SPIOLER ja... vad säger man. Halvt besviken, halvt överraskad. besviken över att cliffhangern inte var mer dramatisk, överraskad över att resten av avsnittet var så välgjort. Bra skådespeleri, bra storyline och bra karaktärsutveckling, speciellt Jack som äntligen tar tag i saker och ting. Lite intressanta saker att gräva i också. Jacob? MEN, de är ute på djupt vatten just nu. Jag hoppas de håller löftet att börja ge svar på saker efter säsongsstarten, för jag tror att de lär tappa tittare ganska rejält snart, speciellt med en så kall cliffhanger som denna. ............................... Under uppehållet kommer 30 sekunders avsnitt ifrån resten av säsongen visas under ABC:s nya satsning Daybreak. ................................ Spoiler: Jag älskade ett par saker med avsnittet. En sak som förföljt Sawyer och Kate är att ränderna aldrig går ur en tiger. Något Sawyer sa i ett avsnitten till Kate. Sawyer kommer alltid vara en con-man och Kate kommer alltid att fly. Därför tror jag att Kate kommer ta beslutet att springa när säsongen börjar igen.
Blev fan besviken.
Aldrig mer....
Blev fan besviken. Jag med! man kunde väl åtmindstone få se kates bröst som tröst för det dåliga avsnittet! :/
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
Eller hur.
Aldrig mer....
Tycker det inte var ett dåligt avsnitt, ett tvärtom väldigt bra avsnitt. MEN själva cliffhangern var dålig. Slutet var bra. Härligt initiativ av Jack, men själva slutscenen borde varit något annat. Synd förresten att Jack gick igenom allt det där, förstörde allting och alla deras chanser för att bli släppta, bara för att han inte visste om att det var en Alcatrz ö. Hade bara Sawyer berättat det för Kate så...
Berättat det tidigare skulle det stå.
Jaaa, jag tycker också att det var ett bra avsnitt. Men som du sa, cliffhangern var ingen höjdare. Sen att avsnittet var sagt att vara ett av de bättre bidrog ju till att man hade höga förväntningar.
Aldrig mer....
Trailer för kommande avsnitt och lite info..
Lite spoilervarning som vanligt för er som absolut orkar hålla er till 7 feb..
Trailer 1 Trailer 2 Sociopat
Som alla vet bedrivs det någon vm turnering i att inte berätta saker för varandra. Hade folk bara snackat hade man kommit sjukt mycket längre.
peace, love, unity and having fun Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.
Ni som säger att avsnittet var dåligt, hur ska ett bra lostavsnitt se ut? Detta avsnitt var fan de bästa sedan höjdpunkterna under säsong 1. Riktigt jävla välgjort och man slapp alla dussinlirare såsom claire, hurley och charlie.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
ETT BRA AVSNITT SKA GE OSS SVAR.
Men lol @ svar, det kommer vi aldrig få.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Det har liksom gått 6 eller 7 avsnitt, varför uppbehåll nu ?
I'll see you in another life, brotha!
Bra avsnitt. Skön stämning på nått sätt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sådär avsnitt.. jag vill veta mer om numrena och han på psyket som "gav" dom till hurley.. samt vill jag veta mer om "rökmolnet".. Sen vill jag veta en massa annat också - e trött på draman kring kate och sawyer. och jack för den delen. det grymmaste i avsnittet va ju Jack i slutet.. när han hotade att döda snubben .. men men.. skulle varit mer för att vara en cliffhanger.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
frågor! vad kommer locke se när han kollar upp och norr? och är inte norr uppåt? ja venne ajja men vad kommer han se? (jag vet inte, kanske den andra ön? nånting ja venne) Kommer kate att springa (ja) Kommer sawyer att dö (tror fan de, skulle va tufft) kommer ben att överleva (ja) vad kommer hända med jack? (ingen aning) nån som har bättre svar än de där?tankar om avsnittet är jack dum i huvudet? han såg kate knulla sawyer hon komemr alrig knulla han få in de i din skalle du komemr fan dö,m ändå om du räddar ben komemr alla vilja döda dig elle hålal dig fånge i hundra år oc hkate din hora sltua knulla runt, like fuck youSpoiler Juliet säger "Well, im going to go shoot someone" tar fram en "Sig- Sauer"(nån slags skjutvapen :D) pumapr två skott i en person. Nästa avsnitt är Juliet flashback, och ethan är med i en scen där! avsnitt 8 komer vi få svar om dom "bortrövade" barnen hon där flickan som försvann ur "tailies" (cindy) kommer tillbaka och så gör barnen "Zack och emma" i avsnitt 8 och vi får reda på vad som hände med cindy Michael och walt komemr inte nämnas mycke denna säsongen
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
riktigt skönt avsnitt ju :) fast det gick lite för snabbt :/ fast slutet var ju dåligt:/ det skulle ju hända nåt skit spännande i slutet, något överraskat :) fy fan ifall sawyer dör :( han är ju så skön!! :) "hey yourself" haha :P aja ses om några månader ;) nää men det är väl bara kolla på prison break o heroes nu då:)
Forumsignatur:
Sawyeer är ju den som får mest fitta på ön ;)
mest? han är väl den ända? :P eller fick sayid nåt? :P
Forumsignatur:
Fy fan vilket sug avsnitt. En av de sämsat jävla cliffarna jag varit med om.. Fan otroligt. Allting känns så jävla ointressant. Ett jävla ekor hjul.. Gör skiten till en realityserie istället. Skit i månstret och låt oss bara se vem som överlever längst.. Tänk robinson utan prispengar och med död!
peace, love, unity and having fun Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.
jag hade för mycket förväntningar av avsnittet innan, därför blev det inte lika bra som väntat men Bra avsnitt ändå tänkte att jack var en idiot först, sen styrde han upp det.. fett skönt gjort =)
tyckte att det här var ett bra avsnitt...lite för klichigt slut men ändå höll den mina närver hårt.
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
Producent
2006-11-11 00:59
jag har varit lite off nu ett tag, har inte sjuan visats? :O är det redan uppehål tills februari? =(
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Sista avsnitttet detta året va avsnitt 6 som sändes i usa. Vet inte hur långt man har kommit här i sverige.. Vist ekos stav grej va coolt men helt ärligt.. Det va inget bra avsnitt..
dom sa ju att det skulle bli det bästa avsnittet...ehh knppast:P typ dom flesta andra avsnitt är bättre, men jag säger inte att det här var dåligt för det var det absolut inte, det var skit bra! men andra avsnitt brukar vara mycket bättre!
Forumsignatur:
Jag glömde bort att kolla, men avsnitt 6 är fan riktigt nice. Mycket spännande saker.
bra avsnitt, kate & sawyer run damnit, run
your in for the money? you need to get out the Game, motherfuckers need to think before they spit out my name
är det uppehåll nu? eller kommer ett idag?
360 GT: Beezwaax
Ingen som kommer ihåg den bilden dom la upp på nätet inför säsong 3? Den med alla karaktärer på och Kate Sawer jack och Hugo hade helt gula och djuriska ögon? Inte märkt av något av det än så länga iaf...
Delicious_D P15 jag har aldrig sett den. men det lät lockande. har du länk?
nä sorry, var ett tag sen jag såg den...
jävla uppehåll! när kommer nästa avsnitt??
http://www.tok.studio.nu<br> <br>http://www.tok.pixbox.se
Jag kommer ihåg bilden med de gula ögongen. Tror bara det är ett villospår. Som du säger har man inte sett någonting som har med det att göra. 7 feb är det som gäller eller vart har du hört 14 bassan ?
Skivsamlare
2006-11-16 09:54
Medan Prison Break alltmer börjar spåra ut och bli tröttsamt så håller verkligen Lost fortet just nu!
Kollade upp nu och det är utan tvekan 7 feb som gäller för nästa avsnitt i usa.
Här är trailer för avsnitt 7.
Trailer För min del blir det nog heroes eller day break som gäller fram till lost börjar igen.
oj, menade 7:e.. lika jävligt ändå :(
b-b-bassan!
fuck va segt. kom hem nu o trodde ja skulle få se lite lost.. aah..
lat, att det har med synkronisitet att göra var förfan uppenbart efter första avsnittet...
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
nu blire prison för hela slanten, o oth o oc lite grann dåra
fan va segt lost har blivit... att monstret skulle vara röken i förra avsnittet var ju ett sådant jäävla antiklimax. här har dom sugit på den karamellen sen dag ett och det bästa dom kan komma på är lite svart rök..... så buuuuuuull!!!!!!
Jag vill veta vad han den skottska snubben har att säga...om det han gick igenom vid explosionen d.v.s.... Såg han framtiden just då, eller fick han förmågan att se framåt i tiden permanent? hmm
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
Gött att jag har första säsongen hemma nu! :D
Live Hard, Die Young
en teori jag har haft hela tiden är att dem är i bermuda triangeln. en annan teori är att de är någonstans på nord eller sydpolen. kanse under isen?
SLUTA MED FUCKING FLASHBACKS!
Producent
2006-11-22 11:02
För er som vill veta när nästa avsnitt och därefter det kommer, kolla EPGUIDES
Since 1984 @realgizlee // twitter
Producent
2006-11-22 11:04
Och ni som bara måste ha en FIX, kan kolla
Spoilerfix
Since 1984 @realgizlee // twitter
kul, ett avsnitt heter "enter 77" den 7 mars 07, , två sjuor :|. .scary... haha :P
en teori jag har haft hela tiden är att dem är i bermuda triangeln. haft samma tanke.
Ave, imperator, morituri te salutant. Iacta alea est!
hur fan kan en knapp rädda världen? hur kan locke gå? hur kan numrerna vara där som hurley spelat med?, hur kan walt vara så weird? well.. det är lost!