Angeredking Pilar är sällan snyggt fören du har målat i minst 3 år.. Btw varför är alla så snälla? Det är ju inget kul...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jaa, blev riktig nöjd faktiskt =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Piecer Riktiga konstverk du langade upp. Snyggt!
"The best happen too those who made the best of what happend".
piecer du är sjuk :D
nice shit paulie!
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Paul_gilbert > Skönt som vanligt. Skön stil som fan
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
Man skämms när man ser ju vilken nivå människor i detta forum ligger på.
limpoos P18 Vart ligger du då?
Högre än någon som heter Ali, garanterat.
det va bra när alla bra bra postade och toysen inte vågade.
doZ posta nå bra då?
det är bra, seriösa pojkar nu// idrottslärarn
nej, sa inte att jag är bra och tänker inte försöka bevisa nåt. jag gillar bara inte att titta på toys skisser. (och nej jag suger inte mer än dom kassa som postade)
limpoos P14 Upp till bevis, jag vet nog vad du har att komma med, din fula fisk.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
limpoos P18 Brushan, jag förstår varför du skäms. trust me, jag känner många som är sådära. Bevisa att du e på högre nivå? du är säkert en såndär internet kid som leker tuff "anonymt". Du skäms för att du inte vill bli diskriminerad av alla äldre, sug min chorre.
nån som gillar mitt värk? det är väll inte allt för toyigt hoppas jag?
låt inte tråden dö nu när jag väl har lyckats ladda upp en skiss!
hoppetossa Tyckte den va shysst..
"The best happen too those who made the best of what happend".
vars ligger standarden på den är skiss tråden allså
Du e ju rätt söt ibland Paul:)
Fuck that bitch suck that
angeredking ok :) måste säga att din inte heller va så fin... artilect, tack tack!
Heja Paul_gilbert , niceness!
angeredking hahahaha! men tänk om jag värkligen tycker att din va ful då? för jag hoppas att du skämtar med skissen du la upp
palla sitta här o leka tuppar o försöka övertala den andra att man e bättre än den andra... men om jag nu ska va lite tupp här så är den inte vacker...om du nu menar samma...lr har du lagt upp flera?
angeredking jag tror nog du är lite mer Toy än vad hoppetossa är.Dels så syftar jag på din press " Graffiti4life ".Samt att din skiss var långt ifrån snyggare än hoppetossa's..Lycka till med ditt målande.
kearl: danke!
angeredking yes box så sant så sant...
nej jag förstår inte..Kan du ta det en gång till?
kearl: danke = tack
haha klart jag fattar tyska.
nått jag knåpade ihop en rastlös eftermiddag...länk
"en lång person är bara en kort person som kommit alldeles för nära"
jag är mycket fetare! för jag äter pommesfrittes varge dag! .____.
angeridking dina bokstäver ser ju inte bra ut någonstans, sluta göra wildstyle när du inte behärskar vanliga bokstäver..
Lobster Schyrre-byrre Paul Gilbert Ännu mer, galnare Schyrre-byrre! Riktigt fint!
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Haha så kul när toys debatterar om vem som knäcker vem..öva på båda två! =)
"Life is on the wire, the rest is just waiting"<br> Coletivo Êxito D`Rua<br> http://brasil.indymedia.org/images/2005/08/328099.jpg
angeredking Kanske inte riktigt passar in på whoa men helt okey har oxå varit där gillar P.et i "Spel" keep it up
Ingen mera rosa banner
Angeredking behöver nog öva lite till. Men kul att du kör, eller nåt...
målade lite idag, inte graffiti...
här är den kommentera
hatar ta mig fan när man ska fylla så stora jävla områden med färg..har en tavla här jag aldrig orkar göra klart..kan orak slänga upp den någon dag
haha satt och hade skit tråkigt hemma men sen gick jag in på whoa och kollade runt lite, hittade ett forum som såg värt att checka på, sen när jag kommer in och läser det som står och kollar in skisserna (vissa riktigt sköna andra inte så sköna) så började jag as garva när jag ser att vissa som inte är så bra sitter och komenterar folk som är bättre:D hahaONLY ON WHOA:D let me say it again ONLY ON WHOA:D
.CBH.