meskker P24 Kul att du kommenterar seriöst =) tack för tipsen! ska öva på det.. felet är nog att jag har haft lite för tjock penna till lines och tänkt för lite på linesen.. peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
cry me a river! --> thcrew
-ASP- P18 inte konstigt man måste ju bli medlem för å kunna se bilderna =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
en svensk tiger Tack för att du tog din tid för att besöka sidan. Du har rätt att det är en pressening ken har målat på.Köpt på Biltema för ca 40 kr . De har olika storlekar. Det bästa är väl att du kan sätta upp den där du bor eller där du har lust att måla. Sedan är det ju bara att vika ihop den och plocka fram den till nästa gång.Låt Nhs egen trollkarl för dig trolla! Du sliper använda färg för att rolla.Simsalla bim! hokus pokus! Här har du en egen graffvägg direkt efter din frukost. Ken har gjort några kortfilmer med de olika stegen. 1.First outlines 2. Background 3. Fill in 4. Design 5. Last outline Som sagt, det finns flera kortfilmer för de som vill kolla. Fortsätt att skriva era åsikter. Kanske när Alby öppnar sin nya vägg, kommer det flera kortfilmer av denna typ. Hälsningar Nh Crew
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Waaaariooorrsss, come out to plaayyyy-aayyyyy
"Ken har gjort några kortfilmer med de olika stegen. 1.First outlines 2. Background 3. Fill in 4. Design 5. Last outline" Det är just sånt här som gör graffiti så outsägligt tråkigt, som ett recept man alltid måste följa.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Dessutom var det inte det minsta roligt att se på heller. Varför inte köra alla stegen i en film som man klipper ner lite istället?
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
LandPlage P2 shyssta skisser .. soft still .. gillar färgerna =)
chemo du verkar vara 5 år i huvet lr nått
en svensk tiger du verkar vara 5 år i huvet lr nått
Det här är vad en del av Nh gjorde i flera år. http://www.youtube.com/watch?v=1kRayuH28vI Så när det görs färgmålningar så softar vi.
det här är en SkissSession inte nån jävla rutten hp målnigs session
nh sry :p
håll era drömmar vid liv måla mera svenska folket!!
nu så.. :D hahaha.. fett sämst på sån där uppladdnings skit.. time to judge..
håll era drömmar vid liv måla mera svenska folket!!
NickNameDoubleE P17: riktigt niiice! =D
The Norwegan Asshole!
NickNameDoubleE P17 Du vet att jag tycker om din stil!
Den jag tycker bäst om är den som det står "Color" på, den är fantastiskt snygg, tyvärr så förstör de deformerade cirklarna på den :(
Big up, du börjar få bra kontroll över old schoolen nu också. (Fast du får träna på z:an ;))
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
tackar fader P18 .. :) du gör feta saker själv!:D aa color blev jag inte så nöjd med iallafall. cirklarna skulle förestella "Burkar" uppifrån. blev missnöjd när jag la på färgen . såg lite bättre ut med bara Blyerts . :/ a försöker att få lite oldschool känsla .. det kan ju styrka min egna stil lite granna. hehe a "Z" är ju en bokstav som jag använder så jätte ofta. men jag blev rätt så nöjd med den (TOJZ) iaf PEACE!
haha jag trodde det var skateboardhjul?
daqeone.... Det fetaste jag sätt på åratal ,,
nytt frn spel yo !Spel Spel2 Spel3 Skoj me lite kommentarer . Peace to all my writers ! ..
Nigga stole my YOSHI !!
Piecer, början på http://www.pixbox.se/pic_show_id12977036.html var råfet tycker jag i alla fall, sen tappar du lite på slutet på den. som andra sagt över, träna på att dra rakare linjer, det som förstör lite på de andra, men även fillen känns det som du måste träna på, känns som att den pajjar lite för dig :)
jaa blev nöjd med det första sen oner eller vad det var blev tunnare och så.. det sabbade helheten lite.. jo jag försöker experimentera lite med fill och så.. alla mina pennor håller dock på att ta slut och så.. tror den första hade varit cleanare om den gula hade varit bättre också. =)
Du kan sluta läsa nu, allt viktigt är sagt.
tummvantar den där Pay såg riktigt nice ut .. hoppas det blir lika nice när den är klar! :)