nej fyfan, jag vill att det ska ta slut nu!
Wordlife no doubt baby
alal andra dömmer karaktärerna så varför inte, men jag säger faktiskt de jag verkligen tror då, inte massa skämt ;D Locke: sprängde skitet med mening för han trivs på ön, han vill vara kvar här! Jack: Han spelar med för att rymma, lost vill få de att verka som om han fått reda på alla"hemligheter" men han spelar bara med Claire: ÄLSKAR henne uttal och älskar hennes "acting skills" hon har verkligen talang och en av de bästa på lost ialalfall Franskabruden : vet allting om hennes dotter redan
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Changed P19 Jag tror lätt att han vet. Enter 77 spränger fan inte stället :), för han skulle nog inte hinna springa ner och ta C4, tror att Enter 77 typ säger att de finns c4 och hur man spränger. och eftersom det är enda vägen för dom att "communicate" hem så tog han en c4 med sig och sprängde skiten, eftersom han inte vill hem och han ville döda killen för att den killen antagligen skulle säga att "enter 77" inte sprägnde stället, de jag kände mest var la locke och kates konversation, locke "they wouldnt trade jack with this guy" kate" you dont know that" locke ".well.. no.. but neither do you!" lät lite osäkert, ajja,
jack har ju förmodligen blivit hjärntvättad
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja håller med föregående, alla tror att Jack spelar med och sånt, för mig var de ganska uppebart (av de man fick se) så hade han blivit hjärntvättad fast så kanske de inte kommer visa sig vara... vi får se. Mysteriet fortsätter!
We Love Donuts Too! - http://wldt.blogspot.com
Varför måste han vara hjärntvättad för att ta del av det sociala livet i sin nya miljö? Att Jack och den där gubben haft trevligt med varandra och utvecklat något av en kontakt, kanske början av en vänskap, har vi ju sett redan i tidigare avsnitt.
racapp: Intressanta tankar. Det där med att Locke gärna vill bli kvar på ön tror jag mycket på. Känns som att han inte direkt har nånting av värde kvar i sitt gamla liv och att hans liv på ön är betydligt bättre - han kan gå och han får utforska alla sina mysterier och profetior och grejjer som han tror på. Dessutom låter det ju rimligt att 77 skulle berätta hur man spränger upp stället istället för att spränga det i luften med en gång. Ja, hursomhelst så beter han sig ju iallafall väldigt misstänksamt just nu Locke!
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Locke slog ju ner Sayid när han försökte få radiokontakt med någon fyr eller vad det va.. så det är mycket möjligt att Locke ville spränga stället med flit
asså, för locke är detta ett svar på alla hans önskningar -utforska vildmarken - äventyr - kunna GÅ igen vad har han hemma helt ärligt? han hade nog inte så många softa kompisar när han satt på sin rullstol där, han har de fett mycket roligare här kan jag garantera han VILL säkert lämna ön, men då vill han ha svar på allting, han är inte typen som, OM de skulle komma låt säga en stor båt imorgon som tar upp alla han skulle aldrig kunna, hoppa på båten och inte veta vilka the others var, vad dom ville, vad dom gjorde, vad hatcherna egentligen var till för, o.s.v
säger bara en sak "I'm not looking for Jack, I'm looking for the submarine!"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mm det tror jag också, han är lätt efter ubåten! :P racapp, jag gillar dina teorier :) dom är allitd grymyt intressanta att läsa :) undrar när walt och michael kommer tillbaka...fast jag hoppas mer att dom dör!!
Forumsignatur:
bluesky Tror att Walt och Michael är en ren och skär flyktväg om dom inte kommer på ett bra slut på serien. Men tror att snart blir det ett avsnitt där vi får se hur det har gått för dom.
"Som klockrenh säger." - oneoo
Jag tror att jack spelar med på deras villkor, han vet att det är omöjligt för han ensam att fly därifrån.. vafan ska han sitta i en rutten cell och sura hela dagarna när han kan vara ute i friska luften och vädra snoppen lite
Jag är mest sugen på den superbomb som skaparna lovat att släppa inom de närmsta avsnitten. Rykten säger avsnitt nr 14....
Producent
2007-03-22 11:23
bra avsnitt :) inte särskilt förvånande att Lockes "farsa" skulle dyka upp på ön dock.
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Va?! Jag måste varit riktigt trött och missat detta fakta, var dök Loches farsa upp?
I slutet
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Nu har jag inte sett avsnittet men dock bilder.
Kan det helt enkelt inte bara vara så att det är ytterliggare en "hallis" som skapas av the others för att psyka Lock??
Kan döda människor gå runt på ön så kan det ju inte vara så svårt att göra en stillasittande snubbe i ett rum..?
peace, love, unity and having fun Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.
Shit.. jag VISSTE att det var hans farsa i rummet. Undrar vad som kommer hända nu, HIHIHHIIHIH fuck va spännande =)
^ Smart sagt.
skulle inte förvåna mig om det va lockes farsa som bedrog sawyers morsa
Locke 4 President! Jack beter sig som en hora, han tänkte bara dra o lämna sina kompisar.
nu får dom fan ha en bra förklaring till att farsan sitter där
Dom borde ju fortfarande ha nån sorts kommunikation med världen fortfarande...
whodini: hora? han sa att han inte går om inte hans vänner frias? c-dowRF: jag tror på förklaringen att det är en stor låda, eller ah, något liknande, nånting man öppnar så kommer de ut de man vill typ, för hur fan ska dom ha fått allt annat dom har där?, ah jag tror på de jag tror även på dom 2 stora hamstrarna som sprang runt och gav elektricitet!, ;D man vet aldrig med lost
Fan dom blir alltid tillfångatagna så lätt -.-
men jisses. Ben sa ju: "Bring me the man from tallahasse."
Lockes farsa hämtades. Jag tror att alla deras släktingar eller människor som varit viktiga i deras liv är på ön någonstans. De har hämtats dit, precis som de själva gjordes.
Eller så stoppade Ben tiden och hämtade Lockes farsa ifrån den verkliga världen och allt om att de inte kan kontaktaa omvärlden är en lögn. Ett tips:
http://www.4815162342.com/forum/viewtopic.php?t=36444 Tycker att grejen med klockan är riktigt intressant.
Låda som trollar fram hus och gubbar? Seriöst... Det var väl samma sak som när Ecko träffade sin brorsa på ön, blame the smoke
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
skiten börjar ta sig igen! :D alltså jag kan nog inte ens gissa hur detta kommer sluta. Lagomt glad Jack lär va på Locke nu :P
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Många jagar sitt förflutna på ön. Du måste göra upp på nått sätt och när du gjort så så dör du eller försvinner ifrån ön utav någon underlig anledning. Fortfarande intresserad utav forskarna som letar efter killen som kan se in i framtiden.. skumma grejjer.
S.C. - Ferdinand -
[email protected] -
Vilket jäkla avsnitt det där var! Gah, f-n vad man avskyr Lockes pappa... tänk er att ha Lockes livsöde... oh my! stackarn
hmm, helt ok avsnitt, vad e det för box snubben snackar om :D pandoras box lr? :P Tror att lock kommer att spränga upp sig själv. Är inte ni trötta på flashbacks hela tiden? jag börjar bli... hur länge till kommer LOST att hålla på?
your in for the money? you need to get out the Game, motherfuckers need to think before they spit out my name
läste på det forumet som sociopat länka att en teori till varför Locke var blöt när han gick på bryggan var för att han hade kört bort ubåten längre båt, simmat tillbaks och bara sprängt upp en byg av bryggan typ så de ska tro att ubåten e borta men eg är den inte det. hade inte det varit grymt? undra om han kan köra en ubåt....... undra om det heter köra ubåt?
haha. förresten, var det bara jag som tyckte det var komiskt när man ser locke falla mot marken och i nästa scen ligger han helt butter på sjukan. ahahaha, det såg roligt ut, plus, det var lite skyll dig själv-känsla. hur många gånger blev han blåst eg innan han lärde sig.
Sewsis// Lite "skyll dig själv" var det ju. Men som jag sa innan. Lockes allra mest framträdande personlighetsdrag genom hela serien har varit hans naivitet.
Producent
2007-03-22 23:17
Sociopat det verkar jävligt spännande :O
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Undrar om det är från den här mystiska lådan som har gjort att Jack har sett sin farsa springa runt i skogen i tidigare avsnitt..
facebook.com/idiomatisk - fan page
Det där med att köra iväg ubåten först o sen spränga bryggan låter jufett nice omdet va så.. men låter samtidigt för enkelt för att dom inte ska upptäcka det.. men varför skulle han vart i vattnet annars?
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Jag undrar om det där med klockan. Att den visade olika tider hela tiden, inte i ett normalt tidsperspektiv. Och att Ben tittade på den menande. Mycket intressant. Eller helt irrelevant ..
S.C. - Ferdinand -
[email protected] -
ang. trailern Haha Sawyer förolämpar säkert henne nån gång under avsnittet och får en örfil. Jag älskar deras missledningar ;)
jag tror att när planet krashade, tog the others reda på allt om dom överlevande, och försökte hitta dom viktigaste personerna i deras liv och la dom på olika ställen i ön som har namn ett av dom ställerna är typ "tallahasse" "bring me the man from tallahasse", asså hämta lockes pappa han e blöt för han ville bada...eller så la han c4an utanför, eller så ramla han, eler så hitta han nått i vattnet, eller, min favorit nu så gjorde han som ni sa, men tror inte han körde ut ubåten, hur somhelst ,sprängde lite av bryggan, de ser allvarlit ut, för han VISSTE, att de va det som "ben" ville, så att jack och the hoe inte kan åka, och han vill typ bli en av dom för han vill ju trots allt va på ön whatever
Jag fick en tanke när man trodde att jack skulle komma ifrån ön. Tänkte först att det inte skulle hända, eftersom lost skulle tapa sin mystik. men då kom jag på att, varför inte? jag menar, jack forsätter leva i världen och försöker hitta ön, han tar reda på info om ben och alla andra på ön, tar reda på vad dharma är och så. Borde vara ett sätt att få fram mer info...
"All I need is my balls and my words"
krupp Hur lätt tror du det e att hitta fakta om Ben och hela dharma grejen? Tror inte han bara googlar fram det..
undra vem det är som dör...
varför skulle jack inte kunna hitta massa info om dharma och ben? ben och dom vet ju massa saker om alla som kom till ön, hur då? det är lost, det kan ju vara precis vad som hellst. riktigt bra avsnitt, undrar hur fan lockes farsa kunde vara där? eller är det bara inbillning? det är vad locke ville se bakom dörren? ben snacka ju om sin låda vad det nu är. jag tror starkt på att han inte sprängde ubåten, han ville att ben skulle tro det. allt är så mystiskt!! :)
Forumsignatur:
blueskyvarför skulle jack inte kunna hitta massa info om dharma och ben? ben och dom vet ju massa saker om alla som kom till ön, hur då? Jo men nu verkar ju The Other o dharma vara nån superorganisation som ska göra världen bättre och rädda o grjer, så jag tror att dom har liiiiiiite lättare att fixa fram info om olika grejer än nån vanlig man.
Lådan är ju självklart en teleporter till en annan dimension.
whodini Lost har trots allt lärt oss att inget är omöjligt, är det inte isbjörnar så är det döda människor som kommer tillbaka. Och att veta VAD man letar efter medför att man kan hitta något. Då jack väl vet att det finns något som heter dharma, så kan det ju vara så att han hittar massor. Det vore ju en riktigt nice twist, men som sagt, mystiken över lost skulle gå förlorad.
"All I need is my balls and my words"
Såg avsnitt 13 precis, holy fack! Vilket slut ! O.o