cheeses vilket avsnitt. fädtfädt
Aldrig mer....
äntligen lite lost känsla i lost igen. bigup till senaste avsnittet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fuck det senaste! bara mer mystik men aldrig några svar. det va skojj och spännande i 2 sesonger men nu vill jag fan veta!
Wordlife no doubt baby
fatta fan inget av ep08 :S hujj
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Fy fan! Det bästa avsnittet hitills! Helt lyrisk nu!
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"
Man kommer få typ 3 stora svar om mystiken på ön i nästa avsnitt,kolla trailern till nästa.
Som fisken i vattnet
nästa avsnitt verkar ju ännu bättre, fyfan va härligt
det blev ju typ intressant sista fem minuterna. hela avsnittet var rätt trist alltså. Ena sekunden hatar man charlie och andra sekunden tycker man synd om honom. kanske bäst att han dör.
Jag tar tillbaka lite av det jag sa innan. Bilder kan ljuga. Avsnitttet va helt klar ett av de bättre denna säsongen. Detta betyder ju att charlie kommer dö vilket är jävligt skönt. Han har inte tillfört serien någonting av värde.. Kom och tänka på en grej efter avsnittet. Om man tänker tillbaka på säsong 1 / 2 och ser hur man byggde upp avsnittetn och vad man berättade har det blivit förbannat mycket bättre nu. I säsong 2 hade man t.ex. aldrig fått reda på att det va charlie som skulle dö eller överhuvudtaget att det var någon vars liv var i fara. Hoppas fan dom fortsätter såhär. Måste berätta mer. I trailern ser man hur Kate uppenbarligen börjar fråga ut snubben dom fick med sig från ön. Känns som att han kommer kunna svara på en hel del, förhoppningsvis!! Frågan är bara vart de för Jack. Nä fick helt klart tillbaak mitt lostsug efter onsdagens avsnitt!
peace, love, unity and having fun Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.
peace, love, unity and having fun Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.
de ska bli najs ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
AEAP let me refrase you.. "de kan bli najs .." :)
Jävlar vad jag ser fram emot nya avsnittet. Just suttit å sträckkollat denna säsongen.
Det var det keffaste jävla avsnittet hittills. Det ENDA bra var att Charlie (förhoppningsvis) kolar snart. fyfan vad jag hatar honom
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Första gången den här säsongen man fick riktig Lostkänsla :) Skönt att slippa hela grejen med den "andra ön". Så jävla tråkigt och långsamt var hela den delen.
delicios: jepp! exorsixten: hehe sant.. men jag antar att det Ska bli najs:P
vart ifrån känner jag igen tjejen som sa till jack " wa are here to watch" hon har varigt med tidigare va?
Wordlife no doubt baby
bra avsnitt, men synd om desmond
your in for the money? you need to get out the Game, motherfuckers need to think before they spit out my name
å helvete... avsnitten tar död på mig... en sak som jag stör mig på är alla dessa detaljer man får höra om? Är det meningen att man ska förstå sig på dom? Tillexempel den där hjärntvättningen i förra avsnittet, när dom spolade tillbaka så sas det någoting? är det någon som vet? den meningen gick att associera med en hel del som hänt på ön... Ohmygod asså... och för att påminna så var det ju i början av säsongen eller slutet av förra! kommer ni ihåg dom ryska? människorna som märkte att det blivit ett magneteffekt och rapporterade Desmonds tjej? och så vidare... skulle vilja veta mer om det... kul att se caleb från OC som brudensfarsa hahaha utmärkt skådespelare för den rollen...
DIIIF
Raggs//
Desmonds tjej som letar efter Desmond kommer återkomma senare i säsongen enligt producenterna.
Däremot fanns det en massa easter eggs i senaste avsnittet. Bilderna som finns i Penelopes farsas kontor t.ex. Inte nog med att det står "namaste" på de och innehåller isbjörnar och statyer.....
De var också ritade utav Claires pojkvän. Det ser man i ett tidigare Claire-avsnitt.
Kan tipsa dig och alla andra om dessa sajter om ni vill fördjupa er:
www.4815162342.com (Stort forum)
www.darkufo.blogspot.com (Blogg med bra insyn i Lost. Alla nyheter och intervjuer och ja... allt kommer upp här)
www.thefuselage.com (producenternas egna forum)
tompen P19 '
bruden är flyggvärdinan från lost planet som jag skrev, kanske lite luddigt!
Skivsamlare
2007-02-17 20:41
Avsnitt 8 var ju grymt bra! Lost är så jävla mkt värdare än PB just nu alltså..
Sociopat- samma bilder finns in the hatch också.. eller.. fanns
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
jävlar va serien tappat charmen.
ok man skulle få reda på 3 stora lostfrågor i det nya avsnittet... kan inte direkt hålla med om att det stämde...
En av dom kanske var: "Var kvinnan som ägde huset där pengarna låg nergrävda i Prison Break med i detta avsnitt?" Svaret är: YES, SIR ! (:
I'll see you in another life, brotha!
nej vilken bluff. fick ju inte reda på ett skit, som vanligt
Wordlife no doubt baby
Nya avsnittet var det sämsta jag sett i lost historia, jag menar alltså SO03E09, sämsta skiten någonsin.
mmm riktigt dåligt var det :/
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
lätt sämsta avsnittet hitils.. Lost brukade iaf alltid vara Lost, det här var någonting helt annat.
cva ?
helt ok avsnitt
your in for the money? you need to get out the Game, motherfuckers need to think before they spit out my name
tompen P19 Tja, samma fråga gäller ju alla andra som blivit tillfångatagna av the others. '
Om man går efter vad folket här inne säger verkar det ju inte direkt som att man får reda på det i avsnitt 9 heller...'
Verkar nästan som att de som gör serien har tappat känslan om vad som är bra och bra inte.
Nu har jag ju ifos inte sett citat "det sämsta avsnitttet i lost historia" än.
jag tyckte inte det var så dåligt, men dom kan ju glömma att jag ska följa serien om det blir mer än en säsong till
Please, save me Jebus!
Hon bruden var ju långt ifrån thailändare... Och vad i helvete menade hon med att det skulle bli konsekvenser om hon tatuerade på hans arm?!
ja tatueringsgrejjen e flippad faktiskt... lamt avsnitt vafan sysslar med med. Och vad FAAN menar dem med att dedikera ett helt avsnitt åt jack, kate och sawyer vafan va segt!
haha reagerade också på prison break-kärringen
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
jaa, vafan mer action!
DIIIF
det va väl sådär...slutet va väl ganska spännande..hoppas dem bildar nån elitgrupp o attackerar lr nåt
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Skitprogram, Men lite kul o se dom åka runt i ringar med bilen :)
^ Smart sagt.
Sen att Hurley såg ut så när han var liten sög..
^ Smart sagt.
Producent
2007-03-01 20:38
Hurley var ju gullig som liten :D
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Producent
2007-03-02 13:20
det hände ju saker i Episod 10. kate, locke och sayid ska ge sig ut på jakt igen :D tillsammans med hon fransyskan.
Nästan sämre än förra veckans.
cva ?
Hahah alltså det här var nog fan det sämsta avsnittet någonsin! Jag menar visst, det är ju välgjort och mysigt liksom men det är ju inte bara det man vi ha av Lost! Lost ska ju inte bara vara något segdraget drama som enbart handlar om mysiga livssklidringar på en vacker söderhavsö utan det ska ju vara mystik, spänning och action! Dessutom är väl dags att man börjar få lite svar på alla frågor och lösa trådar som man fått under dessa tre säsonger? Fyfan, bättre kan ni!
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
det hände ju saker i Episod 10. kate, locke och sayid ska ge sig ut på jakt igen :D tillsammans med hon fransyskan. har du ens följt lost?, dom får alltid oss o tro saker, minns ni inte när dom sa "WE GON HAVE A WAR, AGAINST TEH OTHERS" och de hade vapen o shit.. nah, inge hände de kommer säklert va så att, charlie dör, dom går inte elle någonting , monstret kommer elle något, ELLER, så säger hon bara så här "no.. you cant go" och kommer på någon perfekt förklaring varför dom inte kan gå, asså en lost-perfekt förklaring, typ att hon har popcorn i micron och inte kan lämna dom för då blir dom brända så går dom tillbaka och kate gråter, sawyer slänger en öl på hennes huvud och tröstar henne, locke ger sin vanliga blick till himmelen och sätter sig på stranden medan sayid gör vad sayid brukar göra och det tog 20 minuter av nästa epsiode, 5 minuter går till jack som säger till dom "WHAT AM I DOING HERE, LET ME OUT", 10 minuter åt fåniga flashbacks, och 5 minuter som är cliffhangern. i vanliga fall gör man att michael och walt kommer tillbaka, nån dör elle något, men när de gäller lost så är säkert cliffhangern att bensinen i hurleys bil tog slut :| tragiskt.. de tragiska är att jag ens skrev altl de där, im out, pz
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
hehe bra avsnitt, rolig oxo, hurley e rolig :P
Producent
2007-03-03 01:21
racapp ja, jag har följt lost sen avsnitt ett, säsong 1. varför är alla så jävla negativa och pessimistiska? kan ni inte bara hoppas på att serien blir bättre? jag tycker fortfarande den är bra dock. förmodligen bygger dem upp inför nånting stort snart, dem kanske vill bygga upp någon känsla lr nånting successivt?
Tycker att Serien har på sistonde skärpt till sig rejält efter en slö start på denna säsongen. Riktigt bra nu på slutet!
Tycker att Serien har på sistonde skärpt till sig rejält efter en slö start på denna säsongen. Riktigt bra nu på slutet! :S
cva ?