Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Efter nästa avsnitt är det uppehåll till 7:e februari.... Läste någonstans att tailsection hade hittat ett glasöga...Kommer faktiskt inte ihåg det men helt ärligt är det ju inget snack om att det är killen med lappen som har tappat ögat.. Frågan är om han är en other eller om han är precis som desmond va. Han hade ju samma överall som Desmond hade när dom hittar honom. Är fan säker på att det är molnet som tar gistalt som de olika människorna på ön. Molnet visar vägen för de överlevande så dom kommer ikapp sitt förflutna.. Tycker fortfarande frågan är varför... Det finns så många andra ivärlden som skulle behöva ta tag i sitt förflutna.. Känns inte som att man fick ut lika mycket av Eco som man skulle velat.. Det känns bara JAHA över hela grejen. Vist avsnittet va lite trevligt men ska man vara helt ärlig får man inte veta speciellt mycket denna säsongen heller.. Är det som Ben säger så styrs ju the others sjukt mycket av ödet och öns skumma isda också. Verkar inte som att dom har någon speciell koll överhuvudtaget..
peace, love, unity and having fun Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.
Det svarta molnet är fan det löjligaste jag sett på länge. Den har fuckat hela serien, they better have a good reason to have it!
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
den "svarta skuggan" är nanorobotar. det kom fram redan i första säsongen. därför dom kan bygga upp saker, laga locke, rycka upp träd osv..
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
MAAAAAAN uppehåll till 7 feb??? jaja, men det är väl bara att kolla på prison break då:P
Som kaninen sa när han inte fick nåt att äta, Klurigt.
Jo nanorobotar skulle väl vara en vetenskaplig förklaring, men det skulle va dåligt om dem kan ta form som en människa tex ekos bror!
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
CosaNoztra P23 tror inte dom tar form till sånna saker utan går in i huvudet och fixar fram syner ist. fast sen så finns det ju så mkt övernaturligt i serien så skulle inte vara konstigt om det var nått annat magiskt eller så :D
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Producent
2006-11-03 13:49
ASSÅ!!! En sak jag tycker är jävligt skumt, jag ser inte Ben o company som The Others, för vet ni vad, minns ni inte avsnittet när några av våra killar gömde sig bland buskar och såg folk gå förbi, trasiga kläder, smutsiga ben, söndrig nalle som hängde bredvid, Smala som fan o.s.v. Dem verkar Inte likna Ben o dem eller hur? Det är från säsong 1 btw. Jag tkr det verkar lite skumt, dem har bara försvunnit!
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
charlie såg ju molnet tillsammans med Ecko också
Ave, imperator, morituri te salutant. Iacta alea est!
skez sant som fan.. undra vad det är för några då
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Folk har kort minne. Locke höll ju på att bli mördad av röken. Kommer ni inte ihåg när den tog tag i locke och ville dra ner honom i nåt hål? Jack och Co räddade honom.. Tror att det var i säsongsavslutningen säsong ett.. .................................... Röken har varit med ifrån början, inget de hittat på nu på sistonde. .................................... Sen vet jag ej varför folk inte läser i tråden. Har redan sagt att skaparna i en officiell podcast sagt att det finns fler än en fraktion av the others.
Det du säger sociopat har jag helt missat. Dom kan ju ifos mena att det finns fler olika fraktioner inom den gruppen av others vi har sett.. Enligt förra avsnittet verkar stämningen i gruppen inte vara den bästa.. Jag förstår inte hur folk kan glömma så lätt. Är precis som att man sitter och kollar på en helt annan serie än vad polarna gör. Håll ögonen öppna för fan. Lock blir dragen av molnet efter det att dom hämtat dynamit vid the black rock..
peace, love, unity and having fun Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.
Stenna// "there are more than one group of "others" on the island." Ifrån den första podcasten.
föresten.. i ett gammalt avsnitt när shanon blir skjuten av analucia.. kommer ni ihåg att en av "analucias" gäng bara försvann spårlöst? har jag fel, eller har man fått veta vad som hände henne?
Afan. Då borde man ju verkligen lyssna igenom. Har inte orkat. Det går ju inte att komma ifrån då att det verkligen finns två olika grupper.. taditukschu.. Håller med dig. Det va fan ingen som reagerade över att hon försvann. Verkligen bara "jaha" reaktion från alla håll.. Man har vad jag vet inte en aning om vad som hände henne. Det verkar ju som att molnet tog henne..
ASSÅ!!! En sak jag tycker är jävligt skumt, jag ser inte Ben o company som The Others, för vet ni vad, minns ni inte avsnittet när några av våra killar gömde sig bland buskar och såg folk gå förbi, trasiga kläder, smutsiga ben, söndrig nalle som hängde bredvid, Smala som fan o.s.v. Dem verkar Inte likna Ben o dem eller hur? Det är från säsong 1 btw. Jag tkr det verkar lite skumt, dem har bara försvunnit! Men det var ju "smuts others" som rövade bort barnen osv från campet och goodwin från "clean others" sade sedan till ana lucia något i stil med "the're better of now" vilket antyder att det var hans grupp och alltså är smuts others och rena others samma others :) ett annat exempel som stödjer denna teori är att the others som höll walt var smutsiga men uppenbarligen kontrollerades av Ben eftersom han var där när de gjorde dealen. Ben var ju för övrigt ganska smutsig när han blev tillfångatagen också. Så det finns inte smutsiga och rena others :p
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Eller så kanske det finns det men att Ben är en sellout eller typ gangleader för de smutsiga utan att de rena inte vet om det, kanske det som hon som visade sista videon till Jack hade kommit fram till?
Stört avsnitt med eckos minnen och liknande. Soft med "skuggan" som glider omkring.
You've taken a battle, but that's all it was, a battle. Humanity needs me; now more than ever. I have the virus, I have the will and I will not fail.
cva ?
Jag tror som någon sa att svarta röken är något som kan omvandla sig till vad som helst. Det förklarar iaf hur verkligen alla på ön får hallunicationer. Yemi eller vad han heter var helt enkelt röken när han sa "you speak to me like I was your brother".
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
Detta avsnitt var verkligen bra och det visar att serien bryter och vågar döda karaktärer som folk gillar. Piraten... hmm kan det inte bara vara en kille som har skadat ena ögat? Eller så kan det vara en pirat, remember piratskeppet, förvisso så har den vart där ett bra tag. Men som sagt, it's LOST
<br>http://edvinalam.wordpress.com<br>
vem snackar ni om som bara försvan i ana's grupp ? Vare inte så att två försvan eller vart typ tagna av the others/rökmolnet för att sedan hittas döda? Vet någon om det var så att hon som spelade libby vart till problem eller nått? Eftersom hon var med i Desmond och Hurlys flashbacks så borde hon ju ha någon större roll eller återkomma även fast hon är död? lixom vem var hon, ena flashbacken ger hon bort en båt och andra sitter hon på mentalsjukhus..
Tråd dödadar!
Har för mig att vi kommer få veta mer om Libby/Hurley fastän att Libby inte lever längre.
<br>http://edvinalam.wordpress.com<br>
Libby kommer vara med i flashbacks.
vem snackar ni om som bara försvan i ana's grupp ? Vare inte så att två försvan eller vart typ tagna av the others/rökmolnet för att sedan hittas döda? Första kvällen tog de ju alla starka killar (mr ecko klarade sig genom att döda två killar). Ett par dagar senare kom de tillbaka och snodde barnen.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
När tailsection är påväg till "vårt" läger försvinner en brud utan att någon reagerar på det iprincip. Precis när det börjar regna och minuten innan hon shanon blir skjuten.
Har kommit en hel del olika trailrar inför sista avsnittet lost detta året. Spoilervarning på de flesta då det är längre utdrag ur avsnittet..
trailer 1 trailer 2 trailer 3 trailer 4 have fun...
jaha 2 dagar till sen vänta ett jävla halvår :( inte riktigt men kommer ju kännas som det! man kanske ska kolla igenom alla avsnitt igen? 1 avsnitt per dag:P
Forumsignatur:
Har samma idé. Ska kolla igenom 1 och 2 säsongen. Fortstätta med lost torsdag. Se två tre avsnitt en gång i veckan sen så lär man vara klar när skiten börjar igen. Men det är fan bättre att dom gör såhär än att man ska behöva vara lika rädd varje vecka för att det ska vara uppehåll. Nu vet man precis när man får sin dos lost. Segt med detta långa uppehållet dock. Hade hellre sett att dom hade två kortare uppehåll en ett såhär jävla långt..
Nån mer som tänkte på att när Eko gick in i planet efter brorsan så är det precis som i bibeln, när Jesus återuppstod. Dem rullar bort stenar, går in och kollar. Kvar finns bara linnedukar, och så säger "han är borta".
Fast jag antar att det blir lättare för författarna att dra till med en cliffhanger i mitten av säsongen än två stycken som ska lyckas hålla upp intresset. Det är bra så här.
Dagens podcast ifrån skaparna: - They have not forgotten about Cindy and the other people taken - Hinted that the smoke monster downloads Eko's memory in his first encounter - Hinted that Yemi was in fact a manifestation of the Smoke Monster
406 kmr?
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Mer ifrån Podcasten: - Avsnitt åtta den här säsongen kommer behandla the others och vad som hänt med barnen och Cindy. - Efter nästa vecka kommer de sluta fokusera så mycket på den lilla ön och förflytta handlingen till stora ön. Men de säger inte om det innebär att de kommer fokusera mer på karaktärerna på stora ön eller om Sawyer, kate och Jack ska flyttas till stora ön. - Strax efter avsnitt åtta kommer man förklara vad som hände med dharma och alla deras läkare. - Den svarta röken är INTE nanoboter. - de lovar att "I Do" (nästa avsnitt) är ett av de absolut bästa lost-avsnitten hittils.
sociopat: weehoo! :) ___ ja ska också göra så btw.. se om säsong 1 o 2 helt.. i väntan på nästa avsnitt nu efter uppehållet.. känns som en jävligt bra ide faktiskt.. nog en hel del smågrejer man glömt helt..
- de lovar att "I Do" (nästa avsnitt) är ett av de absolut bästa lost-avsnitten hittils. Vad snällt av dem ;)
Här kommer ytterliggare en trailer inför nästa avsnitt.
Rätt mycket samma som de andra men lite nya bilder dock.
Trailer 396
så nästa avsnitt kommer som vanligt under natten till torsdag och efter det avsnittet så är det uppehåll tills februari?
don't watch me, watch yourself
elikz Yes
tack. blir säkert en riktig cliffhanger..
don't watch me, watch yourself
snabb fråga om avsnitt 1/2. Vems namn sa Kate först, Jacks eller sawyers? På stranden med henry...ben?
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
Ben påpekar ju till och med att hon säger sawyer först..
Ännu en ny trailer (klipp ur avsnittet). Dom verkar ta igen efter det förra avsnittet. Säkert den 7:E i ordningen.
"Trailer" Tror att det blir ett mycket bra avsnitt. Verkar som att folk äntligen börja snacka med varandra!
Så jävla bull att de två "nya" karaktärerna Paulo och Nikki verkar få ett flashback avsnitt. Känns inte direkt lönt..
Verkar som att Charlie och Desmond har träffats innan mötet på ön. Synd. Hade hoppats på att Carlie kunde dött utan att ha tillfört något till serien.
http://spoilerslost.blogspot.com/2006/11/ask-ausiello-with-damon-lindelof-cuse.html En intervju med skaparna.
Riktigt bra! Läs den!
Intressanta saker i kort form: - Resten av säsongen kommer i stor del handla om faktumet att ÖN har synts på Pennys radar.
- Ett par avsnitt in i februari kommer vi få en "game-changer", en story-bomb. Likaså en character-bomb som dock kommer tidigare än så.
- Barnen som rövats bort kommer vi få reda mer om.
- Det blir ingen super-cliffhanger i kvällens avsnitt, utan snarare något som mer ska få oss att vilja fortsätta se Lost. Inte en "Game-changer".
..............................................................
Kan ju även rapportera att jag har syndat. Har läst Insiderapports spoiler ifrån kvällens avsnitt. Vet alltså hur det kommer sluta. Och om man dömer ifrån det... så kommer det vara ruskigt fett.
Damon: It will hopefully be good enough to incur major frustration from the audience as to "How dare we go off the air for 13 weeks and leave them hanging in that fashion!" FAn sådant hatar jag verkligen :( kommer ju dö av spääningen under de tretton veckorna
Vänta..Vänta..Vänta..
Aldrig mer....
gah! borde det inte finnas tillgängligt snart?
frågor på det?
jag hittar det på flera sidor iaf:P men väntar på svensk sub :)
Forumsignatur:
FAN VA SUR JAG BLIR ATT KATE HORAN KNULLA SAWYER! Hon playar fan allt å alla, tom mig.. Hon e ju fan MIN flickvän ingen annans!
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JAG BLIR TOKIG!!!! VARFÖR SKA ALLA BRA SERIER HA UPPEHÅLL?!?!?!? :@
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Jonsson// Så att de ska kunna spelas in...