det borde ha gjort det iaf..
ska tanka när jag kommer hem !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
krossad anka// Det som händer är att de blir tillfångatagna av the others. Locke trycker inte på knappen och elektrmagnetismen på ön fuckas. Det blir vitt i himlen. The others tar med Jack, Kate och Sawyer till hemlig plats, vi vet ej vad som händer med Locke och gänget efter explosionen än. Ladda ner Lost istället. Vi som gör det är två avsnitt före dig och svensk tv.
Ja vad finns det att säga om dagens? Man får svar på 1 fråga men istället ställs det 2 till, som vanligt med andra ord.
Tycker det va riktigt spännande. Riktigt kul slut. Nästa gång ska bli nice, tillbaka till lägret med Lockeavsnitt.
Ja dagen avsnitt va väl ganska mediocre enligt mig, inge sånadär tuung lost shitt men annars vare ju ganska bra. Fan jag vill oxå hångla med Kate. Nån som tror att det kommer bli Kate å James sen eller e hon fort hooked on Jack?
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
what happends on the island, stays on the island :P jävligt mycket bättre avsnitt än förra veckan :) skönt att sun sköt hene med, fast hon skulle sätta in 2 kulor till :P the others lär ju bli jävligt arga ifall hon skulle dö, då blir hennes man arg och ska hämnas på sawyer eller kate det är då dom gör sitt misstag som sawyer babblade om :P längtar som fan tills nästa vecka :) hoppas dom inte visar vad som händer i lägret hela tiden bara!
Forumsignatur:
är det någon som vet vad fan man gör för att få textenskiten. dom har ju krypterat skiten fattar inte hur man använder ffdshow ... någon som är sugen på att berätta för mig?
DIIIF
KB-Raggs P17 :: installera ffdshow, sen lägger du filerna och filmen i samma mapp...sen går du in på ffdshow configuration och aktiverar subtitles, sen ska det bara va att kolla med t ex windows media player
Forumsignatur:
Var det bara jag som tänkte på radion som Sayid fixade och som han gav till Hurley när Ben visade basebollfinalen?
cva ?
arre_87 P19 vadå hörde man från matchen på radion då?
nån som vet om det verkligen var red sox som vann 2004? :D
KB-Raggs P17 :: så lite så :) norado P20 :: ja det gjorde dom :P fast jag har nog aldrig sett en baseball match:P
Forumsignatur:
fyfan, fett spännande avsnitt. men ändååå man får reda på för lite! :P
DIIIF
det var soft avsnitt. inte ett riktigt grymt, men helt ok trots att det inte gav så mycket o fan va sawyer är ball! men nu vill jag fan se the camp! ! !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kate är ju så sjuuukt sexig i den där klänningen!!
Kate är mitt blivande ex.
hehu, Torgny har fått tillnaka kärleken till kate! big uppseys!
Orale!
Hahaha jaa hon e finare nu än i 2an! Fast i 1an så ägde hon!
Producent
2006-10-13 01:01
Sox vann World Series, lucky bastards ! Men va fan, fattar inte riktigt va fan dem har ön till ? Sitt eget lilla lyxiga paradis med lagliga slavar. Ben är juh iaf übersmart för i helvette, men det dröjer väll kanske inte sålänge till innan allt brakar lös...
Since 1984 @realgizlee // twitter
micKillah P22 Men dem säger ju att han oxå vart med om samma sak som han utsätter sawyer, jack å kate för.
__
Borde inte Michael å Walt vart utsatta för samma sak som dem? hur länge va dem borta?
___
Att dem vet att red sox vann behöver ju inte betyda att dem kan komminicera tillbaka med omvärlden, dem kanske bara får in tv mottagning lixom, men iof så hade dem ju fett med info om folket... Hmm :S
Jag blir så jävla trött på den där vidriga bruden med den där likgiltiga minen som kommer in med egenhändingt lagad soppa. Kan inte jack bara dränka henne i hennes egen soppa? Äckelhagga. Så. Sjukt spännande avsnitt. Fan, jag hade hoppats på att Sayid skulle klara sig bättre med sitt bakhåll.. lät som en rätt ball idé. Börjar bli lite trött på sun och yin också. dom hade gott kunnat bli överkörda av båten enligt mitt tycke.
Ptolemajo P19 :: tack :P kunde inte säga det bättre själv :)
Forumsignatur:
vettafan vad jag ska tycke längre! man kan aldrig förutse Lost! det blir twist iaf sen!
SansProfit.... back again after all!
hehe nemas problemas, kompis
men vad är det han den där snubben har för uppdrag?
hatar tillbaka blickar, speciellt nar det galler Sun och Jin. Undra vad som har hant med Michael och hans son. Jag har for mig att man fick se slutet av S3 han som agde baten innan han gav den till Saids, hans fru far ett samtal nanstans i ett kallt land. Verkar som nord eller sydpolen. Och dom sager till henne att dom har hittat han. jag har for mig att det hande, beskrivningen suger jag vet
Shuu
Rash_ P0 ja det där händer i slutet av säsong 2
varfor far vi inte veta natt av det nu nar sasong 3 har borjat? fett skumt.
Shuu
Rash// För att det finns så mycket annat som först ska utforskas. Bl.a. vilka the others är. Det är enormt mycket som Lost knutit sig in i och ska förklara och gå in på innan man hinner ta upp allt. Det hinner man helt enkelt inte. Jag är till exempel lycklig över att vi äntligen får reda på mer om the others. Hade blivit svinlack om vi inte hade fått svar där. Enlgit skaparna kommer inte Michael och Walt tas upp den här säsongen förutom enstaka gång. Däremot ska de uppenbarligen vara tillbaka säsong 4. Glöm inte att en säsong i i Lost är ca. 30-33 dagar. Så det går ej att hoppa långt mellan varje avsnitt. De första sex avsnitten ska uteslutet fokusera på dessa två veckor som våra losties torteras och utnyttjas. Detta bildar mer eller mindre en minisäsong med avslutning med ett Kate-avsnitt som ska inneha en cliffhanger (kanske får vi reda på vad de försöker utnyttjas för?). Sedan tar serien som bekant paus till februari innan det fortsätter nonstop i 16 veckor. Detta för att undvika jobbiga 3-3 veckors uppehåll följt av 2-3 avsnitt som det blev förra säsongen.
Sociopat :: va? är det bara några avsnitt nu och sen ett uppehåll tills februari? :/ shit, fan va jobbigt! dom har ju haft hela sommaren att spela in flera avsnitt!
Forumsignatur:
bluesky F2 Vaddå? det är väl bra att det går 6 avsnitt nu utan avbrott för amerikanska jobbiga jävla helger. Sen kommer resten från och med februari.
Personligen gillar jag den planen bättre än den ovisshet som gällde förra säsongen.
Please, save me Jebus!
tuggarn P21 :: självklart är det de, men jag menar varför ska dom ha den långa pausen för? varför inte visa ett nytt avsnitt varje veckan tills säsong 3 är slut! dom borde väl haft tid att spela in :)
Forumsignatur:
Jag gillar att kolla på serier med ett avsnitt i veckan. Speciellt serier med cliffhangers, dom får en mycketmycket större effekt om man vet att man inte får se fortsättningen på en hel vecka. Så är det med allt, ju större ovishet om när man får se fortsättningen desto mer rysningsframkallande är det. Ta spelet Metal Gear Solid till exempel. Jag tänkte på det slutet i flera dagar efteråt och rös i förtjusning :) Älska cliffhangers!
Bluesky// Nej faktiskt inte. Spelarna ska ha semester, ledigt, tid för annat osv. Sen är det inte inspelningen som är problemet, snarare redigering och allt det efterarbetet. De började spela in Lost i slutet av Juni....
T.e.x. kan man ju kolla på 24 som har ett år långt uppehåll för att sedan visa allt i sträck. Då hinner man spela in nya avsnitt. Men jag hade fan inte pallat ett år utan Lost. Då spelar man ett för högt spel även om det nu gick bra med 24. Detta är ett välkänt problem i USA som nästan alla lite dyrare serier har problem med. Även O.C
empire: jag snackar om det senaste avsnittet som ar på tv. det sluta med att en av gubbarna inte hade avslöjat att den också hade fått ett uppdrag fårn the others..
Nej jag tänkte mer på att han fick in radiosignaler... Även om de inte har "kontakt" med teh outsideworld.
cva ?
Hur sjuk är denna trailern då? http://www.youtube.com/watch?v=pBFX8y-Rb4s
peace, love, unity and having fun Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.
Jag vill aldrig kolla på trailerna för de pajjar lite (:
den trailern visade inte så mycket :( iofs bra
peace, love, unity and having fun Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.
stennajameson P21 Nja men asså å läsa grejjer om lost e för mig inte samma sak som å se lost =)
CosaNoztra P24 haha okej. Mycket märklig syn på det hela även om jag kan förstå dig till viss del. Ska jag berätta vad det är man ser i trailrarna istället då?;)
fy farao vad ja inte vill att lost ska ta slut den dagen de gör de :D bästa tvserien .. t.o.m bättre en Rediriet :D
stennajameson P21 Hehe ja jag svarar med Mr-Lances inlägg (:
Spoil betyder ju som vi alla vet förstöra å riktigt förstöra serien tror jag väl ingen av oss vill? men småsnacka om lite klurerier å sånt ju alltid skojj (:
Mr-Lance P25 '¨Men komigen.. Detta är en spoilertråd..
Spoil=förstöra.. I min värld är sånnahär trådar till för att lägga upp och diskutera bilder/filmklipp från kommande avsnitt händelser allternativt snacka om det jag tror du försöker säga. Dvs "dolda" saker som det finns så många av i lost (ex, dharma loggan på hajen). Jag är rädd för att du får skapa din egen tråd för dem som bara vill diskutera gamla avsnitt..
Jag förstår vad han menar men jag tycker fortfarande det är fel att inte släppa spoilers i en spoiler tråd!!? Du måste ju verkligen hålla med mig om den punkten. Jag är sjukt trött på alla lostforum som innehåller en massa bullshit. Mycket bättre att få bilder eller filmer på det som kommer hända. Jag ser inte riktigt dom stora avslöjandena i de trailrar jag la upp dvs de som abc producerar. Förstöra serien är det sista jag vill. Tycker tvärt om att man hypar kommande avsnitt om man snackar om vad som kommer hända och diskuterar vad vissa bilder kan innebära osv. Blir ju mer spännande och se om man har rätt och få saker bekräftade. Sitta som ett kolli och inte ha en aning om vad som händer i nästa avsnitt pallar fan inte jag.
Glömde skriva.. bättre att se bilder och filmer än att läsa spoilers som folk själv har hittat på. Ska man ha något att komma med måste man ha en källa. Kan inte tänka mig en bättre källa än bilder och filmer.
Jo jag förstår vad du menar. Men jag tycker fortfarande man bör kunna diskutera bilder osv i en trailer. De jag la upp avslöjar ju inte så mycket. Du förstår att vissa människor gör vissa grejer men du vet inte varför. Dessutom läggs det upp en massa bilder i trailern som inte alltid kommer med i själva avsnittet. Mitt råd till dig är att kolla igenom de jag skickade efter du har sett avsnittet imorgon. Så kanske du förstår vad JAG menar.