fyra, okey! ge kretik på mina som ja lagt upp pz! ;)
fyra jag är bäst och de vet ag !! bra som fan e jag!!
noakrap---> Asså, skissen är inte speciellt snygg. Men jag tycker ändå mig se att du har potential, skissa på och försök att inte baita för hårt så kommer det. För att återgå till skissen så kan vi ta det kort bokstav för bokstav. S: Jag gillar inte sista delen av den, kan va clean om du lägger till något mer. Skulle nog försökt köra hela s:et hyffsat runt. Den översta delen på den är för långt ned om du kollar mot de andra bokstäverna. Alltid schysst när det är lite variation på höjd tycker jag. K: Rätt coolt ändå, gillar hur den sista balken "snurrar" runt ett varv, eller hur man nu ska uttrycka det. Däremot skulle jag göra första balken (är du med?) lite högre. A: Tänker Can2 när jag ser det där a:t. Tyvärr inte för att det är lika snyggt som hans utan för att det känns hyffsat taget. Formerna passar inte riktigt in mot de övriga. Hursomhelst så skulle jag "smälta" linjerna där du istället dragit dem över den del som går ut över u:et. U: Ser helt ok ut. Dock lite tråkigt och litet. Skulle som på a:t "smält" linjerna så att allt sitter ihop. Funkar sällan att göra sådär tycker jag. Kanske lägga till några detaljer? Om du sett Style Wars så vet du förmodligen vad "bits" är? Om inte..lär dig. ;) R: Ser också ok ut. Finns ändå en känsla över r:et som jag tycker om. Den där "snurren" är nice. Skulle gjort första balken längre, och gjort "hålet" lite längre ner. Böjt och bänt lite mer på benen så att säga. Generellt kan jag väl säga att du borde droppa den där fyllningen. Nu hatar jag blå färg till fyll, men det är fan svårt att få såna skisser/pieces levande. Och om du promt ska köra blå, lägg till något mörkt isåfall som bryter av mot allt det ljusa. Sen skulle jag försöka tweaka (sträcka) bokstäverna lite mer och få lite mer attityd till hela skissen. Sist men inte minst, Tjockare linjer! Hela skissen blir bara en blå surja. Usch! =) Hoppas du är nöjd med kritiken! Keep it up!
"Life is on the wire, the rest is just waiting"<br> Coletivo Êxito D`Rua<br> http://brasil.indymedia.org/images/2005/08/328099.jpg
hehe jevlar va mkt :D tack ska du ha.. =) sett dom andra med som ja lagt upp? du nämnde något om a:et i texten att de såg ut som bait, de äre inte, inte någon bokstav ;) satt och klura ut lite bokstäver aldeles innan. men tack för alla tips =), lägger säkert upp en ny om nån dag så få se om de blir nån förbättring. denna du gav kretik på va ju inte den bästa ja gjort, som sagt finns bättre längre upp :) pz!
haha va har graifers tränade öga att säga om den här då! :DKABLAM!
En liten swing för hyresgästföreningen.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Nej, nästan, men jag trodde att folk skulle se sista E:et som ett Z.
Snacka om att kvaliten har sjunkit.
Nej, ok jag säger det väl nu: Beware står det.Tavlan Menar du mig?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fader, tror nog inte att de var dig han menade. Snarare mig han syftade på. Men ja var ju knappast seriös. peace
Sofia http://img95.imageshack.us/my.php?image=sofia1ri4.jpg Kritisera gärna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ah, sorry.. har inte riktigt kopplat hur man fixar det så snyggt.
trippel du skriver kanske "skissen" markerar ordet... trycker på kedjegrejen som börjar lysa"" nedanför skrivrutan som heter insert/edit link.. och lägger in länken i rutan som kommer fram.. och trycker på insert... jag är usel på att förklara. men hoppas du fattade.. hyffsat snygg skiss förresten. ser lite dåligt på den bilden när du inte fyllt i, men rätt bra wild style.. kommentera gärna min några inlägg upp..
Trippels var snygg faktiskt, skulle vilje se den färdlagd. Likaså Faders, den var riktigt snygg! Chana_masala; Inte så mkt jag gillade med den faktiskt, men ändå så var det nåt jag fastnade för, den var skön att titta på. Soft...
I be around, just out of sight
Dirty; Tack tack =). Jag är helt usel på att färglägga så jag skippar den biten.. Lite synd kanske.
Den andra va fett skön asså! =)..gilla första med men den var lite konstig i proportionerna keep it up!
"Life is on the wire, the rest is just waiting"<br> Coletivo Êxito D`Rua<br> http://brasil.indymedia.org/images/2005/08/328099.jpg
graifer, thanks!
chana_masala P18 grymt niice, kör du ofta på den stilen lr är detta nåt du skrapat fram för att vara kreativ?? vilket fall som helst, niice!
chan_masala:..feta skisser
Lite smått men det smakar gott . Inge jätte skisser, tänkte de va värt att lägga up bara. peace
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
fader Nej inte dig, bara allmänt tycker att det sjunkit mot det var förr.
MESSKER du kunde valt sjysstare färger för nu ser man knappt var linjerna går utan att man kollar noga. Men sjysst jobb!
kändes som min inte fick nån uppmärksamhet...
lite characters o lite graff
klicka
isorion::har knappt några pennor som funkar så man tog vad som fanns. cameljointen::vet, men jag har inte skissat på ett tag så det fick bli något enklare..blir säkert mer grejer framöver.. _skallskadad_::tackarrrr, jävligt nice shit du länkade..låt oss nu höja nivån på tråden ett par stepps
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
BigIssue tack så mycket:) nej det är väldigt sällan.. sitter mest och kladdar och ibland dyker det fram något.. kul att det gillas i alla fallSIX tack så mycket!
Fan inte mycket kritik man får här.. Dåligt.
många utav dom som får mycket props gör skitfula bokstäver men har skitpråligt med färger och pilar och annat krimskrams så att folk tror att det är snyggt, men om man tittar noga så är det SÄMSTSÄMSTSÄMSTSÄMSTSÄMSTSÄÄÄÄÄÄÄMST!
Lookin' good, Mistah Paul_Gilbert!
Jag tycker att dom som klagar ska hålla käften o lägga upp nåt nåt eget istället.
Länge sedan jag lade upp ngt senast, tänkte att jag kunde lägga upp något nu då jag är här i GBG hos Eror (han har scanner, jag har inte). Ansikte.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Muhjmathil_Ahmd Nice ;) väntat länge på nytt från dej går ju inte å se så mkt av ditt gammla efter som silentwhisper la ner
Ingen mera rosa banner
övek.Pf C:\Documents and Settings\Magnus Peth\Skrivbord\DSC00869.JPG
Graffiti Can't Be Stopped
Paul_gilbert du kör en väldigt konstig stil när du målar:P den är lixom skön på ett sätt:P
http://s37.photobucket.com/albums/e90/mentoz/?action=view¤t=DSC00869.jpg ÖVEKS!
http://s37.photobucket.com/albums/e90/mentoz/?action=view¤t=DSC00868.jpg
Messker Paul_Gilbert Muhjmathil_Ahmd Snygga Grejor!
cj u have wrong.. har inte visat mitt crew eller vad jag skriver för den delen!.. admin ta bort detta 2 senaste!
LeeRoyJordanJr.7.2
Oj, det va "Classified".