mellanöl P21: det kommer troligtvis ändras sen när flera har uppdaterat sina profiler med longitud/latitud.. roligt funktion tycker jag, men whoa går jävligt trög nu fast det får man väl leva med :)
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Högerklicka>klista in funka även inte i forumen. Hur fan ska man nu göra med långa adresser när ens ctrl tangen inte fungerar? Orkar ju inte skriva av hela adressen
Tycker whoa går jävligt snabbt om man jämför för en veckas tid sedan. Då var det riktigt slött
en bugg vekrar det som på "användare nära dig" står det för migtaditukschu P18 Från Uppsala Bor 0,3 km från dig Senaste inloggad 2006-09-16 14:09:32 skumt eller hur?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
När man har blockerat någon så borde det stå någonstans på den personens sida när man är där? Så borde man inte kunna skriva till en blockerad person heller!
hur får man reda på sin rss adress? allt man behöver e o installera o regga sig på Last.fm? right?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Och sen så kan man inte tabba sig ut från en textarea heller, thats sucks! :(
Okey, jag har fortfarande problem med att ändra min presentation. Det går inte. Får upp "Server error in '/' application." Är det bara jag? När börjar det funka? Jag vill ändra ju :)
Webmaster
2006-09-16 14:59
Dieallot: Pröva attt ta bort lite på din "IM" text. Kan vara det. Annars får jag forska lite mer i det ..
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Stuck Wee, det funkar. Tack.
Det är fett jobbigt at man inte kan tabba sig fram till skicka knappen längre . Utan nu måste man ta tag i musiken och sikta och klicka på skicka knappen.. Dagens I-lands problem.
facebook.com/idiomatisk - fan page
tyckte ni kunde gjort en ny/ändra/uppdatera designen
longitude och latitude <- Haha,inte mer crewbattle's annars blir det nog hembesök ? ;D
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Inga*
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
jag känner mig som en konservativ gammal gubbe men jag kan inte komma på nåt med den nya versionen som jag tycker om
upptäckte just att det står "Priyan X20" på min pres? jag har inte fyllt i att jag föddes år 85 och innan uppdateringen var jag såväl könlös som ålderslös? beror det på att medelåldern på whoa är 20 och därför är inställd på det automatiskt?
jag är van vid att sitta o trycka på uppdatera hela tiden men :P annars ser det fresh ut! lite segt o fixa länkar o så nu men de blir väl bättre.. alltid nice med förändring!
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
en liten bugg; när man går in i en tråd så konverteras inte specialtecken i rubriken för tråden. t.ex: Ju-Mazz på CSN's hemsida! blir Ju-Mazz på CSN's hemsida!
"Man bör inte prata med fula människor. Dom kan få för sig att det e okej att se ut så." http://urr.nu
Yuck, såg just knapparna för kompislistan, sjukt osnygga. Säkert fina i nåt annat sammanhang, men de skär sig som fan mot resten av whoa. Bort med dem också.
Hehe Feedsen var helt klart bäst i den här versionen, är helt överlycklig :)
Eksem P23 De ser typ ut som knappar till mac osx!
Tror nästan de är såna, hade sånt theme ett tag och dom ser ut så!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
När man tagit bort sin användare så står det inte "den här användaren har valt att..." längre. Det borde komma tillbaks!
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Sen, går det inte att göra så att man kan gå in på någons presentation och se användare nära honom/henne? :) Vore kul!
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Webmaster
2006-09-16 17:13
Urr: Det där gäller bara för gamla trådar. Kommer vara så ett tag men de försvinner väl snart.Priyan: Du måste ha fyllt i det innan. Låter otroligt konstigt annars. Jag har iallafall inte ändrat ålder eller så på någon.Rainmaker: Vi ska kolla på det där med att kunna tabba sig till skicka knappen. Jag hade det ett tag men det strula lite. ALT-S funkar iallafall.
Fett störigt att när man markerat ett stycke eller ord i texten så kan man inte avmarkera genom att trycka vartsomhelst i den vita rutan där man skriver, man måste tryck "i texten" så att säga... Hajjar ni? Eller är det Firefox som pajjar?
Webmaster
2006-09-16 17:47
Kom på en sak till som några påpekat.Dina egna trådar kommer visst med i dina aktiva. Dock så kommer inte GAMLA trådar med som skrev innan uppdateringen. Men det blir ju inte ett problem så länge.
Hehe, ser att du inte tog till dig av förslagen om vad som INTE borde stå på inloggningssidan, ;) //Peace
Webmaster
2006-09-16 18:10
GAIA: Haha, joo .. fan jag ska kolla på det där. Men vi får fundera mer på det där. Skulle gärna göra en redesign på hela den sida och visa lite content från sidan som trådar osv osv.
Texten i början som ska vara "inbjudande" är skitlarvig och grammatiken är katastrofal. Bara för att slänga lite ris i ögat på den som kompilerade. Exempelvis förekommer ordet "vi" 4 gånger i mindre än två meningar .
I bury those cockroaches
Trodde jag inte skulle bry mig om att man inte kunde tabba till "skicka" men nu visade det sig att jag tydligen ALLTID gör så, hade inte en aning hehe. fixa please...
Webmaster
2006-09-16 18:37
catlow: Jag vet. Men jag är inge bra på sånt där. Och ingen verkar vilja hjälpa mig jag har frågat admins och bett folk maila osv osv men inte fått några bra uppslag :) Du har inga bra idér på lager?
Stuck Yeah, annars finns det ett par saker kring forumen så där lite snabbt som jag snappade upp. 1. Som det var förut med forumnamnet i fetstil överst i det aktuella forumet räcker. Ser inte så snyggt ut med vanlig font / fet font. Samma sak i Gästboken och Skicka Meddelanden. Räcker med Gästbok och Inbox. 2. Stavningsfel och fel grammatik på många ställen, t.ex. som längst ned i trådarna under Tips & Innan du trycker skicka 3. WHOA: SVERIGE behövs inte i rutan uppe till höger, bara WHOA COMMUNITY, Internationella finns ju inte så att säga. 4. Den vita kanten under rutan i "Sök i forumen" ser inte så snygg ut. 5. Moderatorers namn borde stå högst upp i forumen som det gjorde tidigare. Bra att de som är online är highlightade. 6. Flytta Rapport & Block knapparna till höger i "rutan" så de inte står så nära Lägg Till knappen. 7. Regler/Faq växlingsrubrikerna längst upp inne i just de sidorna kan nog behöva fixas till. Faktiskt bättre med sidor för vardera eller bättre font etc. 8. Språket, hehe, kanske bara är jag men när jag läser saker som "skutta in" mm så känns det lite si och så, ;) 9. I de dynamiska forumen så ser det lite knas ut med forumnamnet på den aktuella tråden i mindre font under själva trådnamnet. Hellre en egen kolumn för forumnamnet. 10. Uppdateringsknappen saknas? Som sagt, bara lite sådär snabbt påtänkt. Annars har du mailet om mina åsikter kring vad som inte bör stå på inloggningssidan. Bra idé med att visa upp forumen i t.ex. en länk på inloggningssidan. Kanske i form av några pics? Någon på gästboken, någon på startsidan, någon på usersidan och kanske ett par väl valda forum?//Ha det bra
Stuck, ge mig 10 minuter så ska jag skriva dig en hyfsad inloggningssidetext, :)
tja, kul med geotagsaken, synd bara att den sluta funka för mig. La till rss och då fick jag detta problemet:
geotagfel fyller jag i med , ist för . så får jag inte felet men då går det inte att uppdatera
tee_JKS: Jag tror att det blev så för alla, säkert bara tillälligt..
http://www.innuce.nu
jo jag fundera på om det var så jag med, man får ju räkna med lite buggar såhär med ny version och alltbra jobbat btw! :)
Webmaster
2006-09-16 19:07
Hmm .. jaså .. det där funkade fan .. jävla microsoft som inte kan göra vettiga kontroller ..
Stuck P27 Försök gärna se över så man kan taba!
Community like whoa! Välkommen till whoa.nu - Sveriges största community med inriktning på hiphop. Är du trött på fjortis-, ragg-, krog-, nattliv-, whatever-communities? Vi hoppas och tror whoa är lite annorlunda. Vi håller det simpelt och tycker vi lyckas bra med det. Den här skiten är helt enkelt whoa! På whoa står diskussioner i fokus. Bland våra 49723 medlemmar diskuteras dagligen allt mellan Hiphop, Reggae och Soul till Datorer, Politik och Sport. Är du inte medlem, men tycker att det verkar soft med ett ställe utan för mycket gulligull och trams så är det bara att registrera sig och bli en del av whoa! tillCommunity like whoa! Välkommen till whoa community - Sveriges största community med inriktning på hiphop. Känner du att dagens utbud av diverse communities inte riktigt tilltalar dig? Här på whoa håller vi det enkelt och koncentrerar oss på att skapa en chill atmosfär. På whoa diskuteras inte bara hiphop i forumen utan även många andra ämnen som t.ex. reggae, soul, datorer, politik, sport och film. Varför inte registrera dig och ta en titt på våra forum? Gillar du vad du ser är du varmt välkommen att bli en del av whoa community. (LÄNK)WHOA(till en upplagd pic som liknar de beskrivningar som står i SAOB med en fyndig förklaring om vad WHOA betyder.) --------------------------------------------------------------------------- Längst ned stoppar du in en counter som visar det aktuella antalet medlemmar på siten och uppdaterar sig själv. Typ "Antal medlemmar just nu - 49723"//Peace
GAIA 10. Uppdateringsknappen saknas? - Läs nyheterna på startsidan så förstår du. Det uppdateras automagiskt när du får ett meddelande.. Lite "live" så att säga :)
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
"inte riktigt tilltalar dig?" skulle jag vilja byta till: "inte tilltalar dig" "ta en titt på våra forum?" skulle jag vilja byta till "ta en titt i våra forum"
U-Nas Hmm, meddelandet kom inte med, :) Då förstår jag, det är en nice funktion. //Peace
tihihi *rodnar* :) big up till ola och hans "gäng" iaf.. jag var lite rädd att färgerna skulle ändras, men det är ju nästan ett trademark för whoa i mina ögon :)
Hehe, yeah, jag gillar också färgerna, de är cleana som fan, :)
Jag kunde för en stund sen använda HTML på min presentation, det kändes mycket trevligt men sen försvann det. Besvikelse!
Officially not impressed.
Latitude och longitude måste vara i XX.XX format. samma sak hela tiden..
-- Mellanslagsanvändare --
Stuck P27 Hmm det där med åldern, min visade min riktiga ålder nu efter uppdateringen och jag hade skrivit in så jag hade -1 i ålder, kan det vara så att åldern som kom nu efter uppdateringen är den man reggade sig med?
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Webmaster
2006-09-16 19:50
Sick Boy Tror jag fixat latitude/longtitude grejjen nu.Sci-Fi Ja, det var en bug som ska vara åtgärdad nu :)Hock: Vet ifan vad det är som hänt med åldern. Kan vara att jag formaterar det på annat sätt. Ska vara samma databas.
Sci-Fi: ja, på presentationen kunde det kanske funka till en viss mån :)