8/10 Minst lika fet ju!
mm, du nämnde det förut. Förstår dock fortfarande inte hur du kan få det till att bli jobbigt? Jag brukar oftast MINST checka 2-3 gånger innan någon postat något.
Keep playing sega-games
7/10
fo sho wildchild(415), klassisk och äckligt grym skiva.. fick den på vinyl igår även, därav min post! Richie Richs grupp om ni inte visste.
Producent
2010-07-07 13:57
Producent
2010-07-07 13:58
Inte utlänsk men eftersom den är på engelska så ;)
One Day.
Some people is only alive beacause it's illegal to kill them..tex: lil' wayne, soulja boy etc...
3/10
SuckaFree P27: cali cali!
fet som fan!!! hooken fastna i skallen direkt ju :D
CMP eller vad han heter låter ju precis som Del tha funkee homosapien!?
Keep playing sega-games
Some people is only alive beacause it's illegal to kill them..tex: lil' wayne, soulja boy etc...
Över 2500 inlägg, en del2 tråd snart kanske?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
5/10
Wildchild, CMP är från texas typ :p
sjukt jävla bra!! hittade mer bra grejor från södern.. måste utforska mer, men svårt o veta vart man hittar allt guldet..
Oakland nu då!
oj, Atlanta GA är dom ifrån. förväxlade dom med CKC(Ciller Klan Click), dom var softa även
3/10
Har droppat denna förut, men måste dela med mig av den igen. Kommer lätt att pumpas en hel del under sommaren !
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
en 3a... och du droppar den där, åh gud. det där var en 2/10, max. sorry.. din smak är konstig.
tyst för du är en gankster.
Ja, lägger man en 3a borde man iaf motivera :P..
Jag lägger iaf också en 3a på den där outerspace, egentligen förtjänar du ingen motivation eftersom du envisas med att bara sätta något nummer.
Men iaf så är det där mest jobbigt att lyssna på, riktigt kasst.
Här kommer Playa G, favoriten just nu, bara sköna låtar.
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Hmm, jag syftade på fbws
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
7/10
SuckaFree P27: Jaha, hade för mig att dem var från Californien, aja...Hur som helst så var låten riktigt fet iaf! Posta gärna fler liknande låtar om du hittar :)
märklig video
Keep playing sega-games
inget favorit beat med dilla men fort skön 7/10. på tal om märkliga videos:
9.5/10 hahah, ja den slår nog min :D. En av bustahs fetaste låtar f.ö.
Keep playing sega-games
och den store profeten skulle gärna svara på dina konfunderade frågor, men jag är inte gratis, så du måste ge mig en gåva innan jag svarar... jag skulle gärna ta emot en chevrolet impala, anno 1965.
och den store profeten skulle gärna svara på dina konfunderade frågor, men jag är inte gratis, så du måste ge mig en gåva innan jag svarar... jag skulle gärna ta emot en chevrolet impala, anno 1965.
4/10 Bara för vinnie paz!
8/10 allt som M-phazes rör vid blir till guld
Wonderland Mafia: 7/10. orkar inte göra rates på alla andra,
caroliiita F23 - var instruktionerna för svåra? posta EN låt och låt NGN ANNAN ge betyg på din låt.
ganska intetsägande låt - 5/10
7/10
Jag vill tillägna den här till Herr Wildchild.
(synd att ballin inte finns på youtube.. bara deras andra version på den från andra skivan. den första är sjukt jävla bra.)
3/10
en 3a... och du droppar den där, åh gud. det där var en 2/10, max. sorry.. din smak är konstig. SuckaFree P27 - Alltså, vad i helvete spelar det för roll vad jag droppar EFTER den låten jag betygsätter? Tyckte låten var fett tråkig, orkade inte ens motviera den.. Värdelös text. Min smak är konstig? Okay, det får du väl tycka om du vill, men din smak e så jävla enformig och tråkig att man nästan vill hoppa över dina inlägg ibland..
Palla gnälla sådära varje gång man inte tycker lika bra om dina låtar som du själv gör... Patetiskt är det.. Inte första gången du hoppar upp ur datastolen för att man råkar ge nån av dina låtar ett lågt betyg..
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
10/10 En av mina favoriter med Dilla/Village.
Suckafree: Ska jag vara ärlig så diggar jag inte mycket gangsta rap, men måste säga CMP är riktigt riktigt tunga! Keep em' coming.
Keep playing sega-games
7/10 fet, slum village är aldrig fel
hajar inte riktigt hur perifiera sud kunde ge reflection eternal - chaos 5/10, förmodligen för att du lyssnade 10 sekunder av låten. men men, smaken är som baken.
sorry, mitt betyg var till posten innan. men Wildchilds låt får en 7/10
5/10 Jobbig refräng, okej låt.
Keep playing sega-games
10/10 hela jävla INI albumet är galet
I överlag dope-beat och tung rap, MEN det där jävla "zup"-ljudet som ständigt dyker upp av den där rösten på beatet sänkte ner en hel jävla del för mig. Blev jobbigt att höra det ljudet. Men aa, 5/10, mer går tyvärr inte pga "ZUPP!!" =P
6/10
Ta låten för vad den är, börja inte jämföra den med alla deras äldre grejjer...