Producent
2011-05-14 23:30
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Producent
2011-05-15 01:15
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
8/10 Tung låt! Psyco Realm? Aldrig hört talas om dom förr. Något som är värt att kolla in?
Keep playing sega-games
Wilchild: Ja det tycker jag verkligen ! Jävligt originell grupp bestående av Sick Jacken & Big Duke. På deras debutplatta hade de även med B-Real från Cypress Hill som medlem.
6/10 Låten e tight men jag tycker att "baby" förekommer liiiite för mycket över beatet. Annars så.
Jag bjuder dig på ett smakprov från debutplattan så kan du börja därifrån. En av mina favoritlåtar med dem:
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Sorry, men en av deras största klassiker förövrigt lär inte få förglömmas:
Näste man får välja vilken av låtarna den vill betygsätta, om man inte orkar betygsätta båda förstås.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Producent
2011-05-16 13:08
7/10 på första
8/10 på andra
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
8/10 Ahh den här har jag ju inte hört på åratal ! Beatet e ju så jävla mysigt.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
8/10
Fbws: Ja okej. "Psycho City Blocks" kände jag igen som fan! En av deras hits antar jag? "Showdown" var också riktigt fet. Påminde mycket om Cypress Hill, hade nog också fått en åtta. Verkar som jag missat något här... Tack för tipset!
Keep playing sega-games
4/10
Wildchild: om inte annat så har jag länkat "Psycho City Blocks" här i tråden säkert 3 gånger, kanske därför du känner igen den också ? :D Showdown är en av deras största hits. Ja men det e lugnt, bara kul att kunna väcka fler folks intresse för gruppen =)
Hoppas du hittar mer bra med dom!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
5/10 Gillade verkligen inte beatet.. men zion i är skön.
8/10 Pac var riktigt vass här ju ! Aldrig hört denna förr, riktigt skön. Jazz-soundet satt exakt där det skulle också, brukar lätt bli för mycket jazz för mig annars.
SuckaFree: Jadu smaken är som baken :P Tycker själv det där beatet är asmysigt faktiskt!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Ja, eller hur.. första gången jag hörde den var idag, la in Nutt-So - The Betrayal på ipoden... efter några låtar hörde jag en väldigt bekant röst till ett grymt jävla beat.. den gick på repeat 5 ggr på raken typ. F.ö. är Nutt-So's skiva jäävligt bra oxå. Även lite kul när jag kollade youtubes.. står 2pac feat Nutt-So(versionen har inte ens med saxofonen heller)... 2pacs skiva som hade den var från 2002, Nutt-So's från 96 ;D Nutt-So var med i Street Thugs f.ö., riktigt bra dom oxå. Jag hade kanske gillat det mer för några år sen.. vill ha mer bas/softa beats nuförtiden ;d
Att inte kalla beatet till Act Right för "ett soft beat" är lite wicked :P men men smaken är som baken somsagt.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
7/10
Project Pat - Run A Train
5/10
fbws: Hahah mycket möjligt :) Hittat ett par feta låtar som gått på reapet.
Keep playing sega-games
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
åh, den va till Fast 1.. lyssnar u-god nu då..
kul med ny u-god, för jag antar att den var ny? inget "over the top dock", 5/10
6/10
går in med Sadat X och Common då.
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
Producent
2011-05-21 13:39
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
Skivsamlare
2011-05-21 14:34
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
6/10 lite väl lång låt..
E-40 Feat. Slim Thug & Bun-B – That Candy Paint
7/10 Skön vibe på beatet och fet video, herrarna droppar det fett de med !
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
Producent
2011-05-22 23:05
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.