En vaning som sagt...
trailer
Hur många avsniittt finns att ladda ner nu? Tycke serien blir segare och segare för varje avsnitt Kate och Sawyer är så tråkiga att följa detsamma gäller jack i mean who gives a fuck? Mr Eko och Hurley säger jag!
Det där med springandet kanske beror på att själva fängelset ligger på den andra ön medan byn ligger på "själva lost ön".
<br>http://edvinalam.wordpress.com<br>
Det är ju givetvis som hEadVin säger! Inget jävla snack.
110% procent att det finns två öar. Om ni minns way back i säsong 1 tror jag, så hittar Sayid en kabel som går ner i havet, tror även att Hurley också hittar den..och den lär ju gå till den andra ön. eller så supplyar kabeln elektricitet till en eventuell gång under vattnet mellan öarna.
don't watch me, watch yourself
elikz P18 Correct me if im wrong men gick inte den där kabeln till "The french lady?"
<br>http://edvinalam.wordpress.com<br>
Det fick man aldrig veta! Både Hurley och Zaid följde . Men båda två blev upptäckta innan dom hittade vart kabeln gick. Att kebeln kommer från andra ön kan ju vara troligt.. Vart skulle den annars gå..? Att det finns två öar tror jag inte det finns någon som tvekar på.