Webmaster
2006-09-16 19:51
Btw .. så kan man unlinka länkar när man klistrar in dom .. knappen brevid där man länkar ..
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Stuck: jag är helt 100% säker på att jag aldrig fyllt i att jag är född 85. jag fyllde i 82 när jag reggade mig. sen för ett par år sen tog jag bort det, och så har jag haft sen dess. jag är inte den som tramsar med fakeålder och sånt.
Hur länge kan man vara online innan man blir utloggad? Tidigare var det väl ingen gräns på det?
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/WHOA_LAYOUT.JPG Något sånt där med Sikkans ändringar och rätt fonter, rätt placeringar av allt, rätt knappmodell o.s.v. Själva poängen iaf, :) Länken kan f.ö. visa en etymologisk förklaring av ordet whoa enligt er samt bilder från whoa (GB, startsida, forum etc), se längre upp i mitt tidigare inlägg. Detta i en bild/bilder som ligger upplagd på whoas server. //Peace
btw, är det berömda presentationsstrecket ghettogerda (?) upptäckte borta nu eller? jag kan inte se det. anyone?
jag tyckte dom nya ikonerna på sidan va fula!!!! varför inte ha 3 st vita med svart text istället? mycket mera whoa då! och sen är det inte så snyggt att man skrivit i alla klistrade trådar heller :P
Bring back HTML på presentationen, skit-Stuck! ;)
Officially not impressed.
Webmaster
2006-09-16 22:43
one: Det gör man på "Inställningar - Annat". Kanske är lite små ologiskt men vet inte annars var man ska lägga det. Ska dock fixa så man ser på den personen man blockat's sida och även kunna ta bort den där.
Stuck Holla back när du behöver en inaktiv block-knapp :)
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
Webmaster
2006-09-17 00:58
U-Nas: Holla Holla!
...det är katastrof att man inte kan kopiera en text. Typ säkerhetskopiera ett långt meddelande eller inlägg innan man skickar det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2006-09-17 02:49
Har märkt att när jag har uppe whoa, så hackar det till, det fastnar dessutom några sekunder, sen släpper det till, stängde därför av whoa fönstret och allt flöt på. Någon slags bugg ? Har aldrig varit så innan
Since 1984 @realgizlee // twitter
asså antingen är jag full nu (det är jag iofs) eller så tycker jag fan itne om det nya whoa.. jag har tappat lite livslusten nu, whoa har varit min storebror sen jag var tolv och nu har whoa blivit den där personen som man inte riktigt vill lära känna liksom.. fan, jag är så jäval skeptisk
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Uppdatera-knappen var yber. :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Webmaster
2006-09-17 03:04
micKillah: Du har rätt. Jag har oxå upplevt det och varit förvånad över att ingen annan påpekat det. Jag ska kolla på det när jag orkar. Förmodligen under nästa vecka ..Queff: Jag är van vid såna som du :) Finns alltid nån som gnäller en massa så fort man ändrar saker. Konservatiser kallas det. Men dom brukar vänja sig rätt snabbt :) Sen kan du förstås ha rätt .. men jag är tveksam. Har fått oväntat mycket positiv kritik tycker jag.
Positiv kritik är bara smulor i förnuftets kaka dcok, nice att et sker lite flrändringar dock. //God nnatt, :))
hur kommer det sig att alla bor på ett avtånd som är en multipel av 3 från mig? :o
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Producent
2006-09-17 15:32
Oooof, en del buggar må jag säga som måste fixxas till, man kan skapa topics utan att skriva nått ser jag, och på vissa som inte fyllt i ålder får man fram X1 typ ... Med mera med mera...
Webmaster
2006-09-17 16:11
Gillar inte den nya designen .. haha. Vi har ju knappt rört den :)
fan va nya är tråkigt. "Bilden får inte innehålla något stötande eller olagligt." dom har blivit mjuka här på whoa ser jag.
play the game or the game plays you.
Jag måste säga att det verkar vara väldigt bra allting! Det enda jag kan anmärka på är att jag tycker signaturen ska vara i kursiv som förut, nu blandar jag gärna ihop de med resten av inlägget. Ohh plus att i "dina favoriter" så är forumets namn och trådens namn lite för lika, kan tänka mig att man kommer trycka feloch bli frustrerad pga det...
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Finns det någon chans att vi får möjlighet att ha användarnamn sparade som cookie fortsättningsvis? Jag måste fylla i det varje gång nu, är det så för alla? Kanske nåt att nytt cookiesystem kraschat med gamla, ska testa rensa o pröva igen :)
jag saknar den där "uppdateringsknappen" uppe i vänstra hörnet :(
hm...av någon anledning så kan jag inte se vissa personers inlägg. exempelvis i tråden Tampong i Armhålan i Blandat så kan jag inte se något som kaaay skriver, inte Sleinone, Mr-Lance och nån enstaka till heller för den delen
Samma här för mig som Demento skrev, varför blir de så?
nu ser inte jag vad spetsnaz har skrivit haha
Inte jag heller.. Men går jag in och editerar det så ser jag att han skrivit "Samma här för mig som Demento skrev, varför blir de så?" . F.ö. så är det hela väl en vanesak. Klart det känns ovant att surfa på Whoa nu i början, men det släpper. Jag har hängt här sen i mars :)
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
nae det känns som om det flippar nu .. jag kan inte se endel inlägg (som alla andra) men endel inlägg blir cuttade på mitten så jag inte ser hela.. :0
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Webmaster
2006-09-17 19:00
Haha. Jag har fixat det där tror jag. Jag klantade mig lite ..
well done mr webmaster *asskiss*
"Tomt! Om detta hade varit spraydate eller dylikt så hade det stått 'Du kan bli denna användares första vän' här. Men detta är whoa." haha vackert
det står fortvarande v3 högst upp.. altså ovanför bakåt och arkiv där ;)
fattar inte hur man fixar länkar i forumen.. Kan någon förklara?
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
@Riie, Som sagt det finns en sån där liten knapp bland F/I/U knapparna fast några sänpp åt höger, en av dem (den näst samt näst-näst sista) blir klickbara då du merkerat ett stycke text, då trycker du på den och så får du skriva in url o sen är länken kar typ. Sen undrar jag fortf om det inte kommer att bli cookie på användarnamn igen, det var faktiskt j-vligt praktiskt att ha ifyllt.
Haha, beat the system? ^^
det känns som whoa försöker bli playahead/lunarstorm-sida nu.. alltså innan kändes det bra att det var utan massa finesser, vilket det börjat skaffa nu :0 kommentaren när man loggar ut "såja man ska inte sitta vid datorn för länge" kommentaren på kontakter online "tomt, ring dom!" känns verkligen töntigt påminner jättemycket om kommentarer som man kan finna lunarstorm/playahead (har inga citat så jag kan inte heller backa det ja säger dahahaha) snart kommer väl pro också... :(
Webmaster
2006-09-18 07:52
one: Man ser fortfarande varandras foruminlägg. Man blir dock bli hindrad att skicka privata/gb inlägg till användaren ..
Webmaster
2006-09-18 07:54
taditukschu P18 : Ähh, det är ju bull. Hade det varit Lunar hade det ju stått något om typ "Bjarne är iallafall din vän, men dina vänner är inte online". Det där när man loggar ut kanske är lite lame iofs. Men jag bara kladdar ihop nåt som faller man in .. haka inte upp dig så mycket på det. "Tomt, Ring dom!" är väl lite kul. Va ska det stå lixom. "Inga kontakter online" är långt och tråkigt.
Webmaster
2006-09-18 10:26
Japp! 300 m är ju nästan så man kan skrika till varandra om man öppnar fönstret och bor åt rätt håll ;)
haha iofs
men ni borde ha samma välkomstext i början som innan. tycker det kändes som olika skribenter nu :)
och en fråga jag ställt men inte fått svar på än
hur kommer det sig att på "användare nära dig" så står det att jag bor 0.3 km ifrån mig själv :)
eller beror det på som du nyss svarade på är att det är 0.3 km som är minimum?
Webmaster
2006-09-18 10:51
Taditukschu: Vet ifan faktiskt. Känns som en bug .. får ta och kolla det.
Dina Aktiva -suverän grej alltså.
Producent
2006-09-18 12:32
Latitude / Lontitude grejjen funkar inte om man bort utomlands juh :D Bara i Sverige funkar den...
då borde jag å phluphe höra varandra om vi skkriker ut från våra fönster. om jag skriver "forza blåvitt!" får jag ett "ÖIS!" tillbaka då phluphe?
www.Bassline-Express.com
hehe, orka gapa så här tidigt. vi ses på ullevi!
www.Bassline-Express.com
one roligt ju... först frågar man folk en fråga, sen blockerar man dom så dom inte kan svara! min nya grej! sjukt störande ;D
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Ok, tack Gewan! försöker fixa en länk
här
YEAH! :D
lol om man blocket någon hur unblockar man dom? /unbann
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.