Snyggt beat, fast kanske hade tjänat på att vara några bpm lägre? Rapparna kan sin sak, men sticker inte ut, 6/10, men som helhet "aiight"
den skivan är förjävla fet, pain far 8,5/10
The more emotion i put into it, the harder i rock.
Damn, trodde nästan det var jag som postade det jag lyssnade på, det är den starkaste 10 av 10 som finns. ^^, Rakim i sitt element, makalöst vackert.
10/10 om någon missat.
Svårt att replikera. men testar med en gammal Big Mike-låt..men
Innan någon käftar, jag vill kalla det här en big-mike låt. Massa tjafs i gruppen där, dock har jag inte ens börjat släppa bra låtar från världens bästa album:)
Jag dricker bärs o sånt skit nu, så¨fuck off jag orkar inte kolla andras musik :p..
Men checka denna hoes om ni vill B-) den är chiiiill! ''
Just take a raajd with psyko Slusk!
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Den här är väl egentligen fetare, för mina tankar till DJ Quik.
jaja gl hf alla playa pimps inatt B-) Nu kör vi ! =D
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
psyko_slusk - Idiotjävel, du kan väl för fan inte komma in å leka gudfadern å tro att du bara kan posta över andras låtar utan å betygsätta ! Nu fåru stila till dig
3/10 Ursäkta betyget, men jag e verkligen inte rätt person att bedöma MF Doom's grejjer, har aldrig fått greppet om honom å hans projekt...
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
haha fuck off fbws din grinolle!!! Jag sa ju att det 'r fredag o fest nu ju!½!
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
8/10 har hört den förut så :)
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
njja inte riktigt i min smak.. 2/10
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Some people is only alive beacause it's illegal to kill them..tex: lil' wayne, soulja boy etc...
10/10 har helt glömt bort den låten, riktig skön classic
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
7/10 Rätt fet. På gränsen till rörig men tung ändå.
Keep playing sega-games
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
6/10 jobbig röst. beatet var dock jävligt soft.
Keep playing sega-games
Sådär.. lite seg kanske. 5/10
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
5/10 vettefan, lite smått sommarvibbar, men inget speciellt ändå..
Säkert lagt ut denna tidigare, men känner att jag måste dela med mig av den igen.
Så galen prod. att de inte e sant ! Pumpa den så högt det går i din speaker !
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Some people is only alive beacause it's illegal to kill them..tex: lil' wayne, soulja boy etc...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
6/10 Statik Selektah gör sin grej som vanligt, dock uttjatad låt och även droppad här åtminstone 2 gånger.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Some people is only alive beacause it's illegal to kill them..tex: lil' wayne, soulja boy etc...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
5/10 .. tråkigt/drygt beat.
8/10 haha skön låt! En stark åtta för roliga lyrics :)
Keep playing sega-games
Some people is only alive beacause it's illegal to kill them..tex: lil' wayne, soulja boy etc...
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Tjena fbws!
6.5/10 - Sjukt fett flow men diggade inte beatet särskilt mycket.
Keep playing sega-games
Yo man!
4/10 Njea, beatet var jag inte mkt för. Hade säkert blivit fett med annat beat.
Drar en gammal goding då.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Sådär...får också 4/10.
Klarar inte av 80-tals beat av någon anledning, finns undantag självklart.
Keep playing sega-games
5/10 Denna duger, finns dock bra skönare låtar på den plattan.
Videon till denna e klockren så därför postar jag den, trots censuren =)
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Ja, videon e riktigt grym ;D
Måste förövrigt ge mig själv en guldstjärna för att jag har sådan jävla timing att nästan ALLTID lyckas se en ny post här inne direkt nån släppt nåt, kan tro att jag har GPS på den här trådjäveln =)
7/10
Hugger en från samma platta:
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.