Fast kanske är en vanesak efter alla dessa års whoande hehe
jag älskar dig!
Stuck: du borde kolla in den
här tråden och åtgärda (den olänkade länken fuckar ju hela trådens bredd).
håller med spicyf om att spaceingen mellan text och ramar är lite skumt liten.
föresten så funkar inte alt-s för mig? använder firefox.
Webmaster
2006-09-16 12:55
SpicyF: Whoa är väl inte så estiskt vacket överhuvudtaget. Jävligt 2000 (av naturliga själ hehe). Vi ska väl ge oss på nån liten redesign nångång men du kan ju bara ana vilka liv det skulle vara om vi drog på värsta web 2.0 designen .. som vissa har skrivit här så gillar ju folk whoa p.g.a det är lite simpelt och sådär .. Men vi ska kolla lite på såna här mini fixar ..
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
glöm det, alt + s funkade visst. jag måste ha klickat fel när jag testade första gången.
Det nya sättet att stryka under länkar suger nåt helt otroligt. Fult som fan. Byt tillbaka. Annars är det väl bra.
Stuck P27 Att det blir en länk skadar ju inte, men om man klistrar in någons namn och glömmer att stänga av bold som det automatiskt blir pga av att användarens namn är i det så fortsätter bold automatiskt tills det stängs av...
Stuck, whoa's design har väl sett sina glansdagar men håller absolut med att det är grymt bra för det är simpelt och lite grafik, länkar o sånt är ju nog bara text mest här. Finns ju inget tråkigare än långa laddtider.
jag älskar dig!
Bööh! Texten är fortfarande grå... Får fixa nått plugin till ff då..
...och det är det som är så fint med whoa!
Webmaster
2006-09-16 12:59
DejaVu: Så funkar Word oxå ;) ctrl-b, ctrl-i osv funkar fresten .. är rätt nice :)
Användare som bor nära dig var ju klockren, ska bli mer intressant sen om några veckor när många har fyllt i sitt. Men mycket cool funktion!
jag älskar dig!
Oops :)
...och det är det som är så fint med whoa!
Stuck Okej, jag kanske inbillar mig att det fanns något mer runt Kontakter. Men det ser bara annorlunda ut, var det mindre bredd på listan förut kanske? Och sen det andra jag nämnde tidigare, i forumen där det står vilka som är mods. Ska det fortsätta stå Under alla trådar, eller kommer det va som förut att dom står ovanför trådarna? Allt verkar funka bra och så, bara lite kosmetiskt skumma saker. Btw. Klicka på den lilla blå listen nere i textboxen för att få fram mer avancerade editeringsmöjligheter vad är det? Fan, nej, jag ville inte ha detta kursiverat...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det jag såklart glömde att skriva om den lilla blå listen, var att jag inte har någon blå list... !?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
favicon SaknasDay One! Verkar ha utökats? (jag var inte Day One! innan) Om det är meningen så borde FAQen uppdateras.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Webmaster
2006-09-16 13:05
Eksem: Man såg inte skillnad på vanliga länkar och text i bold innan. Det var inte så bra. Jag tycker detta är rätt nice och tydligt.Alla: Nu ska jag äta.
Stuck: jag har en till fråga...eller tanke snarare. hur vore det om man satte in uppdateringsfunktionen på det viset att meddelande/gästboksinläggsrutan uppdateras när något nytt hänt? då skulle folk slippa klicka på uppdateringsknappen (den som nu saknas) hela tiden i och med att man vet att när det händer nåt uppdateras rutan automatiskt.
var ska man gå för att hitta dom trådar man själv har skapat ? kefft om man måste lägga till dom som favoriter hela tiden för på dina aktiva kommer ju bara såna trådar man har skrivit i
Och chatten är borta den med... Den som kunde vara så charmig :]
länk grejen är helt keff också
Dirty-Draft + = Lägg till användare på din kontaktlista. - = Blockera personen För att visa mina senast spelade låtar använder jag last.fm och tar RSS-feeden därifrån.
fattar inte var man ser vilka användare som bor nära en?
var ser man vilka användare som bor nära en?
Redaktionschef
2006-09-16 13:18
Rolfi Om du fyllt i dina kordinater via inställningarna så dyker en knapp upp på din presentation (uppe i högra hörnet) som heter "användare nära dig". Klicka på den så ser du :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Caliber: Hur tar du RSS-feeden därifrån? Använder man sig av länken som ligger under Build your chart? För det funakr inte då, får nått felmeddelande i whoa när jag ska uppdatera inställningarna. Måste man lyssna genom Last.FM för att det ska fungera. Man installerade ju plugins till Winamp och mediaplayer. Hursomhelst så blir jag galen då jag inte får det att fungera :(
LÄS FAQ:N. SLUTA GRINA ÖVER VISSA FUNKTIONER .
aa där...nu ser jag.. fan va coolt!
Webmaster
2006-09-16 13:22
Är det nån som är pigg på att skriva ihop en guide på hur man tar en RSS feed från LastFM? Nån får gärna skriva guide på samma sak kring Blogger och andra siter som oxå poppar ut RSS:er .. Jag fixar den sticky osv sen.Priyan: Det är precis så det funkar.dirtyfist: Word! :)
Stuck P27 Jag menar i dom andra trådarna man skrivit i, bokmärke finns inte.
Webmaster
2006-09-16 13:24
Dicecard: Den är typ ajaxad och körs var 60 sek.
men fortfarande. admins var ska man gå för att hitta dom trådar man själv har skapat ? kefft om man måste lägga till dom som favoriter hela förut fanns Dina Senaste tror jag.. fast nu utbytt till Dina Aktiva? eller?
Dieallot
I "Recent Tracks" finns en länk till RSS-feeden. Min RSS ser ut
såhär (Byt ut HeavyCaliber mot ditt eget användarnamn)
Om dina låtar visas på last.FM så kommer de att kunna visas även på Whoa.
Stuck: jaha... men... jaha! jag är uppenbarligen efter. :s nåja, det ser bra ut so far. pri likes it.
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
Ett, jävligt bra att man kan läsa gamla grejer nu Två, grym listfunktion Tre, Rapportera knappen var ett efterlängtat tillskott
Hm...känns väldigt konstigt nu första gången..bokmärke skulle jag vilja ha tillbaks..känns lagom onödigt att läsa igenom hela trådar bara för att leta upp det man skrev sist..den funktionen var ju guld :( och vad är detta under textrutan? Iofs är det väldigt snitsigt måste jag säga men genomstrykning känns lite väl...Lunarstorm? (förlåt!)
•pave paradise•
Caliber: Tack! Nu klarnar det, men det händer fortfarande inget när jag uppdaterar. Men det är säker pga allt som pågår.
Såja...man behövde tydligen skriva något igen i de trådar man skrivit i innan uppdateringen...Snyggt att uppdatera-knappen är borta, men svagt att ta bort kursiv i forumsignaturen :( och det verkar inte som att jag kan trycka tab för att gå till skickaknappen längre...haha
•pave paradise•
Enbart ros o ge this far, riktigt schönt gränssnitt :) Enda jag kunde kommentera var att då jag "testskrev" en gb-post o sen klickade mig till en annan user för o skriva i hans gb var överstrykningsläget fortfarande på (gäller antagligen vilket - fet/kursiv/underline/överstrykning - man än valt).. vilket kanske inte är sååå fett! man vill ju liksom "starta från scratch" när man går in i nåns gb :] nu i skrivande stund märkte jag en ny grej.. jag kan inte tabba mig ett snäpp ner till Skicka längre utan tab fungerar som i officeword :) jeje, no comments!
det står att det ska finnas en tråd som beskriver allt med RSS grejen...var e den då?
gillar inte att man kommer till en sida som säger hej då vill komma direkt till inloggningssidan som vanligt bara onödigt
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
diecard nej det e det jag syftar på...det står ju bara:Vad är det för nåt vissa användare har ovanför kontakt lista? Man kan fylla i en länk till en RSS fil på dina personliga inställningar. Det är ungefär som att länka till en bild fast istället länkar man till en "datakälla". Det finns en tråd i detta forum som förklarar det hela lite mer specifikt och även ger tips på vad man kan länka in för RSS.
Jag vill ha tillbaka att man bara tabbar och klickar enter för att kunna skicka. Det var så jävla bra. Säkert nån där uppe som har skrivit det, men orkar inte läsa hela tråden och det är bara halva mitt tangentbord som funkar så kan inte söka på sidan med gamla hederliga CTRL + F
Jag tycker det här är "Ok", "Cleant", "Ball", men fixa för fanken så att jag kan köra opera. blir tokig av IE.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Det går inte att högerklicka och "klista in" i gästböckerna.
Aww, nu är det nog bara "nollställningen" som måste åtgärdas. ALT+S fungerade klockrent i Firefox så nu är jag nöjd iaf, fungerade både i trådar o gästböcker :) Ja just ja, ett förslag är ju att ni knycker Lunarstorms grej så att man hamnar direkt i en persons gästbok om man skriver exempelvis namn.2 i snabbsökfältet.
Sen är det lite komiskt när man kollar användare som bor nära mig och det visas folk som bor 37 mil från mig
diecard haha lugnan... installerade precis last fm grejen, ska bara fatta hur skiten funkar o vad det går ut på...