det är bra, seriösa pojkar nu// idrottslärarn
Homies "Gå och hacka knark istället tönt"
angeredking ; nice lite fuckad 3d bara men annars bra. JL ; Fett du har kontroll på färger ! robim ; Gillar stilenlösenord ; var e skisserna? där va lite kritik... laddar upp en jag med
den enda som kan måla/skissa här e ju för fan ädel...men jag ska inte va nån sur korv nu...fortsätt skissa o träna så ska ni nog kunna måla en dag
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
hoppetossa jag vet 2 som kan måla i den här tråden iaf.. kan du?
just ja det va skiss , langa skiss
Ädels skiss var faktiskt riktigt soft. Får se om jag lägger upp nåt senare, jiee...
För att ladda upp dina bilder måste du posta dem genom någon trevlig sida. Till exempel denna:
ImageShack Själv gjorde jag denna idag... inga bokstäver direkt, men jag tycker den är skön ändå....
AngelsOfDestruction keep on rocking!
BadAssCrew
easy fan va nice! ser ut som en tatuering
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe,,, jo du slog huvudet på spiken.. är ju lärling inom den branschen så det är lite åt det hållet jag skissar numera!
BadAssCrew
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
word real-zArtL
BadAssCrew
schyssta grejer gräs :D trixa lite med http: i början av adressen så funkar det
skönaste skissen är lätt real-zArL P17 Whoa skiss..
Medans svensson åt plankstek!
angered: klar med skissen snart eller?skulle vilja se ;)
Gräs Fina saker du har att stoltsera med.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
fan va grymma alla va
Konse''
Nåt skit jag kladdade igår med bläckpenna. Knappt värt att lägga upp, men vafan...
Bilden.
Haha, Murray, är inte det en av snutarna i den där filmserien Dödligt Vapen?
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
nicknamndubbel, NICE SOM FAN!
- Man behöver inte vara fräsch om man har gräs!
NickNameDoubleE P17 Fräsch, men varför kepsen?
Fuck that bitch suck that
Aa jo de fattade jag:P men tyckte inte den passade in särskilt bra
Fuck that bitch suck that
kände för att göra en keps istället för ett "O" bara:D ..
NickNameDoubleE P17 Grymt nice! Men Kepsen passade inte riktigt hehe..
Flikkan, fett me nice på dina skisser.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
fikkan . Me like.
lugnt.. orakade faktist inte göra "o"et för kunde inte få till det snyggt som synd var:(
Jag diggade kepsen^^
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Inte mina skisser länkade gräs P63 skisser pga att han hade råkat länka lite fel.
tackar för all kritik :) .. snart så kommer bilden som färgad och klar.. peace!
Umos! hehe fan va skön text på din characters mage! ägde ju! för övrigt är ditt r inte så uppseendevävkande och speciellt att du behöver känna det som något du baitat... gör om det lite då om du suttit och glott i tidningar.. när jag var toy brukade jag kolla i grafftidningar upp och ner och hitta bokstäver som inte fanns, former jag inte set och så... bra tips sådär
BadAssCrew
fikkan Tack för hjälpen det var skysst..peace
Angeredking .. försök med att tränna på bokstäverna innan du börjar med wildstyle.. men fortsätt så blir du bra!
angered förbättring! särskilt P:et vart bra