who`s the best? ...::dIpe..ONe::...
de kommer komma upp mycket mera! peace
"bästa länken" mase-one P19
har inte den vart uppe innnan ? nice btw..
*jaja! -smack-smack*
Piecer P0 nice works!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jo den var uppe förut .. men det kom jag på när jag la upp den ..
Chemo: Thank you =)
det e bara att vända ryggen till o avlägsna sig..
Skin var mycket mycket fin...you go girl
Fuck that bitch suck that
semlan kom två gg, försöker igen me infinite.. :D
infinite
Ingen som kan tänka sig att komma med lite konstruktiv kritik angående min skiss?
haha, schyst konstruktiv kritik från king-of-sweden, gillade inte övergången mellan första å andra bokstaven, ser ut som dom står å typ lutar sig mot varandra, eller tycker jag i alla fall, annars var den fan najs!
fader::jag gillade den, skönt att se lite banbrytande stil och inte samma gamla trams, nice fill men det känns lite tomt i "botten" nice med os tema på "signen"
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Jo, jag pallade inte fylla hela, var lite sliten då. F.ö. var du den första personen som fattade vad ringarna skulle stå för där vid signingen, det var kul! :) Tack för kommentarerna.
fader. diggar det mesta du gör, den här skissen var clean men lite blek jämfört med dina andra, få färger.. Mer kritik på mitt..?
Waaaariooorrsss, come out to plaayyyy-aayyyyy
thx vet att den blev fuckad:p
-ASP- P18 Gillar E
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
Jag gillar det inte så mycket. Känns bara kladdigt. ( Piecer )
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
fan, burde snart fiksa nogon fler skisser sjalv.. har fan inte skissat på lenge=P
The Norwegan Asshole!
landplage::samma här, har aldrig tid längre men snart kommer det 2 nya sketches
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
en svensk tiger Fet skiss asså!
aha
"Spel", du behöver öva på dina linjer.. jävligt skangy, använd linjal eller dylikt om du har parkinson.
piecer:: Nu har jag äntligen kommit underfund med dina skisser, det känns som du har bra ideér huruvida resultatet ska bli men dina linjer är helt wack..vissa "raka" linjer följer knappt varandra och kan diffa på nästan 1 cm ibland, du har oftast shyssta fills men det blir lätt lite kladdigt...en del grejer du länkat tidigare ger riktigt nice old school feeling men du skulle verkligen öva på att få rakare linjer för det skulle se så grymt mycket bättre ut då.
chea chea.. skissade lite i dag, men hadde fan inget hvit igjen så den e utan shining.. here ya go boiis and gaaals;)
che che cheeaaa piis LP
The Norwegan Asshole!
gillade inte char'et men resten va ju aiiit;)
The Norwegan Asshole!
ingen kritik på mitt..? Landplage, schyssta grejer, sköna former och behaglig fyll.. :D en svenk tiger, också mycket trevlig men som landplage sa, caractern pajade lite av stilen på resten..
mhm vet den e fuckad som fan men andvände inte nån blyetch så gick inte att syda :P
hahahah fan va rutten va fan e det för nått, en pressening lr LOL sämsta skiten