I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Diskussion kring nya versionen! (KOLLA FAQ OXÅ)

Whoa Community - Allmänt om whoa

2006-09-18 13:57
fan va fånigt det är när folk gnäller över så små skitsaker...hahaha skaffa ett liv
shimmy shimmy yo

2006-09-18 14:18
Det är något fel på senast inloggad-funktionen nu också :(

"Senast inloggad:
 Idag 16:35 står det på en av mina polare"
och
"Senast inloggad:
 Idag 18:29" står det på en annan

och just nu är klockan 14:18  :)

jag klagar som en snase förlåt :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-18 15:10
Stuck

Är det ngn idé att komma förslag på inläggningstext etc? Jag menar, tas det emot, är det uppskattat med förslag och kritik eller lägger man ner sig i onödan? Är saker mer eller mindre definitivt? För det mesta rent användarmässigt kan diskuteras men det funkar ju, är kanske ofta bara en smaksak och att det är nytt. Inloggningssidetexten är dock mest bara wack, ser inte bra ut alls, ^^ (Är iaf min åsikt)

2006-09-18 17:34
Det fungerar inte att scrollklicka på länkar i inlägg så att de öppnas i en ny tab, fett störigt.

2006-09-18 17:34
Eller vafan, det var nog bara en länk det var fel på förresten. verkar fungera bra...

Webmaster

2006-09-18 17:59
GAIA:
Jag har helt enkelt inte haft tid. Kan du inte droppa hela din nya text som ett mail till mig så vet jag var jag har den. Hade varit sjusst!
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se

2006-09-18 18:02
Stuck

Okej, well, jag har redan gjort det men kan göra det igen, :)

2006-09-18 18:18
Funkar verkligen Användare nära dig grejjen?
För på folk som de står att dom bor i eskilstuna på står de 8 mil, men härifrån till eskilstuna är det ~4mil!
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2006-09-19 12:19

Bra att ni tog  bort bokmärken och har dina aktiva istället som ni hade det för länge sen.

tummen upp.

En negativ sak är kontakter online, när ingen e online så vill ni att jag ska ringa dom men det kanske jag inte alls vill

shimmy shimmy yo

2006-09-20 03:41

Fett med inloggningssidan, en annan sak jag funderade över för ngt år sedan var om det inte skulle kunna gå att fixa en uppspelarfunktion för vissa forum som Audio, Beats, Svensk Hiphop, Svensk Hiphop Online, Utländsk Hiphop och Producenter & DJs. Typ en egengjord spelare i själva inlägget där man kan ladda upp sin musik. Kanske det ställer för höga krav på servern och är för omständigt att genomföra men själva idén tilltalar mig. Så när man läser första trådinlägget så kan man direktklicka på en länk som spelar upp musiken automatiskt. Förväntar mig dock inte att ni kommer att genomföra en så krånglig funktion den närmsta tiden, :)

//Peace

2006-09-20 16:48
Ja, påtal om utloggningen. Det står "Untitled page" eller nått där också både i flik och uppe i fönsterrutan, det känns illa och oproffsigt :-)
I bury those cockroaches